Feyenoord kan misschien thuis ook nog wel eens stunten door de tegenstander helemaal af te jagen.quote:Op woensdag 3 mei 2017 21:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als PSV tenminste hun best wil doen in EL. Daar schort het vaak wel aan. Feyenoord speelt doorgaans wel goed, maar in CL volgend jaar zal wel pijnlijk worden vrees ik. Hopelijk kunnen ze nog 3e worden in poule
Zou best kunnen, ik keek eerder naar de datum, 24 meiquote:Op woensdag 3 mei 2017 21:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat lijkt me Shane Kluivert...
Vitesse zal wel een bijrol spelenquote:Op woensdag 3 mei 2017 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feyenoord kan misschien thuis ook nog wel eens stunten door de tegenstander helemaal af te jagen.
Kan binnenkort wel eens even kijkenquote:Op woensdag 3 mei 2017 21:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik vraag me af wat voor een effect dat heeft. Iemand die dat allemaal gaat bijhouden en ons een update kan geven? scenario's enz
Ach, het is al snel beter dan Heracles. Die overigens ook geluk hadden met de loting en gewoon door hadden moeten gaanquote:
1 uitdoelpunt zal wel lukkenquote:Op donderdag 4 mei 2017 09:12 schreef Dejannn het volgende:
Fantastische wedstrijd van Ajax gisteren, echt genoten!Nu wel hopen dat het volgende week gewoon afmaken en niet weer onnodig in de problemen komen
Bespaar je de moeite, eerste helft was waardeloos.quote:Op donderdag 4 mei 2017 11:00 schreef Donnie-Brasco het volgende:
enig idee waar je de hele wedstrijd kan terugkijken? Eerste helft gemist.
Stijnquote:Op donderdag 4 mei 2017 10:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zie dat Pundit Engeland alvast Celta heerlijk aan het onderschatten is.
Het werd al bijna zwart voor mijn ogen toen ik zag dat rtl7 dat idiote darten uitzendt, maar gelukkig is daar nog de Belg.quote:
RTL heeft waarschijnlijk ook maar de rechten voor 1 wedstrijdquote:Op donderdag 4 mei 2017 17:46 schreef Micson het volgende:
[..]
Het werd al bijna zwart voor mijn ogen toen ik zag dat rtl7 dat idiote darten uitzendt, maar gelukkig is daar nog de Belg.
Alsof iemand in Nederland een fuck om United-Celta geeft.quote:Op donderdag 4 mei 2017 17:46 schreef Micson het volgende:
[..]
Het werd al bijna zwart voor mijn ogen toen ik zag dat rtl7 dat idiote darten uitzendt, maar gelukkig is daar nog de Belg.
Sow.quote:Op donderdag 4 mei 2017 18:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Alsof iemand in Nederland een fuck om United-Celta geeft.
Is toch lekker man. Ik ga me nog zitten voor dnjepr dnejpropetrovsk tegen kayserispor. Krantje erbij, biertje drinken en met een half oog die wedstrijd kijken. Topavond.quote:Op donderdag 4 mei 2017 18:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wel nu Ajax goede papieren heeft om de finale te halen. Toch kijken wie de tegenstander gaat worden dan.quote:Op donderdag 4 mei 2017 18:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik hoop heel erg op Manchesterquote:Op donderdag 4 mei 2017 18:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel nu Ajax goede papieren heeft om de finale te halen. Toch kijken wie de tegenstander gaat worden dan.
Meer dan Ajax-Lyon, zelfs.quote:Op donderdag 4 mei 2017 18:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nou wat spannend. Daar blijft een gemiddelde fan niet voor thuis.quote:Op donderdag 4 mei 2017 18:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel nu Ajax goede papieren heeft om de finale te halen. Toch kijken wie de tegenstander gaat worden dan.
Waarom niet. United is nog steeds een grote naamquote:Op donderdag 4 mei 2017 18:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nou wat spannend. Daar blijft een gemiddelde fan niet voor thuis.
Oke,thanks.quote:Op donderdag 4 mei 2017 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Denk dat ze daar de rechten niet voor hebben. Je kunt ook op Canvas // FOX Sports kijken.
Wanneerquote:Op donderdag 4 mei 2017 19:51 schreef TLC het volgende:
Als Ajax de finale haalt de eerste Europese finale met een Nederlandse club die niet uitgezonden gaat worden door de NOS
Zullen ze daarna Gijp en Derksen in het bad gooien?quote:Op donderdag 4 mei 2017 19:51 schreef TLC het volgende:
Als Ajax de finale haalt de eerste Europese finale met een Nederlandse club die niet uitgezonden gaat worden door de NOS
Of Younes tegen die Valencia, wordt ook helemaal dolgedraaid.quote:Op donderdag 4 mei 2017 20:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik wil Ajax wel eens druk zien zetten op Fellaini. Dat moet hilarische taferelen opleveren
Stel je voor dat we dat United zo gaan wegspelen in de finale als thuis tegen Lyon en Schalkequote:Op donderdag 4 mei 2017 20:13 schreef bijstandboy het volgende:
[..]
Zie Ajax toch eerder winnen van Celta
Idd wieweet krijg je wel zo'n scenario als Barcelona-PSGquote:Op donderdag 4 mei 2017 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stel je voor dat we dat United zo gaan wegspelen in de finale als thuis tegen Lyon en Schalke![]()
Maar goed eerst nog naar die uitwedstrijd in Lyon, we staan nog niet in de finale.
Nja dat was natuurlijk lachwekkend vanwege die arbitrage, maar Lyon kan zomaar met 3-0 winnen. Als je ziet hoe makkelijk Schalke ook op 2-0 kwam toen, en Lyon is aanvallend beter.quote:Op donderdag 4 mei 2017 20:20 schreef bijstandboy het volgende:
[..]
Idd wieweet krijg je wel zo'n scenario als Barcelona-PSG
Ook dat en het is niet te hopen dat er ééntje geblesseerd raakt bij de laatste 2 competitiewedstrijden of een trainingquote:Op donderdag 4 mei 2017 20:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja dat was natuurlijk lachwekkend vanwege die arbitrage, maar Lyon kan zomaar met 3-0 winnen. Als je ziet hoe makkelijk Schalke ook op 2-0 kwam toen, en Lyon is aanvallend beter.
Veltman gaat wel rood pakken tegen Lyonquote:Op donderdag 4 mei 2017 20:24 schreef bijstandboy het volgende:
[..]
Ook dat en het is niet te hopen dat er ééntje geblesseerd raakt bij de laatste 2 competitiewedstrijden of een training
Gewoon niet opstellen dusquote:Op donderdag 4 mei 2017 20:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Veltman gaat wel rood pakken tegen Lyon
Ach ja zolang ze maar de finale halenquote:Op donderdag 4 mei 2017 20:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Liever niet, maar dat gaat Bosz wel doen.
Eensquote:Op donderdag 4 mei 2017 20:30 schreef bijstandboy het volgende:
[..]
Ach ja zolang ze maar de finale halen
Ik juich voor Zlatanquote:
hij doet toch niet mee gekkiequote:Op donderdag 4 mei 2017 20:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik juich voor ZlatanKijk nu ook maar via Canvas.
Oh wacht of is hij nog geblesseerd? Dan juich ik voor Daley.
Dat ook ja.quote:Op donderdag 4 mei 2017 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
United in de finale verslaan is toch veel leuker
Hebben zij niet Feyenoord opgerold met 4-0quote:Op donderdag 4 mei 2017 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
United in de finale verslaan is toch veel leuker
Ja maar die wedstrijden kan je niet vergelijken natuurlijkquote:Op donderdag 4 mei 2017 20:46 schreef bijstandboy het volgende:
[..]
Hebben zij niet Feyenoord opgerold met 4-0
okquote:Op donderdag 4 mei 2017 20:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar die wedstrijden kan je niet vergelijken natuurlijk
quote:Op donderdag 4 mei 2017 20:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Goeie grap, die rasmongool en doelpunten maken
Ook dan Rtl7?quote:Op donderdag 4 mei 2017 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Sporza maakt toch een stuk betere reportages dan de NOS.
Understatement.
We zullen het doorgeven.quote:Op donderdag 4 mei 2017 20:53 schreef klaasweetalles het volgende:
MOURINHO ERUIT !
IK HEB GEWOON EEN HEKEL AAN DIE MAN...
heeft iemand daar een probleem mee????
quote:Op donderdag 4 mei 2017 20:54 schreef KingRoland het volgende:
hide yo wife hide yo kids
Klaas is aanwezig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |