Sow.quote:Op donderdag 4 mei 2017 18:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Alsof iemand in Nederland een fuck om United-Celta geeft.
Is toch lekker man. Ik ga me nog zitten voor dnjepr dnejpropetrovsk tegen kayserispor. Krantje erbij, biertje drinken en met een half oog die wedstrijd kijken. Topavond.quote:Op donderdag 4 mei 2017 18:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wel nu Ajax goede papieren heeft om de finale te halen. Toch kijken wie de tegenstander gaat worden dan.quote:Op donderdag 4 mei 2017 18:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik hoop heel erg op Manchesterquote:Op donderdag 4 mei 2017 18:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel nu Ajax goede papieren heeft om de finale te halen. Toch kijken wie de tegenstander gaat worden dan.
Meer dan Ajax-Lyon, zelfs.quote:Op donderdag 4 mei 2017 18:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nou wat spannend. Daar blijft een gemiddelde fan niet voor thuis.quote:Op donderdag 4 mei 2017 18:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel nu Ajax goede papieren heeft om de finale te halen. Toch kijken wie de tegenstander gaat worden dan.
Waarom niet. United is nog steeds een grote naamquote:Op donderdag 4 mei 2017 18:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nou wat spannend. Daar blijft een gemiddelde fan niet voor thuis.
Oke,thanks.quote:Op donderdag 4 mei 2017 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Denk dat ze daar de rechten niet voor hebben. Je kunt ook op Canvas // FOX Sports kijken.
Wanneerquote:Op donderdag 4 mei 2017 19:51 schreef TLC het volgende:
Als Ajax de finale haalt de eerste Europese finale met een Nederlandse club die niet uitgezonden gaat worden door de NOS
Zullen ze daarna Gijp en Derksen in het bad gooien?quote:Op donderdag 4 mei 2017 19:51 schreef TLC het volgende:
Als Ajax de finale haalt de eerste Europese finale met een Nederlandse club die niet uitgezonden gaat worden door de NOS
Of Younes tegen die Valencia, wordt ook helemaal dolgedraaid.quote:Op donderdag 4 mei 2017 20:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik wil Ajax wel eens druk zien zetten op Fellaini. Dat moet hilarische taferelen opleveren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |