abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_170666542
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 20:57 schreef Andromache het volgende:
Gewoon omdat dat altijd zo gaat. Echt leuke mannen, vlot, spontaan, knap, die elke vrouw kunnen krijgen en dan mij willen? Is toch alleen voor de seks of ze lachen me met vrienden uit, ze ghosten me of bedriegen me. Ze gaan uiteindelijk toch allemaal weg.
:{ Wat naar dat je deze ervaring hebt... en wat naar dat je zo naar jezelf kijkt. Jij bent goed zoals je bent, laat niet je eigen waarde bepalen door anderen. Jij bent degene waarmee je je hele leven moet dealen...
pi_170666558
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 20:06 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Wat goed van je dat je zo positief in het leven staat. Dat mag ik graag zien, haha. En nee, je reageerde niet te negatief, je bent tenminste eerlijk en dat waardeer ik het meeste. :) Maakt mij dat lief? Nee, eerlijkheid is een deugd. ;)
Toch heel erg dank je wel :*
pi_170667037
quote:
Gewoon omdat dat altijd zo gaat. Echt leuke mannen, vlot, spontaan, knap, die elke vrouw kunnen krijgen en dan mij willen? Is toch alleen voor de seks of ze lachen me met vrienden uit, ze ghosten me of bedriegen me. Ze gaan uiteindelijk toch allemaal weg.
Zijn ze dan wel echt leuk?
  woensdag 3 mei 2017 @ 21:25:04 #34
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_170667320
Nou ja het is vast niet de waarheid, maar mijn overtuiging. Ik klamp me vast of ik ben afstandelijk. Gezond kwetsbaar is er niet bij. Niemand moet me, echt dan, voor meer dan een avondje, door mijn overtuiging krijg ik wat ik denk.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_170667346
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 21:25 schreef Andromache het volgende:
Nou ja het is vast niet de waarheid, maar mijn overtuiging. Ik klamp me vast of ik ben afstandelijk. Gezond kwetsbaar is er niet bij. Niemand moet me, echt dan, voor meer dan een avondje, door mijn overtuiging krijg ik wat ik denk.
Ik denk dat je gelijk hebt met je laatste stuk zin.
pi_170667440
Wat Strawberry zegt

Ben je in behandeling Andromache? Of heb je dit probleem ooit besproken met een behandelaar? Het lijkt me namelijk echt slopend voor je zelfvertrouwen waar je nu doorheen gaat...
  woensdag 3 mei 2017 @ 21:45:11 #37
138876 Andromache
pi_170667881
Ja ik ben in behandeling en daardoor gaat het sociaal beter, ik heb wat relaties opgebouwd hier nu. Ik zou graag willen leren me gezond kwetsbaar op te stellen jegens personen die het waard zijn, zonder wantrouwen jegens knappe en geslaagde mensen, zonder personen direct af te schrijven. Gewoon, hier ben ik, mooi, leuk, grappig, en ik vind jou ook leuk.
pi_170668009
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 21:45 schreef Andromache het volgende:
Ja ik ben in behandeling en daardoor gaat het sociaal beter, ik heb wat relaties opgebouwd hier nu. Ik zou graag willen leren me gezond kwetsbaar op te stellen jegens personen die het waard zijn, zonder wantrouwen jegens knappe en geslaagde mensen, zonder personen direct af te schrijven. Gewoon, hier ben ik, mooi, leuk, grappig, en ik vind jou ook leuk.
Dat is iets dat ik je enorm zou gunnen.
Wat goed dat je al relaties opgebouwd hebt! Dat is best moeilijk.
Het erkennen van waar het aan ligt is de eerste stap, daarna komt het voelen ook :*
Zet hem op :* Het komt echt wel goed met jou
  donderdag 4 mei 2017 @ 06:36:11 #39
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_170673579
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 18:51 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Wat doen ze allemaal bij die therapie? Ben wel erg benieuwd hoe dat gaat met mensen die ontwijkend gedrag vertonen.
Het is geen therapie met een specifieke interventie. Gewoon een groep met leeftijdsgenoten en dan praten over dingen waar je tegenaan loopt. :') Begin het een beetje zat te worden.

[ Bericht 18% gewijzigd door Gary_Oak op 04-05-2017 06:41:29 ]
  donderdag 4 mei 2017 @ 09:43:58 #40
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_170675162
quote:
Oh, kom op zeg. Wat is er niet leuk aan jou? Weet wel zeker dat je een aantal positieve punten over jezelf op kunt noemen.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  donderdag 4 mei 2017 @ 09:45:17 #41
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_170675193
quote:
9s.gif Op donderdag 4 mei 2017 06:36 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Het is geen therapie met een specifieke interventie. Gewoon een groep met leeftijdsgenoten en dan praten over dingen waar je tegenaan loopt. :') Begin het een beetje zat te worden.
Haha, dat klinkt net als de Vers training voor borderliners. Same old, same shit.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  donderdag 4 mei 2017 @ 09:46:51 #42
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_170675230
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2017 21:01 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Toch heel erg dank je wel :*
Nou, nou, nou. :@ ;)
  donderdag 4 mei 2017 @ 10:36:14 #43
138876 Andromache
pi_170676154
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 09:43 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Oh, kom op zeg. Wat is er niet leuk aan jou? Weet wel zeker dat je een aantal positieve punten over jezelf op kunt noemen.
Klopt, maar het verschil tussen hoofd plus oppervlakkig gevoel versus diepste gevoelens.
pi_170677070
Oké, ik gun jullie even een moment om mij uit te lachen: Gisteravond ging ik even naar het toilet voordat ik naar bed ging. Ik zat op de WC en zag een gigantische naaktslak. Ik zat helemaal te griezelen en te gruwelen (ik vind beestjes zo eng en naar), maar besloot rustig te blijven zitten en niet met een plasticzakje het beest weg te halen, want natuurlijk zat dit in mijn hoofd. Ik zie altijd beestjes als ik moe ben. Dus ik negeerde het dapper en ging naar bed. Ondertussen balen dat ik weer eens deze waan had gehad.
Daarna ging mijn vriend naar de wc en vroeg mij daarna of ik niet die gigantische slak had gezien in de badkamer. Hij is zo lief geweest om hem op te ruimen.
Wijze les, soms zie ik ook beestjes die er daadwerkelijk zijn ;)
  donderdag 4 mei 2017 @ 18:31:56 #45
138876 Andromache
pi_170687171
Ik kan waarschijnlijk al binnen 1 maand terecht voor diagnostiek! Hoera restitutiepolis bij zvz die bij niet-gecontracteerde zorg in de GGZ het NZA-maximumtarief vergoedt. Een PO waaruit vast wel cluster B of C komt maar het vermoeden van ADD blijft ook. Ik ben gewoon lastig. Vannacht weer diep in de nacht salade zitten maken en kwark omdat ik aan mijn vitamientjes moest komen. Doe dat gewoon om 19u ipv de hele dag om man te sippen in badjas .. en dom Ajax kijken...
pi_170687251
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 18:31 schreef Andromache het volgende:
Ik kan waarschijnlijk al binnen 1 maand terecht voor diagnostiek! Een PO waaruit vast wel cluster B of C komt maar het vermoeden van ADD blijft ook. Ik ben gewoon lastig. Vannacht weer diep in de nacht salade zitten maken en kwark omdat ik aan mijn vitamientjes moest komen. Doe dat gewoon om 19u ipv de hele dag om man te sippen in badjas .. en dom Ajax kijken...
He doe eens liever voor jezelf! Een dag sippen is heel erg naar en het is juist goed dat je alsnog de tijd neemt om goed voor jezelf te zorgen. Dat verdient een schouderklopje, geen straf. Zo zou je toch ook niet tegen een ander doen :* *knuffel*

Wat fijn dat ze bezig gaan met de diagnostiek. Ik hoop dat ze je daarmee wat meer richting kunnen geven. Het vinden van het juiste labeltje is zo stressvol (tenminste, vond ik).
Lastig ben je zeker niet :) Onzeker dat wel. Ik hoop dat het je gaat helpen
  donderdag 4 mei 2017 @ 18:49:09 #47
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_170687500
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 10:36 schreef Andromache het volgende:

[..]

Klopt, maar het verschil tussen hoofd plus oppervlakkig gevoel versus diepste gevoelens.
Daar heb je wel een punt. Levert het oppervlakkig zijn binnen relaties en vriendschappen je meer op?
  donderdag 4 mei 2017 @ 18:49:59 #48
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_170687519
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 18:31 schreef Andromache het volgende:
Ik kan waarschijnlijk al binnen 1 maand terecht voor diagnostiek! Hoera restitutiepolis bij zvz die bij niet-gecontracteerde zorg in de GGZ het NZA-maximumtarief vergoedt. Een PO waaruit vast wel cluster B of C komt maar het vermoeden van ADD blijft ook. Ik ben gewoon lastig. Vannacht weer diep in de nacht salade zitten maken en kwark omdat ik aan mijn vitamientjes moest komen. Doe dat gewoon om 19u ipv de hele dag om man te sippen in badjas .. en dom Ajax kijken...
Wel genoten van de wedstrijd?
  donderdag 4 mei 2017 @ 18:51:03 #49
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_170687540
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 11:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oké, ik gun jullie even een moment om mij uit te lachen: Gisteravond ging ik even naar het toilet voordat ik naar bed ging. Ik zat op de WC en zag een gigantische naaktslak. Ik zat helemaal te griezelen en te gruwelen (ik vind beestjes zo eng en naar), maar besloot rustig te blijven zitten en niet met een plasticzakje het beest weg te halen, want natuurlijk zat dit in mijn hoofd. Ik zie altijd beestjes als ik moe ben. Dus ik negeerde het dapper en ging naar bed. Ondertussen balen dat ik weer eens deze waan had gehad.
Daarna ging mijn vriend naar de wc en vroeg mij daarna of ik niet die gigantische slak had gezien in de badkamer. Hij is zo lief geweest om hem op te ruimen.
Wijze les, soms zie ik ook beestjes die er daadwerkelijk zijn ;)
Naaktslakken in je wc? Staat dat ding soms in je achtertuin? :P
pi_170689651
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 18:51 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Naaktslakken in je wc? Staat dat ding soms in je achtertuin? :P
Ik woon in een nogal gammel huisje. De wc zit in de badkamer (centrum van de stad, dus alles is klein) en in het plafond zit een ventilatierooster. Alleen dat ding werkt niet meer, waardoor er soms beestjes doorheen vallen. Wat die beesten op mijn dak doen weet ik niet, maar soms komen ze naar binnen. Soms ruim ik beestjes op die iedereen kan zien en soms ruim ik beestjes op die speciaal voor mij bestaan ;)
  donderdag 4 mei 2017 @ 21:52:44 #51
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_170692955
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 09:45 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Haha, dat klinkt net als de Vers training voor borderliners. Same old, same shit.
En het is niet eens een groep specifiek voor een bepaalde persoonlijkheidsstoornis. :') Enige criteria is dat je begin 20 bent en dat je psychisch niet in orde bent. Daarom zijn er ook weken dat ik verhalen hoor waar ik niks mee kan.
  donderdag 4 mei 2017 @ 22:37:05 #52
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_170694204
quote:
99s.gif Op donderdag 4 mei 2017 21:52 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

En het is niet eens een groep specifiek voor een bepaalde persoonlijkheidsstoornis. :') Enige criteria is dat je begin 20 bent en dat je psychisch niet in orde bent. Daarom zijn er ook weken dat ik verhalen hoor waar ik niks mee kan.
"Goedemorgen. Laten we eerst een rondje doen. Hoe zit je erbij en heb je behalve de groep nog plannen voor vandaag :r"
  donderdag 4 mei 2017 @ 22:42:31 #53
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_170694324
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 22:37 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

"Goedemorgen. Laten we eerst een rondje doen. Hoe zit je erbij en heb je behalve de groep nog plannen voor vandaag :r"
Niet eens dat. Er worden geen rondjes gedaan, waardoor bepaalde emotionele bloedzuigers (aan één specifiek persoon denk ik nu :r :r :r) elke week ruim de helft van de tijd het woord hebben. :r
pi_170694348
quote:
1s.gif Op donderdag 4 mei 2017 22:37 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Ja stel je voor dat je iets leert van andere mensen die in hetzelfde schuitje zitten maar een andere label hebben. Misschien is het gewoon zo dat de mensen die dat organiseren een beter inzicht hebben in wat kan helpen dan mensen met juist de geestelijke stoornis. En dat die mensen die een stoornis hebben dit niet in kunnen zien en het allemaal maar heel raar vinden (niet geheel onlogisch toch?)
Fylax is op televisie geweest
pi_170694390
Misschien moeten jullie er gewoon vanuit een 3e persoon echt eens over nagaan denken of jullie geestelijk niet goed zijn en vanuit dat idee ook dingen gaan benaderen. Zoals, is het misschien nuttig dat ik hierover praat met die mensen die geestelijk ook niet goed zijn? In plaats van 'ze hebben niet dezelfde geestelijke stoornis, die kan mij nooit helpen'. Wie denk je dat jullie beter kan helpen, jullie eigen redenaties of die van een persoon die jullie probeert te helpen?
  donderdag 4 mei 2017 @ 22:47:54 #56
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_170694426
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 22:45 schreef jodelahity het volgende:
Misschien moeten jullie er gewoon vanuit een 3e persoon echt eens over nagaan denken of jullie geestelijk niet goed zijn en vanuit dat idee ook dingen gaan benaderen. Zoals, is het misschien nuttig dat ik hierover praat met die mensen die geestelijk ook niet goed zijn? In plaats van 'ze hebben niet dezelfde geestelijke stoornis, die kan mij nooit helpen'. Wie denk je dat jullie beter kan helpen, jullie eigen redenaties of die van een persoon die jullie probeert te helpen?
Maar ik heb ook ervaringen opgedaan in zo'n groep, dus ik kan spreken uit ervaring. En mijn ervaring zegt dat ik niks kan met sommige verhalen. Ik snap je punt wel, maar je moet ook snappen waar mijn sentiment vandaan komt.
pi_170694537
quote:
99s.gif Op donderdag 4 mei 2017 22:47 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Maar ik heb ook ervaringen opgedaan in zo'n groep, dus ik kan spreken uit ervaring. En mijn ervaring zegt dat ik niks kan met sommige verhalen. Ik snap je punt wel, maar je moet ook snappen waar mijn sentiment vandaan komt.
Misschien snapte ik die al wel bij mijn post. Ik stel dat jouw ervaring misschien niet realistisch is juist omdat je geestelijk anders bent. je weet dat je dat bent maar je eigen gedachtes zijn alsnog leidend. Ik zeg eigenlijk gewoon dat als je kan beseffen dat je geestelijk speciaal bent je ook kan beseffen dat niet al je gedachtes die daaruit voortvloeien (het nut van de verhalen van anderen in dit geval) realistisch zijn. Je wil graag geloven dat ze dat zijn, maar ik wil je vooral melden dat die gesprekken er niet zijn omdat die mensen die dat regelen dom zijn en niet weten wat ze doen. Het is voor jou wel goed om die verhalen te horen ook al zie je zelf het nut er niet van in. Dat is toch juist wat een geestelijke aandoening met je doet? Dat je bepaalde dingen niet realistisch in kan schatten. Ik zeg je vanuit de derde persoon dat het wel nut heeft en je gewoon (naar mijn idee) je best moet doen om wat met die informatie te doen. Anders blijf je zo, met minimale verschillen aan de hand van wat jij wel nuttig genoeg vindt om je aan aan te passen..
pi_170694612
Bedoel jij ziet het nut van hun verhalen niet in, maar ze zijn eigenlijk jouw spiegelbeeld, maar dan met een andere aandoening. Dus je kan er wel veel van leren, ook al zie je het niet zoals hen het zien (want jullie zijn immers niet hetzelfde). Ze stoppen jullie juist samen zodat jullie een beter beeld krijgen in het algemeen
  donderdag 4 mei 2017 @ 22:59:55 #59
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_170694679
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 22:53 schreef jodelahity het volgende:

[..]

Misschien snapte ik die al wel bij mijn post. Ik stel dat jouw ervaring misschien niet realistisch is juist omdat je geestelijk anders bent. je weet dat je dat bent maar je eigen gedachtes zijn alsnog leidend. Ik zeg eigenlijk gewoon dat als je kan beseffen dat je geestelijk speciaal bent je ook kan beseffen dat niet al je gedachtes die daaruit voortvloeien (het nut van de verhalen van anderen in dit geval) realistisch zijn. Je wil graag geloven dat ze dat zijn, maar ik wil je vooral melden dat die gesprekken er niet zijn omdat die mensen die dat regelen dom zijn en niet weten wat ze doen. Het is voor jou wel goed om die verhalen te horen ook al zie je zelf het nut er niet van in. Dat is toch juist wat een geestelijke aandoening met je doet? Dat je bepaalde dingen niet realistisch in kan schatten. Ik zeg je vanuit de derde persoon dat het wel nut heeft en je gewoon (naar mijn idee) je best moet doen om wat met die informatie te doen. Anders blijf je zo, met minimale verschillen aan de hand van wat jij wel nuttig genoeg vindt om je aan aan te passen..
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 22:56 schreef jodelahity het volgende:
Bedoel jij ziet het nut van hun verhalen niet in, maar ze zijn eigenlijk jouw spiegelbeeld, maar dan met een andere aandoening. Dus je kan er wel veel van leren, ook al zie je het niet zoals hen het zien (want jullie zijn immers niet hetzelfde). Ze stoppen jullie juist samen zodat jullie een beter beeld krijgen in het algemeen
Ik snap heel goed wat je bedoelt hoor en het is ons ook meerdere keren verteld als zo'n discussie aan bod kwam over het nut. Dus rationeel ben ik het met je eens, maar emotioneel gezien heb ik het gehad met een paar personen uit mijn groep. Sorry, ben nog steeds geïrriteerd door iemand van dinsdag. :')
pi_170694779
quote:
99s.gif Op donderdag 4 mei 2017 22:59 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

[..]

Ik snap heel goed wat je bedoelt hoor en het is ons ook meerdere keren verteld als zo'n discussie aan bod kwam over het nut. Dus rationeel ben ik het met je eens, maar emotioneel gezien heb ik het gehad met een paar personen uit mijn groep. Sorry, ben nog steeds geïrriteerd door iemand van dinsdag. :')
Geeft niet, ik heb geen moment gezien waarop je onnodig negatief reageerde op mij, ook nu niet. Dus ja klote dat dinsdag iemand een lul was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')