Oh ja dat doe ik ook. Ze krijgt haar laatste fles op de slaapkamer rond 19-20 uur en ik leg haar slapend weg, ze komt dan rond 6-7 uur pas weer. Dat heb ik nog niet op het spel durven zetten door 's avonds nog ergens anders te zijn.quote:Op maandag 1 mei 2017 20:55 schreef Burdie het volgende:
Ik hou overigens wel rekening met de avondslaap
Top!quote:
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 09:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Top!![]()
Die ticker van Noud ziet er top uit! Hoe bevalt dat nu, 49wk zwanger zijn?
Max gaat om 19-20 uur naar bed met een grote fles (210 met pap). Dan maken we 'm rond 23 altijd eventjes wakker voor nog een flesje. Dat is al een hele tijd het geheime recept geweest voor een doorslapende Max. Maar het is denk ik de meest logische om te laten vallen, omdat we vermoeden dat hij 'm inmiddels echt niet meer nodig heeft. Soms doen we 'm niet, en wordt 'ie toch 's nachts wakker. Het is dus telkens weer even aftasten 'of 'ie al weg kan'. Nu maak ik 'm steeds kleiner.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 09:52 schreef Nazil het volgende:
Even nieuwsgierig Q, waarom de laatste? (En hoe laat is die?)
Ah, zo. Ik dacht die van 7 uur, vond het al zo vreemd. Idd dat gaat de goede kant op! Gisteren zaten we ook op 3, ik ben benieuwd hoe het vandaag gaat.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 09:58 schreef Quoi het volgende:
[..]
Max gaat om 19-20 uur naar bed met een grote fles (210 met pap). Dan maken we 'm rond 23 altijd eventjes wakker voor nog een flesje. Dat is al een hele tijd het geheime recept geweest voor een doorslapende Max. Maar het is denk ik de meest logische om te laten vallen, omdat we vermoeden dat hij 'm inmiddels echt niet meer nodig heeft. Soms doen we 'm niet, en wordt 'ie toch 's nachts wakker. Het is dus telkens weer even aftasten 'of 'ie al weg kan'. Nu maak ik 'm steeds kleiner.
Verder trouwens 's ochtends 210cc - lunch 150cc - avondeten 150cc. Het is echt al stukken minder dan voorheen!
Ja, dat hebben ze hier ook eens gesuggereerd. Ik houd dat voor uiterste nood aan. Aangezien het groente/fruit/tussendoortjes eten ook nog in de lift zit, verwacht ik dat het vanzelf wel in evenwicht zal raken. Hij heeft altijd aan de hoge kant gezeten qua inname, dus ik kijk maar gewoon niet teveel naar de cijfers, maar naar de dalende lijn en die is erquote:Op dinsdag 2 mei 2017 10:07 schreef Nazil het volgende:
[..]
Ah, zo. Ik dacht die van 7 uur, vond het al zo vreemd. Idd dat gaat de goede kant op! Gisteren zaten we ook op 3, ik ben benieuwd hoe het vandaag gaat.
En als je de fles met meer water en minder melk maakt? Misschien dat hij het dan niet 'doorheeft' en je er zo vanaf gaat. Dat stelde het cb hier voor om er een af te krijgen. Tenzij het afbouwen zo ook goed gaat, dan lekker zo blijven doen.
klinkt positief!quote:Op dinsdag 2 mei 2017 09:58 schreef Quoi het volgende:
[..]
Max gaat om 19-20 uur naar bed met een grote fles (210 met pap). Dan maken we 'm rond 23 altijd eventjes wakker voor nog een flesje. Dat is al een hele tijd het geheime recept geweest voor een doorslapende Max. Maar het is denk ik de meest logische om te laten vallen, omdat we vermoeden dat hij 'm inmiddels echt niet meer nodig heeft. Soms doen we 'm niet, en wordt 'ie toch 's nachts wakker. Het is dus telkens weer even aftasten 'of 'ie al weg kan'. Nu maak ik 'm steeds kleiner.
Verder trouwens 's ochtends 210cc - lunch 150cc - avondeten 150cc. Het is echt al stukken minder dan voorheen!
Top!quote:Op dinsdag 2 mei 2017 10:17 schreef Nazil het volgende:
Oh ja, Q, die bunker ter aardig op los en dat terwijl het grafiekje heel netjes was, hij begon op +1 en gaat nu richting gemiddeld. Niks om mij druk over te maken dus. Gisteren at hij een hele boterham met een laagje appel/perenstroop van de kleine keuken op. Dat was ipv de fles. Ging ook heel goed! Toen sliep hij 's ochtends heel lang dus het kon ook makkelijk. Maar eens zien hoe dat vandaag is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |