Wel met leuke overgangen mag ik hopenquote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:13 schreef KingRoland het volgende:
lol PowerPoint dat deed ik op de middelbare school
DP!quote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wel met leuke overgangen mag ik hopen
En dan net als Hans alles oplezen met af en toe een extra woordje.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:13 schreef KingRoland het volgende:
Dat je het als tuinman nu niet meer nodig hebt begrijp ik wel.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:13 schreef KingRoland het volgende:
quote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:13 schreef Abed het volgende:
[..]
Dat je het als tuinman nu niet meer nodig hebt begrijp ik wel.
Nederlander graag, buitenlander mag ook.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:13 schreef Tagliano het volgende:
Frank de Boer ook zien als een zeer ervaren vakman die succesvol was aan de internationale top
Ja dat ook inderdaadquote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nederlander graag, buitenlander mag ook.
Nou dat sluit een hoop mensen uit!
Hij heeft dit gisteren ook geoefend voor zijn vrouwquote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:13 schreef tralalala het volgende:
[..]
En dan net als Hans alles oplezen met af en toe een extra woordje.
Dan is er dus best wel veel mis met die powerpointpresentatiequote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:14 schreef Heufd het volgende:
Op zich niet zo veel mis met zo'n powerpointpresentatie toch? Het is alleen allemaal gebakken lucht wat er in staat. Weinig voetbalinhoudelijk.
Nee teveel make-upquote:
Die heb ik gemistquote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Hans zijn optreden bij het EK-programma in juli was mijn meest favoriete.
Dan blijkt er een negerin daaronder verscholen te zijnquote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee, als daar geen make-up op zit schrik je je dood ben ik bang.
Samen met Studio Voetbal, waar hij op de vraag "Hans, wat heb je vanavond gegeten?" nog zou antwoorden met "ja, maar in winnaars van morgen staat..."quote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Hans zijn optreden bij het EK-programma in juli was mijn meest favoriete.
Lijkt me wel eens leuk om Drizzt daar bij zo'n persconferentie te zetten.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Samen met Studio Voetbal, waar hij op de vraag "Hans, wat heb je vanavond gegeten?" nog zou antwoorden met "ja, maar in winnaars van morgen staat..."
Kontenklikker. Heel die Hans.quote:
Ga weg man. Gruwelijk foute beslissing. Twee mannen die oranje ooit hebben laten stikken.quote:
Alsof aardig zijn zo'n bijzondere kwaliteit isquote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:17 schreef Tagliano het volgende:
Als mensen het voor je op gaan nemen omdat je zo aardig bent moet je echt aftreden
Noem een betere optie danquote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ga weg man. Gruwelijk foute beslissing. Twee mannen die oranje ooit hebben laten stikken.
Nou, als je hier op dit forumpje rondkijktquote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof aardig zijn zo'n bijzondere kwaliteit is
Zie mijn post.quote:
Ook dat zal wel meevallen irlquote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou, als je hier op dit forumpje rondkijkt
Waardeloze keuzequote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:18 schreef tong80 het volgende:
Ron Jans was vrij. Sonic Youth en Nirvana in de kleedkamer.
Nee kan mij het schelen of ze zich plaatsen, ik volg dit puur voor leedvermaak.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:20 schreef Vatta het volgende:
Boeit iemand dat hele Nederlands elftal nog iets
Jaquote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:20 schreef Vatta het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:20 schreef KingRoland het volgende:
Vanavond bij Humberto Tan() Hans van Breukelen te gast.
Tot dan.
Mij altijd. Het is zelfs zo ver dat het me onverschillig laat en zelfs hoop dat ze het niet halen.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:20 schreef Vatta het volgende:
Die is al weg bij de KNVB zonder 1 werkdag achter de rug te hebbenquote:
Da's een geverfde homo. Heeft ook niks met voetbal. Alsof je Patricia Paaij de top 100 laat uitleggen.quote:
Humberto die nooit een kritische vraag stelt, nee ik sla over.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:20 schreef KingRoland het volgende:
Vanavond bij Humberto Tan() Hans van Breukelen te gast.
Tot dan.
Waarom is ie weg ?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die is al weg bij de KNVB zonder 1 werkdag achter de rug te hebben
Over de KNVB laten stikken hebben
Nee hoor.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Omdat ie ws een betere aanbieding ergens heeft gekregen.
Want nostalgie? Je waant je weer helemaal in de periode dat je als kind met een oranje tompoes en je geschminkte wangetjes op de bank hup holland hup aan het zingen was?quote:
Hij schreef vroeger ook op Fok.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:25 schreef tong80 het volgende:
Mooi item dit. Hij schrijft ook mooie columns in het AD.
Ooit uit woede na Nederland - Duitsland een Bossche Bol uit het raam gegooid. Althans ik dacht dat het raam open stond.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:25 schreef Vatta het volgende:
[..]
Want nostalgie? Je waant je weer helemaal in de periode dat je als kind met een oranje tompoes en je geschminkt wangetjes op de bank hup holland hup aan het zingen was?
Wist ik niet. Wel van Dijkshoorn.quote:
Ik heb vroeger nog wat columns van hem ingeleverd voor Fok. Ozcan was mijn oude olskool hiphop mattie.quote:
Das wel geniaal.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ooit uit woede na Nederland - Duitsland een Bossche Bol uit het raam gegooid. Althans ik dacht dat het raam open stond.
Ik polemiekte met Dijkshoorn. Was over Big Brother. Hij heette DoorDevil op FOK!quote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:28 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Ik heb vroeger nog wat columns van hem ingeleverd voor Fok. Ozcan was mijn oude olskool hiphop mattie.
Mooie tijden. Ozcan heeft op Fok ooit nog eens een anti-Dijkshoorn column geschreven.
Zo ben ik. Nu over Heijthuizen. Hebben ze één van de leukste concertzalen. De Tom Tom.quote:
Tof.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik polemiekte met Dijkshoorn. Was over Big Brother. Hij heette DoorDevil op FOK!
Je was erbij glazenwasser ?quote:
Nou en zou doenquote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:31 schreef Doublepain het volgende:
Dat hoofd van Daphne is bijna vierkant he
Alweer 50 jaar zie ik.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:35 schreef tong80 het volgende:
Ellen ten Damme: 'Als ik een dag geen sex heb word ik schagerijnig.'
Lekker en heldenwijf
Mooi toch om er dan nog zo uit te zien ?quote:
quote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:31 schreef Doublepain het volgende:
Dat hoofd van Daphne is bijna vierkant he
Zo hoort dat te zijn bij een topsportsterquote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:37 schreef Stabiel het volgende:
Schippers.
Sinds de OS heeft ze voor mij afgedaan met haar attitude.
Zeker op die oude fiets had ik het graag willen leren.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooi toch om er dan nog zo uit te zien ?
Precies. Niet blij zijn met zilver.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:38 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zo hoort dat te zijn bij een topsportster
Echt he.. Wat dacht hij dan? Dopingcontrole zou anders wel een enorme aanfluiting zijn.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:40 schreef Vatta het volgende:
Ja Mathijs je moet in een potje pissen waar iedereen bij staat. God o god
Antoinnette Scheuldermanquote:
Waardoor ze hele gekke rimpels heeft. Of zou dat komen door de hardcore anti-acne middeltjes?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:33 schreef marcodej het volgende:
De nek van Dafne is nog vierkanter en de acne is nog sterker weggepoederd.
FF pissenquote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:40 schreef Vatta het volgende:
Ja Mathijs je moet in een potje pissen waar iedereen bij staat. God o god
Laat het voorhuidje maar schuiven.quote:
quote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:50 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Snelste schone tijd ooit op de 200m.
Hilarisch. Jiskefet.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:52 schreef marcodej het volgende:
Ik ga nu de persco van Van Breukelen terugkijken. Is het wat?
Hele aardige jongen. Alleen verwacht je dat niet bij zo'n matquote:
Ik lees dit en kijk morgen. Rik de Sadelaerquote:
Hoezo?quote:Op donderdag 11 mei 2017 19:06 schreef tralalala het volgende:
Daar heb je "Wat is het verzet?" meneer weer.
Nou nou nou nou nou nou nou.quote:
Net zo grof als deze man nu in beeld uit het voorprogramma van Anouk. Succes met Tineke Schouten.quote:
Vincent Bijlo gebeld. Hij mag het ook.quote:Op donderdag 11 mei 2017 19:57 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Mag jij nog tv kijken van je begeleider?
Vrolijke gastenquote:Op donderdag 11 mei 2017 19:51 schreef Vliegbaard het volgende:
Anders doet Mathijs gewoon ff een aflevering 24uur met ...
Dit is echt super slecht. En Anouk is ook niet echt bepaald een vrolijke gast zo te zien.
danquote:Op donderdag 11 mei 2017 19:54 schreef Toefjes het volgende:
Dit allemaal heeft me meer in slaap gesust als een gemiddelde aflevering van Pauw.
Ik twijfelde ook hoor.quote:
Ik verwijt het de slaperigheid, veroorzaakt door deze aflevering van DWDD.quote:
Ik vond het een mooie waardige uitzending met twee mooie mensen als gast. Alles hoeft niet snel en flitsend te zijn.quote:Op donderdag 11 mei 2017 20:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik verwijt het de slaperigheid, veroorzaakt door deze aflevering van DWDD.
Anouk kan trouwens nog steeds erg mooi zingen.
Wie ? En de rest ?quote:
Man daar luister ik altijd naar. Spel z'n naam dan goed. Of ligt dit aan mij. Andy Houtkampquote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:02 schreef StephanL het volgende:
[..]
Radio verslaggever van Langs de Lijn, radio 1. Goede verslaggever, goede stem.
Jan Terlouw
Staat er toch Arman Avsarogluquote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Man daar luister ik altijd naar. Spel z'n naam dan goed. Of ligt dit aan mij. Andy Houtkamp
Ik moest twee keer kijken door het "God"quote:
Het is je vergevenquote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik moest twee keer kijken door het "God"
Sowieso Langs de Lijn. Leo Driessen samen met Jack van Gelderquote:
Nee hoor, ik geniet mee. Maar sport is niet zo mijn ding.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:13 schreef tong80 het volgende:
Ik zit in m'n eentje te genieten.Is FOK! dood ?
De onwetendheidquote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:13 schreef tong80 het volgende:
Ik zit in m'n eentje te genieten.Is FOK! dood ?
Ik vind hem echt heel goed ook, luister graag naar hem. Natuurtalentquote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:15 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
En gewoon een leuke vent die lekker nuchter blijftBonuspunten.
Wees blij met me maatquote:
Koot en Bie. Het beste ooit op de Nederlandse TVquote:
Iets met Geen Stijl ofzo. Dat ze foto's van Katja's billen helemaal belachelijk maakten? Heb het ook niet helemaal meegekregen.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:19 schreef FlippingCoin het volgende:
Maar wat is de gedachte er eigenlijk achter? Niet helemaal meegekregen.
quote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:20 schreef Paxcon het volgende:
Ligt het nou aan mij of is dat Van Kooten en De Bie gewoon oubollige shit die alleen leuk is als je 40+ bent
quote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:20 schreef Paxcon het volgende:
Ligt het nou aan mij of is dat Van Kooten en De Bie gewoon oubollige shit die alleen leuk is als je 40+ bent
dat is zoquote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:20 schreef Paxcon het volgende:
Ligt aan Imca marina.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:20 schreef Paxcon het volgende:
Je bent niet de enige in ieder geval, ik moet wel zeggen dat ik het alleen van fragmenten als dit ken.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:20 schreef Paxcon het volgende:
Hmmm oké, ja dat zijn ook wel kutacties, lekker anoniem kutopmerkingen plaatsen.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:21 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Iets met Geen Stijl ofzo. Dat ze foto's van Katja's billen helemaal belachelijk maakten? Heb het ook niet helemaal meegekregen.
Misschien zijn sommige grappen/termen zo ingesleten dat wij het inmiddels normaal vinden en niet echt vernieuwend. Misschien was het toen wel heel verfrissend enzo.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[..]
Ik kan er niet om glimlachen
Het is gewoon niet leuk
Pun intended.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hmmm oké, ja dat zijn ook wel kutacties, lekker anoniem kutopmerkingen plaatsen.
Ja precies, het is totaal niet grof meer of iets.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:24 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Misschien zijn sommige grappen/termen zo ingesleten dat wij het inmiddels normaal vinden en niet echt vernieuwend. Misschien was het toen wel heel verfrissend enzo.
Flikker op man. Catweazle was zeker ook niks ? En het voetbal was vroeger veel langzamer ?quote:
Hahaha.quote:
Oordeel dan nietquote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Je bent niet de enige in ieder geval, ik moet wel zeggen dat ik het alleen van fragmenten als dit ken.
Ha ha ha ha.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[..]
Ik kan er niet om glimlachen
Het is gewoon niet leuk
Ik oordeel op basis van wat Mathijs mij laat zien.quote:
Ik kan je 20 termen van Koot en Bie posten. Als je hier niet naar keek kon je niet meepraten op maandag op school of op je werkquote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:24 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Misschien zijn sommige grappen/termen zo ingesleten dat wij het inmiddels normaal vinden en niet echt vernieuwend. Misschien was het toen wel heel verfrissend enzo.
Dat is de beperkte visie van tegenwoordig. Koot en Bie hadden een briljante visie. Terwijl ik uiterst kritisch ben.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:26 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik oordeel op basis van wat Mathijs mij laat zien.
Genieten. Ben er zelf eens.quote:
quote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hmmm oké, ja dat zijn ook wel kutacties, lekker anoniem kutopmerkingen plaatsen.
http://www.volkskrant.nl/(...)ent&utm_content=freequote:[... uitleg dat Katja Schuurman vroeger blote foto's niet schuwde...] Toch stond haar naam afgelopen vrijdag tussen de meer dan honderd vrouwen die een open brief hadden ondertekend waarin adverteerders van GeenStijl en Dumpert worden opgeroepen kritisch na te denken over de vraag of hun advertenties wel geplaatst moeten worden in een omgeving vol vrouwenvernedering, racisme en homofobie. Aanleiding hiervoor was een bericht op GeenStijl waarin reaguurders werd opgeroepen hun seksuele fantasieën los te laten op een Volkskrant-journaliste die eerder de vrouwonvriendelijke toon op de website aan de kaak had gesteld.
Zal door het internet komen.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is de beperkte visie van tegenwoordig. Koot en Bie hadden een briljante visie. Terwijl ik uiterst kritisch ben.
Klinkt lekker iddquote:
Oké, beetje raar inderdaad.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:31 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)ent&utm_content=free
Dikgedrukt is dus de verklaring: vrouwelijke journalist stelt vrouwonvriendelijke toon van GS aan de kaak, GS opent heksenjacht op journaliste, vele vrouwen spreken hun steun uit voor journaliste, o.a. door het plaatsen van billenfoto's. (Wat een oplossing
)
Oh, en waarom een reet? "Die billen, zo laat Schuurman desgevraagd weten, zijn een knipoog naar Dumpertreeten, een online programma dat vrouwenbillen gebruikt om filmpjes van een score te voorzien. Maar de ondertoon is bloedserieus[...]" (ook uit het VK-artikel)quote:
Ja, wat is de wereld oneerlijk!quote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:35 schreef tong80 het volgende:
Wanneer mag ik het boekenweek-essay schrijven ? 400.000 FOK!kers kennen me. Ik ben een briljante polemist. Weer iemand uit de Tweede wereldoorlog.
Billenfilmpjes zijn fout, daarom zetten we die van ons op het internet... Logisch.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:34 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Oh, en waarom een reet? "Die billen, zo laat Schuurman desgevraagd weten, zijn een knipoog naar Dumpertreeten, een online programma dat vrouwenbillen gebruikt om filmpjes van een score te voorzien. Maar de ondertoon is bloedserieus[...]" (ook uit het VK-artikel)
WinterWar.quote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:35 schreef Postbus100 het volgende:
Oorlogswinter in het Engels. Hoe zou de Engelse titel zijn? War winter? Winter war?
Winter in Wartime heet hetquote:Op vrijdag 12 mei 2017 19:35 schreef Postbus100 het volgende:
Oorlogswinter in het Engels. Hoe zou de Engelse titel zijn? War winter? Winter war?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |