Ze zegt hoe het is.quote:
Dan heb je het aan jezelf te danken dat mannen je alleen maar zien als lustobject hè.quote:Op donderdag 4 mei 2017 10:41 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik denk dat dit deze 'empowering' toch maar oversla.
Heb ik.quote:Op donderdag 4 mei 2017 10:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ze zegt hoe het is.
Zou ze ook een man willen zonder baard en spieren?
Ik vind het wel raar. Er zijn tegenwoordig veel te veel mensen die zich lange tenen hebben aangemeten. We kunnen die mensen missen als kiespijn daar ze de vrijheid in de samenleving steeds verder verstikken met hun eigen morele meetlat.quote:Dat vrouwen vrijwillig meewerken aan een onderdeel dat draait om mannen die het over vrouwenbillen hebben, betekent niet dat het opeens niet meer seksistisch is. Lijkt mij niet raar dat mensen daar kritiek op kunnen hebben.
Oh... nou dan ga ik toch maar op zoek naar een boerka.quote:Op donderdag 4 mei 2017 10:42 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dan heb je het aan jezelf te danken dat mannen je alleen maar zien als lustobject hè.
Als het slechts de meetlat van twee columnisten was, dan was er weinig veranderd. GS ging blijkbaar voor heel veel mensen (en dus ook een deel van hun adverteerders) te ver.quote:Op donderdag 4 mei 2017 10:43 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik vind het wel raar. Er zijn tegenwoordig veel te veel mensen die zich lange tenen hebben aangemeten. We kunnen die mensen missen als kiespijn daar ze de vrijheid in samenleving steeds verder verstikken met eigen morele meetlat.
U bent zelf wel hard aan het werken op Fok?quote:
Zeker. Of dacht je dat mods gratis werk deden?quote:Op donderdag 4 mei 2017 10:45 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
U bent zelf wel hard aan het werken op Fok?
Ja.quote:Op donderdag 4 mei 2017 10:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zeker. Of dacht je dat mods gratis werk deden?
Nah, je weet zelf ook wel dat bedrijven zeer gevoelig zijn voor exposure als dat niet gerelateerd is aan de diensten of producten die zij aanbieden. Bedrijven maken geen morele afweging maar een commerciële afweging. Mevrouw had haar chagrijn gewoon voor zich moeten houden en op Alt + F4 of Cmd + W moeten drukken toen ze met haar browser op Dumpert uit kwam.quote:Op donderdag 4 mei 2017 10:45 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Als het slechts de meetlat van twee columnisten was, dan was er weinig veranderd. GS ging blijkbaar voor heel veel mensen (en dus ook een deel van hun adverteerders) te ver.
Doe dan ook gewoon voorzichtig.quote:Op donderdag 4 mei 2017 10:53 schreef betyar het volgende:
Saai zo heel de dag thuis op de bank met zo'n drain in je lijf, lekt dat ding met het spoelen ook nog eens......
Nog minstens vijf weken uit de running..... Terwijl ik gewoon lekker aan het werk was. Ben in ieder geval blij dat ik er nog ben. Had zomaar anders kunnen zijn. Kans was 50/50.quote:
Wat naar, bet.quote:Op donderdag 4 mei 2017 10:53 schreef betyar het volgende:
Saai zo heel de dag thuis op de bank met zo'n drain in je lijf, lekt dat ding met het spoelen ook nog eens......
Heb je eigenlijk een arbeidsongeschiktheidsverzekering?quote:Op donderdag 4 mei 2017 10:59 schreef betyar het volgende:
[..]
Nog minstens vijf weken uit de running..... Terwijl ik gewoon lekker aan het werk was. Ben in ieder geval blij dat ik er nog ben. Had zomaar anders kunnen zijn. Kans was 50/50.
Beetje, In de ochtend vooral veelpijn in de buikstreek en van mijn ribben. Voor de rest moet ik veel aankomen, ben flink wat kilootjes kwijt.quote:Op donderdag 4 mei 2017 11:00 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wat naar, bet.Zit er wel vooruitgang in?
Van het UWV maar dat is te weinig 70% van het maximum dagloon, heb een leuk spaarpotje voor deze dingen, een aov is voor mij niet interessant aangezien mijn rug, knieën en nek zijn uitgesloten, leg die premie zelf wel elke maand opzij.quote:Op donderdag 4 mei 2017 11:01 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk een arbeidsongeschiktheidsverzekering?
Ik had gehoord dat je van één of ander dak was afgeflikkerd. Klinkt aardig pijnlijk.quote:Op donderdag 4 mei 2017 10:59 schreef betyar het volgende:
[..]
Nog minstens vijf weken uit de running..... Terwijl ik gewoon lekker aan het werk was. Ben in ieder geval blij dat ik er nog ben. Had zomaar anders kunnen zijn. Kans was 50/50.
Dat laatste kan ik het alleen maar heel erg mee oneens zijn. Waarom zou GS geen kritiek mogen krijgen op hun debiele gedrag? De pestkop mag pesten en de mensen die er last van hebben, moeten het maar lijdzaam ondergaan of weglopen en proberen te negeren?quote:Op donderdag 4 mei 2017 10:52 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Nah, je weet zelf ook wel dat bedrijven zeer gevoelig zijn voor exposure als dat niet gerelateerd is aan de diensten of producten die zij aanbieden. Bedrijven maken geen morele afweging maar een commerciële afweging. Mevrouw had haar chagrijn gewoon voor zich moeten houden en op Alt + F4 of Cmd + W moeten drukken toen ze met haar browser op Dumpert uit kwam.
De firma HAK gaat het wel merken dat de zolderkamerinfanteristen geen bonen meer kopen.quote:Op donderdag 4 mei 2017 11:09 schreef xpompompomx het volgende:
Haha, die reacties in NWS op dat GS/Dumpert-verhaal
Wat fijn dat je in ieder geval wat geregeld hebt op dat vlakquote:Op donderdag 4 mei 2017 11:05 schreef betyar het volgende:
[..]
Van het UWV maar dat is te weinig 70% van het maximum dagloon, heb een leuk spaarpotje voor deze dingen, een aov is voor mij niet interessant aangezien mijn rug, knieën en nek zijn uitgesloten, leg die premie zelf wel elke maand opzij.
Moeten ze wel eerst hun moeder zo ver krijgen om mee te doen aan deze boycot.quote:Op donderdag 4 mei 2017 11:12 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
De firma HAK gaat het wel merken dat de zolderkamerinfanteristen geen bonen meer kopen.
Ja, van een ladder die tegen de nok stond. ruim 4 meter gevallen. Gevolg 5 gebroken ribben en een gescheurde milt, deze is verwijderd. Maag en darmen hebben een optater gehad die na een paar dagen in het ziekenhuis een inwendige bloeding hebben veroorzaakt waardoor er bloed in mijn buik kwam en een hematoom zich ontwikkelde op de plaats waar de milt zat. Daar kwamen we achter toen ik opeens veel moest overgeven, bleek mijn maag te zijn geblokkeerd en het eten niet doorvloeide. anderhalve week niks mogen eten en daarna sondevoeding. Gelukkig kan ik nu wel weer wat eten, maar dat gaat gepaard met pijn en na het eten behoorlijke moeheid.quote:Op donderdag 4 mei 2017 11:08 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik had gehoord dat je van één of ander dak was afgeflikkerd. Klinkt aardig pijnlijk.
De policor Gutmensch SJW maffiafirma HAK bedoel je.quote:Op donderdag 4 mei 2017 11:12 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
De firma HAK gaat het wel merken dat de zolderkamerinfanteristen geen bonen meer kopen.
Zal net zo'n succes worden als die HEMA-boycot.quote:Op donderdag 4 mei 2017 11:12 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mag ook geen halfjaar duren hoor. Dan gaat het wel mis.quote:Op donderdag 4 mei 2017 11:12 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wat fijn dat je in ieder geval wat geregeld hebt op dat vlak, ook nog financiële problemen erbij had de situatie nog lastiger gemaakt.
quote:Op donderdag 4 mei 2017 11:14 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Moeten ze wel eerst hun moeder zo ver krijgen om mee te doen aan deze boycot.
Ah, veel kip eten dus.quote:Op donderdag 4 mei 2017 11:03 schreef betyar het volgende:
[..]
Beetje, In de ochtend vooral veelpijn in de buikstreek en van mijn ribben. Voor de rest moet ik veel aankomen, ben flink wat kilootjes kwijt.
Komt goed, heb er alle vertrouwen in.quote:Op donderdag 4 mei 2017 11:16 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ah, veel kip eten dus.Ik zal duimen voor je dat je verdere herstel voorspoedig gaat verlopen.
Het grootkapitaal schudt op zijn grondvesten.quote:Op donderdag 4 mei 2017 11:14 schreef Reya het volgende:
[..]
Zal net zo'n succes worden als die HEMA-boycot.
Sjezus, gewoon een compleet orgaan moeten verwijderen.quote:Op donderdag 4 mei 2017 11:14 schreef betyar het volgende:
[..]
Ja, van een ladder die tegen de nok stond. ruim 4 meter gevallen. Gevolg 5 gebroken ribben en een gescheurde milt, deze is verwijderd. Maag en darmen hebben een optater gehad die na een paar dagen in het ziekenhuis een inwendige bloeding hebben veroorzaakt waardoor er bloed in mijn buik kwam en een hematoom zich ontwikkelde op de plaats waar de milt zat. Daar kwamen we achter toen ik opeens veel moest overgeven, bleek mijn maag te zijn geblokkeerd en het eten niet doorvloeide. anderhalve week niks mogen eten en daarna sondevoeding. Gelukkig kan ik nu wel weer wat eten, maar dat gaat gepaard met pijn en na het eten behoorlijke moeheid.
Twee jaar lang antibiotica slikken, elk jaar de griepspuit en om de vijf jaar nog wat inentingen. Verder moet ik altijd antibiotica bij me hebben om meteen te kunnen gebruiken bij grote wonden,longontsteking en koorts boven de 38.5 graden en moet ik ten alle tijde meteen naar een dokter.quote:Op donderdag 4 mei 2017 11:20 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Sjezus, gewoon een compleet orgaan moeten verwijderen.Wel een opeenstapeling van fysieke ellende dit zeg. Dat je maar snel naar volledig herstel mag gaan (als dat nog kan). Verwachten de artsen dat je hier nog wat aan over gaat houden?
Waarom zou je op alles wat je niet zint kritiek moeten leveren? Dit heeft niks met pesten te maken, de modellen hebben keurig betaald gekregen en de meeste bezoekers van Dumpert en GeenStijl hebben er ook geen problemen mee. Met andere woorden, er is niet eens sprake van een misstand anders dan dat de columniste zich niet over haar eigen aversie voor dit soort zaken heen kan zetten.quote:Op donderdag 4 mei 2017 11:09 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Dat laatste kan ik het alleen maar heel erg mee oneens zijn. Waarom zou GS geen kritiek mogen krijgen op hun debiele gedrag? De pestkop mag pesten en de mensen die er last van hebben, moeten het maar lijdzaam ondergaan of weglopen en proberen te negeren?
Jij was vooralsnog wel degene die dat ter sprake bracht.quote:We weten trouwens niet wat precies de afweging van HAK en anderen was om te stoppen. Lijkt me daarom zinloos om nu te praten of daar een morele afweging deel van uitmaakte.
Het zijn eerder journalisten die er niet mee om kunnen gaan.quote:
Waarom zou ze het niet doen? Ze is een columniste (dus het is een beetje haar werk om iets te vinden van dingen) en ze merkte op dat adverteerders met een kneuterig imago (HAK, Efteling) adverteerden bij filmpjes die zonder veel fantasie seksistisch genoemd kunnen worden. Dat er mensen zijn die seksistische items leuk vinden, betekent niet dat je er geen kritiek op mag hebben of de vraag mag stellen of de adverteerders weten waar hun reclame te zien is.quote:Op donderdag 4 mei 2017 11:24 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Waarom zou je op alles wat je niet zint kritiek moeten leveren? Dit heeft niks met pesten te maken, de modellen hebben keurig betaald gekregen en de meeste bezoekers van Dumpert en GeenStijl hebben er ook geen problemen mee. Met andere woorden, er is niet eens sprake van een misstand anders dan dat de columniste zich niet over haar eigen aversie voor dit soort zaken heen kan zetten.
Mja daar heb je wel gelijk in.quote:[..]
Jij was vooralsnog wel degene die dat ter sprake bracht.
Jij zit op een Amerikaanse situatie te wachten met extremistisch feminisme, genderneutraalheid, spastische reacties op een ontblote borst op TV en tal van andere hypergevoeligheden? Ik mag toch hopen dat Nederland wat nuchterder blijft.quote:
Wat een dramalama.quote:"Eerst wilde ik blanco stemmen, want ik hoef van beide kandidaten niets te weten. Het is kiezen tussen de pest en de cholera", zegt Mélenchon-aanhanger Lea (25).
Dat is een hyperbool en op geen enkele manier een logische gevolgtrekking van adverteerders die zich liever niet associëren met een stel manpubers die vinden dat vrouwen er vooral zijn om het oog te plezieren. Die pleziertjes mogen ze gewoon hebben, alleen dan niet op kosten van bedrijven die dat niet bij hun imago vinden passen.quote:Op donderdag 4 mei 2017 11:32 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Jij zit op een Amerikaanse situatie te wachten met extremistisch feminisme, genderneutraalheid, spastische reacties op een ontblote borst op TV en tal van andere hypergevoeligheden? Ik mag toch hopen dat Nederland wat nuchterder blijft.
Dat zou het helemaal een vreemde affaire maken vind ik, vanuit een soort beroepsmatigheid andere mensen dwars zitten omdat hun voorkeuren niet in een politiek correct plaatje passen. Ik vind dat Nederland dit soort columnisten prima kan missen.quote:Op donderdag 4 mei 2017 11:31 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Waarom zou ze het niet doen? Ze is een columniste (dus het is een beetje haar werk om iets te vinden van dingen) en ze merkte op dat adverteerders met een kneuterig imago (HAK, Efteling) adverteerden bij filmpjes die zonder veel fantasie seksistisch genoemd kunnen worden. Dat er mensen zijn die seksistische items leuk vinden, betekent niet dat je er geen kritiek op mag hebben of de vraag mag stellen of de adverteerders weten waar hun reclame te zien is.
Beetje Kaas na-apenquote:
quote:
Nederland kan alle columnisten missen, aangezien het meningen zijn die er vaak totaal niet toe doen als je het op die manier bekijkt. Het is geen journalistiek, een column schrijven. Het is een mening ventileren. Dat mag gewoon.quote:Op donderdag 4 mei 2017 11:43 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat zou het helemaal een vreemde affaire vind ik, vanuit een soort beroepsmatigheid andere mensen dwars zitten omdat hun voorkeuren niet in een politiek correct plaatje passen. Ik vind dat Nederland dit soort columnisten prima kan missen.
Die mensen noemen we juristen.quote:Op donderdag 4 mei 2017 11:43 schreef Kowloon het volgende:
[..]
vanuit een soort beroepsmatigheid andere mensen dwars zitten
Hij verdient nuchter beschouwd eigenlijk ook een Melkertbaan.quote:Op donderdag 4 mei 2017 11:36 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Reya is slecht ter been. Laten we dit niet vergeten.
Arbeidsexpert Friek_ spreekt.quote:Op donderdag 4 mei 2017 11:45 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Hij verdient nuchter beschouwd eigenlijk ook een Melkertbaan.
Spreekt die heks nu een toverspreuk uit over Macron?quote:
Nou nou, waarom nu weer een scheldwoord voor de vrouw en de man gewoon bij naam noemen?quote:Op donderdag 4 mei 2017 11:47 schreef Perrin het volgende:
[..]
Spreekt die heks nu een toverspreuk uit over Macron?
Dat is geen hyperbool vind ik. Ik maak mij al geruime tijd zorgen om de invloed die mensen met lange tenen hebben op de vrijheid in de Nederlandse samenleving en dit vind ik daar weer een voorbeeld van.quote:Op donderdag 4 mei 2017 11:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is een hyperbool en op geen enkele manier een logische gevolgtrekking van adverteerders die zich liever niet associëren met een stel manpubers die vinden dat vrouwen er vooral zijn om het oog te plezieren. Die pleziertjes mogen ze gewoon hebben, alleen dan niet op kosten van bedrijven die dat niet bij hun imago vinden passen.
Linkse bevooroordeeldheid.quote:Op donderdag 4 mei 2017 11:51 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Nou nou, waarom nu weer een scheldwoord voor de vrouw en de man gewoon bij naam noemen?
Welke vrijheid wordt er beperkt als een bedrijf niet meer wil adverteren op een website waar dingen op geplaatst worden waar zij zich niet mee identificeren?quote:Op donderdag 4 mei 2017 11:53 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat is geen hyperbool vind ik. Ik maak mij al geruime tijd zorgen om de invloed die mensen met lange tenen hebben op de vrijheid in de Nederlandse samenleving en dit vind ik daar weer een voorbeeld van.
Of je noemt het mensen die aankaarten dat reclame van bepaalde merken verbonden is aan seksistisch materiaal. GS mag vrouwonvriendelijke items tot in de treuren maken, het is niet illegaal. Maar wil je als bedrijf er mee geassocieerd worden?quote:Op donderdag 4 mei 2017 11:43 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat zou het helemaal een vreemde affaire vind ik, vanuit een soort beroepsmatigheid andere mensen dwars zitten omdat hun voorkeuren niet in een politiek correct plaatje passen. Ik vind dat Nederland dit soort columnisten prima kan missen.
E.e.a. hangt ook af van hoe de markt in elkaar zit.quote:Op donderdag 4 mei 2017 11:57 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Of je noemt het mensen die aankaarten dat reclame van bepaalde merken verbonden is aan seksistisch materiaal. GS mag vrouwonvriendelijke items tot in de treuren maken, het is niet illegaal. Maar wil je als bedrijf er mee geassocieerd worden?
Aan de andere kant, het is toch ook logisch dat een serieus bedrijf zich niet wil verbinden aan een bedrijf wat haar geld wil verdienen door kanslozen op te laten roepen tot racisme, verkrachting of moord?quote:Op donderdag 4 mei 2017 11:53 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat is geen hyperbool vind ik. Ik maak mij al geruime tijd zorgen om de invloed die mensen met lange tenen hebben op de vrijheid in de Nederlandse samenleving en dit vind ik daar weer een voorbeeld van.
quote:Op donderdag 4 mei 2017 11:57 schreef betyar het volgende:
Hier wat foto's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat ziet er inderdaad slecht uit. Beterschap nog.quote:Op donderdag 4 mei 2017 11:57 schreef betyar het volgende:
Hier wat foto's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind het nogal erg dat ik zowat mijn halve lichaam heb verteerd, 10% spierweefsel per dag verloren.......quote:
De Correspondent wordt grotendeels betaald door leden. Daardoor is de DC redelijk autonoom. Als de leden van GS de items echt tof vinden, dan kunnen ze gaan sponsoren.quote:Op donderdag 4 mei 2017 12:03 schreef Igen het volgende:
[..]
E.e.a. hangt ook af van hoe de markt in elkaar zit.
In beginsel valt het uitgeven van een krant bijv. ook onder de vrijheid van meningsuiting en staat het je vrij om in je krant bepaalde meningen wel of niet op te nemen. Maar in Nederland is er bijv. een sterke concentratie in eigendom binnen de pers, dus de-facto is de vrijheid van meningsuiting alleen daadwerkelijk gewaarborgd voor zolang de weinige uitgeverijen de redacties van de vele media die onder hun hoede vallen voldoende vrijheid geven (wat in Nederland het geval is).
Hoe het met de advertentiemarkt zit weet ik niet precies.
Dat is nogal wat. Heb je ook niet in een paar weken of maanden weer terug gegeten en getraind.quote:Op donderdag 4 mei 2017 12:09 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik vind het nogal erg dat ik zowat mijn halve lichaam heb verteerd, 10% spierweefsel per dag verloren.......
Betaald.quote:Op donderdag 4 mei 2017 12:10 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
De Correspondent wordt grotendeels betaalt door leden. Daardoor is de DC redelijk autonoom. Als de leden van GS de items echt tof vinden, dan kunnen ze gaan sponsoren.
Uiteraard staat dat bedrijven vrij. Ik ben denk ik zo ongeveer de grootste kapitalist van FOK!, dus ik begrijp dat heel goed.quote:Op donderdag 4 mei 2017 11:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Welke vrijheid wordt er beperkt als een bedrijf niet meer wil adverteren op een website waar dingen op geplaatst worden waar zij zich niet mee identificeren?
Het is privaat geld. Je kunt bedrijven niet verplichten om overal maar te adverteren. Ze zijn vrij daar keuzes in te maken. Dat ze op het spoor worden gezet door een columnist doet er niet toe. De gemiddelde twitteraar kan hetzelfde effect bereiken, en dat staat mensen gewoon vrij om te doen. Het alternatief is ze de mond snoeren. Lijkt me ook niet de bedoeling.
Een bijzonder selectieve kapitalist danquote:Op donderdag 4 mei 2017 12:16 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Uiteraard staat dat bedrijven vrij. Ik ben denk ik zo ongeveer de grootste kapitalist van FOK!, dus ik begrijp dat heel goed.
Uiteindelijk haken die adverteerders vooral af omdat GS haar gebruikers alle ruimte biedt om op te roepen tot racisme, verkrachting en moord. Daar zal uiteindelijk toch echt het probleem zitten...quote:Maar hier is iets anders aan de hand. De columnist is niet louter informerend, dan had ze ook gewoon een brief kunnen schrijven naar de adverteerders. Nee, de columnist organiseert maatschappelijke druk om haar eigen doelen te bereiken. Waarom meent ze dat te moeten doen? Waarom dringt ze haar eigen visie op aan anderen? Naar mijn idee liggen daaraan de lange tenen ten grondslag die ook de Nederlandse samenleving steeds verder benauwen.
Maar een columnist is per definitie niet informerend. Nooit geweest ook. Daar zit altijd een politieke/maatschappelijke boodschap achter. En met de komst van het internet is feitelijk iedereen een columnist. Heb je ineens 100.000 volgers op YouTube achter je naam, dan heb je ook ineens invloed om iets te veranderen. Mensen zullen die invloed aanwenden. If anything, dan is die invloed juist voor iedereen veel bereikbaarder geworden. Vroeger moest je tot de media-elite behoren om je punt te mogen maken. Nu allang niet meer. Sterker nog, GS is daar het beste voorbeeld van.quote:Op donderdag 4 mei 2017 12:16 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Uiteraard staat dat bedrijven vrij. Ik ben denk ik zo ongeveer de grootste kapitalist van FOK!, dus ik begrijp dat heel goed.
Maar hier is iets anders aan de hand. De columnist is niet louter informerend, dan had ze ook gewoon een brief kunnen schrijven naar de adverteerders. Nee, de columnist organiseert maatschappelijke druk om haar eigen doelen te bereiken. Waarom meent ze dat te moeten doen? Waarom dringt ze haar eigen visie op aan anderen? Naar mijn idee liggen daaraan de lange tenen ten grondslag die ook de Nederlandse samenleving steeds verder benauwen.
Voor iedereen ligt de grens ergens anders. Jij hebt het over lange tenen... maar je kan het ook zien als emancipatie van vrouwen. Een vrouw die het sponsoren van vrouwonvriendelijk gedrag aan de kaak stelt, is voor veel mensen gewenst gedrag. Dat emancipatiedrang/activisme kan doorslaan, betekent niet dat de minder extreme acties onwenselijk zijn. Persoonlijk vind ik het veel beroerder als vrouwen of andere groepen niet mogen opkomen voor zichzelf zonder dat ze meteen het verwijt van slachtoffergedrag of lange tenen naar hun hoofd geslingerd krijgen.quote:Op donderdag 4 mei 2017 12:16 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Maar hier is iets anders aan de hand. De columnist is niet louter informerend, dan had ze ook gewoon een brief kunnen schrijven naar de adverteerders. Nee, de columnist organiseert maatschappelijke druk om haar eigen doelen te bereiken. Waarom meent ze dat te moeten doen? Waarom dringt ze haar eigen visie op aan anderen? Naar mijn idee liggen daaraan de lange tenen ten grondslag die ook de Nederlandse samenleving steeds verder benauwen.
Hier sluit ik mij ook bij aan. Dat het als vreselijk wordt gezien dat een vrouw voor haar rechten op komt geeft eens te meer het probleem in de maatschappij aan. Waarom zou zij haar klep moeten houden? Zij behoort als vrouw toch tot de groep van geobjectificeerden?quote:Op donderdag 4 mei 2017 12:23 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Voor iedereen ligt de grens ergens anders. Jij hebt het over lange tenen... maar je kan het ook zien als emancipatie van vrouwen. Een vrouw die het sponsoren van vrouwonvriendelijk gedrag aan de kaak stelt, is voor veel mensen gewenst gedrag. Dat emancipatiedrang/activisme kan doorslaan, betekent niet dat de minder extreme acties onwenselijk zijn. Persoonlijk vind ik het veel beroerder als vrouwen of andere groepen niet mogen opkomen voor zichzelf zonder dat ze meteen het verwijt van slachtoffergedrag of lange tenen naar hun hoofd geslingerd krijgen.
Er is helemaal geen sprake van vrouwonvriendelijk gedrag, de vrouwen zijn model en hebben gewoon betaald gekregen voor hun diensten. Het komt dus louter neer op verschil in smaak naar mijn idee, en niet op een misstand.quote:Op donderdag 4 mei 2017 12:23 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Voor iedereen ligt de grens ergens anders. Jij hebt het over lange tenen... maar je kan het ook zien als emancipatie van vrouwen. Een vrouw die het sponsoren van vrouwonvriendelijk gedrag aan de kaak stelt, is voor veel mensen gewenst gedrag. [..]
Dat vrouwen betaald worden voor een bepaald item betekent niet automatisch dat het niet vrouwonvriendelijk is.quote:Op donderdag 4 mei 2017 12:28 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Er is helemaal geen sprake van vrouwonvriendelijk gedrag, de vrouwen zijn model en hebben gewoon betaald gekregen voor hun diensten. Het komt dus louter neer op verschil in smaak naar mijn idee, en niet op een misstand.
Precies. Ik heb in Thailand ook wel eens een vrouw betaald om haar een paar keer met vlakke hand in het gezicht te mogen slaan en die heeft daar mooi een warme maaltijd voor haar kinderen van gekocht.quote:Op donderdag 4 mei 2017 12:28 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Er is helemaal geen sprake van vrouwonvriendelijk gedrag, de vrouwen zijn model en hebben gewoon betaald gekregen voor hun diensten. Het komt dus louter neer op verschil in smaak naar mijn idee, en niet op een misstand.
Jaa dat zou chill zijn. Ik ga hem even tippen aan de redactie (als ik vind hoe).quote:Op donderdag 4 mei 2017 12:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Echt al tien keer gekeken. Hoop dat er een goede Luckytv van komt.
Alstuquote:Op donderdag 4 mei 2017 12:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jaa dat zou chill zijn. Ik ga hem even tippen aan de redactie (als ik vind hoe).
quote:Wanneer u Lucky attent wilt maken op iets dat u op televisie heeft gezien, stuur dan een tip naar tip@luckytv.nl.
Die vrijwilligheid en betaling vind ik toch wel zeer relevant. Het komt er naar mijn idee toch gewoon op neer dat de columniste het niet aan kan dat andere vrouwen andere keuzes maken dan zij zelf. En omdat zij zich daar niet overheen kan zetten wendt ze maatschappelijke druk aan om haar doel toch te bereiken.quote:Op donderdag 4 mei 2017 12:30 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Dat vrouwen betaald worden voor een bepaald item betekent niet automatisch dat het niet vrouwonvriendelijk is.
Sterker nog: dat zou juist de opzet / insteek kunnen zijn. Ik kan zo wel wat voorbeelden verzinnen waar de dames uitstekend betaald zijn met een zeer vrouwonvriendelijk eindproduct als resultaat.quote:Op donderdag 4 mei 2017 12:30 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Dat vrouwen betaald worden voor een bepaald item betekent niet automatisch dat het niet vrouwonvriendelijk is.
Het is volgens mij helemaal niet relevant in deze kwestie. Vrouwen kunnen immers ook gewoon (bewust en onbewust) seksistisch en vrouwonvriendelijk zijn of meedoen aan iets dat mysogynistisch is.quote:Op donderdag 4 mei 2017 12:39 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Die vrijwilligheid en betaling vind ik toch wel zeer relevant. Het komt er naar mijn idee toch gewoon op neer dat de columniste het niet aan kan dat andere vrouwen andere keuzes maken dan zij zelf. En omdat zij zich daar niet overheen kan zetten wendt ze maatschappelijke druk aan om haar doel toch te bereiken.
Artikelquote:In Hénin-Beaumont in Noord-Frankrijk maakt het Front National al jaren de dienst uit. En ja, de stad is er flink van opgeknapt. De keerzijde is er ook: ambtenaren worden geïntimideerd en kritische journalisten geweerd.
Wacht maar, je zingt wel als journalisten jou opeens kapot proberen te maken.quote:Op donderdag 4 mei 2017 12:47 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Artikel
Wat zijn die populisten toch kleinzerig.
Deze is ook erg.quote:Op donderdag 4 mei 2017 12:46 schreef Bart2002 het volgende:
[ afbeelding ]
Om het netjes te houden...
quote:If women want to find peace with men, they must find their feminine—that is where their real power lies. Being feminine isn’t about being beautiful or svelte, or even about wearing high heels (although those things are nice). Being feminine is a state of mind. It’s an attitude.
Dat zie je dus verkeerd. Mijn insteek kan zijn om zeer vrouwonvriendelijke statements te ventileren omdat ik een hekel heb aan vrouwen. Maar ze daar zeer goed voor betaal om aan mee te werken. Beetje gechargeerd geef ik toe.quote:Op donderdag 4 mei 2017 12:39 schreef Kowloon het volgende:
Die vrijwilligheid en betaling vind ik toch wel zeer relevant.
Shalom.quote:Op donderdag 4 mei 2017 12:50 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Niets mis met huisvrouwen. Noch huismannen.
Iedereen met een mening kan simpelweg de tyfus krijgen.
Gewoon je netjes onderwerpen aan je man..quote:
Speldje van Vitesse op de borst.quote:
Ik hoop voor je dat deze wel zuipt.quote:Op donderdag 4 mei 2017 13:37 schreef Friek_ het volgende:
Best een fikse kater nog. En dat terwijl ik vanavond een date heb.
Goed bezig, weer.quote:Op donderdag 4 mei 2017 13:37 schreef Friek_ het volgende:
Het is altijd prima batsen met een kater.quote:Op donderdag 4 mei 2017 13:37 schreef Friek_ het volgende:
Zonder context is dit een dubieuze uitspraak.quote:Op donderdag 4 mei 2017 13:57 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het is altijd prima batsen met een kater.
Vraag me af of het zo ver komt deze avond, maar we zullen zien.quote:Op donderdag 4 mei 2017 13:57 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het is altijd prima batsen met een kater.
Hihi.quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zonder context is dit een dubieuze uitspraak.
Jouw hoofd is dubieus.quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zonder context is dit een dubieuze uitspraak.
quote:Op donderdag 4 mei 2017 13:57 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het is altijd prima batsen met een kater beer.
'Weerzinwekkend' is toch eerder de term die men zoekt.quote:
Je bent gewoon een beetje zuur omdat je gisteren weer teveel gezopen hebt.quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:03 schreef Friek_ het volgende:
[..]
'Weerzinwekkend' is toch eerder de term die men zoekt.
Waarom haal je deze nobody uit de prehistorie aan?quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:09 schreef skysherrif het volgende:
Over vrouwen gesproken
wat is dit voor een misogyne lul
[ afbeelding ]
Oh ik weet het al,quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:10 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Waarom haal je deze nobody uit de prehistorie aan?
Skysjerpa zit weer smerige dingen te posten.quote:
Laatst ook alquote:Op donderdag 4 mei 2017 14:12 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Skysjerpa zit weer smerige dingen te posten.
Een VK-journalist vond het vijf jaar geleden leuk om onbekende vrouwen steeds (dik) wijf te noemen.quote:
Doet me denken aan PVV'er (tegenwoordig Haagse Stadspartij of zo) De Mos in de Tweede Kamer tijdens een debat zei dat Ineke van Gent als dik wief beter voor de dijken kon gaan liggen.quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:13 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Een VK-journalist vond het vijf jaar geleden leuk om onbekende vrouwen steeds (dik) wijf te noemen.
Ik noem Kaas- nog steeds regelmatig "dijk wijf". Doet hij niet moeilijk over.quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:13 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Een VK-journalist vond het vijf jaar geleden leuk om onbekende vrouwen steeds (dik) wijf te noemen.
Nog beter als die twee softe filosofen besluiten over te gaan op potenrammen als vermaak.quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:04 schreef Kaas- het volgende:
Twee softe filosofen die elkaar een beetje lafjes uitschelden. Dergelijk vermaak moeten we het maar mee doen op de donderdagmiddag.
Maar De Mos zal nu niet vast hypocriet doen dat de jeugd mooie vrouwenbillen niet meer mag adorerenquote:Op donderdag 4 mei 2017 14:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Doet me denken aan PVV'er (tegenwoordig Haagse Stadspartij of zo) De Mos in de Tweede Kamer tijdens een debat zei dat Ineke van Gent als dik wief beter voor de dijken kon gaan liggen.
Hoogstens kritisch over dat "dikke verwijfde" accurater zou zijn.quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:14 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik noem Kaas- nog steeds regelmatig "dijk wijf". Doet hij niet moeilijk over.
Het artikel beschrijft de gebeurtenissen (wat waarschijnlijk zijn opdracht is). Hij geeft verder niet aan wat zijn eigen opinie is.quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Maar De Mos zal nu niet vast hypocriet doen dat de jeugd mooie vrouwenbillen niet meer mag adoreren
Verduidelijk mij dat eens want volgens mij is Kaas niet dat hoe jij het noemen doet?quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:14 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik noem Kaas- nog steeds regelmatig "dijk wijf". Doet hij niet moeilijk over.
Echt een politiek talentje die De Mos.quote:
Oh gaat het daar weer over. Vind dat echt van dat non-nieuws wat enkel alt-rechtsen en SJW's interssant vinden en waar gezond Nederland zich afzijdig van dient te houden.quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Maar De Mos zal nu niet vast hypocriet doen dat de jeugd mooie vrouwenbillen niet meer mag adoreren
Wat is SJW?quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh gaat het daar weer over. Vind dat echt van dat non-nieuws wat enkel alt-rechtsen en SJW's interssant vinden en waar gezond Nederland zich afzijdig van dient te houden.
Ik hoopte dat het non nieuws was, tot NRC en Volkskrant besloten het wekelijks op te gaan nemen. Bovendien ben ik meer bezorgd is dat dit het begin is van deze absurditeit.quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh gaat het daar weer over. Vind dat echt van dat non-nieuws wat enkel alt-rechtsen en SJW's interssant vinden en waar gezond Nederland zich afzijdig van dient te houden.
Welke absurditeit? Vrouwen die opkomen voor zichzelf?quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik hoopte dat het non nieuws was, tot NRC en Volkskrant besloten het wekelijks op te gaan nemen. Bovendien ben ik meer bezorgd is dat dit het begin is van deze absurditeit.
Waar kom je voor op dan Linus?quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:19 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Welke absurditeit? Vrouwen die opkomen voor zichzelf?
In FvD-kringen ligt dat gevoelig.quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:19 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Welke absurditeit? Vrouwen die opkomen voor zichzelf?
Dat was toch een misverstand. Hij gaf enkel geld en stuurde vunzige whatsappjes naar breezermeiden.quote:
Ok.quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik hoopte dat het non nieuws was, tot NRC en Volkskrant besloten het wekelijks op te gaan nemen. Bovendien ben ik meer bezorgd is dat dit het begin is van deze absurditeit.
En coke. Wat een baas.quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:20 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Dat was toch een misverstand. Hij gaf enkel geld en stuurde vunzige whatsappjes naar breezermeiden.
ik weet niet wie het is maar klinkt wel als een toffe peer zo.quote:
Tja, alles is voorhanden in Brussel. Dat is niet zijn fout. En je moet al die toelagen toch ergens aan spenderen.quote:
Tuurlijk mag dat wel. Het gedoe komt uiteindelijk vooral doordat de boze rechtse kereltjes het niet konden laten columnistes een flinke verkrachting toe te wensen.quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Chique wel.quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:22 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat wel. Het gedoe komt uiteindelijk vooral doordat de boze rechtse kereltjes het niet konden laten columnistes een flinke verkrachting toe te wensen.
Ik blijf nochtans ook van dat spul af, terwijl ik in mijn toestand toch enige legitieme aanspraak zou mogen hebben op het gebruik van verdovende middelen.quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:22 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Tja, alles is voorhanden in Brussel. Dat is niet zijn fout.
quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:23 schreef Kaas- het volgende:
Weer een indicatie van de oprukkende zeur-samenleving, dat een politicus niet eens cocaïne aan minderjarige meisjes mag geven in ruil voor seks.
quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:21 schreef Reya het volgende:
[..]
Deze gaat in het register voor toekomstig gebruik.
De voorganger van Baudet als voorman van de boosrechtse kereltjes die zich nog net verheven voelen boven de PVV.quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:22 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
ik weet niet wie het is maar klinkt wel als een toffe peer zo.
Neejoh gek, dat was veel later. Dat was vooral uit het brein van totaal gek Nijman.quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:22 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat wel. Het gedoe komt uiteindelijk vooral doordat de boze rechtse kereltjes het niet konden laten columnistes een flinke verkrachting toe te wensen.
Kom je nu uit de kast als homosueel?quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:23 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik blijf nochtans ook van dat spul af, terwijl ik in mijn toestand toch enige legitieme aanspraak zou mogen hebben op het gebruik van verdovende middelen.
Naar mijn maatstaven mocht zo iemand (opgeknoopt) worden.quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:23 schreef Kaas- het volgende:
Weer een indicatie van de oprukkende zeur-samenleving, dat een politicus niet eens cocaïne aan minderjarige meisjes mag geven in ruil voor seks.
Ik vind van wel, als politicus moet er wel wat moeilijke wodka bij anders ben je echt gierig.quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:23 schreef Kaas- het volgende:
Het gaat hier om drie vrouwelijke columnisten van VK en NRC en niet over mij (al heb ik geheel geen problemen met hun actie). De gedachte die achter deze actie zit is volgens mij het aandacht vragen hoe normaal het lijkt te zijn om vrouwen te behandelen als stukken vlees en niet als personen. Dat GS-reaguurders vervolgens hun verkrachtingsfantasieën loslaten op één van de columnisten laat alleen maar zien dat er iets mis is in de bovenkamer van menig GS-bewoner.quote:
Gewoon Smirnoff Ice, dan is zo'n pubermeisje al wel onder de indruk.quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:25 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ik vind van wel, als politicus moet er wel wat moeilijke wodka bij anders ben je echt gierig.
Dat onderdeel maakt echter dat de ophef logisch is en dat adverteerders hun vingers er van af gaan trekken. Dat gedoe over die kontjes interesseert niemand als er niet zo hysterisch op gereageerd wordt.quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Neejoh gek, dat was veel later. Dat was vooral uit het brein van totaal gek Nijman.
Meeste kereltjes op dumpert hebben niets met GS zelf
Bekijk hem eens goed de volgende keer!quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:26 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Rutte zal wel een harem ergens hebben. Daarom blijft 'ie zo jong.
Wat weet jij daar nou van?quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:26 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gewoon Smirnoff Ice, dan is zo'n pubermeisje al wel onder de indruk.
Hoop je nu op een versnelde klimaatverandering?quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:27 schreef john2406 het volgende:
[..]
Bekijk hem eens goed de volgende keer!
Naar die 4 jr zal hij nog ouder uitzien, hoop dat het tropenjaren gaan worden!
Ik koop altijd Belvedere en Grey Goose voor ze, verpest ik ze meteen voor de volgende die ze met Smirnoff probeert te lokken.quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:26 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gewoon Smirnoff Ice, dan is zo'n pubermeisje al wel onder de indruk.
Bestaat verkrachting überhaupt aan de verkeerde kant?quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:28 schreef Kaas- het volgende:
Mensen beoordelen als al dan niet lekker stukje vlees is trouwens prima. Enkel die gekke verkrachtingsverhalen gaan natuurlijk veel te ver.
Nee, dat is het niet. Op die manier kom ik er nooit goed uit.quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:28 schreef Kaas- het volgende:
Mensen beoordelen als al dan niet lekker stukje vlees is trouwens prima.
Oke, oke, jullie mannelijke Belgen van middelbare leeftijd schijnen inderdaad meer van tienermeisjes te weten dan ik, als ik het nieuws zo volg.quote:
quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oke, oke, jullie mannelijke Belgen van middelbare leeftijd schijnen inderdaad meer van tienermeisjes te weten dan ik, als ik het nieuws zo volg.
Het is daar de enige vorm, waardoor het sociaal geaccepteerd is.quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:28 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Bestaat verkrachting überhaupt aan de verkeerde kant?
Dus dat doe je door een platform waar vrouwenbillen worden gebruikt als cijfer, door alle adverteerders te namen en shamen?quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:25 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Het gaat hier om drie vrouwelijke columnisten van VK en NRC en niet over mij (al heb ik geheel geen problemen met hun actie). De gedachte die achter deze actie zit is volgens mij het aandacht vragen hoe normaal het lijkt te zijn om vrouwen te behandelen als stukken vlees en niet als personen. Dat GS-reaguurders vervolgens hun verkrachtingsfantasieën loslaten op één van de columnisten laat alleen maar zien dat er iets mis is in de bovenkamer van menig GS-bewoner.
Jawel, dat artikel van HAK etc in NRC was al voor het GS gebagger.quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:27 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat onderdeel maakt echter dat de ophef logisch is en dat adverteerders hun vingers er van af gaan trekken. Dat gedoe over die kontjes interesseert niemand als er niet zo hysterisch op gereageerd wordt.
Hier zie je een mooie parallel met de Zwarte Piet discussie. Zolang wat figuren in de media wat roepen en de rest het negeert is niks aan de hand. Reageren de boosrechtse kereltjes kwaad en hysterisch, dan versnel je de moord op ZP...
Zo is dat, en dat moeten we nog lang zo houden.quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:28 schreef Kaas- het volgende:
Mensen beoordelen als al dan niet lekker stukje vlees is trouwens prima. Enkel die gekke verkrachtingsverhalen gaan natuurlijk veel te ver.
Als het op zichzelf staat dan is het inderdaad redelijk onschuldig en komt het overal wel voor. Maar als het zo vaak gebeurt dat er een bepaalde cultuur ontstaat, dan wordt het toch wat minder prima wat mij betreft.quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:28 schreef Kaas- het volgende:
En dit.quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:31 schreef Reya het volgende:
Waarom maken we ons eigenlijk druk om die irrelevante marginalen van Geenstijl?
Tja Keizer is al voorlopig afgetreden dan zoekt men even een andere zondebok toch?quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:32 schreef Kaas- het volgende:
Volgens mij missen jullie allemaal het punt volledig.
Die columnisten zeiken inderdaad over niks en dat geobjectiveer van vrouwen vindt inderdaad geen enkel weldenkend mens een probleem. Het punt is dat elk middel gelegitimeerd is om GeenStijl lekker aan te pakken, en dat is wat men nu doet.
Steeds grotere SJW beweging die dat wel een probleem vindt.quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:32 schreef Kaas- het volgende:
Volgens mij missen jullie allemaal het punt volledig.
Die columnisten zeiken inderdaad over niks en dat geobjectiveer van vrouwen vindt inderdaad geen enkel weldenkend mens een probleem. Het punt is dat elk middel gelegitimeerd is om GeenStijl lekker aan te pakken, en dat is wat men nu doet.
Lekker voor hem.quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:34 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Volgens mij is mijn Ubereats overreden, hij staat al 10min stil op een kruispunt, straks worden mijn spring rolls koud.
Ach welnee, SJW's bestaan helemaal niet. Het hebben van een internetverbinding wekt hoogstens de indruk dat ze bestaan, maar daar heb ik in mijn leven nog nooit iets van gemerkt.quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Steeds grotere SJW beweging die dat wel een probleem vindt.
GS mag je natuurlijk belachelijk maken wat je wil.
Jij snapt toch ook wel dat dit allemaal waarschijnlijk met elkaar in verband staat. En niet zelden worden er aspecten van deze cultuur bekritiseerd. Nu is het de beurt aan Dumpert en GS waar vrouwonvriendelijkheid geen unicum is. Beetje raar om te zeggen dat vrouwen (of mannen) vrouwonvriendelijkheid bij een bepaald evenement of medium niet mogen aanpakken omdat het zo veel gebeurt.quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dus dat doe je door een platform waar vrouwenbillen worden gebruikt als cijfer, door alle adverteerders te namen en shamen?
Pak dan gelijk miss verkiezingen aan, cheerleaders, sexy achtergronddansers bij popconcerten, de vele fb/insta paginas met knappe vrouwen, rondemissen bij oa tour de france en weet ik veel wat. Dit gaat toch nergens meer over.
Dat je dat artikel moet aanpakken van GS, dat lijkt me evident, maar dat soort ernstige gevallen sneeuwen onder omdat je nu fucking dumpertreeten gaat aanpakken
Je laat loempia's bezorgen? Nice. Dat is nog chiller dan pannenkoeken laten bezorgen, waar ik gisteravond van veel mensen kritiek op kreeg.quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:34 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Volgens mij is mijn Ubereats overreden, hij staat al 10min stil op een kruispunt, straks worden mijn spring rolls koud.
Het is ook een Spanjaard aan zijn naam te zien, die moeten überhaupt niet op de fiets in A'dam.quote:
Het is ook een probleem. Lekker wijf is een lekker wijf en laten we niet ontkennen dat mannen nu eenmaal door een pik gedreven worden. Maar om dan maar van vrouwen te verwachten dat ze het zich allemaal laten welgevallen en dan ze vooral hun klep moeten houden vind ik hoogst onbeschoft. Je kunt op z'n minst de indruk wekken dat je Margriet van accounting waardeert om haar prettige persoonlijkheid, en niet omdat haar figuur om door een ringetje te halen is.quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Margriet is een domme snol en wordt helemaal niet gewaardeerd.quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is ook een probleem. Lekker wijf is een lekker wijf en laten we niet ontkennen dat mannen nu eenmaal door een pik gedreven worden. Maar om dan maar van vrouwen te verwachten dat ze het zich allemaal laten welgevallen en dan ze vooral hun klep moeten houden vind ik hoogst onbeschoft. Je kunt op z'n minst de indruk wekken dat je Margriet van accounting waardeert om haar prettige persoonlijkheid, en niet omdat haar figuur om door een ringetje te halen is.
En daarna ging men het alleen maar erger maken. Dit is toch eigen schuld, dikke bult van de boze kereltjes...quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Jawel, dat artikel van HAK etc in NRC was al voor het GS gebagger.
Ik grinnikte.quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:38 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Margriet is een domme snol en wordt helemaal niet gewaardeerd.
Is er een SJW-beweging in Nederland?quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
GS mag je natuurlijk belachelijk maken wat je wil.
Misschien heeft ze wel hetzelfde gevoel als jij hebt, maak je niet druk wie dan leeft die dan zorgt!quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:38 schreef Friek_ het volgende:
Pffff, als het zo blijft met die kater wordt deze date een kleine ramp.
Ik ben een lui mens.quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je laat loempia's bezorgen? Nice. Dat is nog chiller dan pannenkoeken laten bezorgen, waar ik gisteravond van veel mensen kritiek op kreeg.
Bij alles wat op internet naar SJW ruikt, wordt het bij onze Sky zwart voor zijn ogen.quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:38 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Is er een SJW-beweging in Nederland?
En waar maak je uit op dat die groeiende zou zijn?
quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:36 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Jij snapt toch ook wel dat dit allemaal waarschijnlijk met elkaar in verband staat. En niet zelden worden er aspecten van deze cultuur bekritiseerd. Nu is het de beurt aan Dumpert en GS waar vrouwonvriendelijkheid geen unicum is. Beetje raar om te zeggen dat vrouwen (of mannen) vrouwonvriendelijkheid bij een bepaald evenement of medium niet mogen aanpakken omdat het zo veel gebeurt.
Dat is ook het probleem niet, want het aantal vrouwelijke gasten bij dumpertreeten is evenveel als mannelijke en die hoeven dan echt niet in een of ander kort rokje te verschijnen.quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is ook een probleem. Lekker wijf is een lekker wijf en laten we niet ontkennen dat mannen nu eenmaal door een pik gedreven worden. Maar om dan maar van vrouwen te verwachten dat ze het zich allemaal laten welgevallen en dan ze vooral hun klep moeten houden vind ik hoogst onbeschoft. Je kunt op z'n minst de indruk wekken dat je Margriet van accounting waardeert om haar prettige persoonlijkheid, en niet omdat haar figuur om door een ringetje te halen is.
Margriet misdraagt zich ook als een goedkope hoer op de wekelijkse bedrijfsborrel en is al eens halfnaakt onder het bureau van Karel aangetroffen, maar daar gaat deze discussie niet over.quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:38 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Margriet is een domme snol en wordt helemaal niet gewaardeerd.
Fix.quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je laat loempia's bezorgen? Nice. Dat is nog chiller dan pannenkoeken laten bezorgen, waar ik gisteravond van veel mensen terechte kritiek op kreeg.
En waar kom het idee van Bill vandaan dat hij denkt dat vrouwen het maar te accepteren hebben dat hij zijn poten niet thuis kan houden?quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:40 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Het is een probleem als Bill O'reilly vrouwelijke collegas kan aanranden en daar tot voor kort mee weg kan komen.
Tot je de juiste tegenkomen doet?quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:41 schreef Kaas- het volgende:
Ach, ik zou de hele dag mensen aanranden als er geen wetshandhaving en al wat niet meer voor moderniteiten was. Zo is dat nou eenmaal.
Puike uitspraak weer, Thierry.quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:41 schreef Kaas- het volgende:
Ach, ik zou de hele dag mensen aanranden als er geen wetshandhaving en al wat niet meer voor moderniteiten was. Zo is dat nou eenmaal.
GroenLinks heeft 14 zetels.quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:38 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Uiteindelijk zijn we allemaal internetkneusjes, dus ik denk dat jij degene bent die aangerand wordt en daarna in de foetushouding huilend in een hoekje gaat liggen.quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:41 schreef Kaas- het volgende:
Dat is lastig te zeggen, waarschijnlijk ligt onze definitie van wat SJW is en dus of die groeiende is iets anders, net zoals remlof en ik waarschijnlijk verschillen wat extreemrechts en nazis zijn.quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:38 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat deden mannen ook eertijds, maar toen kwamen er groepen mensen waarbij mannen andere mannen van hun vrouwen weghielden.quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:41 schreef Kaas- het volgende:
Eerder klaar staan en hopen dat iemand zich aan me vergrijpt, zal je bedoelen.quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Uiteindelijk zijn we allemaal internetkneusjes, dus ik denk dat jij degene bent die aangerand wordt en daarna in de foetushouding huilend in een hoekje gaat liggen.
Yup,quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En waar kom het idee van Bill vandaan dat hij denkt dat vrouwen het maar te accepteren hebben dat hij zijn poten niet thuis kan houden?
Ze hoeven alleen maar uit te zoeken waar die tochtige bries vandaan komt.quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Eerder klaar staan en hopen dat iemand zich aan me vergrijpt, zal je bedoelen.
Ik neuk ze alleen, maak nooit nare opmerkingen, mag dat wel?quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:45 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Yup,
Of het feit dat er genoeg mannen zijn in Nederland die meisjes van 14 lastig vallen met seksueel getinte opmerkingen en dat blijkbaar niet erg problematisch vinden.
Er zijn er echter die zien echt niet uit als 14, dan is het wel moeilijk toch, beter gedraagt men zich helemaal.quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:45 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Yup,
Of het feit dat er genoeg mannen zijn in Nederland die meisjes van 14 lastig vallen met seksueel getinte opmerkingen en dat blijkbaar niet erg problematisch vinden.
Hoe oud ben jij eigenlijk? De keuze is uit < 18 of > 18.quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:45 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Yup,
Dat zijn dus echte problemen.quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:45 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Yup,
Ik zou het niet in de VS doen.quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:46 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ik neuk ze alleen, maak nooit nare opmerkingen, mag dat wel?
In de 30, dus gezien mijn familiehistorie al halverwege het pad naar de dood.quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:46 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij eigenlijk? De keuze is uit < 18 of > 18.
Ik studeer alweer een tijdje en ben niet erg hoogbegaafd.quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:46 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij eigenlijk? De keuze is uit < 18 of > 18.
In landen als Japan, Portugal of Duitsland mag je seks hebben met een 14-jarige, dus wat het grote probleem van een seksueel getinte opmerking tegen iemand van die leeftijd is snap ik inderdaad niet helemaal.quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:45 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Yup,
Niet voordat je er mee trouwt, iig.quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:47 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik zou het niet in de VS doen.
Dat pad kort en pijnloos?quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:48 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
In de 30, dus gezien mijn familiehistorie al halverwege het pad naar de dood.
Dat lijkt me prima, het zal nog ongeveer 30 jaar goed toeven zijn in Europa. Daarna barbaarse invasies en alles.quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:48 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
In de 30, dus gezien mijn familiehistorie al halverwege het pad naar de dood.
Dat iets wettelijk mag betekent niet dat het moreel juist is.quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:48 schreef Igen het volgende:
[..]
In landen als Japan, Portugal of Duitsland mag je seks hebben met een 14-jarige, dus wat het grote probleem van een seksueel getinte opmerking tegen iemand van die leeftijd is snap ik inderdaad niet helemaal.
Vandaar dat ik er even bijzette dat ik inderdaad geen wonderkind ben dat op twaalfjarige leeftijd naar de uni ging. (Dat lijkt me trouwens rottig.)quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dan kun je ook gewoon een heel pretentieuze peuter zijn, natuurlijk.
Meestal zelfmoord, ijdele lullo's die het onomkeerbare aftakelingsproces voor willen zijn.quote:
Dan ben je alvast hoger opgeleid dan 90% van alle mannen. Lekker downdaten.quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:48 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik studeer alweer een tijdje en ben niet erg hoogbegaafd.
Ik vond het eng toen het mij overkwam.quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:48 schreef Igen het volgende:
[..]
In landen als Japan, Portugal of Duitsland mag je seks hebben met een 14-jarige, dus wat het grote probleem van een seksueel getinte opmerking tegen iemand van die leeftijd is snap ik inderdaad niet helemaal.
Tja, als jij je eigen definities steeds aanpast, dan zal het vast toenemenquote:Op donderdag 4 mei 2017 14:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat is lastig te zeggen, waarschijnlijk ligt onze definitie van wat SJW is en dus of die groeiende is iets anders, net zoals remlof en ik waarschijnlijk verschillen wat extreemrechts en nazis zijn.
Zoals dat gastje wat bij DWDD zat, Armin van Buren leerde kennen en nu matige kutmuziek maakt in plaats van zijn academische graad halen.quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:51 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Vandaar dat ik er even bijzette dat ik inderdaad geen wonderkind ben dat op twaalfjarige leeftijd naar de uni ging. (Dat lijkt me trouwens rottig.)
Zwitser hè, ik geef ons 40 jaar.quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:50 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Dat lijkt me prima, het zal nog ongeveer 30 jaar goed toeven zijn in Europa. Daarna barbaarse invasies en alles.
Wat zullen die ouders blij zijn met Armin.quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zoals dat gastje wat bij DWDD zat, Armin van Buren leerde kennen en nu matige kutmuziek maakt in plaats van zijn academische graad halen.
Net zoals alt rechts is er natuurlijk niet echt een eenduidige beschrijving van wie of wat nu SJWers zijn.quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:51 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Tja, als jij je eigen definities steeds aanpast, dan zal het vast toenemen
Dan is het toch helemaal geen pad dan is het een afslag toch?quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:51 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Meestal zelfmoord, ijdele lullo's die het onomkeerbare aftakelingsproces voor willen zijn.
Of gewoon doodgaan door het nemen van risico's zoals mijn oudoom die met zijn Ferrari uit een bocht schoot en in een meer belande.
Hoe heet die ook alweerquote:Op donderdag 4 mei 2017 14:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zoals dat gastje wat bij DWDD zat, Armin van Buren leerde kennen en nu matige kutmuziek maakt in plaats van zijn academische graad halen.
Ja maar straks wil hij boren en zagen terwijl ik heel elitair naar Buitenhof kijk.quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:51 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Dan ben je alvast hoger opgeleid dan 90% van alle mannen. Lekker downdaten.
Oh. Zwitsers houden het nog wel een paar eeuwen vol op dit niveau.quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:52 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Zwitser hè, ik geef ons 40 jaar.
Ach ja... hij gaat vast nog wel een keer naar de universiteit. En dan is hij lekker net zo oud als zijn medestudenten, dat is vast ook wel fijn.quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wel chill idee dat slechts 10% een masterdiploma heeft en om dan binnen die master top 5% te scoren. Top 0,5% van de samenleving. Hier ga ik een leven lang arrogant door blijven.quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:51 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Dan ben je alvast hoger opgeleid dan 90% van alle mannen. Lekker downdaten.
Tja, als je een toename signaleert maar eigenlijk niet weet waar je het over hebt, is er dan nog een andere conclusie mogelijkquote:Op donderdag 4 mei 2017 14:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Net zoals alt rechts is er natuurlijk niet echt een eenduidige beschrijving van wie of wat nu SJWers zijn.
Lijkt me best prima om muziek te maken tot je 18e, financieel gelijk onafhankelijk voor iig een aardige periode en je gewoon met leeftijdsgenoten lekker het studentenleven in kan.quote:
Het strafrecht wordt geacht te weerspiegelen welke gedragingen een maatschappij onder de noemer "erg problematisch" schaart.quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat iets wettelijk mag betekent niet dat het moreel juist is.
Ware het niet dat je slechts een veredelde cursus wichelroede lopen volgt. Dit zou net zoiets zijn als een ketchup die trots is op leuke cijfers tijdens een rechten-P.quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wel chill idee dat slechts 10% een masterdiploma heeft en om dan binnen die master top 5% te scoren. Top 0,5% van de samenleving. Hier ga ik een leven lang arrogant door blijven.
#jellymadquote:Op donderdag 4 mei 2017 14:56 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ware het niet dat je slechts een veredelde cursus wichelroede lopen volgt. Dit zou net zoiets zijn als een ketchup die trots is op leuke cijfers tijdens een rechten-P.
Koolmees, die mag arrogant doen.quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wel chill idee dat slechts 10% een masterdiploma heeft en om dan binnen die master top 5% te scoren. Top 0,5% van de samenleving. Hier ga ik een leven lang arrogant door blijven.
Niet weten dat Kaas tevens bezig is met een master kwantummechanicaquote:Op donderdag 4 mei 2017 14:56 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ware het niet dat je slechts een veredelde cursus wichelroede lopen volgt. Dit zou net zoiets zijn als een ketchup die trots is op leuke cijfers tijdens een rechten-P.
Dus je hoeft je gedrag pas aan te passen op het moment dat de wet aangepast is?quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:55 schreef Igen het volgende:
[..]
Het strafrecht wordt geacht te weerspiegelen welke gedragingen een maatschappij onder de noemer "erg problematisch" schaart.
In Amerika is hij in ieder geval groter en groeiende.quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:54 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Tja, als je een toename signaleert maar eigenlijk niet weet waar je het over hebt, is er dan nog een andere conclusie mogelijk?
Volgens mij laat je je weer veel te makkelijk inpakken door de domrechtse gedoetjes en gespeelde opwinding.
De vraag stellen is hem beantwoorden.quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:59 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Wat is het trouwens met die geneeskundestudenten en hun obsessie met filmpjes met pus. Gadverdamme.
In wat voor soort kroeg kom jij dat jij dat normaal vinden doet?quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dus je hoeft je gedrag pas aan te passen op het moment dat de wet aangepast is?
Ik vind het raar om seksueel getinte opmerkingen naar een kind van 14 te maken. Omdat ik mij geen context voor kan stellen waarin dat wel gepast zou zijn. Seksueel getinte opmerkingen maak ik in de kroeg, waar de conventie is dat het normaal is om elkaar daar op die manier te benaderen. Daarbuiten vind ik het niet gepast, tenzij de vrouw in kwestie tot mijn vriendenkring behoort. Maar ik pap niet aan met kinderen, dus dat is uitgesloten.
En zou V&J nog steeds het VVD-pretministerie blijven?quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:59 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Ben wel godse benieuwd naar de nieuwe ministers.
Klaver wil natuurlijk de portefeuille die maar twee dagen per week kost.
Er hoeft er maar eentje tussen te zitten, noem maar eens een Kaas, en de rest huppelt erachter aan!quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:59 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Wat is het trouwens met die geneeskundestudenten en hun obsessie met filmpjes met pus. Gadverdamme.
Geld dat overigens alleen als je het naar de persoon roept, of het echt in zijn gezicht zegt of geldt dit ook online?quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vind het raar om seksueel getinte opmerkingen naar een kind van 14 te maken. Omdat ik mij geen context voor kan stellen waarin dat wel gepast zou zijn. Seksueel getinte opmerkingen maak ik in de kroeg, waar de conventie is dat het normaal is om elkaar daar op die manier te benaderen. Daarbuiten vind ik het niet gepast, tenzij de vrouw in kwestie tot mijn vriendenkring behoort. Maar ik pap niet aan met kinderen, dus dat is uitgesloten.
Nee ik vermoed dat dit ministerie wordt afgeschaft. Justitie is vrij achterhaald.quote:Op donderdag 4 mei 2017 15:00 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En zou V&J nog steeds het VVD-pretministerie blijven?
Minister van Onafgemaakte Zakenquote:Op donderdag 4 mei 2017 14:59 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Nee, wat ik wil zeggen is dat dit:quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
een persoonlijke mening is die blijkbaar niet overeenkomt met wat in andere, eveneens hoogontwikkeld geachte landen als normaal wordt beschouwd.quote:Ik vind het raar om seksueel getinte opmerkingen naar een kind van 14 te maken. Omdat ik mij geen context voor kan stellen waarin dat wel gepast zou zijn. Seksueel getinte opmerkingen maak ik in de kroeg, waar de conventie is dat het normaal is om elkaar daar op die manier te benaderen. Daarbuiten vind ik het niet gepast, tenzij de vrouw in kwestie tot mijn vriendenkring behoort. Maar ik pap niet aan met kinderen, dus dat is uitgesloten.
En dat geld wordt dat verdeeld?quote:Op donderdag 4 mei 2017 15:01 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Nee ik vermoed dat dit ministerie wordt afgeschaft. Justitie is vrij achterhaald.
Financiën. Slechts twee dagen per week geld uitgeven lijkt me bijzonder goed voor de schatkist.quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:59 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Ze hebben enkel maar effect doordat de boze kereltjes uit hun vel springen als ze wat roepen. Neem hun gemier voor kennisgeving aan en er is niks aan de hand. Maar dat is natuurlijk veel te veel gevraagd voor de PVV en FvD-volgelingen...quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
In Amerika is hij in ieder geval groter en groeiende.
Dit is het eerste voorbeeld van die gekte die ik naar Nederland zie komen. Quincy gario is gelukkig nu van het podium, maar genoeg die dat stokje nu weer overnemen. Asha ten broeke en Anne Fleur hebben toch redelijk wat gevolg met hun artikels op Joop, Krapuul, New Urban Collective etc. Simons met haar art1kel partij.
Overigens wil ik niet zeggen dat alle facetten van bovengenoemde fout zijn
Je haalt het dan ook slechts twee dagen per week op binnen jouw logica, derhalve verwijs ik deze door naar de stapel ongrappige garpjes.quote:Op donderdag 4 mei 2017 15:02 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Financiën. Slechts twee dagen per week geld uitgeven lijkt me bijzonder goed voor de schatkist.
Wat vind jij er trouwens van dat SA of all countries, in de UN commissie van vrouwenrechten zit.quote:
Ik ken er die geven in 1 dag hun maandsalaris uit hoor, dus of dat goed is waag ik te betwijfelen.quote:Op donderdag 4 mei 2017 15:02 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Financiën. Slechts twee dagen per week geld uitgeven lijkt me bijzonder goed voor de schatkist.
Ik voel me gepasseerd, want hoopte eigenlijk dat ze de VN-commissie voor homorechten zouden mogen leiden. Het schijnt dat IS dat nu mag doen.quote:Op donderdag 4 mei 2017 15:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wat vind jij er trouwens van dat SA of all countries, in de UN commissie van vrouwenrechten zit.
Waarom is men hier dan zo verontwaardigd over het handjevol baudet stemmers.quote:Op donderdag 4 mei 2017 15:02 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ze hebben enkel maar effect doordat de boze kereltjes uit hun vel springen als ze wat roepen. Neem hun gemier voor kennisgeving aan en er is niks aan de hand. Maar dat is natuurlijk veel te veel gevraagd voor de PVV en FvD-volgelingen...
Dat wordt dan een belastingverlaging.quote:Op donderdag 4 mei 2017 15:04 schreef john2406 het volgende:
[..]
V en justitie die krijgen een deel van de begroting!
Waarom eigenlijk 5x onnodig Engels op 18 woorden?quote:Op donderdag 4 mei 2017 15:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wat vind jij er trouwens van dat SA of all countries, in de UN commissie van vrouwenrechten zit.
Hoezo is het normaal? Dat het niet verboden is betekent niet dat het normaal is. Dat je een opmerking mág maken betekent niet dat je die móet maken, of dat de ontvanger en haar omgeving het maar heeft te accepteren.quote:Op donderdag 4 mei 2017 15:01 schreef Igen het volgende:
[..]
Nee, wat ik wil zeggen is dat dit:
[..]
een persoonlijke mening is die blijkbaar niet overeenkomt met wat in andere, eveneens hoogontwikkeld geachte landen als normaal wordt beschouwd.
Is men dat? Ik veeg ze op 1 hoop met die van hun moederpartij, meer niet.quote:Op donderdag 4 mei 2017 15:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Waarom is men hier dan zo verontwaardigd over het handjevol baudet stemmers.
18 woorden, ik ben ontdekt.quote:Op donderdag 4 mei 2017 15:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk 5x onnodig Engels op 18 woorden?
Ik zie niet in waarom die context er wel toe zou doen. Als je weet dat iemand 14 is dan maak je geen seksueel getinte opmerkingen. Dat is not done. Dat zie ik als een ongeschreven regel.quote:Op donderdag 4 mei 2017 15:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Geld dat overigens alleen als je het naar de persoon roept, of het echt in zijn gezicht zegt of geldt dit ook online?
Schuld van de SJWquote:Op donderdag 4 mei 2017 15:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk 5x onnodig Engels op 18 woorden?
Arme Justin Bieber ooitquote:Op donderdag 4 mei 2017 15:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom die context er wel toe zou doen. Als je weet dat iemand 14 is dan maak je geen seksueel getinte opmerkingen. Dat is not done. Dat zie ik als een ongeschreven regel.
Als arts: is gewoon fijn, vooral dat gevoel als je die eerste op spanning staande lading door het pseudokapsel heen drukt.quote:Op donderdag 4 mei 2017 14:59 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Wegmetons-mentaliteit dit. Ze willen van de Nederlandse taal af. Zo zie je toch weer dat die Sky een linkse is.quote:
Hoezo? Omdat mensen het vinden!quote:Op donderdag 4 mei 2017 15:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hoezo is het normaal? Dat het niet verboden is betekent niet dat het normaal is. Dat je een opmerking mág maken betekent niet dat je die móet maken, of dat de ontvanger en haar omgeving het maar heeft te accepteren.
Ik mag naar een collega buiten werktijd ook een vunzige opmerking maken, maar dat betekent ook niet dat dat maar normaal gevonden moet worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |