Wel met leuke overgangen mag ik hopenquote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:13 schreef KingRoland het volgende:
lol PowerPoint dat deed ik op de middelbare school
DP!quote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wel met leuke overgangen mag ik hopen
En dan net als Hans alles oplezen met af en toe een extra woordje.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:13 schreef KingRoland het volgende:
Dat je het als tuinman nu niet meer nodig hebt begrijp ik wel.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:13 schreef KingRoland het volgende:
quote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:13 schreef Abed het volgende:
[..]
Dat je het als tuinman nu niet meer nodig hebt begrijp ik wel.
Nederlander graag, buitenlander mag ook.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:13 schreef Tagliano het volgende:
Frank de Boer ook zien als een zeer ervaren vakman die succesvol was aan de internationale top
Ja dat ook inderdaadquote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nederlander graag, buitenlander mag ook.
Nou dat sluit een hoop mensen uit!
Hij heeft dit gisteren ook geoefend voor zijn vrouwquote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:13 schreef tralalala het volgende:
[..]
En dan net als Hans alles oplezen met af en toe een extra woordje.
Dan is er dus best wel veel mis met die powerpointpresentatiequote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:14 schreef Heufd het volgende:
Op zich niet zo veel mis met zo'n powerpointpresentatie toch? Het is alleen allemaal gebakken lucht wat er in staat. Weinig voetbalinhoudelijk.
Nee teveel make-upquote:
Die heb ik gemistquote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Hans zijn optreden bij het EK-programma in juli was mijn meest favoriete.
Dan blijkt er een negerin daaronder verscholen te zijnquote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee, als daar geen make-up op zit schrik je je dood ben ik bang.
Samen met Studio Voetbal, waar hij op de vraag "Hans, wat heb je vanavond gegeten?" nog zou antwoorden met "ja, maar in winnaars van morgen staat..."quote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Hans zijn optreden bij het EK-programma in juli was mijn meest favoriete.
Lijkt me wel eens leuk om Drizzt daar bij zo'n persconferentie te zetten.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Samen met Studio Voetbal, waar hij op de vraag "Hans, wat heb je vanavond gegeten?" nog zou antwoorden met "ja, maar in winnaars van morgen staat..."
Kontenklikker. Heel die Hans.quote:
Ga weg man. Gruwelijk foute beslissing. Twee mannen die oranje ooit hebben laten stikken.quote:
Alsof aardig zijn zo'n bijzondere kwaliteit isquote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:17 schreef Tagliano het volgende:
Als mensen het voor je op gaan nemen omdat je zo aardig bent moet je echt aftreden
Noem een betere optie danquote:Op dinsdag 9 mei 2017 19:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ga weg man. Gruwelijk foute beslissing. Twee mannen die oranje ooit hebben laten stikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |