Eens.quote:
En stiekem heb je'm nu zeker in je kast hangen om.....quote:Op woensdag 3 mei 2017 22:35 schreef Cee het volgende:
Ik was vroeger echt jaloers op dat jurkje toen ik het zag.
Ze hebben wat deelnemers van WIDM uitgenodigd want AVROTROS...quote:Op woensdag 3 mei 2017 22:37 schreef Karina het volgende:
Wie zijn al die mensen met commentaar? Ken er 1 of 2 maar de rest? Geen idee wie dat allemaal zijn.
Celine Dion vind ik trouwens echt een vreselijke stem hebben.
idd, geen idee wie het zijn ook.quote:
Fucking Bonnie Tyler en Tina Turner hebben een moderner kapsel.quote:Op woensdag 3 mei 2017 22:37 schreef grazz het volgende:
Sieneke..dat haardat er serieus jonge dames zijn die zon kapsel hebben
Ik moet een btje aan jou denken...btje relnichterig?quote:
Soww. Koekoek.quote:Op woensdag 3 mei 2017 22:38 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik moet een btje aan jou denken...btje relnichterig?
Musical: Thomas, Tommy (die chihuahua-kop) met zijn vriendin, Carolina Dijkhuizen, Romy.quote:Op woensdag 3 mei 2017 22:37 schreef Karina het volgende:
Wie zijn al die mensen met commentaar? Ken er 1 of 2 maar de rest? Geen idee wie dat allemaal zijn.
Celine Dion vind ik trouwens echt een vreselijke stem hebben.
Ik ook 😄quote:Op woensdag 3 mei 2017 22:38 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik moet een btje aan jou denken...btje relnichterig?
Tx denk dat ik er 3 kan dusquote:Op woensdag 3 mei 2017 22:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Musical: Thomas, Tommy (die chihuahua-kop) met zijn vriendin, Carolina Dijkhuizen, Romy.
Maan. De Kik. Janice en zijn rolmaat voor de styling.
Ferry Stomjochie, de dikkop van GTST.
Koos SBS.
Vergeet je niet een duo?quote:Op woensdag 3 mei 2017 22:42 schreef ato het volgende:
Edsilia, Ruth en Anouk beste wat wij ooit in stuurden.
Dit was de eerste keer is ook tof. Sowieso al deze negentiger jaren nummers eigenlijk.quote:Op woensdag 3 mei 2017 22:42 schreef ato het volgende:
Edsilia, Ruth en Anouk beste wat wij ooit in stuurden.
Heb haar eens live gezien. Damn. Zij mag echt nog wel een keer. Zij vreet dat podium op. Op haar leeftijd ook gewoon. Stoer wijfquote:Op woensdag 3 mei 2017 22:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ruth, goed optreden. Goeie blikken in de camera ook.
Was een van de eerste ESF nummers die ik bijna helemaal mee kon zingen.quote:
The Common linnits komen bij mij op de 6e plaats.quote:
Geweldige stage presence idd.quote:Op woensdag 3 mei 2017 22:43 schreef grazz het volgende:
[..]
Heb haar eens live gezien. Damn. Zij mag echt nog wel een keer. Zij vreet dat podium op. Op haar leeftijd ook gewoon. Stoer wijf
Oh.quote:Op woensdag 3 mei 2017 22:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Was een van de eerste ESF nummers die ik bijna helemaal mee kon zingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |