Goeiemorgen haagsequote:
Ja hij was lang maar veel te kortquote:
Weer zo'n flutzomer?quote:Op maandag 1 mei 2017 09:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat we geen hittegolf krijgen dit jaar.
Zeker.quote:Op maandag 1 mei 2017 09:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja hij was lang maar veel te kortjij ook haagse?
Eens.. liever wat koeler in de nachtquote:Op maandag 1 mei 2017 09:02 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Overdag ja, maar in de nacht heb ik liever -10 ofzo
Geen idee joh, ben geen weerman haha. Afgelopen jaren mochten we niet klagen. Mijn vriendin beviel twee jaar terug in de warmste zomerweek van die zomer. Dat was echt briljant.quote:
HAAL DAN!quote:Op maandag 1 mei 2017 09:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als het kon zou ik niet zon opmerking maken he
Gaat het nou nog wel over de vakantie of?quote:Op maandag 1 mei 2017 09:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja hij was lang maar veel te kortjij ook haagse?
Ghehehequote:Op maandag 1 mei 2017 09:15 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Gaat het nou nog wel over de vakantie of?
misschien wink hehe ;pquote:Op maandag 1 mei 2017 09:15 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Gaat het nou nog wel over de vakantie of?
Vorig jaar was het 's nachts vaak nog steeds 20 graden.quote:Op maandag 1 mei 2017 09:02 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Overdag ja, maar in de nacht heb ik liever -10 ofzo
Dan doe je echt aan zwemles 's nachts.quote:Op maandag 1 mei 2017 09:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Vorig jaar was het 's nachts vaak nog steeds 20 graden.
Ik ga verhuizen naar een woestijn. Dan vriest het 's nachts en is het overdag lekker warmquote:Op maandag 1 mei 2017 09:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Vorig jaar was het 's nachts vaak nog steeds 20 graden.
Echt verschrikkelijk is datquote:Op maandag 1 mei 2017 09:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan doe je echt aan zwemles 's nachts.
Omdat slachtdieren diezelfde supplementen krijgen. .quote:Op maandag 1 mei 2017 07:55 schreef MAHL het volgende:
[..]
Waarom hebben vegans anders supplementen nodig
Ik heb hem sinds twee jaar geleden. Ik moest wel, huis met plat dak, hele dag vol in de zon. Niet goed over nagedacht bij aankoop eigenlijk, maarja wie heeft dat probleem eigenlijk niet?quote:Op maandag 1 mei 2017 09:17 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Echt verschrikkelijk is dat
Maar ik heb helaas geen airco. Misschien dat ik eens zo'n losse unit ga kopen
Waarom?quote:Op maandag 1 mei 2017 08:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Goedzo!
Ziek zijn is voor homo's zeg ik altijd.
Gewoon doorgaan tot je echt niet meer kan! Liever te dik in de kist dan weer een feestje gemist.quote:
Dat zal dan lekker heel de dag broeien daarquote:Op maandag 1 mei 2017 09:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb hem sinds twee jaar geleden. Ik moest wel, huis met plat dak, hele dag vol in de zon. Niet goed over nagedacht bij aankoop eigenlijk, maarja wie heeft dat probleem eigenlijk niet?
Ik heb een split unit. Kan tot drie kamers verkoelen op 1 verdieping. Gewoon een kastje bovenop de woning. Enfin, sinds eind vorig jaar een verdieping bovenop mijn woning laten bouwen, daar moet ik nog even wat op verzinnen. Is mijn thuis kantoor, the hell.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |