quote:Op woensdag 3 mei 2017 02:16 schreef tailfox het volgende:
[..]
dat ik te vroeg afspraken in plan en veelste veel gegeten heb
Je bent nog jong toch? Gewoon uitbuiken en doorhalen dusquote:Op woensdag 3 mei 2017 02:16 schreef tailfox het volgende:
[..]
dat ik te vroeg afspraken in plan en veelste veel gegeten heb
waardeerd mijn fam niet ik hak stilletjesquote:Op woensdag 3 mei 2017 02:17 schreef knokkels het volgende:
[..]dus jij moet eerst flink hakken voordat je kunt slapen. Calorieën verbranden
komt dat doordat er wel data doorkomt? Dus een track met vol 0?quote:Op woensdag 3 mei 2017 02:21 schreef MaryMouse het volgende:
Ach, in ieder geval is Knok nu het stadium van het 'gup komt er tussen door' blijkbaar wel voorbij
whoops, even wennen. Verkeerde deck gecuedquote:
Johquote:Op woensdag 3 mei 2017 02:22 schreef knokkels het volgende:
[..]
whoops, even wennen. Verkeerde deck gecued
daarvoor altijd luister een maar de cue en monitorquote:Op woensdag 3 mei 2017 02:22 schreef knokkels het volgende:
[..]
whoops, even wennen. Verkeerde deck gecued
Neequote:
Waar woord, Stien.quote:Op woensdag 3 mei 2017 02:23 schreef Stien_Struis het volgende:
Zonder is zo'n Knokkels show niet compleet.
Ja, was handiger met een koptelefoon. Nu moet ik mijn master volume uitzetten om naar cue te luisteren.quote:Op woensdag 3 mei 2017 02:23 schreef tailfox het volgende:
[..]
daarvoor altijd luister een maar de cue en monitor
Uh, ik begrijp niequote:Op woensdag 3 mei 2017 02:23 schreef tailfox het volgende:
[..]
daarvoor altijd luister een maar de cue en monitor
waarvan aktequote:Op woensdag 3 mei 2017 02:23 schreef Stien_Struis het volgende:
Zonder is zo'n Knokkels show niet compleet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |