neequote:Op zondag 7 mei 2017 18:54 schreef Tchock het volgende:
Als Ajax de EL wint, krijgt PSV dan het voorronde CL-ticket? En wat gebeurt er dan met het EL-ticket van PSV?
quote:
quote:
Uiteraard, er valt alleen maar wat te winnen vandaag.quote:
Doet me denken aan Maarten van Rossem zijn betoog over voetbal.quote:
Met Hans van B.?quote:Op zondag 14 mei 2017 12:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doet me denken aan Maarten van Rossem zijn betoog over voetbal.
"De spelers stappen in de bus, de spelers stappen uit de bus"
Hij heeft nog gelijk ookquote:
Jazeker. Glenn Helder liet net nog zijn tattoo zien en nu krijgen we een cringe bandje.quote:Op zondag 14 mei 2017 13:21 schreef Tagliano het volgende:
Als ik dit zo lees heeft De Eretribune een uitzending op zondag?
Mooi, dan ga ik nog even een uurtje de tv uit latenquote:Op zondag 14 mei 2017 13:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jazeker. Glenn Helder liet net nog zijn tattoo zien en nu krijgen we een cringe bandje.
We zullen zo wel interviewtje krijgen van BoszGod.quote:Op zondag 14 mei 2017 13:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mooi, dan ga ik nog even een uurtje de tv uit laten
Quote me effe danquote:Op zondag 14 mei 2017 13:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We zullen zo wel interviewtje krijgen van BoszGod.
Dnjepr de Peppr?quote:Op zondag 14 mei 2017 13:26 schreef Brammess het volgende:
Jongens, gaan jullie woensdagavond ook naar de bekerfinale van Oekraïne kijken?
Hadden we toen al kleurentelevisie?quote:Op zondag 14 mei 2017 13:33 schreef StephanL het volgende:
Feyenoord kan voor het eerst in HD kampioen wordenin 1999 zaten de meeste denk nog voor de beeldbuis en was er sowieso nog geen HD. Wellicht net aan breedbeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |