Maar natuurlijkquote:Op zaterdag 29 april 2017 17:38 schreef chufi het volgende:
Kan een modje ff een s toevoegen aan de TT Primera División #75] De laatste restje van het seizoen...
restjes
We zijn al bezig achteren om de topics samen te voegen.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 17:14 schreef Caland het volgende:
Er zijn 2 topics over de EL open. Ik vind dit bijzonder verwarrend
Goed bezig Stijn!!!!quote:Op dinsdag 2 mei 2017 17:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We zijn al bezig achteren om de topics samen te voegen.
Hiervoor zijn de topics alleen wat te groot geworden, dus ik reeks ze even aan elkaar.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 17:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We zijn al bezig achteren om de topics samen te voegen.
Had dit gewoon Stijn op laten lossen. Nu komt het een beetje over of het hem niet lukt en jou wel. Superlullig.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 17:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hiervoor zijn de topics alleen wat te groot geworden, dus ik reeks ze even aan elkaar.
De tt die topic sierde is ook al weggehaald.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:15 schreef JanCees het volgende:
Blijven de mods hier livetopics doodmodereren?
Je hoeft niet alles te verwijderen wat je niet aanstaat.
Deze TT '' '' was indd een goede TT, maar soms is het (in dit geval dus) net pech hebben. De volgende keer beter Lange.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
De tt die topic sierde is ook al weggehaald.
Bedankt voor je feedback.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:22 schreef Mansjester het volgende:
Prima, ga zo door jongens. Het is alleen verder wel echt dramatisch beleid
doodmodereren niet nee als je ziet wat er nog over blijft.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 21:15 schreef JanCees het volgende:
Blijven de mods hier livetopics doodmodereren?
Je hoeft niet alles te verwijderen wat je niet aanstaat.
Wat ben je een held. Jouw laatste bijdrage aan VBL isquote:Op donderdag 4 mei 2017 16:35 schreef Abed het volgende:
VBL / Namens Tong iedere dag een mooie voetbalspreuk.....
Mwah.
Ik vond het topic hier aankaarten eigenlijk wel een relevante bijdrage.quote:Op donderdag 4 mei 2017 16:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat ben je een held. Jouw laatste bijdrage aan VBL is
Je bent de broer van Berry van Aerle.quote:Op donderdag 4 mei 2017 16:50 schreef Abed het volgende:
[..]
Ik vond het topic hier aankaarten eigenlijk wel een relevante bijdrage.
Het is Tong en tong80. Hij staat, en ik sta ook in de geschiedenis van FOK!quote:Op donderdag 4 mei 2017 16:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Hee een herhaling van zetten. Wat leuk. Misschien kan tong nog wat over mevrouw van Zetten zeggen..
Jij bent de grootste!quote:Op donderdag 4 mei 2017 16:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is Tong en tong80. Hij staat, en ik sta ook in de geschiedenis van FOK!
Dat maken we zelf wel uit tong.quote:Op donderdag 4 mei 2017 16:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is Tong en tong80. Hij staat, en ik sta ook in de geschiedenis van FOK!
Hoe staat het met het voetballen in Zeeland ?quote:
Je zou er bijna alcoholist van worden. Bijna dan hè.quote:Op donderdag 4 mei 2017 16:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe staat het met het voetballen in Zeeland ?
Tr.quote:Op donderdag 4 mei 2017 16:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je zou er bijna alcoholist van worden. Bijna dan hè.
Er hoort geen spatie tussen het laatste woord en het vraagteken.quote:Op donderdag 4 mei 2017 16:58 schreef tong80 het volgende:
Kan een mod deel 1 in de TT zetten ?
VBL / Het tong80 ludieke voetbaluitsprakentopic.......
Alvast bedankt
Bijna. lekker nippen aan je witte wijntje. Typisch zeeland.quote:Op donderdag 4 mei 2017 16:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je zou er bijna alcoholist van worden. Bijna dan hè.
Wie??quote:Op donderdag 4 mei 2017 16:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Hee een herhaling van zetten. Wat leuk. Misschien kan tong nog wat over mevrouw van Zetten zeggen..
Voor 12.00 uur al drie flessen. Typisch tong.quote:Op donderdag 4 mei 2017 16:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bijna. lekker nippen aan je witte wijntje. Typisch zeeland.
Bij mij wel. Ik maak m'n eigen FOK!regels. Door Arcee goedgekeurd.quote:Op donderdag 4 mei 2017 16:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Er hoort geen spatie tussen het laatste woord en het vraagteken.
quote:Op donderdag 4 mei 2017 16:52 schreef Elan het volgende:
dankjewel mods![]()
dm is blocked dus moet ff hier
FOK!-regels.quote:Op donderdag 4 mei 2017 17:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bij mij wel. Ik maak m'n eigen FOK!regels. Door Arcee goedgekeurd.
Typisch is een leuke user. Jij zeikt alleen maar mijn wijn azijn.quote:Op donderdag 4 mei 2017 17:00 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Voor 12.00 uur al drie flessen. Typisch tong.
Nog een leuk verhaal over vroeger?quote:Op donderdag 4 mei 2017 17:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Typisch is een leuke user. Jij zeikt alleen maar mijn wijn azijn.
En wat doe jij? Als een verdwaasde idioot in het rond slaan als we niet meedoen met je dansje. Daar trap ik niet in, beste.quote:
In de Feedback is het dan wel een dooie boel, ja. Maar dat schijnt eerder een goed dan een slecht teken te zijn.quote:Op donderdag 4 mei 2017 17:03 schreef tong80 het volgende:
Onderken nou eens dat zonder Tong maar een dooie boel zou zijn.
Elk forum heeft een clown nodig.quote:Op donderdag 4 mei 2017 17:03 schreef tong80 het volgende:
Onderken nou eens dat zonder Tong maar een dooie boel zou zijn.
Flikker rotstraal een kut eind op loser. Waar heb je het over geef eens voorbeelden.quote:Op donderdag 4 mei 2017 17:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En wat doe jij? Als een verdwaasde idioot in het rond slaan als we niet meedoen met je dansje. Daar trap ik niet in, beste.
Deze post is het perfecte voorbeeld.quote:Op donderdag 4 mei 2017 17:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Flikker rotstraal een kut eind op loser. Waar heb je het over geef eens voorbeelden.
quote:Op donderdag 4 mei 2017 17:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Flikker rotstraal een kut eind op loser. Waar heb je het over geef eens voorbeelden.
Ja, want de andere post worden verwijderd. Het Tong bashen mag.quote:Op donderdag 4 mei 2017 17:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Deze post is het perfecte voorbeeld.
Dat is het trieste. Maar ik laat m'n mond niet snoeren.quote:
piep piepquote:Op donderdag 4 mei 2017 17:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja, want de andere post worden verwijderd. Het Tong bashen mag.
En dat is niet eerlijk.quote:Op donderdag 4 mei 2017 17:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hou dit even vast, ik ga een pizza mezelf meester maken. Tong bashen is het verkeerde termpje, iets met zaaien en oogsten.quote:Op donderdag 4 mei 2017 17:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
We staan allemaal achter je!quote:Op donderdag 4 mei 2017 17:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is het trieste. Maar ik laat m'n mond niet snoeren.
Om 17 uurquote:Op donderdag 4 mei 2017 17:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hou dit even vast, ik ga een pizza mezelf meester maken. Tong bashen is het verkeerde termpje, iets met zaaien en oogsten.
Tot zo.
Blijkbaar wel.quote:Op donderdag 4 mei 2017 17:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
De denkfouten zijn bijna niet te overzien. Je komt 'klagen', de mod geeft zijn uitleg en dan schreeuw je '''Flikkerstraal een eind op kutloser'' of ''Te triest, belachelijk dat je ooit mod bent geworden''. Is er al een lichtje bij je aangegaan dat het zo niet werkt?quote:Op donderdag 4 mei 2017 17:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het ging mis nadat ze begrijpend lezen hebben afgeschaft. Ik ben weg voor vandaag. Heb nog meer te doen. Ik vind je lief, maar als mod ongeschikt. Ik wil geen Herman genoemd worden als FOK!ker Stijn.quote:Op donderdag 4 mei 2017 17:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De denkfouten zijn bijna niet te overzien. Je komt 'klagen', de mod geeft zijn uitleg en dan schreeuw je '''Flikkerstraal een eind op kutloser'' of ''Te triest, belachelijk dat je ooit mod bent geworden''. Is er al een lichtje bij je aangegaan dat het zo niet werkt?
''M-m-maar ze sluiten mijn briljante geweldige topics huil huil ze tonen geen respect voor me.''
Daar gaat het verkeerd. Jij wil graag dat users normaal tegen je doen, maar jij post met een absurd dedain voor elke user en zelfs mod op dit forum. Hoe verwacht je normale reacties? Hoe verwacht je dat je, iig door mij, serieus wordt genomen als je geen enkele vorm van normaal gedrag vertoont? Please, ik ben fucking 19 en jij (misschien u, dat streelt het ego) bent een vrij volwassen man, schijnt. Waar gaat het mis?
Álcohol.quote:Op donderdag 4 mei 2017 17:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De denkfouten zijn bijna niet te overzien. Je komt 'klagen', de mod geeft zijn uitleg en dan schreeuw je '''Flikkerstraal een eind op kutloser'' of ''Te triest, belachelijk dat je ooit mod bent geworden''. Is er al een lichtje bij je aangegaan dat het zo niet werkt?
''M-m-maar ze sluiten mijn briljante geweldige topics huil huil ze tonen geen respect voor me.''
Daar gaat het verkeerd. Jij wil graag dat users normaal tegen je doen, maar jij post met een absurd dedain voor elke user en zelfs mod op dit forum. Hoe verwacht je normale reacties? Hoe verwacht je dat je, iig door mij, serieus wordt genomen als je geen enkele vorm van normaal gedrag vertoont? Please, ik ben fucking 19 en jij (misschien u, dat streelt het ego) bent een vrij volwassen man, schijnt. Waar gaat het mis?
Vanwaar de accupunctie boven de 'A' ?quote:
Hij neemt na de zoveelste keer en alle ellende nog de moeite om je een inhoudelijke reactie te geven en daar ga je dan zo mee omquote:Op donderdag 4 mei 2017 17:34 schreef tong80 het volgende:
Het ging mis t
[..]
Het ging mis nadat ze begrijpend lezen hebben afgeschaft. Ik ben weg voor vandaag. Heb nog meer te doen. Ik vind je lief, maar als mod ongeschikt. Ik wil geen Herman genoemd worden als FOK!ker Stijn.
Dan houdt het op. Tot de volgende keer maar weer.quote:Op donderdag 4 mei 2017 17:34 schreef tong80 het volgende:
Het ging mis t
[..]
Het ging mis nadat ze begrijpend lezen hebben afgeschaft. Ik ben weg voor vandaag. Heb nog meer te doen. Ik vind je lief, maar als mod ongeschikt. Ik wil geen Herman genoemd worden als FOK!ker Stijn.
Briljantquote:
Tafeltje dekje stond waarschijnlijk aan de deur.quote:
Hoezo, het is toch tong? Het ligt toch vooral aan de mensen die op zo'n post reageren?quote:Op donderdag 4 mei 2017 17:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Deze post is het perfecte voorbeeld.
VBL / Het Handige Linkjes Topicquote:Op zondag 7 mei 2017 18:46 schreef tong80 het volgende:
Kon hem niet vinden......
VBL / Ode aan van Basten, Kieft, Gijp, van Persie en Seedorf.......
Coolquote:Op zondag 7 mei 2017 18:46 schreef tong80 het volgende:
Kon hem niet vinden......
VBL / Ode aan van Basten, Kieft, Gijp, van Persie en Seedorf.......
Een topic op een briljant topic? Heb je weer gezopen?quote:Op maandag 8 mei 2017 18:02 schreef tong80 het volgende:
Waarom een topic op een briljant topic
VBL / In de naam van Steve Mokone, Folkert Velten, Tom Egberts en Jan Smit
quote:Op maandag 8 mei 2017 18:19 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Een topic op een briljant topic? Heb je weer gezopen?
Leer mij FOK!en.quote:Op maandag 8 mei 2017 19:48 schreef Tagliano het volgende:
Tja, als vijf plaatjes met eeneronder een briljant topic vormen is er ergens toch iets mis gegaan
Namens wie spreek je ?quote:
Hij begon juf.quote:
Dat staat er. Op aanvraag van TS.quote:Op woensdag 10 mei 2017 13:49 schreef opperkleurder het volgende:
VBL / Bedrijfsnaam bedenken... hulp nodig!
Waarom is dit topic gesloten? Iemand opent een topic en stelt een vraag. Mensen denken mee en vervolgens wil je dan ook horen hoe iemand hier mee verder gaat. Dit topic is dus nog niet klaar.
1 | [cimg]http://i.imgur.com/UmqnSQY.png[/cimg] |
Donequote:Op woensdag 10 mei 2017 14:42 schreef Dagoduck het volgende:
Kan iemand de header (bovenste afbeelding) in deze OP: VBL / [AZ#88] Victorie!
Vervangen door:
[ code verwijderd ]
TS is tevreden en daar ging dat topic over. Dat is nu klaar en hij heeft dat slotje zelf aangevraagd. Dus ja het is klaar.quote:Op woensdag 10 mei 2017 13:49 schreef opperkleurder het volgende:
VBL / Bedrijfsnaam bedenken... hulp nodig!
Waarom is dit topic gesloten? Iemand opent een topic en stelt een vraag. Mensen denken mee en vervolgens wil je dan ook horen hoe iemand hier mee verder gaat. Dit topic is dus nog niet klaar.
Awesome!quote:
Een andere mod heeft hem al opgepikt. Een TR werkt vaak wat snellerquote:Op woensdag 10 mei 2017 19:24 schreef tong80 het volgende:
Kan een mod deze bagger verwijderen. Zonde van het topic......
VBL / Namens Tong iedere dag iets opmerkelijks.......
Kan wel zijn. Ik hap. Dat maakt me een FOK!ker. Dit is gewoon triest.quote:Op woensdag 10 mei 2017 19:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ga er even naar kijken. Een TR werkt vaak wat sneller
En er is wat aan gedaan, opgelost dusquote:Op woensdag 10 mei 2017 19:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kan wel zijn. Ik hap. Dat maakt me een FOK!ker. Dit is gewoon triest.
Dankquote:Op woensdag 10 mei 2017 19:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En er is wat aan gedaan, opgelost dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |