Angst? Je bedoelt of je zo gelukkig mag zijn.quote:Op vrijdag 28 april 2017 17:04 schreef john2406 het volgende:
Ik heb zo een angst dat die van ons een tweede Pokkel kan gaan worden.
Als een goede cabaretier ja dan ben ik gelukkig.quote:Op vrijdag 28 april 2017 17:07 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Angst? Je bedoelt of je zo gelukkig mag zijn.
Ben weer helemaal aan de American pancakes met maple syrup voor ontbijt, waht.quote:Op vrijdag 28 april 2017 17:07 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Angst? Je bedoelt of je zo gelukkig mag zijn.
Als hij het intellect van zijn vader heeft voorzie ik een glansrijke carrière bij de groenvoorziening.quote:Op vrijdag 28 april 2017 17:04 schreef john2406 het volgende:
Ik heb zo een angst dat die van ons een tweede Pokkel kan gaan worden.
Jij moest eens weten?quote:Op vrijdag 28 april 2017 17:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als hij het intellect van zijn vader heeft voorzie ik een glansrijke carrière bij de groenvoorziening.
quote:Op vrijdag 28 april 2017 17:10 schreef Tem het volgende:
[..]
Ben weer helemaal aan de American pancakes met maple syrup voor ontbijt, waht.
De hoeksteen van een gezond ontbijt.quote:Op vrijdag 28 april 2017 17:10 schreef Tem het volgende:
[..]
Daarna richting kantoor.quote:Op vrijdag 28 april 2017 17:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
De hoeksteen van een gezond ontbijt.
Oh god wat lekker.quote:Op vrijdag 28 april 2017 17:10 schreef Tem het volgende:
[..]
Als ik dan toch moet zondigen, ga ik liever voor de Full English breakfast.quote:
Bestaat ook in pizza-vorm..quote:Op vrijdag 28 april 2017 17:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als ik dan toch moet zondigen, ga ik liever voor de Full English breakfast.
Is het een hij of een zij?quote:Op vrijdag 28 april 2017 17:23 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Hij past bijna niet meer tussen het stuur en dat bakje.
Gelukkig geen HCFS, waarvoor velen bang zijn dat dit met TTIP het Europese vasteland wordt ingevoerd.quote:Op vrijdag 28 april 2017 17:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
De hoeksteen van een gezond ontbijt.
Als men maar ver genoeg komt blijkt dat vasteland ook een eiland.quote:Op vrijdag 28 april 2017 17:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Gelukkig geen HCFS, waarvoor velen bang zijn dat dit met TTIP het Europese vasteland wordt ingevoerd.
Echt? Vvd heeft toch Azmani en Ezilgoz als parlementariërs en dat zijn eveneens allochtone geheelonthouders en Elias is eveneens geheelonthouder of is cultuur bij PJO eerder als studentenvereniging dan als politieke partij?quote:Op vrijdag 28 april 2017 16:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Bij de jovd hoef je het dan niet eens te proberen. Maar dat hoeft sowieso niet als allochtoon. Zo zijn zij.
Omgquote:Op vrijdag 28 april 2017 17:25 schreef Perrin het volgende:
[..]
Bestaat ook in pizza-vorm..
[ afbeelding ]
Dat is wel heel decadent.quote:Op vrijdag 28 april 2017 17:25 schreef Perrin het volgende:
[..]
Bestaat ook in pizza-vorm..
[ afbeelding ]
Ik hou meer van french toast dan van dit soort pannenkoeken.quote:
Dit is echt gruwelijk lekker.quote:
De Jumbo had vroeger een hotdog pizza, dat was ook altijd wel een guilty pleasure.quote:
GS aan het ontbijt:quote:Op vrijdag 28 april 2017 17:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik hou meer van french toast dan van dit soort pannenkoeken.
Het is meer een studentenvereniging dan politieke partij. Daarom zijn PJO's en politieke partijen ook van elkaar gescheiden.quote:Op vrijdag 28 april 2017 17:32 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Echt? Vvd heeft toch Azmani en Ezilgoz als parlementariërs en dat zijn eveneens allochtone geheelonthouders en Elias is eveneens geheelonthouder of is cultuur bij PJO eerder als studentenvereniging dan als politieke partij?
quote:Op vrijdag 28 april 2017 17:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
De Jumbo had vroeger een hotdog pizza, dat was ook altijd wel een guilty pleasure.
Had ik maar zo'n volle bos haar.quote:
Is dat niet Pokkel?quote:
Ik vind hun pizza sweet chocolate brownie geweldig.quote:Op vrijdag 28 april 2017 17:43 schreef Falco het volgende:
Iemand al Dr Oetker's Pizza Kebab American style geprobeerd?
Deze dus:
[ afbeelding ]
Lijkt me stiekem wel lekker![]()
Waarom kom jij eigenlijk niet op een meet Bart? Toevallig kan ik nu zelf voor het eerst niet, maar dat lijkt me wel grappig.quote:
Die Utker. Die zijn zo op z'n tijd best lekker. Vroeger was de Supreme m'n favoriet.quote:Op vrijdag 28 april 2017 18:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hij is / was zelfs van Dr. Oetker:
[ afbeelding ]
Ik had al aangekondigd dat ik zou komen in het topic. Amsterdam ligt voor mij op een steenworp afstand. En die datum kan ik ook. En het leek me weleens moppig om die knotsgekke kerels eens in het echt te zien.quote:Op vrijdag 28 april 2017 18:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Waarom kom jij eigenlijk niet op een meet Bart? Toevallig kan ik nu zelf voor het eerst niet, maar dat lijkt me wel grappig.
Zo'n POL-meet kan ook veel beter georganiseerd worden op een of andere obscure lokale D66-cultuurborrel, dan heb je zo al enkele aanwezigen die daar gewoon uit interesse komen te pakken.quote:
En terecht. Sowieso is journalist een uitstervend beroep.quote:Op vrijdag 28 april 2017 18:14 schreef Verfassungsschutz het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)-schandaal~a4491354/
Media weren gaat het helemaal worden deze eeuw.
Het is in Den Bosch ouwe reus.quote:Op vrijdag 28 april 2017 18:14 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ik had al aangekondigd dat ik zou komen in het topic. Amsterdam ligt voor mij op een steenworp afstand. En die datum kan ik ook. En het leek me weleens moppig om die knotsgekke kerels eens in het echt te zien.
Vooral levercirrose is een probleem.quote:Op vrijdag 28 april 2017 18:15 schreef Ryon het volgende:
[..]
En terecht. Sowieso is journalist een uitstervend beroep.
Oprecht waar trouwens. Het is logischer om gewoon al een bestaand evenement aan te wijzen en daar bier te gaan drinken. Ontmoet je meteen ook mensen die er wel echt toe doen.quote:Op vrijdag 28 april 2017 18:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zo'n POL-meet kan ook veel beter georganiseerd worden op een of andere obscure lokale D66-cultuurborrel, dan heb je zo al enkele aanwezigen die daar gewoon uit interesse komen te pakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |