Ga ik eens proberenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 10:33 schreef Nouk84 het volgende:
En crackers Q? Hier gaan cracottes e.d. erin als zoete koek (brood ook, maar dat ging in het begin ook niet zo snel, eerste korsten en nu ben ik nog bijna iedere dag verbaasd dat er een heel broodje in gaat).
Ik gaf alleen nog maar eten dat goed voor huid en haar isquote:Op dinsdag 2 mei 2017 10:42 schreef ikke_84 het volgende:
Quoi msschien doet brood wel pijn in zijn mondje of snapt hij gewoon nog niet zo goed hoe het moet ofzo.
Hier gaan speltwafels en maiswafels er trouwens wel in.
En gisteren aten we wraps en daar at baby ook van mee.
Na de tijd hebben we hem met stoel en al naar boven getild om hem daar gelijk onder de douche te zetten want hij zat helemaal onder de saus![]()
Hoe doen rapley mama's dat met niet elke dag douchen en het uitsmeren van eten? Ik zag laatst op fb dat iemand haar kind een badmuts op had gezet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die tandjes!
er zijn vrouwen op fok die al 250 weken zwanger zijnquote:Op dinsdag 2 mei 2017 09:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Top!![]()
Die ticker van Noud ziet er top uit! Hoe bevalt dat nu, 49wk zwanger zijn?
Welke heb je? ik zoek er nog 1 met heel weinig en tot nu toe zit er in de kinder dingen ook veel of zelfs meer dan sommige volwassen optie's?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 12:51 schreef Arja het volgende:
Miez wij hebben smeerkaas speciaal voor kinderen, daar zit minder zout in
Eru kids bevat 1,9 g per 100 g. Geen idee eigenlijk of dat nog steeds veel isquote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:05 schreef Budabuddumbam het volgende:
[..]
Welke heb je? ik zoek er nog 1 met heel weinig en tot nu toe zit er in de kinder dingen ook veel of zelfs meer dan sommige volwassen optie's?
Dat is vrij veel, ze raden niet meer dan 1 gram aan voor een baby dus reken maar naquote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:10 schreef Arja het volgende:
[..]
Eru kids bevat 1,9 g per 100 g. Geen idee eigenlijk of dat nog steeds veel is
Uhhh juist wel. juist omdat ik weet hoe zout het brood is kies ik voor zoutloos of zoutarm beleg.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:11 schreef Molo het volgende:
Kijk voor de grap eens hoeveel zout er door brood heen zit en dan maak je je niet zo druk om zout in beleg
Je geeft toch geen 100 gram beleg erop mag ik aannemen?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:15 schreef Budabuddumbam het volgende:
ja dat is heel erg veel1 gram de max per dag
[..]
Uhhh juist wel. juist omdat ik weet hoe zout het brood is kies ik voor zoutloos of zoutarm beleg.
nee maar zoals je zegt zit er wel in meer dingen zout. En 20 gram haal je wel al snel op een dag.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Je geeft toch geen 100 gram beleg erop mag ik aannemen?
Nee, maar in echt alles zit zout en ik vind het wel belangrijk om er op te letten.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Je geeft toch geen 100 gram beleg erop mag ik aannemen?
wereldgerechten zijn idd een soort zoutaidsquote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:24 schreef Miezziej het volgende:
Dit is vast een domme vraag, maar zit er in borstvoeding (veel?) zout?
Verder likt M vooral aan dingen dus tot nu toe valt het wel mee met de zoutinname denk ik. Brood sabbelt ze meer op.
Als je alles bij elkaar op telt gaat het wel snel met zout (en suiker ook). Ik kan niet goed koken dus gebruikte toen ik net op mezelf woonde vaak van die kant en klaar zakjeszit ook vaak veel te veel zout in. Man kookt nu en dat smaakt een stuk beter
Ik denk dat als ik het nu zou eten ik het minder lekker zou vinden dan eerstquote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wereldgerechten zijn idd een soort zoutaids
Ik maak me er momenteel wel weer eens schuldig aan maar eigenlijk is dat helemaal niet zo lekker al dat zout.
Dit heb ik idd ook.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:32 schreef Budabuddumbam het volgende:
Daarom vind ik rapley ook zo fijn, ik ben er veel beter door gaan koken.
Ik weet nu beter welke kruiden ik in plaats van zout kan gebruiken dat wist ik eerst echt niet.
In de draagdoek of draagzak op de rug doen bij koken?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:43 schreef Nazil het volgende:
Ik houd niet van aardappelen en kan totaal niet koken dus voor mij ook veel wereldgerechten1x pw sta ik een middag in de keuken om voor L gezond te koken, gooi alles in de vriezer en haal daar elke dag wat uit. Het is voor mij ook niet makkelijk om hem ook te geven wat wij zelf eten, sowieso wil man overal zout door en hij is 's avonds niet thuis. Ik doe dus alles alleen en als L moe is 's avonds krijg ik het niet voor elkaar om te koken zonder krijsfestijn, hem te laten eten en dan zelf nog te eten. Dus hij krijgt rond half 5 wat en als hij slaapt ga ik koken voor ons.
Van de kleine keuken hebben ze broodsmeersels speciaal voor die kleintjes. Vier verschillende dingen dacht ik. Wij hebben de appel/peerstroop en dat vindt L heel lekker.
Komkommer niet. Hij deed alsof ik 'm vergiftigde net
Wij hebben alleen een mei tai en hij kan nog niet zelf gaan zitten dus op de rug mag nog niet. En ja ik vind ook dat hij het er later bij in kan gooien maar hijzelf nietquote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:50 schreef Budabuddumbam het volgende:
[..]
In de draagdoek of draagzak op de rug doen bij koken?
En je kan toch gewoon zonder zout koken, flikkert hij het er later maar gewoon bij in?
Ik vind de kleinekeuken broodbeleg echt heel fijn
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
er zijn vrouwen op fok die al 250 weken zwanger zijn
Lol dan zou ik echt zeggen dat hij mijn bolle kont kan kussenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:53 schreef Nazil het volgende:
[..]
Wij hebben alleen een mei tai en hij kan nog niet zelf gaan zitten dus op de rug mag nog niet. En ja ik vind ook dat hij het er later bij in kan gooien maar hijzelf niet(Oh mannen werkelijk waar...)
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 12:27 schreef Stormqueen het volgende:
Reginawhehe. Wel knap dat je nog seks hebt trouwens. Wij vieren bijna ons eenjarig pandajubileum.
Oh ik dacht pas als hij zelf kon gaan zitten? Dan kan ik het wel een keer proberen of ik hem op mijn rug krijg.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:57 schreef Budabuddumbam het volgende:
[..]
Lol dan zou ik echt zeggen dat hij mijn bolle kont kan kussenmet een mei-tai mag het wel hoor.
Een meitai vormt veel meer naar het lijfje, een ssc trekt meer aan het bovenlichaampje van een baby. (kokadi heeft daarom ook bij de baby maat de schouderbanden aan de heupband.)quote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:59 schreef Nazil het volgende:
[..]
Oh ik dacht pas als hij zelf kon gaan zitten? Dan kan ik het wel een keer proberen of ik hem op mijn rug krijg.
dat klinkt precies als Noud ja! Ik laat donderdag wel weten wat de lactatiekundige er van vindtquote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:22 schreef Sylver_ het volgende:
Over eten gesproken; wij zijn net uit eten geweest, met baby in draagzak. Mijn eerste sushi weer sinds de zwangerschap!![]()
Heb alleen sojasaus op baby's hoofdje gemorst![]()
SQ, fijn dat het goed ging bij de huisarts.
Je vertelde laatst dat Noud altijd de tepel naar binnen slobbert, dat doet Ella dus ook.
Ook zeg ik al vanaf het begin dat ze nooit een grote hap maakt, maar kraamzorg zei dat de hap prima was. Ik heb er zelf geen last van dat ze niet netjes drinkt dus heb er eigenlijk nooit werk van gemaakt, maar het zou dus heel goed kunnen dat ze daardoor last heeft? Ze maakt ook heel vaak geluid bij het drinken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:31 schreef ikke_84 het volgende:
Aaah Noudjearm menneke.
Nazil je kind is nu een goed excuus om zonder zout te koken.
En dat jij nog puf hebt om te koken als L in bed ligt!
Kennen jullie die tekenfilm the boss baby?
Ze hebben mijn baby daarvoor gebruiktMijn lichaam geeft eindelijk weer aan dat het trek heeft dus ik moet wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stoere baby!
Toch lief.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:19 schreef Stormqueen het volgende:
Even wat tegenwicht voor al die blije baby's hoor.
[ afbeelding ]
Ja maar ik doe ook niet de hele bak op de boterham, gewoon een dun laagje. Ik koop alleen brood van de bakker.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat is vrij veel, ze raden niet meer dan 1 gram aan voor een baby dus reken maar na
Ik ben benieuwd!quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat klinkt precies als Noud ja! Ik laat donderdag wel weten wat de lactatiekundige er van vindt
Ja vooral dankzij de ijzer.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:46 schreef Quoi het volgende:
Klinkt goed Nazil! Ook dankzij de ijzersupplementen neem ik aan?
Ik heb net gewoon Max in slaap gezongen! Een heel mooi liedje dat ik ook weleens zong toen ik zwanger was. Nu was 'ie zo onrustig want lang wakker en tandjes, dat ik dacht: let's try
Met het risico dat je het opvat als belediging: hij lijkt echt veel op jouquote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:19 schreef Stormqueen het volgende:
Even wat tegenwicht voor al die blije baby's hoor.
[ afbeelding ]
Ik zat zo aan tafel: let it gooooo let it gooooo kind kan in de was, kleren kunnen in de was en ik kan dweilen.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 18:20 schreef Sylver_ het volgende:
Wat fijn, Nazil! Wat een verschil maakt ijzer dan uit, zeg.
Coyscous rapleyenIk vond rijst ook nooit zo geslaagd
Heerlijk als dat lukt, he Q
Ik heb de goede. Ik ben drogist, de huisarts zei: dit zijn je waardes en waarschijnlijk weet je nu zelf heel goed wat je moet nemenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 20:27 schreef Unihipili het volgende:
Rijst is makkelijker opruimen als je het tot de volgende dag laat liggen.
Raak je niet verstopt van de ijzerpillen of heb je de goede?![]()
Alleen bij zweettettenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:24 schreef Miezziej het volgende:
Dit is vast een domme vraag, maar zit er in borstvoeding (veel?) zout?
Solgar Gentle Iron. Een goed opneembare vorm die niet zorgt voor verstoppingen. 'Maar' 20 mg, werkt vaak beter dan 200 mg van de ouderwetse ijzerpillen.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 20:53 schreef ikke_84 het volgende:
Wat zijn de goede? Je raakt toch van al die ijzer tabletten verstopt?
En Nazil juist nog meer respect voor jou dat je zo moe was en dan toch nog na het in bed leggen van L wat kan doen. Fijn dat het nu goed gaat.
Couscous is goed voor de fijne motoriek![]()
Wij hebben een hond...super handig voor al het eten wat op de grond beland
ZZ haar hoofd is ook through the roofquote:Op dinsdag 2 mei 2017 10:22 schreef Quoi het volgende:
Ik ben heel benieuwd naar Max' curve. Vorige keer ging hij een beetje 'through the roof'Ik verwacht nu wel weer gewoon een terugkeer naar de +2.
quote:
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:41 schreef ReginaFalange het volgende:
De babies die nu worden geboren hebben trouwens een levensverwachting van 100 jaar he. Goedzakje gewoon in een bejaardentehuis in 2116, met hologram televisie en kontveeg robotos enzo, fucking hell.
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 20:34 schreef Nazil het volgende:
Ik heb de goede. Ik ben drogist, de huisarts zei: dit zijn je waardes en waarschijnlijk weet je nu zelf heel goed wat je moet nemen
Dat het niet lekker ging had ik wel door (6 kilo onder startgewicht zitten terwijl je al maatje 36 had is niet echt gezond.... Elke ochtend overgeven ook niet) maar die vermoeidheid... Tja, ik vond het niet zo gekquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:15 schreef Stormqueen het volgende:
Spinaziesoep svane! Dat klinkt wel heel gezond. At je kleuter het ook?
Ikke, wat een lieve gangster
Nazil, wat fijn om te horen dat je je zoveel beter voelt nu. Maar wat ontzettend jammer dat het zo lang heeft geduurd voor je er achter kwam dat het niet "normaal" was
![]()
Couscous is ideaal rapleyen juist! Na een paar uur is het weer droog en zuig je het zo op
En ja pruilnoud lijkt inderdaad op mams
+1!quote:Op dinsdag 2 mei 2017 23:13 schreef Arja het volgende:
Ik vraag me ook af hoe het nu met Marjolijntje gaat. Weet iemand dat?
nou ja, laat ik het zo zeggen dan: dat het lang duurde voor je er achter kwam wàt er niet normaal wasquote:Op dinsdag 2 mei 2017 23:18 schreef Nazil het volgende:
[..]
Dat het niet lekker ging had ik wel door (6 kilo onder startgewicht zitten terwijl je al maatje 36 had is niet echt gezond.... Elke ochtend overgeven ook niet) maar die vermoeidheid... Tja, ik vond het niet zo gek![]()
Dan had ik nog wat uurtjes moeten wachten met opruimen van de couscous. Nu gelijk met vaatdoek in de weer geweest.
Overigens was de couscous van mama veel interessanter natuurlijk. Waarom zou je van je eigen bord eten als mama ook een bord heeft? En dat bord, kan dat ook op kop? Hee, wat grappig, dat kan gewoon. Mama, niet vasthouden! Haal die hand weg. Oohhh allemaal korreltjes. Ik wil die onderste, de rest moet er uit.
Hopelijk werkt dat morgen ook iddquote:Op woensdag 3 mei 2017 06:32 schreef Quoi het volgende:
Ok, zo kan het ook. Gewoon Max niet wakker gemaakt voor de laatste fles en hij slaapt nog lekker. Dat was flesje 5
Zara valt superklein. Ik heb een shirtje in maat 68 dat valt als een 56 en mijn dreumes droeg de afgelopen herfst en winter een jas in maat 92 terwijl ze nu net in 86 zit.quote:Op woensdag 3 mei 2017 12:41 schreef ReginaFalange het volgende:
Ik ga later vandaag even bijlezen. Nu even die-hard genieten van wat Me-Time terwijl Goedzakje een tukkie doet.
Maar dan nu: Valt Zara baby kleding nu zo klein of ben ik aan het ontkennen dat Goedzakje nu echt een groterik wordt en niet meer in matje 62 past?
ze gaan hard he? Ik krijg de pakjes maat 62 nu precies dicht, maar sommige eigenlijk met moeitequote:Op woensdag 3 mei 2017 12:46 schreef Selvaria het volgende:
[..]
Zara valt superklein. Ik heb een shirtje in maat 68 dat valt als een 56 en mijn dreumes droeg de afgelopen herfst en winter een jas in maat 92 terwijl ze nu net in 86 zit.
Ik hees L. vanochtend ook in een echte maat 68, zit prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |