dat klinkt precies als Noud ja! Ik laat donderdag wel weten wat de lactatiekundige er van vindtquote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:22 schreef Sylver_ het volgende:
Over eten gesproken; wij zijn net uit eten geweest, met baby in draagzak. Mijn eerste sushi weer sinds de zwangerschap!![]()
Heb alleen sojasaus op baby's hoofdje gemorst![]()
SQ, fijn dat het goed ging bij de huisarts.
Je vertelde laatst dat Noud altijd de tepel naar binnen slobbert, dat doet Ella dus ook.
Ook zeg ik al vanaf het begin dat ze nooit een grote hap maakt, maar kraamzorg zei dat de hap prima was. Ik heb er zelf geen last van dat ze niet netjes drinkt dus heb er eigenlijk nooit werk van gemaakt, maar het zou dus heel goed kunnen dat ze daardoor last heeft? Ze maakt ook heel vaak geluid bij het drinken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:31 schreef ikke_84 het volgende:
Aaah Noudjearm menneke.
Nazil je kind is nu een goed excuus om zonder zout te koken.
En dat jij nog puf hebt om te koken als L in bed ligt!
Kennen jullie die tekenfilm the boss baby?
Ze hebben mijn baby daarvoor gebruiktMijn lichaam geeft eindelijk weer aan dat het trek heeft dus ik moet wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stoere baby!
Toch lief.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:19 schreef Stormqueen het volgende:
Even wat tegenwicht voor al die blije baby's hoor.
[ afbeelding ]
Ja maar ik doe ook niet de hele bak op de boterham, gewoon een dun laagje. Ik koop alleen brood van de bakker.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat is vrij veel, ze raden niet meer dan 1 gram aan voor een baby dus reken maar na
Ik ben benieuwd!quote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat klinkt precies als Noud ja! Ik laat donderdag wel weten wat de lactatiekundige er van vindt
Ja vooral dankzij de ijzer.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:46 schreef Quoi het volgende:
Klinkt goed Nazil! Ook dankzij de ijzersupplementen neem ik aan?
Ik heb net gewoon Max in slaap gezongen! Een heel mooi liedje dat ik ook weleens zong toen ik zwanger was. Nu was 'ie zo onrustig want lang wakker en tandjes, dat ik dacht: let's try
Met het risico dat je het opvat als belediging: hij lijkt echt veel op jouquote:Op dinsdag 2 mei 2017 14:19 schreef Stormqueen het volgende:
Even wat tegenwicht voor al die blije baby's hoor.
[ afbeelding ]
Ik zat zo aan tafel: let it gooooo let it gooooo kind kan in de was, kleren kunnen in de was en ik kan dweilen.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 18:20 schreef Sylver_ het volgende:
Wat fijn, Nazil! Wat een verschil maakt ijzer dan uit, zeg.
Coyscous rapleyenIk vond rijst ook nooit zo geslaagd
Heerlijk als dat lukt, he Q
Ik heb de goede. Ik ben drogist, de huisarts zei: dit zijn je waardes en waarschijnlijk weet je nu zelf heel goed wat je moet nemenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 20:27 schreef Unihipili het volgende:
Rijst is makkelijker opruimen als je het tot de volgende dag laat liggen.
Raak je niet verstopt van de ijzerpillen of heb je de goede?![]()
Alleen bij zweettettenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 13:24 schreef Miezziej het volgende:
Dit is vast een domme vraag, maar zit er in borstvoeding (veel?) zout?
Solgar Gentle Iron. Een goed opneembare vorm die niet zorgt voor verstoppingen. 'Maar' 20 mg, werkt vaak beter dan 200 mg van de ouderwetse ijzerpillen.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 20:53 schreef ikke_84 het volgende:
Wat zijn de goede? Je raakt toch van al die ijzer tabletten verstopt?
En Nazil juist nog meer respect voor jou dat je zo moe was en dan toch nog na het in bed leggen van L wat kan doen. Fijn dat het nu goed gaat.
Couscous is goed voor de fijne motoriek![]()
Wij hebben een hond...super handig voor al het eten wat op de grond beland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |