Precies dit dacht ik toen ik het huis weer in liep vanochtend.quote:Op maandag 1 mei 2017 09:36 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Dat voelt vast gek, alsof je ineens 6 armen hebt
Ik heb nu alleen baby, want peuter logeert bij opa en oma, maar dat voelt al gek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Boks!quote:Op maandag 1 mei 2017 10:51 schreef Mies_poes het volgende:
Wij hadden ons trouwens voorgenomen om alles voor M. vers te maken en potjes alleen in nood te geven. Maar nu hebben we ontdekt dat ze groente uit een potje heerlijk vindt, terwijl ze het vers niet te eten vindt daar gaat ons voornemen
Hoedan?! Hier wisselt het enorm van de een op de andere dag. Ene dag eet ze zo'n 100 gram gepureerde groente/ fruit en nog een minimale hoeveelheid rapley aangeboden stuff. De andere dag weigert ze alles.quote:Op maandag 1 mei 2017 11:16 schreef Nazil het volgende:
L vreet alles. 200 gram vers (nou ja, vers gemaakt daarna in de vriezer) fruit en 200 gram vers groente. En af en toe brood, soms wat joghurt en maisboogjes. Maar alles wat we hem daarnaast laten proeven eet hij ook
Q wat eng! Bah
Boksquote:Op maandag 1 mei 2017 11:16 schreef Nazil het volgende:
L vreet alles. 200 gram vers (nou ja, vers gemaakt daarna in de vriezer) fruit en 200 gram vers groente. En af en toe brood, soms wat joghurt en maisboogjes. Maar alles wat we hem daarnaast laten proeven eet hij ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Svane op 02-05-2017 10:55:37 ]
Ik join je team na-tandjes-gaan-ze-eten! Dat moet gewoon. En anders gewoon zogen tot ze 24 zijn.quote:Op maandag 1 mei 2017 11:52 schreef Miezziej het volgende:
Hier is eten ook evil.
Maar blaadjes en gras zijn wel lekker. Gekke baby.
Ik houd maar moed dat er ooit tandjes komen en dat het dan vast een stuk beter gaat. (Voor ervaringsdeskundigen waarbij tandjes niets uitmaakten, laat me even in de waan![]()
)
Wat een leuke foto Svane
Wow! Wat een hoeveelheden. Hier wel een stijgende lijn. Ik denk nu gemiddeld zo'n 100g groenten en 100g fruit. En dan aanvullend een flesje van 150cc. En een beetje yoghurt als wij een toetje eten. En een koekje/broodkorst tussendoor.quote:Op maandag 1 mei 2017 11:16 schreef Nazil het volgende:
Q wat eng! Bah
Als je héél vlug kijkt is het precies een karper jonguhquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 mei 2017 12:02 schreef Miezziej het volgende:
Bewijs dat ze wel blaadjes wil eten:Die vingertjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Thanksquote:Op maandag 1 mei 2017 12:04 schreef Svane het volgende:
ooooh miez ik zie jouwe nu! Wat een snoesje! Ik moet toch ook nog een meisjesbaby hoor, misschien in 2024 als derde kind als ik vergeten ben dat baren zeer doet en slapen episch is.
het ligt niet aan mij dusquote:Op maandag 1 mei 2017 12:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Als je héél vlug kijkt is het precies een karper jonguh![]()
Man, wat kan ik daar boos om wordenquote:Op maandag 1 mei 2017 12:41 schreef Stormqueen het volgende:
Oh wat een opluchting selvaria!! Dat moet wel goed voelen.
Ik ben vanmorgen afgewimpeld door de doktersassistente omdat het "een gekkenhuis" was en of ik later deze week wilde terugbellen. Ik heb dat geaccepteerd maar nu baal ik want de enige andere dag dat ik zonder peuter naar mijn arts kan is vrijdag pas
Dus ik bel zo het telefonisch spreekuur maar even om direct met de arts te overleggen.
En ik vind het stom dat assistentes mij altijd afwimpelenalleen maar omdat ik nooit dramatisch loop te jammeren aan de telefoon denk ik, ik ben altijd erg zakelijk en to the point, maar ik bel zelden de dokter. Alleen als ik echt denk dat het moet.
En toch twijfel ik hierdoor weer. Hij was gisteren weer veel rustiger en vandaag heeft ie ook nog niet echt gehuild
nee. Ze plannen niet vooruit bij ons. Beetje ouderwetse praktijk.quote:Op maandag 1 mei 2017 13:04 schreef Crumpette het volgende:
Huh? Maken ze dan niet eens een afspraak voor later in de week? Je moet terugbellen?
Bij mijn praktijk worden babies altijd dezelfde dag gezien. Als niet bij de eigen arts, dan bij een andere. Verder ben ik niet tevreden over ze, maar dit doen ze wel weer goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |