Muis kijkt heel moeilijk, want geen SAM pc hier.quote:Op woensdag 3 mei 2017 02:07 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja, ik ben er serieus NET achter gekomen.. die = knop naast EQ in Deck A & B
quote:Op woensdag 3 mei 2017 02:07 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja, ik ben er serieus NET achter gekomen.. die = knop naast EQ in Deck A & B
Gofferquote:Op woensdag 3 mei 2017 02:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Muis kijkt heel moeilijk, want geen SAM pc hier.
quote:
Leermomentje dusquote:
Hoe laat moet je opstaan cq rijden?quote:
ik had ook gewoon 12 uur kunnen zeggenquote:Op woensdag 3 mei 2017 02:12 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Daar is iedereen sowieso te laat.
quote:Op woensdag 3 mei 2017 02:12 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Zoveel Antillianen?quote:Op woensdag 3 mei 2017 02:12 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Wat is het probleem danquote:Op woensdag 3 mei 2017 02:14 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik had ook gewoon 12 uur kunnen zeggen
quote:Op woensdag 3 mei 2017 02:16 schreef tailfox het volgende:
[..]
dat ik te vroeg afspraken in plan en veelste veel gegeten heb
Je bent nog jong toch? Gewoon uitbuiken en doorhalen dusquote:Op woensdag 3 mei 2017 02:16 schreef tailfox het volgende:
[..]
dat ik te vroeg afspraken in plan en veelste veel gegeten heb
waardeerd mijn fam niet ik hak stilletjesquote:Op woensdag 3 mei 2017 02:17 schreef knokkels het volgende:
[..]dus jij moet eerst flink hakken voordat je kunt slapen. Calorieën verbranden
komt dat doordat er wel data doorkomt? Dus een track met vol 0?quote:Op woensdag 3 mei 2017 02:21 schreef MaryMouse het volgende:
Ach, in ieder geval is Knok nu het stadium van het 'gup komt er tussen door' blijkbaar wel voorbij
whoops, even wennen. Verkeerde deck gecuedquote:
Johquote:Op woensdag 3 mei 2017 02:22 schreef knokkels het volgende:
[..]
whoops, even wennen. Verkeerde deck gecued
daarvoor altijd luister een maar de cue en monitorquote:Op woensdag 3 mei 2017 02:22 schreef knokkels het volgende:
[..]
whoops, even wennen. Verkeerde deck gecued
Neequote:
Waar woord, Stien.quote:Op woensdag 3 mei 2017 02:23 schreef Stien_Struis het volgende:
Zonder is zo'n Knokkels show niet compleet.
Ja, was handiger met een koptelefoon. Nu moet ik mijn master volume uitzetten om naar cue te luisteren.quote:Op woensdag 3 mei 2017 02:23 schreef tailfox het volgende:
[..]
daarvoor altijd luister een maar de cue en monitor
Uh, ik begrijp niequote:Op woensdag 3 mei 2017 02:23 schreef tailfox het volgende:
[..]
daarvoor altijd luister een maar de cue en monitor
waarvan aktequote:Op woensdag 3 mei 2017 02:23 schreef Stien_Struis het volgende:
split cue? ( zet de master op speakers links en de cue op speakers rechtsquote:Op woensdag 3 mei 2017 02:25 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja, was handiger met een koptelefoon. Nu moet ik mijn master volume uitzetten om naar cue te luisteren.
Oh, handyquote:Op woensdag 3 mei 2017 02:27 schreef tailfox het volgende:
[..]
split cue? ( zet de master op speakers links en de cue op speakers rechts
quote:Op woensdag 3 mei 2017 02:23 schreef Stien_Struis het volgende:
Kijk eens aan, je doet al DJ advies geven tegenwoordig.quote:Op woensdag 3 mei 2017 02:27 schreef tailfox het volgende:
[..]
split cue? ( zet de master op speakers links en de cue op speakers rechts
cue is voorluisterenquote:Op woensdag 3 mei 2017 02:28 schreef MaryMouse het volgende:
Ik denk dat ik maar ga slapen
Ik begrijp niet meer waar de posts over gaan met cue link en zo
cue is voorluisteren. Dat hoor JIJ maar het publiek niet. Air is wat jij draait en de luisteraars direct horen.quote:Op woensdag 3 mei 2017 02:28 schreef MaryMouse het volgende:
Enorme weirdo. Die stond nog eens naast mij in de wcquote:Op woensdag 3 mei 2017 02:29 schreef puzziepie het volgende:
Darkraver is ook zo'n mafkees
Was iig vroeger een mafkees
OK, bedankt voor deze 101 cursusquote:Op woensdag 3 mei 2017 02:30 schreef knokkels het volgende:
[..]
cue is voorluisteren. Dat hoor JIJ maar het publiek niet. Air is wat jij draait en de luisteraars direct horen.
[ afbeelding ]
bij mijn mix weinig fouten gemaakt. Maar goed ik ga slapen morgen moet ik beetje fit naar de campus radioquote:
Nee MaryMouse je blijftquote:Op woensdag 3 mei 2017 02:28 schreef MaryMouse het volgende:
Ditquote:
Koel, ga zo door man! Slaap lekker.quote:Op woensdag 3 mei 2017 02:32 schreef tailfox het volgende:
[..]
bij mijn mix weinig fouten gemaakt. Maar goed ik ga slapen morgen moet ik beetje fit naar de campus radio
I eat, sleep, rave, repeatquote:
Vet is niet goed hoorquote:
Want Tail is er niet meer, DUS jij, Lucky gaat naar bed. Non Sequitur.quote:Op woensdag 3 mei 2017 02:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Knok, het was bere gezellig, maar ik ga nu plat, want Tailfox is er toch niet meer. Dank je!
quote:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 3 mei 2017 02:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Knok, het was bere gezellig, maar ik ga nu plat, want Tailfox is er toch niet meer. Dank je!
Generatieconflict, dit was hét ding in de jaren 90quote:Op woensdag 3 mei 2017 02:44 schreef Stien_Struis het volgende:
Ik begrijp deze muziek niet maar dat heb ik wel vaker.
quote:Op woensdag 3 mei 2017 02:45 schreef knokkels het volgende:
[..]
Generatieconflict, dit was hét ding in de jaren 90
Zit ff te denken, toen was ik druk met knollen en ging naar Reggae concerten.quote:Op woensdag 3 mei 2017 02:45 schreef knokkels het volgende:
[..]
Generatieconflict, dit was hét ding in de jaren 90
Dat was de andere subcultuur. Ik vond mezelf daar nog niet rijp genoeg voorquote:Op woensdag 3 mei 2017 02:48 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Zit ff te denken, toen was ik druk met knollen en ging naar Reggae concerten.
quote:Op woensdag 3 mei 2017 02:48 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Zit ff te denken, toen was ik druk met knollen en ging naar Reggae concerten.
Wil ik ook zeker nog een keer heen.quote:Op woensdag 3 mei 2017 02:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]Tof!! Reggae concerten zijn sowieso gaaf! altijd relaxte sfeer en iedereen danst en is blij
![]()
En dampt lekker op de muziek
In de jaren 80 was ik nog tegendraads, werd vader en langzaam maar zeker werd ik in de jaren 90 best wel degelijk.quote:Op woensdag 3 mei 2017 02:50 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat was de andere subcultuur. Ik vond mezelf daar nog niet rijp genoeg voor
Ik ben heel erg slecht met afkortingenquote:Op woensdag 3 mei 2017 02:52 schreef knokkels het volgende:
[..]
Wil ik ook zeker nog een keer heen.
En PsyFi, na 2 jaar niet gekund of te laat
Yep.quote:Op woensdag 3 mei 2017 02:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]Tof!! Reggae concerten zijn sowieso gaaf! altijd relaxte sfeer en iedereen danst en is blij
![]()
En dampt lekker op de muziek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |