4x 180 krijgt hij.quote:Op maandag 1 mei 2017 11:58 schreef Quoi het volgende:
[..]
Wow! Wat een hoeveelheden. Hier wel een stijgende lijn. Ik denk nu gemiddeld zo'n 100g groenten en 100g fruit. En dan aanvullend een flesje van 150cc. En een beetje yoghurt als wij een toetje eten. En een koekje/broodkorst tussendoor.
Mag ik vragen op hoeveel flessen je nu zit, dat ze zeiden dat je er eentje 'moet' laten vallen? Niet dat ik zijn hoeveelheid dan ga aanpassen, maar wel wat ik ga zeggen misschien
Svane, leuk om 'de jouwe' te zien!Ondanks alleen maar yoghurt ziet hij er goed uit
Komt vast vanzelf goed.
quote:
Puzzelen, Netflixen, boodschappen, en vooral niet gepoetst in huis.quote:Op maandag 1 mei 2017 14:11 schreef ikke_84 het volgende:
Selv 60ccdat is wel een jompel waard. Gaat ze nog een keer wennen voordat ze voor het eggie moet?
Wat heb je eigenlijk met je vrije tijd gedaan?
quote:Op maandag 1 mei 2017 14:23 schreef Chanty het volgende:
Ahhh groof, toch bijna zomer dus zomerjasjeEn ook al zo'n grote dame! En goed kapsel
bijna 8 weken nu.quote:Op maandag 1 mei 2017 15:29 schreef Roomsnoes het volgende:
Geen jumbo hier. We gaan straks eens naar de etos! Dænk!
Zeg SQ, het is zwaar merk ik? Hoe oud is Noudje nu ook alweer?
Ik hoop dat het gesprek nuttig is straks. Tot dan sterkte
ermahgerdquote:Op maandag 1 mei 2017 15:30 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]Ze kan een staartje
![]()
[ afbeelding ]
haha dat zei ik laatst ook al ja. Peuters slapen door een luchtaanval heen maar van een reep chocolade die open gaat staan ze instant paraatquote:Op maandag 1 mei 2017 15:27 schreef ikke_84 het volgende:
Hier in het dorp heeft zelfs de coop ze. Bij de ah heb ik ze nog niet kunnen vinden.
Mensen geniet nog maar even van dat moment dat je een stuk chocola helemaal alleen voor jezelf hebt.
Als ze ouder worden horen ze niks, behalve als je in de keuken heel stilletjes een stukje chocola uit staat te pakken in de hoop dat je m alleen op kan eten. Ik had er z'n zin in![]()
Ik zie trouwens een tand bij Stijn op springen staanLinks boven is ie echt biiijjjjna door
Geniet daar nog maar van zo lang het duurt.quote:Op maandag 1 mei 2017 15:34 schreef Mies_poes het volgende:
Oh ja, waar is de tijd dat ik gewoon koekjes voor baby's neus kon eten zonder dat het haar wat interesseerde?ik moet nu alles delen of haar iets anders geven, ook leuk
![]()
ik zou niet weten hoe. Kind eet alleen recht uit de bronquote:Op maandag 1 mei 2017 15:39 schreef Hupje het volgende:
SQ, geen idee hoe je er in staat, maar mocht je aan de jbpm gaan: neem de pure van Tammi en niet Nutriton!
noud is geen allergiebaby. Daar geloof ik écht niet in. Dus ik ga gewoon door met mezelf vetmestenquote:
https://dragenenzo.nl/sho(...)unrise-grad-repreve/quote:Op maandag 1 mei 2017 15:48 schreef Stormqueen het volgende:
Oh deze doek is echt liefde! Die gaat nooit meer weg!
Welke had jij nou?
quote:Op maandag 1 mei 2017 15:30 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]Ze kan een staartje
![]()
[ afbeelding ]
zweten en kwijlen jaquote:Op maandag 1 mei 2017 15:53 schreef Miezziej het volgende:
[..]
https://dragenenzo.nl/sho(...)unrise-grad-repreve/
Deze, verder heb ik niet echt gelet op de blend, hij stond bij zomerdoeken en ik vond hem mooi dus zodoende![]()
Knopen gaat steeds beter trouwensAls ze nu in slaap valt zweet ze al helemaal tegen mijn borst aan met haar hoofd. Wordt nog wat wanneer het echt warm wordt
De huisarts gaat zeggen dat je een papje moet maken met een beetje afgekolfde melk en dat voor of na de bv moet geven. Of alles kolven en indikken. En dat is allemaal niet handig, maar dat zijn de enige opties die er zijn met jbpm.quote:Op maandag 1 mei 2017 15:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zou niet weten hoe. Kind eet alleen recht uit de bron
maar hij eet dus alleen uit de borstquote:Op maandag 1 mei 2017 16:40 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
De huisarts gaat zeggen dat je een papje moet maken met een beetje afgekolfde melk en dat voor of na de bv moet geven. Of alles kolven en indikken. En dat is allemaal niet handig, maar dat zijn de enige opties die er zijn met jbpm.
ja preciesquote:Op maandag 1 mei 2017 16:47 schreef tombolafan het volgende:
Of gewoon bluffen dat je al een werk jbpm geprobeerd hebt en nu dus iets wilt dat werkt
Hoe is het eigenlijk met de doek met tencel afgelopen?quote:Op maandag 1 mei 2017 16:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zweten en kwijlen ja
Ik zoek nog een ultieme zomerdoek. Deze is met wol en is toch wel aan de warme kant van het spectrum
Dat had ik ook al gezegdquote:Op maandag 1 mei 2017 16:47 schreef tombolafan het volgende:
Of gewoon bluffen dat je al een werk jbpm geprobeerd hebt en nu dus iets wilt dat werkt
owquote:
Daar is een stappenplan voor.quote:Op maandag 1 mei 2017 15:27 schreef ikke_84 het volgende:
Hier in het dorp heeft zelfs de coop ze. Bij de ah heb ik ze nog niet kunnen vinden.
Mensen geniet nog maar even van dat moment dat je een stuk chocola helemaal alleen voor jezelf hebt.
Als ze ouder worden horen ze niks, behalve als je in de keuken heel stilletjes een stukje chocola uit staat te pakken in de hoop dat je m alleen op kan eten. Ik had er z'n zin in![]()
Ik zie trouwens een tand bij Stijn op springen staanLinks boven is ie echt biiijjjjna door
quote:
ik doe het niet graag hoor, maarre...quote:Op maandag 1 mei 2017 17:56 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Mijn baby slaapt weinig overdag en niet op vaste tijden, dus ik houd er ook geen rekening mee met afspraken. Ik vind dat ook zo vermoeiend bij een vriendin met kinderen, afspreken kan dan alleen voor of na slaapje zus en zo, waardoor hele specifieke en onhandige tijden overblijven. Laat ook maar, denk ik dan.
Dit vind ik ook altijd zo stom, ik moet vet gaan janken en zeuren en drammen wil er naar me geluisterd worden, maar zo ben ik nietquote:Op maandag 1 mei 2017 12:41 schreef Stormqueen het volgende:
En ik vind het stom dat assistentes mij altijd afwimpelenalleen maar omdat ik nooit dramatisch loop te jammeren aan de telefoon denk ik, ik ben altijd erg zakelijk en to the point, maar ik bel zelden de dokter. Alleen als ik echt denk dat het moet.
quote:Op maandag 1 mei 2017 17:41 schreef Burdie het volgende:
[..]
Daar is een stappenplan voor.
Stap 1: ga iets saais doen in de keuken, bijvoorbeeld de afwasmachine inruimen. 't Kind zal dit ook saai vinden en weer verder gaan met spelen.
Stap 2: ga nu iets doen wat kraakt, bijvoorbeeld appels uit een zak halen om op de fruitschaal te leggen, of iets in een (diepvries) zakje doen. 't Kind zal dit even interessant vinden, maar al snel zijn interesse verliezen.
Stap 3: haal en stukje chocola uit de verpakking en leg deze ergens waar je kind niet vrijwillig kijkt, onder een paprika ofzo. 't Kind zal denken dat je nog steeds het saaie van stap 2 aan het doen bent, of iets wat er op lijkt.
Stap 4: ga verder met wat je aan het doen was bij stap 2.
Nu kan je op elk gewenst moment ongehoord een stukje nemen.
Waardevolle ontdekkingquote:Op maandag 1 mei 2017 14:30 schreef Selvaria het volgende:
[..]
Puzzelen, Netflixen, boodschappen, en vooral niet gepoetst in huis.![]()
Die alarmpaal staat hier op de hoek van de straat kwam ik vandaag achter. Ik vroeg me al af waarom het altijd zo luid klinkt hier.
Ik had wel een keer iemand op bezoek op moment dat ze wilde slapenquote:Op maandag 1 mei 2017 18:40 schreef Budabuddumbam het volgende:
Ik vind trouwens dat rekening houden met slaapjes ook suf, ik heb dat nooit gedaan![]()
Kind mee in de doek en klaaren anders genoeg dingen om ze gezellig te houden.
Met 4 kinderen kom je nooit buiten als je met dat soort dingen rekening moet houden.
Ja, tuurlijk maar dat neem ik wel voor lief voor een sociaal leven.quote:Op maandag 1 mei 2017 18:43 schreef Unihipili het volgende:
[..]
Ik had wel een keer iemand op bezoek op moment dat ze wilde slapen. Maar ja dat is toch niet in te calculeren, behalve dat buiten de deur afspreken dan mogelijk handiger is want in de doek in slaap vallen en stukjes lopen enzo
.
Alleen 's avonds heb ik moeite meeals ze dan niet wil slapen zit ik met oververmoeide baby. Toen ik tijdje terug overdag wegging en 's avonds weer terug wilde ben ik vrij vroeg terug gegaan omdat ik een uur met haar aan het lopen was en dus niks van de avond meekreeg
.
quote:Op maandag 1 mei 2017 17:41 schreef Burdie het volgende:
[..]
Daar is een stappenplan voor.
Stap 1: ga iets saais doen in de keuken, bijvoorbeeld de afwasmachine inruimen. 't Kind zal dit ook saai vinden en weer verder gaan met spelen.
Stap 2: ga nu iets doen wat kraakt, bijvoorbeeld appels uit een zak halen om op de fruitschaal te leggen, of iets in een (diepvries) zakje doen. 't Kind zal dit even interessant vinden, maar al snel zijn interesse verliezen.
Stap 3: haal en stukje chocola uit de verpakking en leg deze ergens waar je kind niet vrijwillig kijkt, onder een paprika ofzo. 't Kind zal denken dat je nog steeds het saaie van stap 2 aan het doen bent, of iets wat er op lijkt.
Stap 4: ga verder met wat je aan het doen was bij stap 2.
Nu kan je op elk gewenst moment ongehoord een stukje nemen.
Calin Bleu al geprobeerd? De mijne mag wegquote:Op maandag 1 mei 2017 16:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zweten en kwijlen ja
Ik zoek nog een ultieme zomerdoek. Deze is met wol en is toch wel aan de warme kant van het spectrum
Moet je wel een kind hebben dat in de doek wil slapen als je niet beweegt.quote:Op maandag 1 mei 2017 18:40 schreef Budabuddumbam het volgende:
Ik vind trouwens dat rekening houden met slaapjes ook suf, ik heb dat nooit gedaan![]()
Kind mee in de doek en klaaren anders genoeg dingen om ze gezellig te houden.
Met 4 kinderen kom je nooit buiten als je met dat soort dingen rekening moet houden.
Huisarts voor oogzalfquote:Op maandag 1 mei 2017 19:37 schreef ikke_84 het volgende:
Heeft iemand tips tegen ontstoken oogjes?
Stijn begint er steeds zieliger uit te zien met die dikke prut ogen van hem
Ik maak het al schoon met watjes en water maar het lijkt alleen maar erger te worden
Nou, en die paar uurtjes zijn voor jezelf ook goud waard toch? Ik vond het wel een prettig Zuid-Europees ritme: in de ochtenduren lekker actief, en dan 's middag aan de siësta.quote:Op maandag 1 mei 2017 19:18 schreef Selvaria het volgende:
Ik hou altijd rekening met de slaapjes van dreumes, ze heeft die 1 tot 3 uur midden oo de dag echt nodig. Gewoon 's ochtends of later op de middag afspreken, geen probleem. Toen ze nog baby was deed ik dat ook nooit, toen sliep ze nog wel in de wagen of in de doek, maar ze ziet me al aankomen nu.Het leven is voor iedereen leuker als ze 's middags even naar bed kan.
Bij mezelf heb ik wel eens gedruppeld met koude kamille thee en dat deed wonderen. Geen idee of dat voor een baby ook goed isquote:Op maandag 1 mei 2017 19:37 schreef ikke_84 het volgende:
Heeft iemand tips tegen ontstoken oogjes?
Stijn begint er steeds zieliger uit te zien met die dikke prut ogen van hem
Ik maak het al schoon met watjes en water maar het lijkt alleen maar erger te worden
Soort K3 maar dan andersquote:Op maandag 1 mei 2017 20:44 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ben groot voorstander van de 3 R'en; want hier werkt dat fantastisch
Ja ik houd hier aan na het eten, ook voor mezelf. Tenminste, dat was met auto, want dan sliep ze in de auto. Eigenlijk zou ik wel langer weg willen dus want ik ben toch wel tot 4u wakker, maar wakker zonder iets te moeten en op de bank of bed is toch anders.quote:Op maandag 1 mei 2017 20:55 schreef Burdie het volgende:
Ik hou overigens wel rekening met de avondslaap, vooral kuiken heeft het nodig om even thuis te kunnen 'aarden' voor hij gaat slapen, anders is er de dag erna drama from hell.
Dus liefst zijn we van een dagje of weekendje weg zo rond 16-17 uur weer thuis.
Geen keiharde eis, wel een hele grote pré.
quote:Op maandag 1 mei 2017 21:01 schreef Miezziej het volgende:
Ik ben van de 3P's(pizza, patat en pannenkoeken).
Oh ja dat doe ik ook. Ze krijgt haar laatste fles op de slaapkamer rond 19-20 uur en ik leg haar slapend weg, ze komt dan rond 6-7 uur pas weer. Dat heb ik nog niet op het spel durven zetten door 's avonds nog ergens anders te zijn.quote:Op maandag 1 mei 2017 20:55 schreef Burdie het volgende:
Ik hou overigens wel rekening met de avondslaap
Top!quote:
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 09:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Top!![]()
Die ticker van Noud ziet er top uit! Hoe bevalt dat nu, 49wk zwanger zijn?
Max gaat om 19-20 uur naar bed met een grote fles (210 met pap). Dan maken we 'm rond 23 altijd eventjes wakker voor nog een flesje. Dat is al een hele tijd het geheime recept geweest voor een doorslapende Max. Maar het is denk ik de meest logische om te laten vallen, omdat we vermoeden dat hij 'm inmiddels echt niet meer nodig heeft. Soms doen we 'm niet, en wordt 'ie toch 's nachts wakker. Het is dus telkens weer even aftasten 'of 'ie al weg kan'. Nu maak ik 'm steeds kleiner.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 09:52 schreef Nazil het volgende:
Even nieuwsgierig Q, waarom de laatste? (En hoe laat is die?)
Ah, zo. Ik dacht die van 7 uur, vond het al zo vreemd. Idd dat gaat de goede kant op! Gisteren zaten we ook op 3, ik ben benieuwd hoe het vandaag gaat.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 09:58 schreef Quoi het volgende:
[..]
Max gaat om 19-20 uur naar bed met een grote fles (210 met pap). Dan maken we 'm rond 23 altijd eventjes wakker voor nog een flesje. Dat is al een hele tijd het geheime recept geweest voor een doorslapende Max. Maar het is denk ik de meest logische om te laten vallen, omdat we vermoeden dat hij 'm inmiddels echt niet meer nodig heeft. Soms doen we 'm niet, en wordt 'ie toch 's nachts wakker. Het is dus telkens weer even aftasten 'of 'ie al weg kan'. Nu maak ik 'm steeds kleiner.
Verder trouwens 's ochtends 210cc - lunch 150cc - avondeten 150cc. Het is echt al stukken minder dan voorheen!
Ja, dat hebben ze hier ook eens gesuggereerd. Ik houd dat voor uiterste nood aan. Aangezien het groente/fruit/tussendoortjes eten ook nog in de lift zit, verwacht ik dat het vanzelf wel in evenwicht zal raken. Hij heeft altijd aan de hoge kant gezeten qua inname, dus ik kijk maar gewoon niet teveel naar de cijfers, maar naar de dalende lijn en die is erquote:Op dinsdag 2 mei 2017 10:07 schreef Nazil het volgende:
[..]
Ah, zo. Ik dacht die van 7 uur, vond het al zo vreemd. Idd dat gaat de goede kant op! Gisteren zaten we ook op 3, ik ben benieuwd hoe het vandaag gaat.
En als je de fles met meer water en minder melk maakt? Misschien dat hij het dan niet 'doorheeft' en je er zo vanaf gaat. Dat stelde het cb hier voor om er een af te krijgen. Tenzij het afbouwen zo ook goed gaat, dan lekker zo blijven doen.
klinkt positief!quote:Op dinsdag 2 mei 2017 09:58 schreef Quoi het volgende:
[..]
Max gaat om 19-20 uur naar bed met een grote fles (210 met pap). Dan maken we 'm rond 23 altijd eventjes wakker voor nog een flesje. Dat is al een hele tijd het geheime recept geweest voor een doorslapende Max. Maar het is denk ik de meest logische om te laten vallen, omdat we vermoeden dat hij 'm inmiddels echt niet meer nodig heeft. Soms doen we 'm niet, en wordt 'ie toch 's nachts wakker. Het is dus telkens weer even aftasten 'of 'ie al weg kan'. Nu maak ik 'm steeds kleiner.
Verder trouwens 's ochtends 210cc - lunch 150cc - avondeten 150cc. Het is echt al stukken minder dan voorheen!
Top!quote:Op dinsdag 2 mei 2017 10:17 schreef Nazil het volgende:
Oh ja, Q, die bunker ter aardig op los en dat terwijl het grafiekje heel netjes was, hij begon op +1 en gaat nu richting gemiddeld. Niks om mij druk over te maken dus. Gisteren at hij een hele boterham met een laagje appel/perenstroop van de kleine keuken op. Dat was ipv de fles. Ging ook heel goed! Toen sliep hij 's ochtends heel lang dus het kon ook makkelijk. Maar eens zien hoe dat vandaag is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |