neequote:Op zondag 7 mei 2017 18:54 schreef Tchock het volgende:
Als Ajax de EL wint, krijgt PSV dan het voorronde CL-ticket? En wat gebeurt er dan met het EL-ticket van PSV?
quote:
quote:
Uiteraard, er valt alleen maar wat te winnen vandaag.quote:
Doet me denken aan Maarten van Rossem zijn betoog over voetbal.quote:
Met Hans van B.?quote:Op zondag 14 mei 2017 12:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doet me denken aan Maarten van Rossem zijn betoog over voetbal.
"De spelers stappen in de bus, de spelers stappen uit de bus"
Hij heeft nog gelijk ookquote:
Jazeker. Glenn Helder liet net nog zijn tattoo zien en nu krijgen we een cringe bandje.quote:Op zondag 14 mei 2017 13:21 schreef Tagliano het volgende:
Als ik dit zo lees heeft De Eretribune een uitzending op zondag?
Mooi, dan ga ik nog even een uurtje de tv uit latenquote:Op zondag 14 mei 2017 13:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jazeker. Glenn Helder liet net nog zijn tattoo zien en nu krijgen we een cringe bandje.
We zullen zo wel interviewtje krijgen van BoszGod.quote:Op zondag 14 mei 2017 13:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mooi, dan ga ik nog even een uurtje de tv uit laten
Quote me effe danquote:Op zondag 14 mei 2017 13:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We zullen zo wel interviewtje krijgen van BoszGod.
Dnjepr de Peppr?quote:Op zondag 14 mei 2017 13:26 schreef Brammess het volgende:
Jongens, gaan jullie woensdagavond ook naar de bekerfinale van Oekraïne kijken?
Hadden we toen al kleurentelevisie?quote:Op zondag 14 mei 2017 13:33 schreef StephanL het volgende:
Feyenoord kan voor het eerst in HD kampioen wordenin 1999 zaten de meeste denk nog voor de beeldbuis en was er sowieso nog geen HD. Wellicht net aan breedbeeld
quote:Op zondag 14 mei 2017 13:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hé die Snorman van de lotingen is er ook
Lyon - Ajax echter was pas 2,5 dag geleden.quote:Op zondag 14 mei 2017 13:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom speelt Ajax met een b-team? De finale is pas over 2 weken.
Het is ook het einde van het seizoen dus veel spelers zullen niet meer heel veel energie hebben.quote:Op zondag 14 mei 2017 13:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom speelt Ajax met een b-team? De finale is pas over 2 weken.
Ah, dat klinkt wel verrekte logisch.quote:Op zondag 14 mei 2017 13:36 schreef Brammess het volgende:
[..]
Lyon - Ajax echter was pas 2,5 dag geleden.
Ziyech bvb kon nauwelijks meer lopen.
quote:Op zondag 14 mei 2017 13:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb zojuist mijn beeldscherm proberen schoon te maken door de zwarte vlek boven de foto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |