Liefde voor leven? Haat voor planten zul je bedoelen!quote:Op maandag 1 mei 2017 07:45 schreef zeer het volgende:
[..]
wat is er mis met een oneindige liefde voor het leven?
Waarom laat je jou voedsel dan 25 plantaardige proteïnen eten zodat jij daarvan één dierlijke proteïne kan eten?quote:Op maandag 1 mei 2017 07:47 schreef MAHL het volgende:
[..]
Liefde voor leven? Haat voor planten zul je bedoelen!
Planten hebben óók rechten hoor!
Omdat lekker + meer voedingsstoffenquote:Op maandag 1 mei 2017 07:49 schreef zeer het volgende:
[..]
Waarom laat je jou voedsel dan 25 plantaardige proteïnen eten zodat jij daarvan één dierlijke proteïne kan eten?
dit itt vleeseters?quote:Op maandag 1 mei 2017 07:55 schreef MAHL het volgende:
[..]
Waarom hebben vegans anders supplementen nodig
Ik denk er nog even over na.quote:
Spreekt vier talen vloeiend, gaat na de zomer studeren en zoekt tips om de loodzware sollicitatieprocedure van de KFC door te komen.quote:
Bijna dood van de hitte hierquote:
Heb de kachel snel naar 1 gezet ipv 3quote:
verstandig. Vond het afgelopen nacht ook benauwd.quote:Op maandag 1 mei 2017 08:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb de kachel snel naar 1 gezet ipv 3
ben er ook alweer zat vanquote:Op maandag 1 mei 2017 08:41 schreef Azpilicueta het volgende:
Blegh, wat valt het werken weer zwaar na 4 dagen yolo
pas het dan zelf ook toe gvdquote:Op maandag 1 mei 2017 08:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zelfinzicht, ik waardeer dat
Hemelvaartquote:Op maandag 1 mei 2017 08:45 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Nu weer 3 weken wachten op de eerstvolgende vrije dag
uitkleden!quote:Op maandag 1 mei 2017 08:49 schreef Crack_ het volgende:
'Zorg voor warme kleding want collegezalen zijn koud'het is hier hartstikke mega warm
Goedzo!quote:Op maandag 1 mei 2017 08:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Griep valt wel mee dus mja ga wel ziek naar osso zo
Ahh.. dus je hebt geen griep. Je voelt je wat grieperig bedoel je?quote:Op maandag 1 mei 2017 08:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Griep valt wel mee dus mja ga wel ziek naar osso zo
Niet iedereen is fattie hequote:Op maandag 1 mei 2017 08:49 schreef Crack_ het volgende:
'Zorg voor warme kleding want collegezalen zijn koud'het is hier hartstikke mega warm
Schudt mij de hand vriendquote:Op maandag 1 mei 2017 08:55 schreef MAHL het volgende:
[..]
Op maandagen heb ik altijd zoiets van, waar doe ik het ook allemaal voor
Voor je bankrekening.quote:Op maandag 1 mei 2017 08:55 schreef MAHL het volgende:
[..]
Op maandagen heb ik altijd zoiets van, waar doe ik het ook allemaal voor
Kan best vervelend zijn.quote:Op maandag 1 mei 2017 08:55 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Ahh.. dus je hebt geen griep. Je voelt je wat grieperig bedoel je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |