Wat is de reden hiervoor?quote:Op dinsdag 9 mei 2017 12:18 schreef voetballer1234 het volgende:
Ik lees al jaren mee op dit forum en heb besloten nu toch ook maar eens een account aan te maken.
Ik zou je naam hierop baseren. Iets met een derde helft of extra tijd. De naam zegt al dat het over zaken gaan buiten het voetbal.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 12:18 schreef voetballer1234 het volgende:
Ik wil een (nieuwe) website starten en social media-account over alles buiten het voetbal, zoals de auto's van voetballers, spelersvrouwen, leuke uitspraken etc.
Zeker, maar is erg lastig omdat veel domeinnamen al in gebruik zijn. Vandaar dat ik het hier even probeer.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 12:33 schreef Vasion het volgende:
[..]
Wat is de reden hiervoor?
Eigenlijk voor hulp, maar ook om mee te praten binnen het forum.
[..]
Ik zou je naam hierop baseren. Iets met een derde helft of extra tijd. De naam zegt al dat het over zaken gaan buiten het voetbal.
Klopt! Maar deze zijn Nederlandstalig. Heb ook al gekeken naar Engelse namen, maar heb daar niet iets kunnen vinden.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 12:37 schreef Vasion het volgende:
http://jogabonito.nl/voetbaltermen
Kijk hier eens en wees creatief.
Ik zie al woorden staan als blessuretijd, schwalbe, schijnbeweging... misschien daar iets creatiefs mee doen?
Mooie, maar bestaat helaas al bij VIquote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:32 schreef Boezeidekoe het volgende:
doordekken.nl
Veel hits van users hier dan
Deze is wel sterk ja.quote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:33 schreef opperkleurder het volgende:
Box2box
Ik zie mijn beloning graag tegemoet.
Mooiequote:Op dinsdag 9 mei 2017 21:33 schreef opperkleurder het volgende:
Box2box
Ik zie mijn beloning graag tegemoet.
de OP weghalenquote:Op dinsdag 9 mei 2017 12:18 schreef voetballer1234 het volgende:
Ik lees al jaren mee op dit forum en heb besloten nu toch ook maar eens een account aan te maken.
Ik wil een (nieuwe) website starten en social media-account over alles buiten het voetbal, zoals de auto's van voetballers, spelersvrouwen, leuke uitspraken etc.
Wat ik zoek: kort maar krachtig (rondo), liefst Engelstalig (442), maar Spaanstalig (MARCA) is ook prima en ook afkortingen zijn mogelijk. Denk aan Powned (Politieke Omroep Weldenkend Nederland En Dergelijke). Daarnaast zijn cijfers ook goed denk ik.
Ik had al 90+ (90plus) maar domein is helaas niet meer verkrijgbaar. Kom er maar niet uit. Omdat ik weet dat ook iedereen hier erg creatief is dacht ik: niet geschoten is altijd mis. Degene die mij de perfecte naam kan geven krijgt daarvoor uiteraard een beloning.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |