Kansloos wel ja.quote:Op zondag 7 mei 2017 14:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Niveautje weer in Rotterdam
quote:Op zondag 7 mei 2017 14:55 schreef Coco. het volgende:
Ajax voert de druk op op Feyenoord.
Zal Feyenoord gaan choken?
De wedstrijd is wel heel erg slecht.quote:Op zondag 7 mei 2017 14:55 schreef Coco. het volgende:
Dat Feyenoord vandaag niet wint lijkt me best aannemelijk. Maar ze gaan het echt niet volgend weekend weggeven.quote:Op zondag 7 mei 2017 14:55 schreef Coco. het volgende:
Nee, reageer er lekker op dan hebben ze straks nog een excuus voor hun gedrag.quote:Op zondag 7 mei 2017 14:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja of je tyft dat soort trolls gewoon weg. Is maar een ideetje
Alleen in de hoofden van demente ajax fansquote:Op zondag 7 mei 2017 14:56 schreef Oliver23 het volgende:
Virtuele stand
Feyenoord 33-80 (+62)
Ajax 33-78 (+51)
Het wordt onrustig in Rotterdam
quote:Op zondag 7 mei 2017 14:57 schreef Onnoman het volgende:
godverk*nker die hele website van fox staat op tilt
Nee, AZ 2007.quote:Op zondag 7 mei 2017 14:57 schreef Coco. het volgende:
Als Feyenoord niet kampioen wordt, is dat dan de grootste choke ooit in de eredivisie?
tong80 weet dit
En je hebt hem TWEE fucking keer per jaar nodig maximaal, de voorlaatste en laaste competitieronde. En dan kunnen ze het niet aan. Nee want het was ook niet te voorzien. Stelletje prutsers daar.quote:Op zondag 7 mei 2017 14:57 schreef Onnoman het volgende:
godverk*nker die hele website van fox staat op tilt
Al die moeite voor niksquote:Op zondag 7 mei 2017 14:57 schreef Coco. het volgende:
Als Feyenoord niet kampioen wordt, is dat dan de grootste choke ooit in de eredivisie?
tong80 weet dit
Wat zoek je?quote:Op zondag 7 mei 2017 14:58 schreef timmmmm het volgende:
En waarom kan ik godverdomme nergens iets vinden dat werkt
Sjaak Swart dusquote:Op zondag 7 mei 2017 14:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Alleen in de hoofden van demente ajax fans
Waarom kijk je alleen de laatste twee rondes?quote:Op zondag 7 mei 2017 14:58 schreef Zorro het volgende:
[..]
En je hebt hem TWEE fucking keer per jaar nodig maximaal, de voorlaatste en laaste competitieronde. En dan kunnen ze het niet aan. Nee want het was ook niet te voorzien. Stelletje prutsers daar.
Doen al die middenmoters toch al jaren?quote:
Ook Excelsior uit.quote:
Ja, maar ligt denk ik meer lading op Feyenoord na zoveel jaar.quote:
De rest is gewoon allemaal op TV te zien, slimmerd. Alleen nu zijn ze tegelijk en moet je de site gebruiken om de rest te zienquote:Op zondag 7 mei 2017 14:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom kijk je alleen de laatste twee rondes?
Trouwens, bij elke topper ligt de site er ook uit.
Oh zoquote:Op zondag 7 mei 2017 14:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
De rest is gewoon allemaal op TV te zien, slimmerd. Alleen nu zijn ze tegelijk en moet je de site gebruiken om de rest te zien
Oh ik heb de radio aan en een schakelkanaalstreamquote:Op zondag 7 mei 2017 14:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Pax, je bent steeds een uur eerder dan mn stream.
Dat is als je te snel achter elkaar post. Eerst kreeg je dan een berichtje dat je moet wachten maar sinds kort is het dit.quote:Op zondag 7 mei 2017 15:00 schreef Coco. het volgende:
We kunnen klagen over Fox Go, maar Fok Go doet het ook matig:
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:rollback:0)
rip mattie & wietzequote:Op zondag 7 mei 2017 15:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh ik heb de radio aan en een schakelkanaalstream
Droomscenario.quote:
Waarom steun je mij dan niet in #Boszout om Riedewald en Tete te behoudenquote:
Omdat Riedewald het moeilijk vond om aan te haken bij Bosz. Dat heeft hij zelf gezegd, druiloor.quote:Op zondag 7 mei 2017 15:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waarom steun je mij dan niet in #Boszout om Riedewald en Tete te behouden
quote:Op zondag 7 mei 2017 15:02 schreef Smoofie het volgende:
Voordat je serieus reageert stijn, niet doen.
quote:Op zondag 7 mei 2017 15:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat Riedewald het moeilijk vond om aan te haken bij Bosz. Dat heeft hij zelf gezegd, druiloor.
Onderschrift, hoe sneuquote:Op zondag 7 mei 2017 15:02 schreef Smoofie het volgende:
quote:Op zondag 7 mei 2017 15:02 schreef Smoofie het volgende:
quote:Op zondag 7 mei 2017 15:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat Riedewald het moeilijk vond om aan te haken bij Bosz. Dat heeft hij zelf gezegd, druiloor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |