SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 juni 2017 19:39 schreef Serinde het volgende:
Is dat mini golf in het donker met neon licht? Dat heb ik wel eens gezien,lijkt me best grappig![]()
Fijn dat jullie een leuk feestje hebben gehad!
Van ons nog een plaatje met de auto
Ik heb nog nooit mini golf gedaan geloof ik. Maar het is in het donker met allemaal lichtgevende dingen enzo. Echt zo leuk gehad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prachtige foto!I solemnly swear i'm up to no good
in de weken erna zei ik regelmatig: zullen we het gewoon volgend jaar weer doen? Inmiddels zijn we zo druk met de zorgen om en zorg voor mijn schoonmoeder na een beroerte dat het compleet uit onze gedachten is, de bruiloft lijkt opeens al heel lang geleden ipv pas twee maanden.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 08:40 schreef Tink89 het volgende:
Toch veel plezier vandaag!
Wij zijn alweer meer dan een maand getrouwd. Soms word ik daar wel verdrietig van, ik ga nooit meer trouwen, nooit meer zo'n dag beleven... Hebben jullie dat ook?
Heel veel sterkte met je schoonmoederquote:Op dinsdag 6 juni 2017 09:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
in de weken erna zei ik regelmatig: zullen we het gewoon volgend jaar weer doen? Inmiddels zijn we zo druk met de zorgen om en zorg voor mijn schoonmoeder na een beroerte dat het compleet uit onze gedachten is, de bruiloft lijkt opeens al heel lang geleden ipv pas twee maanden.
Mijn vriend zit daar zo tegenop te kijken. Hij vind dat maar niks dat in het middelpunt staan.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 09:09 schreef Sarabi het volgende:
Ik vond de bruiloft echt geweldig maar wel echt iets dat ik maar 1x zou willen doen.
Niets voor mij al die aandacht
Op de dag zelf viel het wel mee.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 09:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Mijn vriend zit daar zo tegenop te kijken. Hij vind dat maar niks dat in het middelpunt staan.
bij ons ook zoiets ja, dat heeft echt geholpen. Fotograaf deed er ook alles aan om met name Symph relaxed te krijgen en na een uurtje lukte dat ook.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 09:48 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Op de dag zelf viel het wel mee.
Komt misschien ook door de 2,5 uur van te voren dat we alleen met Dario waren, dat was nog wel heerlijk rustig.
tnx. Ze vraagt of we haar album al klaar hebben. Uh nee, daar hebben we even echt geen tijd voor. Ze had de foto's gelukkg al wel bij ons op de laptop gezien voor haar beroerte.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 09:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Heel veel sterkte met je schoonmoeder
Relaxed was ik sowieso vanaf het begin wel. Maar weinig mensen om mij heen vond ik wel even fijnquote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
bij ons ook zoiets ja, dat heeft echt geholpen. Fotograaf deed er ook alles aan om met name Symph relaxed te krijgen en na een uurtje lukte dat ook.
Dat is wel een van de tips die ik iedereen mee wil geven, neem je momenten.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Relaxed was ik sowieso vanaf het begin wel. Maar weinig mensen om mij heen vond ik wel even fijnalleen mijn man, fotograaf en beste vriendin.
Bij haar/make up waren mijn ouders er bij maar mijn vader heb ik niet echt gezien, die was iets anders aan het doen dus ook heerlijk rustigquote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:58 schreef Serinde het volgende:
[..]
Dat is wel een van de tips die ik iedereen mee wil geven, neem je momenten.
Tijdens haar/make up was ik het grootste deel van de tijd alleen, heerlijk![]()
Wij hadden bij het ophalen ook al een moment alleen gepland. De fotografe bleef nog wel een broodje bij ons eten maar bij haar voelen we ons helemaal op ons gemak.Zij vertrok wel eerder dan wij waardoor we toch even samen waren. Zo ook na het proosten en taart eten, de fotografe wilde wel mijn make up bijwerken en jurk rechtleggen etc, ze zei al "kom maar lekker met z'n tweetjes mee". Superfijn. Ook tussen het eten en het feest waren we even helemaal alleen. Zo konden we heerlijk genieten van de dag en van elkaar.
Tot de dag voor onze bruiloft gaven ze 95% regen en we hebben alleen in de vroege ochtend regen gehad.quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh man als volgende week dat weer maar wat beter is
Ik ben heel benieuwd wat het bij jullie geworden is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |