Uhhh juist wel. juist omdat ik weet hoe zout het brood is kies ik voor zoutloos of zoutarm beleg.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:11 schreef Molo het volgende:
Kijk voor de grap eens hoeveel zout er door brood heen zit en dan maak je je niet zo druk om zout in beleg
Je geeft toch geen 100 gram beleg erop mag ik aannemen?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:15 schreef Budabuddumbam het volgende:
ja dat is heel erg veel1 gram de max per dag
[..]
Uhhh juist wel. juist omdat ik weet hoe zout het brood is kies ik voor zoutloos of zoutarm beleg.
nee maar zoals je zegt zit er wel in meer dingen zout. En 20 gram haal je wel al snel op een dag.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Je geeft toch geen 100 gram beleg erop mag ik aannemen?
Nee, maar in echt alles zit zout en ik vind het wel belangrijk om er op te letten.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Je geeft toch geen 100 gram beleg erop mag ik aannemen?
wereldgerechten zijn idd een soort zoutaidsquote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:24 schreef Miezziej het volgende:
Dit is vast een domme vraag, maar zit er in borstvoeding (veel?) zout?
Verder likt M vooral aan dingen dus tot nu toe valt het wel mee met de zoutinname denk ik. Brood sabbelt ze meer op.
Als je alles bij elkaar op telt gaat het wel snel met zout (en suiker ook). Ik kan niet goed koken dus gebruikte toen ik net op mezelf woonde vaak van die kant en klaar zakjeszit ook vaak veel te veel zout in. Man kookt nu en dat smaakt een stuk beter
Ik denk dat als ik het nu zou eten ik het minder lekker zou vinden dan eerstquote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wereldgerechten zijn idd een soort zoutaids
Ik maak me er momenteel wel weer eens schuldig aan maar eigenlijk is dat helemaal niet zo lekker al dat zout.
Dit heb ik idd ook.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:32 schreef Budabuddumbam het volgende:
Daarom vind ik rapley ook zo fijn, ik ben er veel beter door gaan koken.
Ik weet nu beter welke kruiden ik in plaats van zout kan gebruiken dat wist ik eerst echt niet.
In de draagdoek of draagzak op de rug doen bij koken?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:43 schreef Nazil het volgende:
Ik houd niet van aardappelen en kan totaal niet koken dus voor mij ook veel wereldgerechten1x pw sta ik een middag in de keuken om voor L gezond te koken, gooi alles in de vriezer en haal daar elke dag wat uit. Het is voor mij ook niet makkelijk om hem ook te geven wat wij zelf eten, sowieso wil man overal zout door en hij is 's avonds niet thuis. Ik doe dus alles alleen en als L moe is 's avonds krijg ik het niet voor elkaar om te koken zonder krijsfestijn, hem te laten eten en dan zelf nog te eten. Dus hij krijgt rond half 5 wat en als hij slaapt ga ik koken voor ons.
Van de kleine keuken hebben ze broodsmeersels speciaal voor die kleintjes. Vier verschillende dingen dacht ik. Wij hebben de appel/peerstroop en dat vindt L heel lekker.
Komkommer niet. Hij deed alsof ik 'm vergiftigde net
Wij hebben alleen een mei tai en hij kan nog niet zelf gaan zitten dus op de rug mag nog niet. En ja ik vind ook dat hij het er later bij in kan gooien maar hijzelf nietquote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:50 schreef Budabuddumbam het volgende:
[..]
In de draagdoek of draagzak op de rug doen bij koken?
En je kan toch gewoon zonder zout koken, flikkert hij het er later maar gewoon bij in?
Ik vind de kleinekeuken broodbeleg echt heel fijn
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
er zijn vrouwen op fok die al 250 weken zwanger zijn
Lol dan zou ik echt zeggen dat hij mijn bolle kont kan kussenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:53 schreef Nazil het volgende:
[..]
Wij hebben alleen een mei tai en hij kan nog niet zelf gaan zitten dus op de rug mag nog niet. En ja ik vind ook dat hij het er later bij in kan gooien maar hijzelf niet(Oh mannen werkelijk waar...)
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 12:27 schreef Stormqueen het volgende:
Reginawhehe. Wel knap dat je nog seks hebt trouwens. Wij vieren bijna ons eenjarig pandajubileum.
Oh ik dacht pas als hij zelf kon gaan zitten? Dan kan ik het wel een keer proberen of ik hem op mijn rug krijg.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:57 schreef Budabuddumbam het volgende:
[..]
Lol dan zou ik echt zeggen dat hij mijn bolle kont kan kussenmet een mei-tai mag het wel hoor.
Een meitai vormt veel meer naar het lijfje, een ssc trekt meer aan het bovenlichaampje van een baby. (kokadi heeft daarom ook bij de baby maat de schouderbanden aan de heupband.)quote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:59 schreef Nazil het volgende:
[..]
Oh ik dacht pas als hij zelf kon gaan zitten? Dan kan ik het wel een keer proberen of ik hem op mijn rug krijg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |