Liefde voor leven? Haat voor planten zul je bedoelen!quote:Op maandag 1 mei 2017 07:45 schreef zeer het volgende:
[..]
wat is er mis met een oneindige liefde voor het leven?
Waarom laat je jou voedsel dan 25 plantaardige proteïnen eten zodat jij daarvan één dierlijke proteïne kan eten?quote:Op maandag 1 mei 2017 07:47 schreef MAHL het volgende:
[..]
Liefde voor leven? Haat voor planten zul je bedoelen!
Planten hebben óók rechten hoor!
Omdat lekker + meer voedingsstoffenquote:Op maandag 1 mei 2017 07:49 schreef zeer het volgende:
[..]
Waarom laat je jou voedsel dan 25 plantaardige proteïnen eten zodat jij daarvan één dierlijke proteïne kan eten?
dit itt vleeseters?quote:Op maandag 1 mei 2017 07:55 schreef MAHL het volgende:
[..]
Waarom hebben vegans anders supplementen nodig
Ik denk er nog even over na.quote:
Spreekt vier talen vloeiend, gaat na de zomer studeren en zoekt tips om de loodzware sollicitatieprocedure van de KFC door te komen.quote:
Bijna dood van de hitte hierquote:
Heb de kachel snel naar 1 gezet ipv 3quote:
verstandig. Vond het afgelopen nacht ook benauwd.quote:Op maandag 1 mei 2017 08:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb de kachel snel naar 1 gezet ipv 3
ben er ook alweer zat vanquote:Op maandag 1 mei 2017 08:41 schreef Azpilicueta het volgende:
Blegh, wat valt het werken weer zwaar na 4 dagen yolo
pas het dan zelf ook toe gvdquote:Op maandag 1 mei 2017 08:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zelfinzicht, ik waardeer dat
Hemelvaartquote:Op maandag 1 mei 2017 08:45 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Nu weer 3 weken wachten op de eerstvolgende vrije dag
uitkleden!quote:Op maandag 1 mei 2017 08:49 schreef Crack_ het volgende:
'Zorg voor warme kleding want collegezalen zijn koud'het is hier hartstikke mega warm
Goedzo!quote:Op maandag 1 mei 2017 08:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Griep valt wel mee dus mja ga wel ziek naar osso zo
Ahh.. dus je hebt geen griep. Je voelt je wat grieperig bedoel je?quote:Op maandag 1 mei 2017 08:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Griep valt wel mee dus mja ga wel ziek naar osso zo
Niet iedereen is fattie hequote:Op maandag 1 mei 2017 08:49 schreef Crack_ het volgende:
'Zorg voor warme kleding want collegezalen zijn koud'het is hier hartstikke mega warm
Schudt mij de hand vriendquote:Op maandag 1 mei 2017 08:55 schreef MAHL het volgende:
[..]
Op maandagen heb ik altijd zoiets van, waar doe ik het ook allemaal voor
Voor je bankrekening.quote:Op maandag 1 mei 2017 08:55 schreef MAHL het volgende:
[..]
Op maandagen heb ik altijd zoiets van, waar doe ik het ook allemaal voor
Kan best vervelend zijn.quote:Op maandag 1 mei 2017 08:55 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Ahh.. dus je hebt geen griep. Je voelt je wat grieperig bedoel je?
Godverdomme net gewend aan het uitslapen en nu ging de wekker weer om 7 uur. Ben trouwens de dag na Hemelvaart ook vrijquote:
Lekker. Mijn enige vakantie dit jaar valt in juni. Nog even doorbijten dus.quote:Op maandag 1 mei 2017 08:57 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Godverdomme net gewend aan het uitslapen en nu ging de wekker weer om 7 uur. Ben trouwens de dag na Hemelvaart ook vrij
Hoelang heb je dan vakantie?quote:Op maandag 1 mei 2017 08:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker. Mijn enige vakantie dit jaar valt in juni. Nog even doorbijten dus.
Ik ook :/quote:Op maandag 1 mei 2017 08:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
verstandig. Vond het afgelopen nacht ook benauwd.
3,5 week.quote:Op maandag 1 mei 2017 09:00 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Hoelang heb je dan vakantie?
Tot nu toe heb ik nog 'maar' 2 vrijdagen gehad, 2 januari en vorige week vrijdag. Ik heb mijn vakantie helemaal eind juli dus dat duurt helaas nog wel even.
Ik heb het gevoel dat we geen hittegolf krijgen dit jaar.quote:Op maandag 1 mei 2017 09:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ook :/
Ik verheug me nu al op de hittegolven
Overdag ja, maar in de nacht heb ik liever -10 ofzoquote:Op maandag 1 mei 2017 09:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ook :/
Ik verheug me nu al op de hittegolven
Aircotje lekker op een graad of 10 hier op de slaapverdieping.quote:Op maandag 1 mei 2017 09:02 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Overdag ja, maar in de nacht heb ik liever -10 ofzo
Kost mij alleen maar geld als ik vakantie opneem. Dus liefst ook zo min mogelijk. Maar moet toch ergens vrij hebben.quote:Op maandag 1 mei 2017 09:02 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Lekker
Dan zouden bijna al mijn vakantiedagen alweer op zijn
Ben je zzp'er dan of?quote:Op maandag 1 mei 2017 09:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kost mij alleen maar geld als ik vakantie opneem. Dus liefst ook zo min mogelijk. Maar moet toch ergens vrij hebben.
Hee, was lekker gisteren hequote:
Yep, zeker weten.quote:Op maandag 1 mei 2017 09:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hee, was lekker gisteren he
Was ook nog echt rond tien buiten en toen nog steeds ontzettend lekker
kinderkoffie!!quote:Op maandag 1 mei 2017 08:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eens :/
Ik zit de hele tijd al zo
Moarrrr koffie
rtquote:Op maandag 1 mei 2017 09:04 schreef 2NutZ het volgende:
ik ben vegan dus iedereen moet vegan zijn want dat is het beste want ik ben het.
Of juist niet. Zo goed voor elkaar dat daar tijd voor is.quote:Op maandag 1 mei 2017 09:07 schreef Drug het volgende:
dat het fenomeen vakantie bestaat in een samenleving is een bewijs van collectief falen.
Minder werken is de oplossing,quote:Op maandag 1 mei 2017 09:07 schreef Drug het volgende:
dat het fenomeen vakantie bestaat in een samenleving is een bewijs van collectief falen.
Oiquote:Op maandag 1 mei 2017 09:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Of juist niet. Zo goed voor elkaar dat daar tijd voor is.
Oiquote:
Snel zetten dan.quote:Op maandag 1 mei 2017 09:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]ik heb koffie vandaag nog moeten missen
Goeiemorgen haagsequote:
Ja hij was lang maar veel te kortquote:
Weer zo'n flutzomer?quote:Op maandag 1 mei 2017 09:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat we geen hittegolf krijgen dit jaar.
Zeker.quote:Op maandag 1 mei 2017 09:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja hij was lang maar veel te kortjij ook haagse?
Eens.. liever wat koeler in de nachtquote:Op maandag 1 mei 2017 09:02 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Geen idee joh, ben geen weerman haha. Afgelopen jaren mochten we niet klagen. Mijn vriendin beviel twee jaar terug in de warmste zomerweek van die zomer. Dat was echt briljant.quote:
HAAL DAN!quote:Op maandag 1 mei 2017 09:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als het kon zou ik niet zon opmerking maken he
Gaat het nou nog wel over de vakantie of?quote:Op maandag 1 mei 2017 09:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja hij was lang maar veel te kortjij ook haagse?
Ghehehequote:Op maandag 1 mei 2017 09:15 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Gaat het nou nog wel over de vakantie of?
misschien wink hehe ;pquote:Op maandag 1 mei 2017 09:15 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Gaat het nou nog wel over de vakantie of?
Vorig jaar was het 's nachts vaak nog steeds 20 graden.quote:Op maandag 1 mei 2017 09:02 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dan doe je echt aan zwemles 's nachts.quote:Op maandag 1 mei 2017 09:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Vorig jaar was het 's nachts vaak nog steeds 20 graden.
Ik ga verhuizen naar een woestijn. Dan vriest het 's nachts en is het overdag lekker warmquote:Op maandag 1 mei 2017 09:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Vorig jaar was het 's nachts vaak nog steeds 20 graden.
Echt verschrikkelijk is datquote:Op maandag 1 mei 2017 09:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan doe je echt aan zwemles 's nachts.
Omdat slachtdieren diezelfde supplementen krijgen. .quote:Op maandag 1 mei 2017 07:55 schreef MAHL het volgende:
[..]
Waarom hebben vegans anders supplementen nodig
Ik heb hem sinds twee jaar geleden. Ik moest wel, huis met plat dak, hele dag vol in de zon. Niet goed over nagedacht bij aankoop eigenlijk, maarja wie heeft dat probleem eigenlijk niet?quote:Op maandag 1 mei 2017 09:17 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Echt verschrikkelijk is dat
Maar ik heb helaas geen airco. Misschien dat ik eens zo'n losse unit ga kopen
Waarom?quote:Op maandag 1 mei 2017 08:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Goedzo!
Ziek zijn is voor homo's zeg ik altijd.
Gewoon doorgaan tot je echt niet meer kan! Liever te dik in de kist dan weer een feestje gemist.quote:
Dat zal dan lekker heel de dag broeien daarquote:Op maandag 1 mei 2017 09:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb hem sinds twee jaar geleden. Ik moest wel, huis met plat dak, hele dag vol in de zon. Niet goed over nagedacht bij aankoop eigenlijk, maarja wie heeft dat probleem eigenlijk niet?
Ik heb een split unit. Kan tot drie kamers verkoelen op 1 verdieping. Gewoon een kastje bovenop de woning. Enfin, sinds eind vorig jaar een verdieping bovenop mijn woning laten bouwen, daar moet ik nog even wat op verzinnen. Is mijn thuis kantoor, the hell.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |