Gefeliciteerd!!! Fijn en mooi is altijd goed.quote:Op maandag 8 mei 2017 20:07 schreef Negentiendertig het volgende:
Ik ben getrouwd
Vanochtend tijdens de shoot wel wat fris en bewolkt, maar op de grachten was het heerlijk weer. Warm, zonnig. Het was een fijne, mooie dag
Jammer, dat soort dingen.quote:Op woensdag 10 mei 2017 15:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mijn voorspelling komt aardig uit. Van mijn familie druppelen nu de afmeldingen binnen. Te bang om elkaar tegen te komen
Jammer!quote:Op woensdag 10 mei 2017 15:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mijn voorspelling komt aardig uit. Van mijn familie druppelen nu de afmeldingen binnen. Te bang om elkaar tegen te komen
Dankjewel! Vandaag met BFF naar Belle en het Beest geweest. Ivm de acne behandelingen werd een dagje sauna afgeraden. Daarna lekker koffie gedronken en wat lekkers gehaald en van mijn galgenmaal genoten. Nu lig ik in m'n oude bed op m'n kamer van vroeger in mijn ouderlijk huis. Heel vreemd dat morgen alles gaat veranderen. Maar wat heb ik er toch ontzettend veel zin in!quote:Op woensdag 10 mei 2017 18:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Jammer!
Veel plezier morgen VenusFlyTrap
Spannendquote:Op donderdag 11 mei 2017 09:50 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Zometeen mijn jurk ophalen en dan vanmiddag alvast de locatie versieren.
Vanavond nog even met de ceremoniemeester de muziek oefenen en dan zijn we volgens mij helemaal klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop