Godverdomme net gewend aan het uitslapen en nu ging de wekker weer om 7 uur. Ben trouwens de dag na Hemelvaart ook vrijquote:
Lekker. Mijn enige vakantie dit jaar valt in juni. Nog even doorbijten dus.quote:Op maandag 1 mei 2017 08:57 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Godverdomme net gewend aan het uitslapen en nu ging de wekker weer om 7 uur. Ben trouwens de dag na Hemelvaart ook vrij
Hoelang heb je dan vakantie?quote:Op maandag 1 mei 2017 08:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker. Mijn enige vakantie dit jaar valt in juni. Nog even doorbijten dus.
Ik ook :/quote:Op maandag 1 mei 2017 08:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
verstandig. Vond het afgelopen nacht ook benauwd.
3,5 week.quote:Op maandag 1 mei 2017 09:00 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Hoelang heb je dan vakantie?
Tot nu toe heb ik nog 'maar' 2 vrijdagen gehad, 2 januari en vorige week vrijdag. Ik heb mijn vakantie helemaal eind juli dus dat duurt helaas nog wel even.
Ik heb het gevoel dat we geen hittegolf krijgen dit jaar.quote:Op maandag 1 mei 2017 09:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ook :/
Ik verheug me nu al op de hittegolven
Overdag ja, maar in de nacht heb ik liever -10 ofzoquote:Op maandag 1 mei 2017 09:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ook :/
Ik verheug me nu al op de hittegolven
Aircotje lekker op een graad of 10 hier op de slaapverdieping.quote:Op maandag 1 mei 2017 09:02 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Overdag ja, maar in de nacht heb ik liever -10 ofzo
Kost mij alleen maar geld als ik vakantie opneem. Dus liefst ook zo min mogelijk. Maar moet toch ergens vrij hebben.quote:Op maandag 1 mei 2017 09:02 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Lekker
Dan zouden bijna al mijn vakantiedagen alweer op zijn
Ben je zzp'er dan of?quote:Op maandag 1 mei 2017 09:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kost mij alleen maar geld als ik vakantie opneem. Dus liefst ook zo min mogelijk. Maar moet toch ergens vrij hebben.
Hee, was lekker gisteren hequote:
Yep, zeker weten.quote:Op maandag 1 mei 2017 09:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hee, was lekker gisteren he
Was ook nog echt rond tien buiten en toen nog steeds ontzettend lekker
kinderkoffie!!quote:Op maandag 1 mei 2017 08:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eens :/
Ik zit de hele tijd al zo
Moarrrr koffie
rtquote:Op maandag 1 mei 2017 09:04 schreef 2NutZ het volgende:
ik ben vegan dus iedereen moet vegan zijn want dat is het beste want ik ben het.
Of juist niet. Zo goed voor elkaar dat daar tijd voor is.quote:Op maandag 1 mei 2017 09:07 schreef Drug het volgende:
dat het fenomeen vakantie bestaat in een samenleving is een bewijs van collectief falen.
Minder werken is de oplossing,quote:Op maandag 1 mei 2017 09:07 schreef Drug het volgende:
dat het fenomeen vakantie bestaat in een samenleving is een bewijs van collectief falen.
Oiquote:Op maandag 1 mei 2017 09:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Of juist niet. Zo goed voor elkaar dat daar tijd voor is.
Oiquote:
Snel zetten dan.quote:Op maandag 1 mei 2017 09:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]ik heb koffie vandaag nog moeten missen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |