abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_170614134
Ja dat zou ik ook doen, als ik erachter kom van godverdomme heb ik me weer af laten wimpelen. Nu ga ik het zeggen ook! :(
  maandag 1 mei 2017 @ 18:40:15 #152
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_170614220
Ik vind trouwens dat rekening houden met slaapjes ook suf, ik heb dat nooit gedaan :D
Kind mee in de doek en klaar O+ en anders genoeg dingen om ze gezellig te houden.
Met 4 kinderen kom je nooit buiten als je met dat soort dingen rekening moet houden.
pi_170614258
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2017 14:30 schreef Selvaria het volgende:

[..]

Puzzelen, Netflixen, boodschappen, en vooral niet gepoetst in huis. :7

Die alarmpaal staat hier op de hoek van de straat kwam ik vandaag achter. Ik vroeg me al af waarom het altijd zo luid klinkt hier. :')
Waardevolle ontdekking :D.
Maar fijn dat ze gedronken heeft! *O*
pi_170614293
quote:
17s.gif Op maandag 1 mei 2017 18:40 schreef Budabuddumbam het volgende:
Ik vind trouwens dat rekening houden met slaapjes ook suf, ik heb dat nooit gedaan :D
Kind mee in de doek en klaar O+ en anders genoeg dingen om ze gezellig te houden.
Met 4 kinderen kom je nooit buiten als je met dat soort dingen rekening moet houden.
Ik had wel een keer iemand op bezoek op moment dat ze wilde slapen :'). Maar ja dat is toch niet in te calculeren, behalve dat buiten de deur afspreken dan mogelijk handiger is want in de doek in slaap vallen en stukjes lopen enzo O+.

Alleen 's avonds heb ik moeite mee :@ als ze dan niet wil slapen zit ik met oververmoeide baby. Toen ik tijdje terug overdag wegging en 's avonds weer terug wilde ben ik vrij vroeg terug gegaan omdat ik een uur met haar aan het lopen was en dus niks van de avond meekreeg :').
  maandag 1 mei 2017 @ 18:48:15 #155
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_170614436
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 18:43 schreef Unihipili het volgende:

[..]

Ik had wel een keer iemand op bezoek op moment dat ze wilde slapen :'). Maar ja dat is toch niet in te calculeren, behalve dat buiten de deur afspreken dan mogelijk handiger is want in de doek in slaap vallen en stukjes lopen enzo O+.

Alleen 's avonds heb ik moeite mee :@ als ze dan niet wil slapen zit ik met oververmoeide baby. Toen ik tijdje terug overdag wegging en 's avonds weer terug wilde ben ik vrij vroeg terug gegaan omdat ik een uur met haar aan het lopen was en dus niks van de avond meekreeg :').
Ja, tuurlijk maar dat neem ik wel voor lief voor een sociaal leven.
pi_170614459
quote:
14s.gif Op maandag 1 mei 2017 17:41 schreef Burdie het volgende:

[..]

Daar is een stappenplan voor.

Stap 1: ga iets saais doen in de keuken, bijvoorbeeld de afwasmachine inruimen. 't Kind zal dit ook saai vinden en weer verder gaan met spelen.
Stap 2: ga nu iets doen wat kraakt, bijvoorbeeld appels uit een zak halen om op de fruitschaal te leggen, of iets in een (diepvries) zakje doen. 't Kind zal dit even interessant vinden, maar al snel zijn interesse verliezen.
Stap 3: haal en stukje chocola uit de verpakking en leg deze ergens waar je kind niet vrijwillig kijkt, onder een paprika ofzo. 't Kind zal denken dat je nog steeds het saaie van stap 2 aan het doen bent, of iets wat er op lijkt.
Stap 4: ga verder met wat je aan het doen was bij stap 2.

Nu kan je op elk gewenst moment ongehoord een stukje nemen :7.
_O- _O-
Geniale oplossing maar ik zweer dat mijn peuter de chocola ruikt ofzo. Maar zeker het proberen waard :D

Ik spreek af als baby wakker is. In slaap tijd mogen ze hier komen maar bedtijd is bedtijd. (Of ik neem een campingbedje mee als we langer blijven)
Met een peuter die veel huilde en niet sliep ben ik heel blij met een baby die wel slaapt.
Maar met 4 kids is dat idd niet te doen. Ik zou dan een kluizenaar worden denk ik
pi_170614694
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2017 16:09 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

zweten en kwijlen ja :Y
Ik zoek nog een ultieme zomerdoek. Deze is met wol en is toch wel aan de warme kant van het spectrum :')
Calin Bleu al geprobeerd? De mijne mag weg :+
pi_170615094
Of je hebt een baby die ook niet in de doek slaapt :s) sociaal leven? :')
pi_170615164
quote:
17s.gif Op maandag 1 mei 2017 18:40 schreef Budabuddumbam het volgende:
Moet je wel een kind hebben dat in de doek wil slapen als je niet beweegt. :')

Ik hou altijd rekening met de slaapjes van dreumes, ze heeft die 1 tot 3 uur midden oo de dag echt nodig. Gewoon 's ochtends of later op de middag afspreken, geen probleem. Toen ze nog baby was deed ik dat ook nooit, toen sliep ze nog wel in de wagen of in de doek, maar ze ziet me al aankomen nu. :') Het leven is voor iedereen leuker als ze 's middags even naar bed kan.

Eens met SQ's wacht maar dus. *O*
pi_170615327
Lijkt mij ook geen probleem om rekening te houden met slaapjes. Tenzij vier kinderen met allemaal verschillende slaaptijden, dan wordt het lastiger.

Ik zou wel meer op bezoek bij mensen willen met M., maar ik doe het niet, omdat ze gewoon niet slaapt en dan ook niet meer gezellig is. Ze slaapt alleen met wandelen en dat kan niet altijd. Dan kies ik liever voor mijn einzelgänger bestaan :7
  maandag 1 mei 2017 @ 19:36:08 #161
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_170615662
Als ik weet wanneer hij slaapt - sommige periodes werkt dat zo - houd ik er wel rekening mee. Maar nu is elke vorm van regelmaat weer weg en doen we gewoon van alles op elk tijdstip.

Vandaag na het zwemmen maar 1 uurtje slaap en verder lachen gieren brullen. Dat brullen nu dan hè? Want moe!

Het bed heeft trouwens een tussenstand, dus het bukken valt mee.
pi_170615687
Heeft iemand tips tegen ontstoken oogjes?
Stijn begint er steeds zieliger uit te zien met die dikke prut ogen van hem
Ik maak het al schoon met watjes en water maar het lijkt alleen maar erger te worden
pi_170615746
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2017 19:37 schreef ikke_84 het volgende:
Ik maak het al schoon met watjes en water maar het lijkt alleen maar erger te worden
Huisarts voor oogzalf
pi_170615761
Ik houd nu nog niet heel erg rekening met slaapjes, maar deed dat met een dreumes wel, als ze nog 1 slaapje deed. Want als je die oversloeg, viel ze later in slaap en dan was het in de avond gewoon echt meteen weer onmogelijk. Gelukkig is dat maar heel kort, alleen het jaar dat ze 1 zijn. Daarna was het hier klaar met slaapje. En nu doet zoon er nog 2 en slaapt ie nog prima in doek of wat later.
pi_170615835
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2017 19:18 schreef Selvaria het volgende:

Ik hou altijd rekening met de slaapjes van dreumes, ze heeft die 1 tot 3 uur midden oo de dag echt nodig. Gewoon 's ochtends of later op de middag afspreken, geen probleem. Toen ze nog baby was deed ik dat ook nooit, toen sliep ze nog wel in de wagen of in de doek, maar ze ziet me al aankomen nu. :') Het leven is voor iedereen leuker als ze 's middags even naar bed kan.
Nou, en die paar uurtjes zijn voor jezelf ook goud waard toch? Ik vond het wel een prettig Zuid-Europees ritme: in de ochtenduren lekker actief, en dan 's middag aan de siësta. O+ .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_170615922
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2017 19:37 schreef ikke_84 het volgende:
Bij mezelf heb ik wel eens gedruppeld met koude kamille thee en dat deed wonderen. Geen idee of dat voor een baby ook goed is
  maandag 1 mei 2017 @ 20:44:36 #167
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_170617829
Ik ben groot voorstander van de 3 R'en; want hier werkt dat fantastisch :s)
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
  maandag 1 mei 2017 @ 20:45:38 #168
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_170617873
Ik zag allemaal mooie foto's voorbij komen O+ Ik ga ze niet apart benoemen, want ik weet niet meer van wie allemaal en ben bang dat ik dan iemand oversla. Maar ik heb ze gezien B-)
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
  maandag 1 mei 2017 @ 20:54:27 #169
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_170618235
quote:
14s.gif Op maandag 1 mei 2017 20:44 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ben groot voorstander van de 3 R'en; want hier werkt dat fantastisch :s)
Soort K3 maar dan anders O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 1 mei 2017 @ 20:55:34 #170
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_170618275
Ik hou overigens wel rekening met de avondslaap, vooral kuiken heeft het nodig om even thuis te kunnen 'aarden' voor hij gaat slapen, anders is er de dag erna drama from hell :X.
Dus liefst zijn we van een dagje of weekendje weg zo rond 16-17 uur weer thuis.
Geen keiharde eis, wel een hele grote pré.
KuikenGuppy
  maandag 1 mei 2017 @ 20:56:13 #171
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_170618306
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 20:54 schreef Molo het volgende:

[..]

Soort K3 maar dan anders O+
Rutger, Roos en Rebecca O+.
KuikenGuppy
pi_170618395
quote:
1s.gif Op maandag 1 mei 2017 20:55 schreef Burdie het volgende:
Ik hou overigens wel rekening met de avondslaap, vooral kuiken heeft het nodig om even thuis te kunnen 'aarden' voor hij gaat slapen, anders is er de dag erna drama from hell :X.
Dus liefst zijn we van een dagje of weekendje weg zo rond 16-17 uur weer thuis.
Geen keiharde eis, wel een hele grote pré.
Ja ik houd hier aan na het eten, ook voor mezelf. Tenminste, dat was met auto, want dan sliep ze in de auto. Eigenlijk zou ik wel langer weg willen dus want ik ben toch wel tot 4u wakker, maar wakker zonder iets te moeten en op de bank of bed is toch anders.
Vooral nu met tandjesdoorkomonrust.
pi_170618503
Avondslaap vind ik hier ook wel belangrijker. Kan me voorstellen als je kind wat vastere tijden heeft je daar sneller rekening mee houdt. Zal mij benieuwen of M ook ooit een echt ritme krijgt :P

Ik ben van de 3P's 8-) (pizza, patat en pannenkoeken).
Ik was dingen aan het opzoeken op Google en toen kwam ik op het viva forum en man man man :'( :+ Ben ik even blij dat ik hier zit, met jullie O+ :9
pi_170618793
Dat vraagt om een URL.
pi_170618803
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 21:01 schreef Miezziej het volgende:

Ik ben van de 3P's 8-) (pizza, patat en pannenkoeken).

_O-
Ik doe met je mee. 3P's it is *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')