split cue? ( zet de master op speakers links en de cue op speakers rechtsquote:Op woensdag 3 mei 2017 02:25 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja, was handiger met een koptelefoon. Nu moet ik mijn master volume uitzetten om naar cue te luisteren.
Oh, handyquote:Op woensdag 3 mei 2017 02:27 schreef tailfox het volgende:
[..]
split cue? ( zet de master op speakers links en de cue op speakers rechts
quote:Op woensdag 3 mei 2017 02:23 schreef Stien_Struis het volgende:
Zonder is zo'n Knokkels show niet compleet.
Kijk eens aan, je doet al DJ advies geven tegenwoordig.quote:Op woensdag 3 mei 2017 02:27 schreef tailfox het volgende:
[..]
split cue? ( zet de master op speakers links en de cue op speakers rechts
cue is voorluisterenquote:Op woensdag 3 mei 2017 02:28 schreef MaryMouse het volgende:
Ik denk dat ik maar ga slapen
Ik begrijp niet meer waar de posts over gaan met cue link en zo
cue is voorluisteren. Dat hoor JIJ maar het publiek niet. Air is wat jij draait en de luisteraars direct horen.quote:Op woensdag 3 mei 2017 02:28 schreef MaryMouse het volgende:
Enorme weirdo. Die stond nog eens naast mij in de wcquote:Op woensdag 3 mei 2017 02:29 schreef puzziepie het volgende:
Darkraver is ook zo'n mafkees
Was iig vroeger een mafkees
OK, bedankt voor deze 101 cursusquote:Op woensdag 3 mei 2017 02:30 schreef knokkels het volgende:
[..]
cue is voorluisteren. Dat hoor JIJ maar het publiek niet. Air is wat jij draait en de luisteraars direct horen.
[ afbeelding ]
bij mijn mix weinig fouten gemaakt. Maar goed ik ga slapen morgen moet ik beetje fit naar de campus radioquote:
Nee MaryMouse je blijftquote:Op woensdag 3 mei 2017 02:28 schreef MaryMouse het volgende:
Ditquote:
Koel, ga zo door man! Slaap lekker.quote:Op woensdag 3 mei 2017 02:32 schreef tailfox het volgende:
[..]
bij mijn mix weinig fouten gemaakt. Maar goed ik ga slapen morgen moet ik beetje fit naar de campus radio
I eat, sleep, rave, repeatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |