Ik ga allemaal niet bijhouden wie voor wat is hoor.quote:Op zondag 7 mei 2017 14:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zeg je tegen een PEC supporter... Ik geloof niet dat hij het met je eens zal zijn
Moeten er wel doelpunten zijn.quote:Op zondag 7 mei 2017 14:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij schakelgenot is het toch de bedoeling dat er wel eens geschakeld wordt?
Nee, bij Feyenoord.quote:
ik kijk in de bar ja.quote:
Op een van de twee dagen per jaar dat je ze nodig hebtquote:Op zondag 7 mei 2017 14:36 schreef TweeGrolsch het volgende:
Foxsports.nl is er ook maar mee gestopt.
Onanaquote:
teringdomquote:
Het was nieMeijer, of toch wel.quote:
Waar is je UI?quote:
Verstandig van mij om geen ajacieden te selecteren in de voetbalmanagerquote:Op zondag 7 mei 2017 14:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Onana
Veltman - Westermann- Riedewald - Viergever
VDB
Klaassen - Nouri
Neres - Dolberg - Kluivert
Geen dank
Ben je echt zwakzinnig of is dit maar een act? Je kan je geen redenen bedenken dat mensen onvrijwillig thuis zitten?quote:
Ik heb 9 Ajaciedenquote:Op zondag 7 mei 2017 14:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Verstandig van mij om geen ajacieden te selecteren in de voetbalmanager
Ik ben echt slim
Jullie waren best lekker in vorm anders Haagsquote:
Dat is een ontzettende loterij. Die gaan natuurlijk met een fantasieopstelling ballen volgende week.quote:
Joh, GAE is echt dieptriest nu. Ajax hoeft niet eens druk te zetten en toch hebben ze de bal terug binnen 3 secondenquote:Op zondag 7 mei 2017 14:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Verstandig van mij om geen ajacieden te selecteren in de voetbalmanager
Ik ben echt slim
Klopt. Maar Ado wint zelden in Almelo. In welke vorm ze ook verkeren.quote:Op zondag 7 mei 2017 14:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jullie waren best lekker in vorm anders Haags
Alles minder dan 8-0 is teleurstellend.quote:Op zondag 7 mei 2017 14:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is een ontzettende loterij. Die gaan natuurlijk met een fantasieopstelling ballen volgende week.
Ik bel hem liever wel.quote:
Haha, 1/10quote:
Hahaha, 0,5/10quote:
Stuk of 4/5 man gespaard als ik het goed zie?quote:Op zondag 7 mei 2017 14:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Onana
Veltman - Westermann- Riedewald - Viergever
VDB
Klaassen - Nouri
Neres - Dolberg - Kluivert
Geen dank
Boeit jou dat nou joh.quote:Op zondag 7 mei 2017 14:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ben je echt zwakzinnig of is dit maar een act? Je kan je geen redenen bedenken dat mensen onvrijwillig thuis zitten?
Ach, als er geen Fortes is dan maar Cortez.quote:Op zondag 7 mei 2017 14:39 schreef NoelGallagher het volgende:
Er is maar 1 fortes en dat is fortes Rodriguez
Op 6 plekken gewijzigd tov donderdagquote:Op zondag 7 mei 2017 14:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Stuk of 4/5 man gespaard als ik het goed zie?
Kan die uit danquote:Op zondag 7 mei 2017 14:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Leo Oldenburger heeft zijn onzinmodus aangezet.
Moet je wel een hele goede reden hebben.quote:Op zondag 7 mei 2017 14:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ben je echt zwakzinnig of is dit maar een act? Je kan je geen redenen bedenken dat mensen onvrijwillig thuis zitten?
Sebn.scquote:Op zondag 7 mei 2017 14:42 schreef timmmmm het volgende:
en mijn stream is eruit gekankerd. Heeft iemand een illegale, kan ik daar kijken. FOX laat het weer eens hopeloos afweten
Duhh..quote:Op zondag 7 mei 2017 14:42 schreef NoelGallagher het volgende:
Zelfs als er niks gebeurt schakelen ze naar feyenoord
Feyenoord is op 3, ajax op 5.quote:Op zondag 7 mei 2017 14:42 schreef NoelGallagher het volgende:
Zelfs als er niks gebeurt schakelen ze naar feyenoord
Lekker voor jequote:Op zondag 7 mei 2017 14:42 schreef timmmmm het volgende:
en mijn stream is eruit gekankerd. Heeft iemand een illegale, kan ik daar kijken. FOX laat het weer eens hopeloos afweten
Volgende keer misschien toch wat beter nadenkenquote:Op zondag 7 mei 2017 14:42 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Moet je wel een hele goede reden hebben.
Zal wel niet.
Ik begrijp hieruit dat jij denkt dat Feyenoord maximaal 56.077 fans heeft?quote:Op zondag 7 mei 2017 14:42 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Moet je wel een hele goede reden hebben.
Zal wel niet.
https://www.google.nl/maps/@52.774764,6.1513672,9.75zquote:Op zondag 7 mei 2017 14:44 schreef Monopoly het volgende:
Iemand DM met beelden van Zwolle Heerenveen? Duizendmaal dank.
quote:Op zondag 7 mei 2017 14:44 schreef xzaz het volgende:
[..]
https://www.google.nl/maps/@52.774764,6.1513672,9.75z
Uiteraard, want dan weet ik jouw persoonlijk reden wel natuurlijk.quote:Op zondag 7 mei 2017 14:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Volgende keer misschien toch wat beter nadenken
Zijn gezondheid laat het niet toe, keer gelezen in een topic.quote:Op zondag 7 mei 2017 14:45 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Uiteraard, want dan weet ik jouw persoonlijk reden wel natuurlijk.
Mono! VRIEND!quote:Op zondag 7 mei 2017 14:45 schreef Monopoly het volgende:
Radio Rijnmond is wel spannend. Hele ochtend en middag al zitten luisteren.
Balen dat ik geen stream voor Zwolle weet te vinden.
Lekker boeiend.quote:Op zondag 7 mei 2017 14:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zijn gezondheid laat het niet toe, keer gelezen in een topic.
Sterkte timmert
Ik ook, mijn lid.quote:Op zondag 7 mei 2017 14:44 schreef Tchock het volgende:
Mijn FOX streams werken prima. Ik klop vast af.
Het staat nog 0-0 he.quote:Op zondag 7 mei 2017 14:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hee Kapi! Ouwe rukkert. Gefeliciteerd keerl!
wowquote:Op zondag 7 mei 2017 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
NAC Breda v Chievo Verona
1-2 momenteel.
zo ver zijn we nog niet ouwe machinistquote:Op zondag 7 mei 2017 14:46 schreef Monopoly het volgende:
Overigens alvast mijn oprechte felicitaties voor Feyenoord supporters. Terechte kampioenen. Veel plezier alvast.
Niet zozeer choken; gewoon niet de kwaliteit hebben om een wereldteam te kunnen verslaan. Geeft niet.quote:Op zondag 7 mei 2017 14:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
We wachten al 32 wedstrijden op het, hier zo vaak aangehaalde, "choken"....
Hoe doet PEC het?quote:Op zondag 7 mei 2017 14:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Schakelkanaal en PEC - Heerenveen tegelijk.
Ajax ook, jullie zijn virtueel kampioen op het moment!quote:
Oei, wat erg zeg!quote:Op zondag 7 mei 2017 14:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zijn gezondheid laat het niet toe, keer gelezen in een topic.
Sterkte timmert
Watquote:Op zondag 7 mei 2017 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
NAC Breda v Chievo Verona
1-2 momenteel.
Blijkbaar hebben we rood maar tot die tijd prima. Op mijn stream nog niks truwens.quote:
xdquote:Op zondag 7 mei 2017 14:48 schreef Dagoduck het volgende:
Tijd om de naam te veranderen naar RIP Zwolle.
Maat. Morgen ook in Rotterdam bij winst?quote:Op zondag 7 mei 2017 14:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zo ver zijn we nog niet ouwe machinist
Morgen belangrijke zitting. #ripquote:Op zondag 7 mei 2017 14:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maat. Morgen ook in Rotterdam bij winst?
Wat een domme overtreding zeg.quote:Op zondag 7 mei 2017 14:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben we rood maar tot die tijd prima. Op mijn stream nog niks truwens.
edit: Nu wel.
Inderdaad. Zo onnodig, de keeper staat er nog bij, er was nog 40 meter naar het doel en zelfs als hij scoort is 0-1 beter dan de hele wedstrijd met tien man.quote:
Rellenquote:Op zondag 7 mei 2017 14:50 schreef Smoofie het volgende:
Als feyenoord verliest, breken ze woudenstijn af?
Hansie zal wel een kabel hebben stukgetrapt.quote:
Heel kralingenquote:Op zondag 7 mei 2017 14:50 schreef Smoofie het volgende:
Als feyenoord verliest, breken ze woudenstijn af?
Voetballen ze in Nederland dan?quote:Op zondag 7 mei 2017 14:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mensen zoals jij verneuken dus het NL voetbal.
Waarom post je dan in dit topic, vraag ik me af.quote:Op zondag 7 mei 2017 14:51 schreef xzaz het volgende:
[..]
Voetballen ze in Nederland dan?
Over voetbal en Nederland gesproken, is er binnenkort nog voetbal op?
Ik heb dat ooit 1 keer gebruikt, daarna nooit meer.quote:
NL elftal.quote:Op zondag 7 mei 2017 14:51 schreef xzaz het volgende:
[..]
Voetballen ze in Nederland dan?
Over voetbal en Nederland gesproken, is er binnenkort nog voetbal op?
WAAROM NIET!!!? HEEEEEquote:Op zondag 7 mei 2017 14:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom post je dan in dit topic, vraag ik me af.
Groningen en Almeloquote:Op zondag 7 mei 2017 14:51 schreef Coco. het volgende:
Leuk feitje:
Er is pas in 2 van de 9 wedstrijden (eredivisie) gescoord.
Normaal gesproken werkt het ideaal, op een drukke dag als vandaag zal het wel minder zijnquote:Op zondag 7 mei 2017 14:52 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik heb dat ooit 1 keer gebruikt, daarna nooit meer.
Trek je conclusies.
Oja, ze hebben het zo moeilijk...quote:Op zondag 7 mei 2017 14:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
NL elftal.
Maar omdat zoveel Nederlanders niet willen betalen voor sportzenders zijn de tv en sponsorinkomsten kut.
Ik heb Almelo op winst, sorry Haags.quote:
Dat is wel heel erg triest. Niet dat het ook maar iemand zou moeten boeien maar gewoon het idee dat de maker ervan denkt dat het stoer/grappig is.quote:Op zondag 7 mei 2017 14:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Niveautje weer in Rotterdam
Zonder hun gezicht. Wat een helden.quote:Op zondag 7 mei 2017 14:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Op je kampioensdag nog met een andere club bezig zijn, juist.quote:Op zondag 7 mei 2017 14:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
2017quote:Op zondag 7 mei 2017 14:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Normaal gesproken werkt het ideaal, op een drukke dag als vandaag zal het wel minder zijn
Nee, dan gedraag je je wellicht niet als een debieltje zonder enige aanleiding of zonder ook maar iets van die reden te weten.quote:Op zondag 7 mei 2017 14:45 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Verstandig, zou ik ook doen hoor. Het is dat we veilig zijn, want die wedstrijd doet me verder niks meer.quote:
Gelukkig is er ook nog de ziggy go app op mijn laptopquote:
quote:Op zondag 7 mei 2017 14:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, dan gedraag je je wellicht niet als een debieltje zonder enige aanleiding of zonder ook maar iets van die reden te weten.
Beetje sociaal wenselijk gedrag
doe dit even lekker andersquote:Op zondag 7 mei 2017 14:45 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |