Waardevolle ontdekkingquote:Op maandag 1 mei 2017 14:30 schreef Selvaria het volgende:
[..]
Puzzelen, Netflixen, boodschappen, en vooral niet gepoetst in huis.![]()
Die alarmpaal staat hier op de hoek van de straat kwam ik vandaag achter. Ik vroeg me al af waarom het altijd zo luid klinkt hier.
Ik had wel een keer iemand op bezoek op moment dat ze wilde slapenquote:Op maandag 1 mei 2017 18:40 schreef Budabuddumbam het volgende:
Ik vind trouwens dat rekening houden met slaapjes ook suf, ik heb dat nooit gedaan![]()
Kind mee in de doek en klaaren anders genoeg dingen om ze gezellig te houden.
Met 4 kinderen kom je nooit buiten als je met dat soort dingen rekening moet houden.
Ja, tuurlijk maar dat neem ik wel voor lief voor een sociaal leven.quote:Op maandag 1 mei 2017 18:43 schreef Unihipili het volgende:
[..]
Ik had wel een keer iemand op bezoek op moment dat ze wilde slapen. Maar ja dat is toch niet in te calculeren, behalve dat buiten de deur afspreken dan mogelijk handiger is want in de doek in slaap vallen en stukjes lopen enzo
.
Alleen 's avonds heb ik moeite meeals ze dan niet wil slapen zit ik met oververmoeide baby. Toen ik tijdje terug overdag wegging en 's avonds weer terug wilde ben ik vrij vroeg terug gegaan omdat ik een uur met haar aan het lopen was en dus niks van de avond meekreeg
.
quote:Op maandag 1 mei 2017 17:41 schreef Burdie het volgende:
[..]
Daar is een stappenplan voor.
Stap 1: ga iets saais doen in de keuken, bijvoorbeeld de afwasmachine inruimen. 't Kind zal dit ook saai vinden en weer verder gaan met spelen.
Stap 2: ga nu iets doen wat kraakt, bijvoorbeeld appels uit een zak halen om op de fruitschaal te leggen, of iets in een (diepvries) zakje doen. 't Kind zal dit even interessant vinden, maar al snel zijn interesse verliezen.
Stap 3: haal en stukje chocola uit de verpakking en leg deze ergens waar je kind niet vrijwillig kijkt, onder een paprika ofzo. 't Kind zal denken dat je nog steeds het saaie van stap 2 aan het doen bent, of iets wat er op lijkt.
Stap 4: ga verder met wat je aan het doen was bij stap 2.
Nu kan je op elk gewenst moment ongehoord een stukje nemen.
Calin Bleu al geprobeerd? De mijne mag wegquote:Op maandag 1 mei 2017 16:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zweten en kwijlen ja
Ik zoek nog een ultieme zomerdoek. Deze is met wol en is toch wel aan de warme kant van het spectrum
Moet je wel een kind hebben dat in de doek wil slapen als je niet beweegt.quote:Op maandag 1 mei 2017 18:40 schreef Budabuddumbam het volgende:
Ik vind trouwens dat rekening houden met slaapjes ook suf, ik heb dat nooit gedaan![]()
Kind mee in de doek en klaaren anders genoeg dingen om ze gezellig te houden.
Met 4 kinderen kom je nooit buiten als je met dat soort dingen rekening moet houden.
Huisarts voor oogzalfquote:Op maandag 1 mei 2017 19:37 schreef ikke_84 het volgende:
Heeft iemand tips tegen ontstoken oogjes?
Stijn begint er steeds zieliger uit te zien met die dikke prut ogen van hem
Ik maak het al schoon met watjes en water maar het lijkt alleen maar erger te worden
Nou, en die paar uurtjes zijn voor jezelf ook goud waard toch? Ik vond het wel een prettig Zuid-Europees ritme: in de ochtenduren lekker actief, en dan 's middag aan de siësta.quote:Op maandag 1 mei 2017 19:18 schreef Selvaria het volgende:
Ik hou altijd rekening met de slaapjes van dreumes, ze heeft die 1 tot 3 uur midden oo de dag echt nodig. Gewoon 's ochtends of later op de middag afspreken, geen probleem. Toen ze nog baby was deed ik dat ook nooit, toen sliep ze nog wel in de wagen of in de doek, maar ze ziet me al aankomen nu.Het leven is voor iedereen leuker als ze 's middags even naar bed kan.
Bij mezelf heb ik wel eens gedruppeld met koude kamille thee en dat deed wonderen. Geen idee of dat voor een baby ook goed isquote:Op maandag 1 mei 2017 19:37 schreef ikke_84 het volgende:
Heeft iemand tips tegen ontstoken oogjes?
Stijn begint er steeds zieliger uit te zien met die dikke prut ogen van hem
Ik maak het al schoon met watjes en water maar het lijkt alleen maar erger te worden
Soort K3 maar dan andersquote:Op maandag 1 mei 2017 20:44 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ben groot voorstander van de 3 R'en; want hier werkt dat fantastisch
Ja ik houd hier aan na het eten, ook voor mezelf. Tenminste, dat was met auto, want dan sliep ze in de auto. Eigenlijk zou ik wel langer weg willen dus want ik ben toch wel tot 4u wakker, maar wakker zonder iets te moeten en op de bank of bed is toch anders.quote:Op maandag 1 mei 2017 20:55 schreef Burdie het volgende:
Ik hou overigens wel rekening met de avondslaap, vooral kuiken heeft het nodig om even thuis te kunnen 'aarden' voor hij gaat slapen, anders is er de dag erna drama from hell.
Dus liefst zijn we van een dagje of weekendje weg zo rond 16-17 uur weer thuis.
Geen keiharde eis, wel een hele grote pré.
quote:Op maandag 1 mei 2017 21:01 schreef Miezziej het volgende:
Ik ben van de 3P's(pizza, patat en pannenkoeken).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |