Mannen die op andere mannen vallen hebben het nog makkelijker. Die ontmoeten gewoon in bosjes en parkeerplaatsen.quote:Op vrijdag 28 april 2017 14:03 schreef JedimindhaX het volgende:
Ik ben wel eens jaloers op dat soort mannen. Lijkt me wel makkelijk, om dat te kunnen.
Wat is de vrouwelijke versie van naar een hoer gaan? Een sugardaddy nemen?quote:Op vrijdag 28 april 2017 13:55 schreef -Strawberry- het volgende:
Wanhoop en matige moraal. Het helpt om vrouwen alleen als lustobject te zien denk ik.
Die kunnen het gratis (dmv vergoeding) krijgen.. ja die vorm van zorg bestaat ook...quote:Op vrijdag 28 april 2017 14:22 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik zou het nooit kunnen doen. Wat strawberry zegt, wanhoop en matige normen en waarden.
Maar wat vind je van mannen die vanwege gebreken en beperkingen niet op een normale manier seks/liefde kunnen krijgen? iemand die bijv. abnormaal lelijk is psychisch zo labiel dat geen enkele hoer hem zou neuken?
Mag die er dan wel voor betalen?
Vind je dat minder erg? Is het in zo'n geval wel oke?quote:Op vrijdag 28 april 2017 14:25 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Die kunnen het gratis (dmv vergoeding) krijgen.. ja die vorm van zorg bestaat ook...
Dat lijkt mij met elkaar in tegenspraak.quote:Op vrijdag 28 april 2017 14:22 schreef Keep_Walking het volgende:
Maar wat vind je van mannen die vanwege gebreken en beperkingen niet op een normale manier seks/liefde kunnen krijgen? iemand die bijv. abnormaal lelijk is psychisch zo labiel dat geen enkele hoer hem zou neuken?
Mag die er dan wel voor betalen?
Een gigolo inhuren.quote:Op vrijdag 28 april 2017 14:25 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Wat is de vrouwelijke versie van naar een hoer gaan? Een sugardaddy nemen?
Naar Afrika gaan en een toyboy vinden.quote:
Zoals LurkJeRot dat al schreef is de mannelijke prostitutee een gigolo. Maar een sugardady zoeken is natuurlijk ook gewoon een vorm van prostitutie, waarbij de vrouw zich alleen committeert aan een lang(er)durende seksverhouding met één (of meer) mannen.quote:Op vrijdag 28 april 2017 14:25 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Wat is de vrouwelijke versie van naar een hoer gaan? Een sugardaddy nemen?
Ik vind alles prima.. het is niet voor niets het oudste beroep ter wereld..quote:Op vrijdag 28 april 2017 14:27 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Vind je dat minder erg? Is het in zo'n geval wel oke?
En daar kom je geen bekenden tegen dacht je?quote:Op vrijdag 28 april 2017 14:32 schreef Vliegbaard het volgende:
Stel je voor, je hebt een vrouw thuis zitten. Die is niet meer de knapste en de seks valt al een tijdje tegen. Dan kun je of naar de kroeg gaan in de hoop dat je een vrouw tegenkomt die ook gewoon een keer ordinair wil ballen en verder haar mond houdt. En dan loop je nog het risico dat je gespot wordt door een bekende.
Of je duikt gewoon even een bordeel binnen.
Dit is de stijl van TSquote:
Een Antilliaanse maat van me van Curacao mocht gratis neuken met hoeren in Den Haag. Daartegenover moest hij wat "klusjes" voor haar regelen. Is dat ook een vorm van prostitutie?quote:Op vrijdag 28 april 2017 14:32 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ik vind alles prima.. het is niet voor niets het oudste beroep ter wereld..
Iedereen moet lekker doen wat ie wil... Ik doe er niet moeilijk over..
Sterker ik vind het prima dat ze er zijn.. als je bijvoorbeeld maanden op zee gezeten hebt.. of in ieder ander geval dat je honger hebt... dan is het een prima voorziening..
Maar sex en geld zijn voor mij niet verenigbaar.. Goede sex is niet iets wat ik na betalen nog kan hebben.. als je begrijpt wat ik bedoel...
Zo expliciet.. ja dan betaal je in natura he? Is dus ook niet gratis...quote:Op vrijdag 28 april 2017 14:34 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Een Antilliaanse maat van me op Curacao mocht gratis neuken met hoeren in Den Haag. Daartegenover moest hij wat "klusjes" voor haar regelen. Is dat ook een vorm van prostitutie?
Mocht die bekende ook een vrouw thuis hebben zitten, zit je toch in hetzelfde schuitje?quote:Op vrijdag 28 april 2017 14:33 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
En daar kom je geen bekenden tegen dacht je?
En wat als het je buurman is die geen vrouw heeft, en overdag thuis is en vaak met je vrouw staat te kleppen over de schutting als je aan het werk bent?quote:Op vrijdag 28 april 2017 14:36 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Mocht die bekende ook een vrouw thuis hebben zitten, zit je toch in hetzelfde schuitje?
Echt een onzinopmerking, dit. Behalve dat het niet bewezen kan worden wanneer er voor het eerst hoeren waren, lijkt het me dat bijvoorbeeld jager een veel ouder beroep is.quote:Op vrijdag 28 april 2017 14:32 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ik vind alles prima.. het is niet voor niets het oudste beroep ter wereld..
Het is dan ook meer een uitdrukkingquote:Op vrijdag 28 april 2017 14:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Echt een onzinopmerking, dit. Behalve dat het niet bewezen kan worden wanneer er voor het eerst hoeren waren, lijkt het me dat bijvoorbeeld jager een veel ouder beroep is.
Dan heb je best een probleem.quote:Op vrijdag 28 april 2017 14:39 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
En wat als het je buurman is die geen vrouw heeft, en overdag thuis is en vaak met je vrouw staat te kleppen over de schutting als je aan het werk bent?
Beter praat je gewoon met je vrouw en ziet haar als volwaardige partner.. waar je dat soort dingen dus ook gewoon mee kunt bespreken..
Jagen was pas een beroep toen mensen dat zo goed konden dat ze voor een ander gingen jagen.. en waar betaalden ze mee? Juist...quote:Op vrijdag 28 april 2017 14:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Echt een onzinopmerking, dit. Behalve dat het niet bewezen kan worden wanneer er voor het eerst hoeren waren, lijkt het me dat bijvoorbeeld jager een veel ouder beroep is.
Laten we focussen op de OP. Wat ik vooral erg vind is dat de meeste van die vrouwen gedwongen zitten in de prostitutie.quote:Op vrijdag 28 april 2017 14:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als je voor jezelf jaagt ben je ook een jager.quote:Op vrijdag 28 april 2017 14:46 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Jagen was pas een beroep toen mensen dat zo goed konden dat ze voor een ander gingen jagen.. en waar betaalden ze mee? Juist...
Tja ik vind het altijd een beetje slappe hap als je je hobby niet gewoon kan uitvoeren in je relatie...quote:Op vrijdag 28 april 2017 14:46 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Dan heb je best een probleem.
Ik ken eerlijk gezegd de behoefte niet zo om naar de hoeren te gaan, maar ik ken mannen die dat blijkbaar wél hebben. Die willen zo graag eens wat anders dan hun eigen vrouw maar gaan vanwege discretie naar een prostituee. Kennelijk voelt dat dan toch nét anders als vreemdgaan.
Maar dan is het geen beroep.quote:Op vrijdag 28 april 2017 14:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als je voor jezelf jaagt ben je ook een jager.
Van beroep?quote:Op vrijdag 28 april 2017 14:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als je voor jezelf jaagt ben je ook een jager.
Das onzin.. er zitten een paar gedwongen... niet de meeste...quote:Op vrijdag 28 april 2017 14:47 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Laten we focussen op de OP. Wat ik vooral erg vind is dat de meeste van die vrouwen gedwongen zitten in de prostitutie.
Ik weet niet of je dat zo kunt zien. Ergens vind ik het een hele zwart/wit gedachte.quote:Op vrijdag 28 april 2017 14:50 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Tja ik vind het altijd een beetje slappe hap als je je hobby niet gewoon kan uitvoeren in je relatie...
Dan vind ik het woord relatie al te veel voor die mensen die totaal langs elkaar heen leven eigenlijk...
Met veel geld en goede arbeidsvoorwaarden.... Lekker vroeg pensioen ook...quote:Op vrijdag 28 april 2017 14:56 schreef inslagenreuring het volgende:
Hahaha wat is dit voor een hooghartig topic? Een hoer is ook maar gewoon een vrouw.
Je heb dan in elk geval de garantie dat de dame in kwestie niet opeens stapelverliefd bij je voor de deur staat.quote:Op vrijdag 28 april 2017 14:46 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Dan heb je best een probleem.
Ik ken eerlijk gezegd de behoefte niet zo om naar de hoeren te gaan, maar ik ken mannen die dat blijkbaar wél hebben. Die willen zo graag eens wat anders dan hun eigen vrouw maar gaan vanwege discretie naar een prostituee. Kennelijk voelt dat dan toch nét anders als vreemdgaan.
Dat moet je dan ook al in het begin van je relatie ter hore gebracht hebben...quote:Op vrijdag 28 april 2017 14:57 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik weet niet of je dat zo kunt zien. Ergens vind ik het een hele zwart/wit gedachte.
Maar als je nou eens voorzichtig voorstelt dat je na 20 jaar best wel wat meer wilt experimenteren en zij staat daar niet voor open?
Dan ben je gewoon niet goed in bed... Ik krijg altijd cadeautjes..quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:00 schreef Poepz0r het volgende:
TS zou nooit betalen voor sex dus heeft nooit sex? Als je een relatie hebt betaal je ook voor sex als in cadeautjes ditjes datjes. Stel je zou je vriendin niet onderhouden met dit soort dingen dan is er ook geen sexDus in principe betaal je ook voor sex.
Nee maar zonder dollen. Je geeft je partner wat met een verjaardag enz enz. Als je niets zou geven dan is je relatie zo stuk en dus geen sex oftewel je betaald altijd voor sex.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:01 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon niet goed in bed... Ik krijg altijd cadeautjes..
Hoezo niet? Hoeren hebben geen man?quote:Op vrijdag 28 april 2017 14:58 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Je heb dan in elk geval de garantie dat de dame in kwestie niet opeens stapelverliefd bij je voor de deur staat.
Onzin.. als je relatie van cadeautjes aan elkaar bungelt dan is er echt iets mis met je relatie...quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee maar zonder dollen. Je geeft je partner wat met een verjaardag enz enz. Als je niets zou geven dan is je relatie zo stuk en dus geen sex oftewel je betaald altijd voor sex.
Maar mensen veranderen ook in de lop der jaren van meningen/gedachten/voorkeuren. Ik kan me dus wel iets voorstellen bij mannen die heel veel van hun vrouw houden maar ze na 20 jaar niet meer aantrekkelijk vinden.quote:Op vrijdag 28 april 2017 14:58 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Dat moet je dan ook al in het begin van je relatie ter hore gebracht hebben...
Mijn ouders geef ik ook weleens een cadeautje voor hun verjaardag. En daar wil ik zeker geen seks mee hebben! Idem met vrienden. Seks is binnen een relatie toch geen ruilmiddel?quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee maar zonder dollen. Je geeft je partner wat met een verjaardag enz enz. Als je niets zou geven dan is je relatie zo stuk en dus geen sex oftewel je betaald altijd voor sex.
Dat zeg ik niet, leer lezen aub. Je gaat samen wat leuks doen (kost geld), je geeft een cadeautje (kost geld) enz enz. Vrij normaal in een relatie. Stel je eens voor je doet dat allemaal NIET. Denk je dat ze uberhaupt nog verder met je wil (dus geen aandacht etc)? Denk je dat je nog sex gaat krijgen?quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:04 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Onzin.. als je relatie van cadeautjes aan elkaar bungelt dan is er echt iets mis met je relatie...
Maar dat is meestal wederzijds.. en ook algemeen bekend.. dus ik zou de gok van overleg wel nemen dan..quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:04 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Maar mensen veranderen ook in de lop der jaren van meningen/gedachten/voorkeuren. Ik kan me dus wel iets voorstellen bij mannen die heel veel van hun vrouw houden maar ze na 20 jaar niet meer aantrekkelijk vinden.
Dat bedoel ik ook niet. Je relatie wordt slechter als je minder aandacht voor elkaar hebt. Samen uit eten, samen naar de bios etc etc. Kost allemaal geld nietwaar? Stel je zou dat allemaal niet meer doen. Heb je dan nog sex denk je?quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:04 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Mijn ouders geef ik ook weleens een cadeautje voor hun verjaardag. En daar wil ik zeker geen seks mee hebben! Idem met vrienden. Seks is binnen een relatie toch geen ruilmiddel?
Ik heb een sex lat relatie...quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, leer lezen aub. Je gaat samen wat leuks doen (kost geld), je geeft een cadeautje (kost geld) enz enz. Vrij normaal in een relatie. Stel je eens voor je doet dat allemaal NIET. Denk je dat ze uberhaupt nog verder met je wil (dus geen aandacht etc)? Denk je dat je nog sex gaat krijgen?
Nou ja, ik veronderstel dan ook wel dat dat overleg eerst heeft plaats gevonden. Als je elkaar daarin niet kunt bevredigen (pun intended) dan kan ik het me ergens wel voorstellen.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:05 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Maar dat is meestal wederzijds.. en ook algemeen bekend.. dus ik zou de gok van overleg wel nemen dan..
Ik heb het hier over een normale relatie, niet over je specifieke geval chef.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:06 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ik heb een sex lat relatie...
Dus misschien heb je net de verkeerde...![]()
En 9 vd 10 keer spreken we af bij mij.. dus ik hoef niet eens mn bed uit...
Verder hebben we beide ons eigen drukke leventje..
Voor een goede relatie is het inderdaad nodig om tijd en aandacht aan elkaar te geven. Dat kan geld kosten, maar is niet noodzakelijk. Natuurlijk kun je daar tegenin brengen dat je de tijd die je in iemand anders investeert kwijt bent en dat vervolgens in geld uitdrukken, maar dat is voor mij niet hetzelfde als de platte transactie die je met een prostituee maakt.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook niet. Je relatie wordt slechter als je minder aandacht voor elkaar hebt. Samen uit eten, samen naar de bios etc etc. Kost allemaal geld nietwaar? Stel je zou dat allemaal niet meer doen. Heb je dan nog sex denk je?
Dus indirect betaal je ervoor.
Dus al die zaken die je opnoemt doe je voor dat ene dingetje wat sex heet?quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik heb het hier over een normale relatie, niet over je specifieke geval chef.
Een relatie kost altijd geld. Stel je gaat niet uit eten of naar de bios maar je koopt samen een huis? (kost geld). Je gaat samen boodschappen doen (kost geld) Uiteindelijk is de conclusie dat je voor elkaar ZORGT. Stel dat zorgen valt weg heb je gewoon geen sex op zeker dus indirect betaal je gewoon voor sex.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:10 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Voor een goede relatie is het inderdaad nodig om tijd en aandacht aan elkaar te geven. Dat kan geld kosten, maar is niet noodzakelijk. Natuurlijk kun je daar tegenin brengen dat je de tijd die je in iemand anders investeert kwijt bent en dat vervolgens in geld uitdrukken, maar dat is voor mij niet hetzelfde als de platte transactie die je met een prostituee maakt.
Want in je eentje heb je geen onderdak en voer nodig en kost het leven niets?quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Een relatie kost altijd geld. Stel je gaat niet uit eten of naar de bios maar je koopt samen een huis? (kost geld). Je gaat samen boodschappen doen (kost geld) Uiteindelijk is de conclusie dat je voor elkaar ZORGT. Stel dat zorgen valt weg heb je gewoon geen sex op zeker dus indirect betaal je gewoon voor sex.
Begrijpend lezen was je zwakste vak denk ik? Dat zegt niemand.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:10 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Dus al die zaken die je opnoemt doe je voor dat ene dingetje wat sex heet?
Goh ik ken een hoop wanhopige mensen maar zo erg heb ik ze nog niet meegemaakt..
Ik zou het ook niet echt een normale relatie noemen ....
Daar gaat de stelling toch niet om?quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:12 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Want in je eentje heb je geen onderdak en voer nodig en kost het leven niets?
Wat betaal je dan precies? je leeft gewoon samen ipv alleen.. en dan heb je het voordeel dat je zelf niet hoeft te liggen sjorren...quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Begrijpend lezen was je zwakste vak denk ik? Dat zegt niemand.
Je doet niet iets om iets gedaan te krijgen MAAR stel al die dingen vallen weg dan heb je gewoon geen sex of dacht jij van wel? Dus dan betaal je er toch voor? Dat je van elkaar houd etc doet niet ter zake, spreekt voor zich.
De stelling is dat je betaald voor sex omdat je een huis koopt en boodschappen nodig hebt?quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Daar gaat de stelling toch niet om?Gaat toch om sex met iemand?
Nou ik ken genoeg relaties waar de man jarenlang niks koopt of betaalt voor de vrouw, maar dat ze toch regelmatig seks hebben.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Begrijpend lezen was je zwakste vak denk ik? Dat zegt niemand.
Je doet niet iets om iets gedaan te krijgen MAAR stel al die dingen vallen weg dan heb je gewoon geen sex of dacht jij van wel? Dus dan betaal je er toch voor? Dat je van elkaar houd etc doet niet ter zake, spreekt voor zich.
Je betaald indirect nogmaals (heel wat anders als contact afikken bij een hoer) voor sex met elkaar. Natuurlijk moet je niet letterlijk denken; Als ik haar nu uit eten neem dan krijgt ze mijn lul vanavond, maar in principe is het wel zo natuurlijk. Natuurlijk denk je zo niet aangezien je die dingen gewoon doet vanwege houden van, maar in principe betaal je er dus wel voor, heel zwart wit gezien dan he.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:13 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Wat betaal je dan precies? je leeft gewoon samen ipv alleen.. en dan heb je het voordeel dat je zelf niet hoeft te liggen sjorren...
Iets met prostituees....quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:14 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Nou ik ken genoeg relaties waar de man jarenlang niks koopt of betaalt voor de vrouw, maar dat ze toch regelmatig seks hebben.
Ook genoeg vrouwen die geen geld willen hebben van hun man of dat de man dingen voor ze betaald.
Nee gewoon nee.. je betaald het niet.. je doet het omdat je het leuk vind om die dingen samen te doen...quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je betaald indirect nogmaals (heel wat anders als contact afikken bij een hoer) voor sex met elkaar. Natuurlijk moet je niet letterlijk denken; Als ik haar nu uit eten neem dan krijgt ze mijn lul vanavond, maar in principe is het wel zo natuurlijk. Natuurlijk denk je zo niet aangezien je die dingen gewoon doet vanwege houden van, maar in principe betaal je er dus wel voor, heel zwart wit gezien dan he.
Leg uit?quote:
Dat zeg ik toch ook? Dat spreekt voor zich, maar dan nog betaal je ervoor. Je moet die 2 dingen even los van elkaar zien.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:17 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Nee gewoon nee.. je betaald het niet.. je doet het omdat je het leuk vind om die dingen samen te doen...
Anders heb je het echt niet begrepen in de relatie die je hebt volgens mij...
Ik heb toch echt zonder al die dingen (een relatie dus) gewoon sex... en ik ben echt niet de enige...quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook? Dat spreekt voor zich, maar dan nog betaal je ervoor. Je moet die 2 dingen even los van elkaar zien.
Als jij NIETS voor je vrouwtje zou doen dus niet samen dingen ondernemen of dit of dat dan is er geen sex dus conclusie; Zonder al die dingen geen sex. Of je dat nu doet omdat je van haar houd of niet dat doet nits af van de stelling dat je altijd betaald voor sex.
Je hebt een sex lat relatie dus geen normale relatie. Ik heb het over normale relaties nogmaals. Dus huisje boompje beestje, dat soort relaties. Zo werkt het gewoon bij de meeste mensen. Omdat het bij jou niet zo werkt wil niet zeggen dat dat de standaard is.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:19 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ik heb toch echt zonder al die dingen (een relatie dus) gewoon sex... en ik ben echt niet de enige...
Een relatie die gebaseerd is op sex als ruilmiddel en als verdienste is wel een normale relatie wou je zeggen?quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je hebt een sex lat relatie dus geen normale relatie. Ik heb het over normale relaties nogmaals. Dus huisje boompje beestje, dat soort relaties. Zo werkt het gewoon bij de meeste mensen. Omdat het bij jou niet zo werkt wil niet zeggen dat dat de standaard is.
Dat zegt opnieuw niemand. Leer aub lezen voor je jezelf in een stelling wilt mengen.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:23 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Een relatie die gebaseerd is op sex als ruilmiddel en als verdienste is wel een normale relatie wou je zeggen?
Er valt niets te mengen.. jouw stelling is jouw waarheid... punt...quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat zegt opnieuw niemand. Leer aub lezen voor je jezelf in een stelling wilt mengen.
Leer lezen nogmaals.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:25 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Er valt niets te mengen.. jouw stelling is jouw waarheid... punt...
Dat daar geen hol van klopt gaat er alleen niet in bij jou...
Niet waar.quote:Op vrijdag 28 april 2017 13:55 schreef -Strawberry- het volgende:
Wanhoop en matige moraal. Het helpt om vrouwen alleen als lustobject te zien denk ik.
Je dacht dat als je het de derde keer zou zeggen dat het wel zou werken ofzo?quote:
Ik vind het goed. Ik vind het sowieso beter dan een pornoster. Als prostituee zal ze nog een condoom aanbieden met porno is dit niet altijd het geval. Het is het oudste beroep en zolang de persoon in kwestie zo sex kan hebben is het goed. In tegenstelling tot porno wat men vaak met dwang en erger te maken kan krijgen.quote:Op vrijdag 28 april 2017 13:51 schreef -PesteNoire- het volgende:
Ik heb zojuist de docu Tricked gezien. Hoe sommige mannen praten over die vrouwen (soms zelf meisjes) vind ik echt niet te begrijpen.
Hoe krijg je hem überhaupt omhoog bij zo'n prostituee? Ik geloof dat ik lichamelijk gezond ben maar zou nooit betalen voor seks. Zeker als zo'n vrouw diezelfde avond nog 5 andere mannen heeft gehad.
Vind het hele idee van prostitutie gewoon belachelijk. Ben benieuwd naar jullie mening.
Ik moet zeggen dat ik niet het type ben dat veel betaalt of cadeautjes koopt voor vrouwen. In mijn huidige relatie betaalt mijn vriendin waarschijnlijk meer dan ik. Toch geef ik meer uit dan als ik single ben en dat is niet omdat ik nu meer doe. Alleen doe ik met mijn vriendin duurdere dingen dan met mijn vrienden (of alleen).quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:14 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Nou ik ken genoeg relaties waar de man jarenlang niks koopt of betaalt voor de vrouw, maar dat ze toch regelmatig seks hebben.
Ook genoeg vrouwen die geen geld willen hebben van hun man of dat de man dingen voor ze betaald.
Maar je geeft geen geld uit voor seks. Geld is niet een ruilmiddel wat je gebruikt voor seks. Dus je vrouw is gee hoer. 👍🏿quote:Op vrijdag 28 april 2017 16:04 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik niet het type ben dat veel betaalt of cadeautjes koopt voor vrouwen. In mijn huidige relatie betaalt mijn vriendin waarschijnlijk meer dan ik. Toch geef ik meer uit dan als ik single ben en dat is niet omdat ik nu meer doe. Alleen doe ik met mijn vriendin duurdere dingen dan met mijn vrienden (of alleen).
Daar staat tegenover dat, als ik dat reken tot 'geld uitgegeven aan seks', ik per keer veel goedkoper uit ben dan bij een prostituee.
HAH, koop jij maar eens een lingerie-setje. Kijken wie er die avond sex heeft. Indirect koop je dan toch sex.quote:Op vrijdag 28 april 2017 16:17 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Maar je geeft geen geld uit voor seks. Geld is niet een ruilmiddel wat je gebruikt voor seks. Dus je vrouw is gee hoer. 👍🏿
Zeg druif, er zijn genoeg stellen waarbij de vrouw minstens net zoveel geld besteed aan gezamelijk dingen als de man. Dan 'betaalt' de man dus op geen enkele manier voor sex.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook? Dat spreekt voor zich, maar dan nog betaal je ervoor. Je moet die 2 dingen even los van elkaar zien.
Als jij NIETS voor je vrouwtje zou doen dus niet samen dingen ondernemen of dit of dat dan is er geen sex dus conclusie; Zonder al die dingen geen sex. Of je dat nu doet omdat je van haar houd of niet dat doet nits af van de stelling dat je altijd betaald voor sex.
Tuurlijk, want homo's zijn namelijk allemaal hetzelfde.quote:Op vrijdag 28 april 2017 14:08 schreef Fer het volgende:
[..]
Mannen die op andere mannen vallen hebben het nog makkelijker. Die ontmoeten gewoon in bosjes en parkeerplaatsen.
Hoe weet je dat. Mischien leggen die prosts hun geld veilig en gaat een deel naar Mama en Papa in Letsland. En mag het vriendje alsnog voor alles opdraaien. Dak, eten, kleding, uitjes, OV.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:18 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Die verdienen genoeg om geen geld van hun man te willen....
Alle vrouwen zijn Hoeren. Het is inherent aan het vrouw-zijn en de cultuur. Alle culturen. Vrouwen zijn niet alleen traditioneel maar het zit ook in hun brein gebakken. Om vooral de verzorgster te zijn. De man komt dan thuis met de buit.quote:Op vrijdag 28 april 2017 16:17 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Maar je geeft geen geld uit voor seks. Geld is niet een ruilmiddel wat je gebruikt voor seks. Dus je vrouw is gee hoer. 👍🏿
Zegt niemand. Geld voor beide geslachten lieverd.quote:Op vrijdag 28 april 2017 16:23 schreef sigme het volgende:
[..]
Zeg druif, er zijn genoeg stellen waarbij de vrouw minstens net zoveel geld besteed aan gezamelijk dingen als de man. Dan 'betaalt' de man dus op geen enkele manier voor sex.
Je moet wel echt van een heel andere wereld komen wanneer je denkt dat een man altijd netto meer geld moet inbrengen om sex te hebben met z'n eigen vrouw.
Zit het je nog steeds dwars? Reageer dan ook gewoon niet in dit topic als je er weer problemen mee hebt. Wat een enorme huilebalk ben jij zeg.quote:Op vrijdag 28 april 2017 14:33 schreef Allures het volgende:
[..]
Dit is de stijl van TS
Een topic openen met een oordeel en dan claimen dat je er alleen over wil discussieren
Met vrouwen weet je het nooit. Of ze hoer zijn, pornoster of daarbuiten. Je weet van een vrouw buiten de prostitutie om niet wie zij een half uur geleden het zaad van heeft zitten vreten. En nu jou gedagzoent in het café. En natuurlijk of ze het met of zonder doet al naar gelang haar wensen met jan dik kees en harry. Moestafa, Mounir, Dwight, Ismael en Jojo.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:31 schreef AndereBaby het volgende:
[..]
Ik vind het goed. Ik vind het sowieso beter dan een pornoster. Als prostituee zal ze nog een condoom aanbieden met porno is dit niet altijd het geval. Het is het oudste beroep en zolang de persoon in kwestie zo sex kan hebben is het goed. In tegenstelling tot porno wat men vaak met dwang en erger te maken kan krijgen.
Dit topic is toch gewoon precies het zelfdequote:Op vrijdag 28 april 2017 16:42 schreef -PesteNoire- het volgende:
[..]
Zit het je nog steeds dwars? Reageer dan ook gewoon niet in dit topic als je er weer problemen mee hebt. Wat een enorme huilebalk ben jij zeg.
Jij geniet toch ook van dat uitje neem ik aan en vind het leuk om activiteiten met haar te ondernemen naast sex ? Als een relatie voor jou puur uit betaling om natura bestaat vind ik dat toch wel een trieste bedoeling. Dan kan je net zo goed voor een friends with benefits gaan of als dat zelfs te veel is qua tijd en geld investeren een prostituee.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook niet. Je relatie wordt slechter als je minder aandacht voor elkaar hebt. Samen uit eten, samen naar de bios etc etc. Kost allemaal geld nietwaar? Stel je zou dat allemaal niet meer doen. Heb je dan nog sex denk je?
Dus indirect betaal je ervoor.
Beter dat er prostitutie bestaat anders is er straks zoiets als mannen die geen vrouwen hebben, het sex niet kunnen krijgen en daardoor gaan verkrachten. Dat is nog vervelender in een maatschappij. Mannen die verkrachten zijn vooral de losers eigenlijk het is het laatst redmiddel waarbij er gedwongen sex ontstaat, dit om zichzelf en de anderen te bevredigen met macht of met dwang. Dit lees ik vaak terug op het internet jammer genoeg.quote:Op vrijdag 28 april 2017 16:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Tuurlijk, want homo's zijn namelijk allemaal hetzelfde.
Zoals alle heteromannen ook allemaal gelijk zijn, die gaan gewoon allemaal naar de hoeren. Of allemaal niet. Zouden ze ook allemaal op dezelfde vrouw vallen en alle homo's op alle mannen?
Hoe bedoel je? Zelfs een onknappe uitziende man kan een vrouw krijgen met door middel van zijn persoonlijkheid.quote:Op vrijdag 28 april 2017 18:13 schreef Grems het volgende:
De enige mannen die gratis neuken zijn de genetische elite.
Hangt er vanaf of je een mooie vrouw wil of je ook wel tevreden stelt met een lelijk mokkel.quote:Op vrijdag 28 april 2017 19:40 schreef AndereBaby het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Zelfs een onknappe uitziende man kan een vrouw krijgen met door middel van zijn persoonlijkheid.
Bedoel jij wat anders dan?
Dat zeg ik, de hypotheek.quote:Op vrijdag 28 april 2017 19:40 schreef AndereBaby het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Zelfs een onknappe uitziende man kan een vrouw krijgen met door middel van zijn persoonlijkheid.
Niet iedereen heeft een Angelina Jolie of noem eens een knappe man naast zich lopen. We hebben ook gewone mensen of wat zou jij dan willen? En definieer knap voor mij aub.quote:Op vrijdag 28 april 2017 19:41 schreef Johnshooter2 het volgende:
[..]
Hangt er vanaf of je een mooie vrouw wil of je ook wel tevreden stelt met een lelijk mokkel.
Ja tuurlijk sommige mannen komen niet aan hun trekken of bij het vrouwtje thuis en dan zoeken het bij een dame van plezier op. Het is niet altijd logisch maar dit gebeurt ook.quote:Op vrijdag 28 april 2017 19:44 schreef Grems het volgende:
[..]
Dat zeg ik, de hypotheek.
Een ( lelijke ) man met parttime werkende bankbig thuis is natuurlijk net zo goed hoerenloper als iemand die ¤ neertelt voor een uurtje neuken.
Mijn knap is niet jouw knap toch?quote:Op vrijdag 28 april 2017 19:45 schreef AndereBaby het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een Angelina Jolie of noem eens een knappe man naast zich lopen. We hebben ook gewone mensen of wat zou jij dan willen? En definieer knap voor mij aub.
Maar die zal nooit de rauwe natuurlijke seksuele aantrekkingskracht ervaren van een vrouw die een knappe man wel ervaart.quote:Op vrijdag 28 april 2017 19:40 schreef AndereBaby het volgende:
[..]
Ja tuurlijk dit begrijp ik meteen. Maar naar mijn weten houden vrouwen meer van gezond uitziende mannen dit kunnen ze zien aan de huid :-). En definieer knap voor mij aub?quote:Op vrijdag 28 april 2017 20:31 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Maar die zal nooit de rauwe natuurlijke seksuele aantrekkingskracht ervaren van een vrouw die een knappe man wel ervaart.
Jij begrijpt het en ik vind het goed dat dit soort vrouwen maar ook mannen er zijn. Zoals ik al zei betreft het verkrachtings-theorie.quote:Op vrijdag 28 april 2017 20:48 schreef LittleLady het volgende:
Echt wat een vooroordelen hier, bij dat soort dames komen allerlei mannen, van iemand met een uitkering tot zelfs de hoogste pief bij de bank, waarom? Omdat ze daar een goed gevoel krijgen, hunzelf kunnen zijn, of gewoon hun meest kinky gedachte kunnen uitwerken.
Ik weet zelfs dat sommige mannen naar deze dames gaan en komen ze met een weekend tas vol vrouwenkleding en betalen zo'n vrouw alleen om met hun thee te drinken en dat zij dan ook helemaal gekleed als vrouw er mogen zitten.
Ik weet ook dat sommigen gewoon er zitten zonder seks te hebben maar gewoon even tegen een vrouw willen aanzitten, of gewoon even het gevoel van een partner willen hebben.
Ook alleen de lusten en geen lasten komen aan bod, laten we wel zijn, zo'n vrouw gaat je na je 'date' niet appen wanneer ze je weer ziet en hoe je de date vond en of het nog eens gebeurd.
Hetzelfde als wat?quote:Op vrijdag 28 april 2017 17:01 schreef Allures het volgende:
[..]
Dit topic is toch gewoon precies het zelfde
persoonlijk? Ik heb kritiek op dit topic en op de manier waarop jij topics start. Wederom is je TT alleen al een half oordeel. Jij kiest het woord hoer. Je wil niks bespreken, je wil oordelen. Zinnen als 'ik vind het belachelijk en wat vind jij' is een oordeel en nodigt niet echt uit tot een open gesprekquote:Op vrijdag 28 april 2017 21:18 schreef -PesteNoire- het volgende:
[..]
Hetzelfde als wat?
Jij stelt dat ik een oordeel vel. Waar precies dan?
En ik doe het even zo ipv DM. Ja, je begint direct persoonlijk te worden. Geef dan gewoon toe dat je een probleem met mij hebt of blijf anders weg.
Zucht.quote:Op vrijdag 28 april 2017 21:45 schreef Allures het volgende:
[..]
persoonlijk? Ik heb kritiek op dit topic en op de manier waarop jij topics start. Wederom is je TT alleen al een half oordeel. Jij kiest het woord hoer. Je wil niks bespreken, je wil oordelen. Zinnen als 'ik vind het belachelijk en wat vind jij' is een oordeel en nodigt niet echt uit tot een open gesprek
En ik ga er verder niet meer op in want je opent rare topics, kunt dan totaal niet tegen kritiek en ziet alles als een persoonlijke aanval en bent waarschijnlijk weer dronken
en ja, dat laatste is wel een persoonlijke aanval. Zie je nu het verschil?
Grote jongen.quote:Op vrijdag 28 april 2017 21:47 schreef vincenzo78 het volgende:
Ik las de TT en het eerste dat in me opkwam was:
Vraag het aan je moeder.
Wat is dit voor onzin?! Dus iedere prostituant is een potentiële verkrachter? Volgens mij wordt dat wel vaak geroepen, maar is daar geen enkel bewijs voor te vinden. Er zit gewoon geen verband tussen die twee.quote:Op vrijdag 28 april 2017 17:27 schreef AndereBaby het volgende:
[..]Beter dat er prostitutie bestaat anders is er straks zoiets als mannen die geen vrouwen hebben, het sex niet kunnen krijgen en daardoor gaan verkrachten.
Geen leuk woordquote:Op vrijdag 28 april 2017 21:57 schreef -PesteNoire- het volgende:
[..]
Zucht.
Ik kan wel tegen kritiek maar wat jij nu al een tijdje doet is misselijke opmerkingen maken. Nogmaals, als je zo'n probleem hebt met mijn topics, reageer dan gewoon niet.
Wat is er trouwens mis met het woord hoer?
Prostituee is de juiste naam. Hoer klinkt neerbuigend.quote:Op vrijdag 28 april 2017 22:04 schreef -PesteNoire- het volgende:
[..]
Meer dingen in het leven zijn niet leuk.
ja als je een open gesprek zou willen zou je open staan voor het feit dat je niet de juiste benaming gebruiktquote:Op vrijdag 28 april 2017 22:04 schreef -PesteNoire- het volgende:
[..]
Meer dingen in het leven zijn niet leuk.
Maar zij heeft wel gelijk.quote:Op vrijdag 28 april 2017 16:42 schreef -PesteNoire- het volgende:
[..]
Zit het je nog steeds dwars? Reageer dan ook gewoon niet in dit topic als je er weer problemen mee hebt. Wat een enorme huilebalk ben jij zeg.
Wat kan mij het schelen wat mensen wel of niet prettig vinden? Ik heb prostituees altijd hoeren genoemd. Gaan we nu lopen mierenneuken over welke naam ik het geef?quote:Op vrijdag 28 april 2017 22:07 schreef Allures het volgende:
[..]
ja als je een open gesprek zou willen zou je open staan voor het feit dat je niet de juiste benaming gebruikt
Wel oordelen in je OP over hoe bepaalde mannen over prostituees praten en dan zo reageren als je er op gewezen word als je een term gebruikt die door sekswerkers over het algemeen als niet prettig of zelfs niet respectvol word ervaren
quote:Op vrijdag 28 april 2017 22:10 schreef -PesteNoire- het volgende:
[..]
Wat kan mij het schelen wat mensen wel of niet prettig vinden? Ik heb prostituees altijd hoeren genoemd. Gaan we nu lopen mierenneuken over welke naam ik het geef?
Je bent echt een man naar mijn hartquote:Op vrijdag 28 april 2017 13:51 schreef -PesteNoire- het volgende:
Ik heb zojuist de docu Tricked gezien. Hoe sommige mannen praten over die vrouwen (soms zelf meisjes) vind ik echt niet te begrijpen.
Hoe krijg je hem überhaupt omhoog bij zo'n prostituee? Ik geloof dat ik lichamelijk gezond ben maar zou nooit betalen voor seks. Zeker als zo'n vrouw diezelfde avond nog 5 andere mannen heeft gehad.
Vind het hele idee van prostitutie gewoon belachelijk. Ben benieuwd naar jullie mening.
Mannen doen wat werkt.quote:Op vrijdag 28 april 2017 22:52 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Ik vind gewoon dat mannen anders over vrouwen en vreemdgaan moeten gaan denken, vrouwen minder zien als gebruiksvoorwerp
Haha, zodat je maar drie minuten af hoeft te tikken? Gier.quote:Op vrijdag 28 april 2017 14:14 schreef LurkJeRot het volgende:
Zes weken droogstaan vooraf. En no fap, natuurlijk.
Alsof alleen gebonden mannen naar prostituees gaan..quote:Op vrijdag 28 april 2017 22:52 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Je bent echt een man naar mijn hart.
Vroeger was het mijn droom om er 1 te 'redden', maar dat is ook een romantische illusie.
Ik vind gewoon dat mannen anders over vrouwen en vreemdgaan moeten gaan denken, vrouwen minder zien als gebruiksvoorwerp, en vrouwen meer zelfrespect moeten krijgen (wat natuurlijk niet geldt voor die het gedwongen doen). Dat is helaas een langdurend proces.
Ja, maar binnen een relatie heb je ook het gezeik eromheen. Steeds moeten bevestigen dat je nog van haar houdt. Meer praten over seks dan het doen. Seks gebruiken om een gezin te stichten en de frustratie als dat niet lukt, of juist géén kinderen willen en dan bang zijn dat je haar tòch bevrucht. Uit respect voor haar je seksuele behoeften uitstellen of inperken. Seks alleen als optie hebben als de relatie op andere vlakken ook soepeltjes loopt, voor langere tijd, dus altijd tijdig de vuilniszakken buiten zetten om ruzie te voorkomen.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:00 schreef Poepz0r het volgende:
TS zou nooit betalen voor sex dus heeft nooit sex? Als je een relatie hebt betaal je ook voor sex als in cadeautjes ditjes datjes. Stel je zou je vriendin niet onderhouden met dit soort dingen dan is er ook geen sexDus in principe betaal je ook voor sex.
Ja daar ben ik inmiddels ook achter gekomen. Het gaat allemaal niet vanzelf.quote:Op zaterdag 29 april 2017 07:01 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Ja, maar binnen een relatie heb je ook het gezeik eromheen. Steeds moeten bevestigen dat je nog van haar houdt. Meer praten over seks dan het doen. Seks gebruiken om een gezin te stichten en de frustratie als dat niet lukt, of juist géén kinderen willen en dan bang zijn dat je haar tòch bevrucht. Uit respect voor haar je seksuele behoeften uitstellen of inperken. Seks alleen als optie hebben als de relatie op andere vlakken ook soepeltjes loopt, voor langere tijd, dus altijd tijdig de vuilniszakken buiten zetten om ruzie te voorkomen.
Soms wil je gewoon seks zonder dat gedoe eromheen. En ook niet het gedoe van het onderhouden van een minnares.
Daarnaast zijn er zat mannen die het gewoon spannend en opwindend vinden om naar een hoer te gaan, de sfeer, beetje stiekem, beetje illegaal (vroeger), kijken wat voor vrouw het is, de macht die je hebt om te vragen wat je wilt en dan over de prijs te onderhandelen. Dat is gewoon een spel dat je thuis niet kunt spelen.
Precies. Hoewel hoe Amerika porno zo heeft gemaakt vind ik stuitend. Het is een beroep waarbij men aids en soa's kunnen oplopen voor geld. Want, zolang het verkoopt is het legaal. Dan zie ik liever eerlijke prostitutie zoals hier in Nederland maar dan in Amerika gemaakt worden. Ook zitten veel en mannen en vrouwen aan de drank en aan de drugs door dit beroep, het is een slopend beroep wat veel mensen eerder kapot maakt dan blij maakt.quote:Op zaterdag 29 april 2017 01:32 schreef Luuntje het volgende:
Wie zijn wij om daar over te oordelen?
Als een vrouw dat zelf wilt doen dan zal ik echt niet minder van haar denken.
Hetzelfde met pornoactrices en acteurs.
Laat ze lekker.
Het is een beroep, en genoeg mensen die het graag doen.
Zie niet in waarom men dan lage normen en waarden heeft.
Het boeit mij niet wat iemand is, het boeit wie iemand is.
Ja hier is alleen maar eerlijke prostitutie, tuurlijk. Geloof je dat zelf?quote:Op zaterdag 29 april 2017 07:06 schreef AndereBaby het volgende:
[..]
Precies. Hoewel hoe Amerika porno zo heeft gemaakt vind ik stuitend. Het is een beroep waarbij men aids en soa's kunnen oplopen voor geld. Want, zolang het verkoopt is het legaal. Dan zie ik liever eerlijke prostitutie zoals hier in Nederland maar dan in Amerika gemaakt worden. Ook zitten veel en mannen en vrouwen aan de drank en aan de drugs door dit beroep, het is een slopend beroep wat veel mensen eerder kapot maakt dan blij maakt.
Het is in sommige kringen doodnormaal om je zakenrelaties na de onderhandelingen mee te nemen naar een bordeel met enige klasse. Goede gastvrouwen die je op alle mogelijke manier in de watten kunnen leggen, luxe hapjes en drankjes, ontspannen omgeving en wie wil mag seks.quote:Op vrijdag 28 april 2017 13:55 schreef -Strawberry- het volgende:
Jij bent een van de eersten in dit topic die begrijpt wat ik probeer te zeggen in de OP. Ik vind prostitutie mensonterend en zie het het liefst verdwijnen.quote:Op vrijdag 28 april 2017 22:52 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Je bent echt een man naar mijn hart.
Vroeger was het mijn droom om er 1 te 'redden', maar dat is ook een romantische illusie.
Ik vind gewoon dat mannen anders over vrouwen en vreemdgaan moeten gaan denken, vrouwen minder zien als gebruiksvoorwerp, en vrouwen meer zelfrespect moeten krijgen (wat natuurlijk niet geldt voor die het gedwongen doen). Dat is helaas een langdurend proces.
Mensonterend in welke zin? Zij verkoopt een dienst en krijgt daarvoor betaald, als er geen dwang is zie ik het probleem niet zoquote:Op zaterdag 29 april 2017 07:26 schreef -PesteNoire- het volgende:
[..]
Jij bent een van de eersten in dit topic die begrijpt wat ik probeer te zeggen in de OP. Ik vind prostitutie mensonterend en zie het het liefst verdwijnen.
Prostitutie is in Nederland geen echt taboe meer, zeker niet bij de overheid. Dat geeft de mogelijkheid om enerzijds prostitutie toe te staan volgens bepaalde regels en anderzijds met die regels te handhaven, zodat je overlast en uitbuiting effectief kunt tegengaan.quote:Op zaterdag 29 april 2017 07:08 schreef Johnshooter2 het volgende:
[..]
Ja hier is alleen maar eerlijke prostitutie, tuurlijk. Geloof je dat zelf?
Als de vrouw het zelf een leuk beroep vindt, er vrijwillig voor kiest, en gewoon inkomstenbelasting betaalt, wat is dan het probleem?quote:Op zaterdag 29 april 2017 07:26 schreef -PesteNoire- het volgende:
[..]
Jij bent een van de eersten in dit topic die begrijpt wat ik probeer te zeggen in de OP. Ik vind prostitutie mensonterend en zie het het liefst verdwijnen.
Deze economische benadering vind ik dus fout. En je lichaam verkopen vind ik onbegrijpelijk.quote:Op zaterdag 29 april 2017 07:30 schreef Johnshooter2 het volgende:
[..]
Mensonterend in welke zin? Zij verkoopt een dienst en krijgt daarvoor betaald, als er geen dwang is zie ik het probleem niet zo
Dan heb je het over gedwongen prostitutie, neem ik aan?quote:Op zaterdag 29 april 2017 07:35 schreef Keyos het volgende:
Kan me eerlijk gezegd ook niet voorstellen wat er nou in godsnaam geil moet zijn aan het neuken van iemand die er zelf geen zin in heeft. Beetje alsof je een dag naar een pretpark gaat met iemand die helemaal niets met pretparken heeft, dan is het geen zak aan.
Ah, we hebben een kenner.quote:Op zaterdag 29 april 2017 07:35 schreef Keyos het volgende:
Kan me eerlijk gezegd ook niet voorstellen wat er nou in godsnaam geil moet zijn aan het neuken van iemand die er zelf geen zin in heeft.
Ik kan me oprecht niet voorstellen dat vrouwen dit een leuk beroep zouden vinden.quote:Op zaterdag 29 april 2017 07:36 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Als de vrouw het zelf een leuk beroep vindt, er vrijwillig voor kiest, en gewoon inkomstenbelasting betaalt, wat is dan het probleem?
Er zijn ook bouwvakkers en kleermakers die lol in hun vrijwillig gekozen werk hebben, ondanks het feit dat er in die branches veel uitbuiting en slavernij is
Je hoeft er toch niet heen? Daar kies je zelf voor. Het is gewoon een beroep.quote:Op zaterdag 29 april 2017 07:39 schreef -PesteNoire- het volgende:
[..]
Deze economische benadering vind ik dus fout. En je lichaam verkopen vind ik onbegrijpelijk.
Precies hoe ik er ook over denk.quote:Op zaterdag 29 april 2017 07:35 schreef Keyos het volgende:
Kan me eerlijk gezegd ook niet voorstellen wat er nou in godsnaam geil moet zijn aan het neuken van iemand die er zelf geen zin in heeft. Beetje alsof je een dag naar een pretpark gaat met iemand die helemaal niets met pretparken heeft, dan is het geen zak aan.
Overigens heb ik er verder niet echt een mening over behalve dat ik er zelf nooit aan mee zou doen, ook vanuit het kader van moraliteit. Het is en blijft een gevalletje vraag & aanbod, dus verder kan niet oordelen over vrouwen die dit toch besluiten te doen (of moeten doen), en de mannen die toch besluiten veel geld te betalen voor de service.
Dat is helemaal niet erg dat je zo denkt, maar dan heb je gewoon een andere filosofische inslag over dit soort kwesties waar er uiteindelijk geen generieke juist of fout is, maar louter meningen/visies. Zo heb ik de (utilistische) insteek dat elk mens vrij is om eigen keuzes te maken, zelf de keuze moet hebben om het lichaam te verkopen, en aan een andere man de keuze te laten X bedrag te betalen.quote:Op zaterdag 29 april 2017 07:39 schreef -PesteNoire- het volgende:
[..]
Deze economische benadering vind ik dus fout. En je lichaam verkopen vind ik onbegrijpelijk.
Snap je opmerking, er zullen er vast en zeker meer dan zat bij zitten die het werk leuk vinden en een prima service verlenen. Zeker in het hogere segment escort waar je een vrouw voor een avond huurt om ook nog een hapje te eten etc, in die zin had ik het anders moeten formuleren.quote:Op zaterdag 29 april 2017 07:41 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Ah, we hebben een kenner.
Zeker nog nooit een geile hoer gezien die er zin in had? Jij denkt dat ze allemaal maar als levenloze mannequins op het bed liggen?
Hoezo lichaam verkopen? Het wordt alleen gebruikt om (tegen betaling) iemand een dienst te verlenen. Net als andere beroepen waarbij iemand zijn lichaam gebruikt om een ander te helpen.quote:Op zaterdag 29 april 2017 07:39 schreef -PesteNoire- het volgende:
[..]
Dat hoef je je niet voor te stellen, je kunt het ze gewoon vragen. Wordt ook genoeg gedaan, in interviews, dus je hoeft er zelf niet heen te gaan. De meesten die het vrijwillig doen zien zichzelf als een soort sociaal-maatschappelijke dienstverlener en scheppen er genoegen in iemand van dienst te kunnen zijn. Het gaat dan niet alleen om het neuken, maar ook om het menselijk contact, de gesprekken.quote:Op zaterdag 29 april 2017 07:42 schreef -PesteNoire- het volgende:
[..]
Ik kan me oprecht niet voorstellen dat vrouwen dit een leuk beroep zouden vinden.
quote:Verschil met de beroepen die jij noemt is dat ze hun lichaam niet verkopen.
Niet mee eens. Een hoer bezoeken is makkelijker en geeft minder gezeik. Immers, je weet precies waar je ze kunt vinden, je hoeft niet eerst af te tasten of ze wel seks met je wil, je loopt vrijwel nooit een blauwtje.quote:Op zaterdag 29 april 2017 07:46 schreef Xenofiel het volgende:
Net zo gemakkelijk als dat je iemand tegenkomt in een kroeg en gelijk meeneemt naar je grot of een wip regelt via Tinder.
Het is maar seks..
Klopt. Het kost minder moeite, maar dan vond ik het nog leuk om wel moeite voor haar te doen.quote:Op zaterdag 29 april 2017 08:10 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Niet mee eens. Een hoer bezoeken is makkelijker en geeft minder gezeik. Immers, je weet precies waar je ze kunt vinden, je hoeft niet eerst af te tasten of ze wel seks met je wil, je loopt vrijwel nooit een blauwtje.
"Net zo gemakkelijk, of zelfs nog gemakkelijker.. "quote:Op zaterdag 29 april 2017 08:10 schreef Lunatiek het volgende:
Niet mee eens. Een hoer bezoeken is makkelijker en geeft minder gezeik. Immers, je weet precies waar je ze kunt vinden, je hoeft niet eerst af te tasten of ze wel seks met je wil, je loopt vrijwel nooit een blauwtje.
Voor een ONS of voor een hoer?quote:Op zaterdag 29 april 2017 08:13 schreef Johnshooter2 het volgende:
[..]
Klopt. Het kost minder moeite, maar dan vond ik het nog leuk om wel moeite voor haar te doen.
Voor m'n vaste escort deed ik wel moeite. Ik houd niet van ONS.quote:Op zaterdag 29 april 2017 08:25 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Voor een ONS of voor een hoer?
Genoeg vrouwen die ondanks dat je zegt dat het eenmalig is en er geen relatie in zit, je niet met rust laten. Heb je bij een sekswerker geen last van.
Nou toevalliger wijs ken ik mensen uit dat wereldje, is best interessant, heb altijd zoiets, vertel eerst en daarna zie ik wel of ik ieuw en oeh doe, maar moet meestal wel lachen om de verhalen.quote:Op vrijdag 28 april 2017 20:56 schreef AndereBaby het volgende:
[..]
Jij begrijpt het en ik vind het goed dat dit soort vrouwen maar ook mannen er zijn. Zoals ik al zei betreft het verkrachtings-theorie.
Ik ga vanavond maar eens naar de hoeren.quote:Op zaterdag 29 april 2017 08:34 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Nou toevalliger wijs ken ik mensen uit dat wereldje, is best interessant, heb altijd zoiets, vertel eerst en daarna zie ik wel of ik ieuw en oeh doe, maar moet meestal wel lachen om de verhalen.
Moet ook zeggen dat ik vaker het ieuw gevoel heb bij de verhalen van mijn vriends werk als brandweerman dan bij de verhalen van die kennissen wat mij vaker helemaal blauw laat liggen van het lachen en echt de gekste dingen.
Vraag je vrouw eens of ze een halve bh aan wil doen met een open string en je in wil zepen in bad, de meeste vrouwen hebben daar echt geen zin in, zo'n vrouw zegt, ja hoor, trekt het aan en gaat de fantasie uitwerken, dat is bij heel veel van deze mannen zo, ze hebben een fantasie en willen dat wel eens meemaken. Hoeveel vrouwen zijn wel niet doodsaai in bed, liggen er als een vaatdoek bij en zodra er ook maar een ander standje gedaan moet worden raken ze overstuur.
Ik kan mij als vrouw zijn de heel goed voorstellen dat een fantasie soms werkelijkheid moet worden, of gewoon de snelle wip, hoeveel vrouwen hebben nog zin om eens even een vlugge wip te doen nadat ze 2 a 3 kinderen hebben geworpen?
Een man blijft een man en een man wil zich ook speciaal/geil/veroveraar/geliefd en dominant voelen en niet, zet je het vuilnis buiten? Hier heb je je kinderen ze zijn vervelend!.
Ik kan me hier wel in vinden. Het is niet 'een dood normale gezonde vrouw biedt met haar gezonde verstand een dienst aan voor geld'.quote:Op zaterdag 29 april 2017 07:39 schreef -PesteNoire- het volgende:
[..]
Dat weet je? Of denk je dat alleen maar?quote:Op zaterdag 29 april 2017 08:58 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ik kan me hier wel in vinden. Het is niet 'een dood normale gezonde vrouw biedt met haar gezonde verstand een dienst aan voor geld'.
De kans is groot dat die dame achter t raam behoorlijk beschadigd is. Het overgrote deel van de prostituees is in het begin gedwongen de prostitutie in te gaan. Het kan zijn dat ze weliswaar niet meer gedwongen wordt maar als je zo'n vak blijft uitoefenen nadat je lichamelijke integriteit zo enorm verziekt is geweest dan ben je wel een beetje kapot. In die situatie moet zo'n vrouw beschermd worden tegen zichzelf en is het in mijn optiek geen persoon die met haar volle verstand kan besluiten haar lijf te verkopen.
Beetje factfree geneuzel.quote:Op zaterdag 29 april 2017 08:58 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
De kans is groot dat die dame achter t raam behoorlijk beschadigd is. Het overgrote deel van de prostituees is in het begin gedwongen de prostitutie in te gaan. Het kan zijn dat ze weliswaar niet meer gedwongen wordt maar als je zo'n vak blijft uitoefenen nadat je lichamelijke integriteit zo enorm verziekt is geweest dan ben je wel een beetje kapot. In die situatie moet zo'n vrouw beschermd worden tegen zichzelf en is het in mijn optiek geen persoon die met haar volle verstand kan besluiten haar lijf te verkopen.
Zodra geld gaat spreken, dan gaan een heleboel al overstag, hoorde van een van de dames, dat zij 250 euro verdiende om 2 uurtjes gezellig met een man in vrouwen kleding thee te drinken en gebakjes te eten. Of dat een ander gewoon 600 euro verdiende om 's avonds een spelletje met een man te spelen waarbij zij op zijn rug door de kamer reed en daarna hem in bad deed om hem af te soppen.quote:Op zaterdag 29 april 2017 08:58 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ik kan me hier wel in vinden. Het is niet 'een dood normale gezonde vrouw biedt met haar gezonde verstand een dienst aan voor geld'.
Er zijn meer hoeren van 50+ die hun werk nog kunnen doen dan bouwvakkers of stratenmakers.quote:Op zaterdag 29 april 2017 07:42 schreef -PesteNoire- het volgende:
[..]
Ik kan me oprecht niet voorstellen dat vrouwen dit een leuk beroep zouden vinden.
Verschil met de beroepen die jij noemt is dat ze hun lichaam niet verkopen.
Ja godver een beetje op hun rug liggen.quote:Op zaterdag 29 april 2017 09:59 schreef Grems het volgende:
[..]
Er zijn meer hoeren van 50+ die hun werk nog kunnen doen dan bouwvakkers of stratenmakers.
Nee, het is als naar een pretpark gaan met iemand die je daarvoor betaalt. Jouw vergelijking zou alleen opgaan als prostiuees per definitie een afkeer voor seks zouden hebben. Dat is natuurlijk niet waar.quote:Op zaterdag 29 april 2017 07:35 schreef Keyos het volgende:
Overigens heb ik er verder niet echt een mening over behalve dat ik er zelf nooit aan mee zou doen, ook vanuit het kader van moraliteit. Het is en blijft een gevalletje vraag & aanbod, dus verder kan niet oordelen over vrouwen die dit toch besluiten te doen (of moeten doen), en de mannen die toch besluiten veel geld te betalen voor de service.
Ik denk dat. Je een goed punt hebt.quote:Op zaterdag 29 april 2017 07:01 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Ja, maar binnen een relatie heb je ook het gezeik eromheen. Steeds moeten bevestigen dat je nog van haar houdt. Meer praten over seks dan het doen. Seks gebruiken om een gezin te stichten en de frustratie als dat niet lukt, of juist géén kinderen willen en dan bang zijn dat je haar tòch bevrucht. Uit respect voor haar je seksuele behoeften uitstellen of inperken. Seks alleen als optie hebben als de relatie op andere vlakken ook soepeltjes loopt, voor langere tijd, dus altijd tijdig de vuilniszakken buiten zetten om ruzie te voorkomen.
Soms wil je gewoon seks zonder dat gedoe eromheen. En ook niet het gedoe van het onderhouden van een minnares.
Daarnaast zijn er zat mannen die het gewoon spannend en opwindend vinden om naar een hoer te gaan, de sfeer, beetje stiekem, beetje illegaal (vroeger), kijken wat voor vrouw het is, de macht die je hebt om te vragen wat je wilt en dan over de prijs te onderhandelen. Dat is gewoon een spel dat je thuis niet kunt spelen.
Ik had het al enigszins afgezwakt omdat ik louter redeneerde uit het feit dat de hier doet met tegenzin zou doen, terwijl dat in de praktijk ook net zo goed het tegenovergestelde kan zijnquote:Op zaterdag 29 april 2017 10:16 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Nee, het is als naar een pretpark gaan met iemand die je daarvoor betaalt. Jouw vergelijking zou alleen opgaan als prostiuees per definitie een afkeer voor seks zouden hebben. Dat is natuurlijk niet waar.
Dit.quote:Op zaterdag 29 april 2017 01:32 schreef Luuntje het volgende:
Wie zijn wij om daar over te oordelen?
Als een vrouw dat zelf wilt doen dan zal ik echt niet minder van haar denken.
Hetzelfde met pornoactrices en acteurs.
Laat ze lekker.
Het is een beroep, en genoeg mensen die het graag doen.
Zie niet in waarom men dan lage normen en waarden heeft.
Het boeit mij niet wat iemand is, het boeit wie iemand is.
Beetje zoals stratenmakers dus.quote:Op zaterdag 29 april 2017 10:24 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Ik vind dat wanneer je om financiële redenen jezelf gaat prostitueren dat evengoed gedwongen. Ik geloof dat er heel veel vrouwen zijn die gewoon niet weten wat ze anders moeten doen, soms om problemen op te lossen of gewoon omdat ze geen ander vak weten of verslaafd zijn aan het geld.
Alsof een bouwvakker niet zijn lijf verhuurt. Rare christelijke moraliteit.quote:Op zaterdag 29 april 2017 10:24 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Het is natuurlijk helemaal waar je de grens legt wanneer je prostitutie gaat bestempelen als al dan niet gedwongen.
Ik vind dat wanneer je om financiële redenen jezelf gaat prostitueren dat evengoed gedwongen. Dan kun je wel zeggen van ja maar achter de kassa verdien je maar een tientje per uur. Maar er zit nogal een verschil tussen een pak suiker aanslaan op een kassa en iemand ontvangen en er seks mee te hebben. Bij dat eerste verkoop je je lichamelijke integriteit niet, bij het tweede wel.
Ik heb even niet de tijd ze erbij te zoeken maar er zijn self reporting onderzoeken geweest waarbij het gros van de prostituees aangeeft niet vrijwillig begonnen te zijn of in elk geval door een pooier erin gesluisd zijn.
Dat er ook vrouwen zijn die omdat ze van seks houden van hun hobby hun beroep maken wil ik best geloven. Maar ik geloof niet dat dat er erg veel zijn. Ik geloof dat er heel veel vrouwen zijn die gewoon niet weten wat ze anders moeten doen, soms om problemen op te lossen of gewoon omdat ze geen ander vak weten of verslaafd zijn aan het geld.
Welke beloften aan wie breken?quote:Op zaterdag 29 april 2017 10:24 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Dit.
Het enige verwerpelijke is prostitutie onder dwang en mensen die hun beloftes aan anderen breken.
De mensen die het stiekem doen in een monogame relatie bijvoorbeeld. Dat vind ik onacceptabel. Verder moet iedereen lekker neuken wanneer en met. Wie hij of zij wil.quote:Op zaterdag 29 april 2017 10:42 schreef Johnshooter2 het volgende:
[..]
Welke beloften aan wie breken?
dat jij het je niet voor kan stellen maakt het niet minder waar natuurlijkquote:Op zaterdag 29 april 2017 07:42 schreef -PesteNoire- het volgende:
[..]
Verschil met de beroepen die jij noemt is dat ze hun lichaam niet verkopen.
Ik dacht dat jij dat met je extra lengte al lang niet meer nodig had?quote:Op zaterdag 29 april 2017 11:05 schreef D.D.W. het volgende:
Als ik voor mezelf spreek;
Ik wilde eens sex hebben met een mooie/lekkere vrouw die mij in het "echt" nooit zou zien staan. Helaas is mijn liefdesleven altijd maar een droevenis geweest en werd verliefdheid nooit beantwoord. Ik gokte vast te hoog, maar dat zijn eenmaal mijn voorkeuren.
Ik zoek het als ik er gebruik van maak altijd in het dure segment, om er vrijwel zeker van te zijn dat de vrouw in kwestie er niet toe wordt gedwongen. Ook kijk ik naar haar lichaamshouding enz.
Waarom zou je überhaupt sex willen hebben met iemand die jou niet ziet staan, en jou niet leuk vindt?quote:Op zaterdag 29 april 2017 11:05 schreef D.D.W. het volgende:
Ik wilde eens sex hebben met een mooie/lekkere vrouw die mij in het "echt" nooit zou zien staan. Helaas is mijn liefdesleven altijd maar een droevenis geweest en werd verliefdheid nooit beantwoord. Ik gokte vast te hoog, maar dat zijn eenmaal mijn voorkeuren.
Ik zoek het als ik er gebruik van maak altijd in het dure segment, om er vrijwel zeker van te zijn dat de vrouw in kwestie er niet toe wordt gedwongen. Ook kijk ik naar haar lichaamshouding enz.
Dat vind ik ook niet kunnen. Maar als je toch alleen bent vind ik het prima.quote:Op zaterdag 29 april 2017 10:47 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
De mensen die het stiekem doen in een monogame relatie bijvoorbeeld. Dat vind ik onacceptabel. Verder moet iedereen lekker neuken wanneer en met. Wie hij of zij wil.
Omdat hij niet geil wordt van de mensen die hem eventueel wel zien staan/leuk vinden?quote:Op zaterdag 29 april 2017 11:07 schreef agter het volgende:
[..]
Waarom zou je überhaupt sex willen hebben met iemand die jou niet ziet staan, en jou niet leuk vindt?
De schade en mijn jeugd was al geleden zegmaarquote:Op zaterdag 29 april 2017 11:06 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij dat met je extra lengte al lang niet meer nodig had?
Makkelijk. Waarom kijken mensen porno en trekken ze zich er op af?quote:Op zaterdag 29 april 2017 11:07 schreef agter het volgende:
[..]
Waarom zou je überhaupt sex willen hebben met iemand die jou niet ziet staan, en jou niet leuk vindt?
Is het dan voor jou een soort surrogaat?quote:Op zaterdag 29 april 2017 11:25 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
De schade en mijn jeugd was al geleden zegmaar
[..]
Makkelijk. Waarom kijken mensen porno en trekken ze zich er op af?
Ja je moet natuurlijk zelf ook je verstand gebruiken.quote:Op zaterdag 29 april 2017 11:31 schreef erodome het volgende:
Het hangt voor mij vooral af van wat voor hoer er geneukt wordt.
En man die naar een hoer gaat waarvan hij redelijkerwijs kan verwachten dat ze legaal is en een keuze heeft heb ik geen enkel probleem mee.
Maar van die mannen die hele louche constructie s opzoeken heb ik wel problemen mee, sterker, die zouden wat mij betreft stevig strafbaar moeten zijn, als in verkrachting om hun oren krijgen.
Zo lees je weleens in het nieuws zaken waarbij vele mannen klant zijn geweest bij een 16 jarig meisje. Ergens in een garagebox of louche hotel. Pooier/loverboy erbij waaraan ze betalen. Hele plaatje compleet igg om de alarmbellen goed af te laten gaan. Zelfs rechtszaken waarbij dan bleek dat de mannen zelf ook twijfelde aan de leeftijd en of ze het wel leuk vond (tot haar zelfs hebben zien huilen).
Daar ga ik dan wel van over mijn nek, hoe kan je als man op een meid/vrouw duiken waarvan je weet dat het niet goed zit? Dan neem je het gewoon voor lief dat de kans groot is dat je iemand verkracht. Er zitten zelfs mannen tussen die zeker weten dat het niet goed zit en het alsnog doen, dan neem je als man niet eens meer alleen een groot risico om iemand te verkrachten, maar verkracht je willens en wetend.
Dat doen ze al, maar niet ten goede.quote:Op zaterdag 29 april 2017 11:34 schreef Johnshooter2 het volgende:
[..]
Ja je moet natuurlijk zelf ook je verstand gebruiken.
Oh en zo een vrouw ziet je wel staan?quote:Op zaterdag 29 april 2017 11:05 schreef D.D.W. het volgende:
Als hij maar genoeg geld bij zich heeft zien ze hem wel staan hoor.quote:Op zaterdag 29 april 2017 11:52 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Oh en zo een vrouw ziet je wel staan?
Ja, maar die aan het geld staan en niet hem.quote:Op zaterdag 29 april 2017 12:02 schreef Johnshooter2 het volgende:
[..]
Als hij maar genoeg geld bij zich heeft zien ze hem wel staan hoor.
Tja, dingen die niet mogen zijn meestal spannender dan dingen die wel mogen.quote:Op zaterdag 29 april 2017 11:47 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat doen ze al, maar niet ten goede.
Die mannen zoeken het zelf op en het verbaasd me keer op keer weer bij dit soort zaken hoeveel mannen in zeer korte tijd daarop af komen. Dat in een land waar vrijwillig geen enkel probleem is om te vinden.
Dit gaat niet over niet nadenken, maar om bewust een keuze maken, daar moeite voor doen om het op te zoeken.
Dat is toch normaal in dat wereldje.quote:Op zaterdag 29 april 2017 12:02 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ja, maar die aan het geld staan en niet hem.
Duidelijk en eerlijk.quote:Op zaterdag 29 april 2017 11:05 schreef D.D.W. het volgende:
Denk dat je een uurtarief betaalt?quote:Op zaterdag 29 april 2017 12:08 schreef agter het volgende:
Hoe lang duurt zo'n bezoekje meestal?
Ik neem aan dat zij je geld neemt en je zo snel mogelijk klaar probeert te krijgen. Iedere minuut meer is verspeelde tijd voor haar.
Ze zal in ieder geval spelen alsof. De prostituant mag voor even in die droom geloven.quote:Op zaterdag 29 april 2017 11:52 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Oh en zo een vrouw ziet je wel staan?
Dat is meer het escort werk. Paar honderd per uur of zo.quote:Op zaterdag 29 april 2017 12:08 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Denk dat je een uurtarief betaalt?
Dat is waar.quote:Op zaterdag 29 april 2017 12:09 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ze zal in ieder geval spelen alsof. De prostituant mag voor even in die droom geloven.
Hmmmm, je betaalt per handeling? Dus, laten we zeggen penetratie kost x euro. In dat geval zo zo een vrouw zo snel mogelijk de bezoeker laten klaarkomen inderdaad.quote:Op zaterdag 29 april 2017 12:10 schreef agter het volgende:
[..]
Dat is meer het escort werk. Paar honderd per uur of zo.
Anders dan dat je voor 50 euro (of wat kost het?) bij iemand naar binnen stapt. Of dat je je voor een geeltje laat afzuigen op een afwerkplek.
Dat ligt er natuurlijk helemaal aan (ik vermoed dat het bij raamprostitutie vaker voorkomt dan bij andere vormen). Het is in principe hetzelfde als in andere onderdelen van de dienstensector. Een kapper kan je ook "beter" zo snel mogelijk afwerken en snel door naar de volgende. Alleen als je daarmee inboet aan kwaliteit is dat niet bevorderlijk voor de klantbinding. Dat is dus een belangrijke afweging.quote:Op zaterdag 29 april 2017 12:08 schreef agter het volgende:
Hoe lang duurt zo'n bezoekje meestal?
Ik neem aan dat zij je geld neemt en je zo snel mogelijk klaar probeert te krijgen. Iedere minuut meer is verspeelde tijd voor haar.
Je spreekt van tevoren een vaste tijd af, althans bij escorts en privehuizen. De dame heeft er dus geen belang bij de klant zo snel mogelijk te laten klaarkomen. Bovendien is haastwerk niet goed voor de klantervaring en die bepaalt (mede) of iemand terugkomt. Jou kapper kan jouw haar misschien wel in 5 minuten knippen. Dan is het ook korter, maar zit het waarschijnlijk minder goed en ga jij op zoek naar een andere kapper.quote:Op zaterdag 29 april 2017 12:08 schreef agter het volgende:
Komen mannen dan vaak terug bij dezelfde prostitué? Hebben ze een binding met zo'n vrouw?quote:Op zaterdag 29 april 2017 12:13 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Je spreekt van tevoren een vaste tijd af. De dame heeft er dus geen belang bij de klant zo snel mogelijk te laten klaarkomen. Bovendien is haastwerk niet goed voor de klantervaring en die bepaalt (mede) of iemand terugkomt. Jou kapper kan jouw haar misschien wel in 5 minuten knippen. Dan is het ook korter, maar zit het waarschijnlijk minder goed en ga jij op zoek naar een andere kapper.
Naar wat ik gelezen heb wel, ja. Als er een 'klik' is (of wordt ervaren) .... De seks in een relatie wordt toch ook beter als je elkaar wat beter kent? Dat zal voor seks met een prostituee niet anders zijn. Dat hoeft overigens natuurlijk niet perse te betekenen dat de prostituant exclusief voor één dame kiest, maar hij kan natuurlijk wel bij iemand terug willen komen met wie hij eerder een fijne tijd heeft gehad. Iemand in dit draadje zei al dat prostituees soms aangeven dat hun werk ook een stukje maatschappelijk werk is. Daar ben ik wel van overtuigd: het is meer dan alleen neuken voor geld.quote:Op zaterdag 29 april 2017 12:15 schreef agter het volgende:
[..]
Komen mannen dan vaak terug bij dezelfde prostitué? Hebben ze een binding met zo'n vrouw?
(Nooit aan gedacht eigenlijk)
Voor 150 per uur heb je ook al heel mooie meisjes.quote:Op zaterdag 29 april 2017 12:10 schreef agter het volgende:
[..]
Dat is meer het escort werk. Paar honderd per uur of zo.
Anders dan dat je voor 50 euro (of wat kost het?) bij iemand naar binnen stapt. Of dat je je voor een geeltje laat afzuigen op een afwerkplek.
Dan denken we hier radicaal anders over. Ik vind het hele idee van prostitutie moreel verwerpelijk.quote:Op zaterdag 29 april 2017 07:54 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Hoezo lichaam verkopen? Het wordt alleen gebruikt om (tegen betaling) iemand een dienst te verlenen. Net als andere beroepen waarbij iemand zijn lichaam gebruikt om een ander te helpen.
Jij vindt het vermoedelijk alleen afkeurenswaardig omdat het bij hoeren voornamelijk om tieten, kut, kont en mond lijkt te gaan en daar heb jij issues mee vanuit de exclusiviteitsclaim binnen een liefdesrelatie die de ouderwetse westerse cultuur, na eeuwen christelijke indoctrinatie, vereist.
Waarom? Waarom zou een vrouw niet haar lichaam mogen gebruiken om geld te verdienen, hoe is dat verwerpelijk?quote:Op zaterdag 29 april 2017 12:29 schreef -PesteNoire- het volgende:
Dan denken we hier radicaal anders over. Ik vind het hele idee van prostitutie moreel verwerpelijk.
Geen ervaring mee, nooit gedaan. Maar aangezien je meer dan voldoende mensen hebt die graag gaan eten bij hun favoriete restaurant, keer op keer. Denk ik dat dit hier ook vaak geldt.quote:Op zaterdag 29 april 2017 12:15 schreef agter het volgende:
[..]
Komen mannen dan vaak terug bij dezelfde prostitué? Hebben ze een binding met zo'n vrouw?
(Nooit aan gedacht eigenlijk)
Je zegt het al: je lichaam gebruiken om geld te verdienen. Het druist in tegen alles hoe ik naar seks, liefde en relaties kijk.quote:Op zaterdag 29 april 2017 12:31 schreef Xenofiel het volgende:
[..]
Waarom? Waarom zou een vrouw niet haar lichaam mogen gebruiken om geld te verdienen, hoe is dat verwerpelijk?
Je hoeft er niet heen he? Dus waar maak je je zo druk om?quote:Op zaterdag 29 april 2017 12:48 schreef -PesteNoire- het volgende:
[..]
Je zegt het al: je lichaam gebruiken om geld te verdienen. Het druist in tegen alles hoe ik naar seks, liefde en relaties kijk.
Moet seks dan altijd plaats vinden binnen een relatie en alleen als er sprake is van liefde?quote:Op zaterdag 29 april 2017 12:48 schreef -PesteNoire- het volgende:
Je zegt het al: je lichaam gebruiken om geld te verdienen. Het druist in tegen alles hoe ik naar seks, liefde en relaties kijk.
Het gaat hier alleen om seks. Niet om liefde of relaties. Biologisch kun je dat gewoon los van elkaar zien. In elk geval voor de meeste mannen en sommige vrouwen.quote:Op zaterdag 29 april 2017 12:48 schreef -PesteNoire- het volgende:
[..]
Het leven is altijd lekker overzichtelijk wanneer je boven op de berg staatquote:Op zaterdag 29 april 2017 12:48 schreef -PesteNoire- het volgende:
[..]
Dat is ook weer overdreven. Het is eerder gemaakt om regelmatig een baby op de wereld te zetten. Dat dat maken van een baby als prettig wordt ervaren is een noodzaak, anders zou je die gymnastiek nooit doen.quote:Op zaterdag 29 april 2017 13:10 schreef Xenofiel het volgende:
[..]
Moet seks dan altijd plaats vinden binnen een relatie en alleen als er sprake is van liefde?
Waarom hecht je zoveel waarde aan de vagijn, das toch ook maar gewoon een lichaamsdeel die gemaakt is voor veelvuldig gebruik?
Waarom zou je wel je hoofd of spierkracht mogen verhuren en niet je vagijn.. Klinkt in mijn oren wat hypocriet..quote:Op zaterdag 29 april 2017 13:20 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Dat is ook weer overdreven. Het is eerder gemaakt om regelmatig een baby op de wereld te zetten. Dat dat maken van een baby als prettig wordt ervaren is een noodzaak, anders zou je die gymnastiek nooit doen.
Ik haalde het onderwerp aan nadat ik die docu op Netflix had gezien. Het is zeker niet zo goed ik me hier erg druk om maak.quote:Op zaterdag 29 april 2017 12:50 schreef Johnshooter2 het volgende:
[..]
Je hoeft er niet heen he? Dus waar maak je je zo druk om?
Ik vind dat seks uitsluitend binnen een relatie hoort, ja.quote:Op zaterdag 29 april 2017 13:10 schreef Xenofiel het volgende:
[..]
Moet seks dan altijd plaats vinden binnen een relatie en alleen als er sprake is van liefde?
Dan is er veel meer seks verwerpelijk in jouw ogen. Snap niet zo goed waar je je aan stoort. Hoe is het anders dan je lichaam verhuren voor spierkracht of intelligentie/kennis. Waarom hecht je zoveel waarde aan de vagijn, das toch ook maar gewoon een lichaamsdeel die gemaakt is voor veelvuldig gebruik?
Helder. Nobel streven.quote:Op zaterdag 29 april 2017 14:55 schreef -PesteNoire- het volgende:
Ik vind dat seks uitsluitend binnen een relatie hoort, ja.
Dat is prima om in je eigen leven toe te passen, niks mis mee als dat voor jou werkt. Groot(ste) gedeelte van Nederland kijkt daar wel anders naarquote:Op zaterdag 29 april 2017 14:55 schreef -PesteNoire- het volgende:
[..]
En als je geen relatie hebt, en ook weinig mogelijkheden daartoe, moet je dan maar jaren zonder echte seks zitten?quote:Op zaterdag 29 april 2017 14:55 schreef -PesteNoire- het volgende:
[..]
Ja. Waarom niet?quote:Op zaterdag 29 april 2017 15:16 schreef Johnshooter2 het volgende:
[..]
En als je geen relatie hebt, en ook weinig mogelijkheden daartoe, moet je dan maar jaren zonder echte seks zitten?
Ik geloof dus dat een groot gedeelte van de vrouwen in de prostitutie wel beschadigd worden.quote:Op zaterdag 29 april 2017 15:09 schreef shazaam het volgende:
[..]
Dat is prima om in je eigen leven toe te passen, niks mis mee als dat voor jou werkt. Groot(ste) gedeelte van Nederland kijkt daar wel anders naar
Anderen veroordelen omdat ze een andere mores hebben die niemand schaad vind ik dan weer verwerpelijk
En daarom moeten we ook mensenhandel kei en keihard aanpakken. Dat is gore misdaad en absoluut verwerpelijk.quote:Op zaterdag 29 april 2017 16:13 schreef -PesteNoire- het volgende:
[..]
Ik geloof dus dat een groot gedeelte van de vrouwen in de prostitutie wel beschadigd worden.
Je hebt me op dit punt overtuigd, hier ben ik het wel mee eens.quote:Op zaterdag 29 april 2017 16:24 schreef shazaam het volgende:
[..]
En daarom moeten we ook mensenhandel kei en keihard aanpakken. Dat is gore misdaad en absoluut verwerpelijk.
Maar het feit dat prostitutie bestaat is niet dé oorzaak van dat soort misselijke mensenhandel.
Als je luistert naar belangengroepen van prostituees dan zie je dat er wel degelijk vrouwen zijn die het uit vrije wil doen, en merk je ook dat de overheid wat hen betreft er meestal compleet naast zit met beleid (meer de illegaliteit indrukken of stigmatiseren maakt juist slachtoffers onzichtbaar).
Stratenmakers en bouwvakkers ook.quote:Op zaterdag 29 april 2017 16:13 schreef -PesteNoire- het volgende:
[..]
Ik geloof dus dat een groot gedeelte van de vrouwen in de prostitutie wel beschadigd worden.
Ik vind dat je prostitutie niet met stratenmakers en bouwvakkers kunt vergelijken ondanks de lichamelijke schade die je op kan lopen bij deze beroepen.quote:
Hoer zijn is inderdaad een stuk langer vol te houden.quote:Op zaterdag 29 april 2017 16:38 schreef -PesteNoire- het volgende:
[..]
Ik vind dat je prostitutie niet met stratenmakers en bouwvakkers kunt vergelijken ondanks de lichamelijke schade die je op kan lopen bij deze beroepen.
Hoer zijn in een bordeel of een gebouw in elkaar zijn totaal verschillende dingen.
Wat zijn de grote verschillen dan als het vrijwillig gebeurd? De intimiteit?quote:Op zaterdag 29 april 2017 16:38 schreef -PesteNoire- het volgende:
[..]
Ik vind dat je prostitutie niet met stratenmakers en bouwvakkers kunt vergelijken ondanks de lichamelijke schade die je op kan lopen bij deze beroepen.
Hoer zijn in een bordeel of een gebouw in elkaar zijn totaal verschillende dingen.
Maar waarom komt dat? Door het werk op zich, of door de reactie van de omgeving erop, het stigma?quote:Op zaterdag 29 april 2017 16:13 schreef -PesteNoire- het volgende:
[..]
Juist.quote:Op zaterdag 29 april 2017 16:44 schreef shazaam het volgende:
[..]
Wat zijn de grote verschillen dan als het vrijwillig gebeurd? De intimiteit?
What about seks-therapeuten die ook dezelfde intimiteit hebben met cliënten? Het enige verschil dan nog (hoeft natuurlijk ook niet altijd te zijn, hangt af van de client) is de intentie om iemand te genezen versus het verkopen van genot.
Ze worden eerder beschadigd door het stigma wat er aan kleeft.quote:Op zaterdag 29 april 2017 16:44 schreef erodome het volgende:
[..]
Maar waarom komt dat? Door het werk op zich, of door de reactie van de omgeving erop, het stigma?
Want eerlijk gezegd denk ik dat het wel meevalt bij degene die het vrijwillig doen, die een keuze hebben. Heb maar zeer beperkte ervaring ermee, maar de dames die ik heb gekend die dit deden werden er niet door beschadigd. Soms wel wat 'schade' door het stigma als het bekend werd, maar niet door het werk op zichzelf.
Wel zie ik dat er nogal snel verbanden worden gelegd. Een kapster die geen leuke jeugd heeft gehad, niemand die zal zeggen dat ze daarom maar kapster is geworden. Een hoer die geen leuke jeugd heeft gehad, arm beschadigd ding die daarom hoer is geworden. Zie je nou wel dat het een slecht beroep is!
Natuurlijk geld dat als het niet vrijwillig is het wel schadelijk is, dat dient keihard aangepakt te worden naar mijn mening, Inc de 'klanten' strafbaar stellen.
Maar alleen in combi met ruime mogelijkheden om het vrijwillig te kunnen doen (en bezoeken).
Als mijn werkgever zegt 'hier doe jij maar effe dat kutklusje' voel ik me er ook niet prettig bijquote:Op zaterdag 29 april 2017 16:52 schreef -PesteNoire- het volgende:
[..]
Juist.
Ik denk dat ik een compleet ander wereldbeeld heb wat betreft dit onderwerp. Als er hier een vrouw aan de deur staat die ik niet ken en die me 50 euro geeft om seks met haar te hebben, zou ik me er absoluut niet prettig bij voelen.
Snap dan ook niet dat mensen hier zo makkelijk over denken.
En hoe lang zit je al zonder seks? En uiteraard kijk je ook geen porno veronderstel ik?quote:Op zaterdag 29 april 2017 16:29 schreef -PesteNoire- het volgende:
[..]
Ja zeker. Ik heb op dit moment ook geen relatie, geen probleem.
En je betaald ook voor klasse (om het even zo te zeggen), de duurdere zijn vaak escorts, kleden en gedragen zich als vrouwen met geld.quote:Op zaterdag 29 april 2017 12:13 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Hmmmm, je betaalt per handeling? Dus, laten we zeggen penetratie kost x euro. In dat geval zo zo een vrouw zo snel mogelijk de bezoeker laten klaarkomen inderdaad.
Ah ja, dat lijkt me ook logisch.quote:Op zaterdag 29 april 2017 17:00 schreef Luuntje het volgende:
[..]
En je betaald ook voor klasse (om het even zo te zeggen), de duurdere zijn vaak escorts, kleden en gedragen zich als vrouwen met geld.
De vrouwen op een afwerkplek of die voor 50 tientjes een man afwerken zien er doorgaans doorsnee uit of juist heel weinig gekleed.
Zij doen het vaak omdat er drugs of drank in het spel is.
Klopt.quote:Op zaterdag 29 april 2017 16:59 schreef Johnshooter2 het volgende:
[..]
En hoe lang zit je al zonder seks? En uiteraard kijk je ook geen porno veronderstel ik?
Alsof ik wel seksueel gefrustreerd ben..quote:Op zaterdag 29 april 2017 17:03 schreef -PesteNoire- het volgende:
[..]
Klopt.
Heb op mijn 15de mijn laatste echte relatie gehad met een meisje van toentertijd 17. Daar heb ik alles mee gedaan. Het geluk dat ik heb is dat ik niet seksueel gefrustreerd ben.
Dat zeg ik absoluut niet.quote:Op zaterdag 29 april 2017 17:05 schreef Johnshooter2 het volgende:
[..]
Alsof ik wel seksueel gefrustreerd ben..
Ja, met het ouder worden zijn mijn gedachten over dit onderwerp ook steeds liberaler geworden.quote:Op zondag 30 april 2017 10:32 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
De leeftijd verklaart een hoop.
Waar heb je het over?quote:Op zondag 30 april 2017 10:32 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
De leeftijd verklaart een hoop.
Jij bent 16, toch?quote:Op zondag 30 april 2017 11:20 schreef -PesteNoire- het volgende:
[..]
Jullie weten nu ook al hoe oud ik ben?
En je laatste relatie was op je 15e zei je net? Ging er van uit dat je 17 was ofzo.quote:Op zondag 30 april 2017 12:08 schreef -PesteNoire- het volgende:
Ik ben 29 voor het geval dit weer een eigen leventje gaat leiden.
Dus langer dan 10 jaar droog staan?quote:Op zondag 30 april 2017 12:08 schreef -PesteNoire- het volgende:
Er zijn genoeg vissen in de zee dit weet jij toch ook?quote:Op zondag 30 april 2017 12:08 schreef -PesteNoire- het volgende:
Hoe weet jij nou wat voor relatie ik had?quote:Op zondag 30 april 2017 12:14 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
[..]
En je laatste relatie was op je 15e zei je net? Ging er van uit dat je 17 was ofzo.
Maargoed, je kunt ook niet echt van ervaring spreken als je 29 bent en je enige relatie was toen je 15 was
Ah. Alle hoerenlopers zijn lelijk.quote:Op zondag 30 april 2017 15:16 schreef JaJammerJan het volgende:
Kansloze comments hier van mensen die hoerenlopers zwartmaken. Het feit is dat het voor lelijke mannen de moeite niet waard is om op conventionele manier proberen een relatie/seks te krijgen. Als je dan toch wat lichamelijke intimiteit wilt dan zijn escorts/hoeren je enige optie.
Mensen belachelijk maken, omdat ze door slechte genen lelijk zijn geboren en naar de hoeren moeten voor seks, is echt kansloos.
Vrouwen krijgen echt dik betaald in de seksindustrie en ze kiezen er dan ook gewoon zelf voor om hun lichaam te verkopen in plaats van op een andere manier centen te verdienen. Geen compassie voor.
Je voortplanten in 2017 in een samenleving en wereld zo bedorven als nuquote:Op zondag 30 april 2017 16:03 schreef agter het volgende:
[..]
Ah. Alle hoerenlopers zijn lelijk.
Wel goed dan dat ze zich niet voortplanten.
De lelijkers sterven uit. Want dat zijn enkel hoerenlopers. Toch?quote:Op zondag 30 april 2017 16:26 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Je voortplanten in 2017 in een samenleving en wereld zo bedorven als nu
Lelijke mensen zullen zich over het algemeen inderdaad minder voortplanten. Maar in de samenleving zoals deze nu werkt, betekent dat enkel dat de standaarden op uiterlijk simpelweg verder omhoog zullen gaan en de minder lelijke mensen in de toekomst de pineut zijn.quote:Op zondag 30 april 2017 16:28 schreef agter het volgende:
[..]
De lelijkers sterven uit. Want dat zijn enkel hoerenlopers. Toch?
In mijn ervaring zijn het vooral de zwaar sociaal gestoorden die echt geen relatie/seks kunnen krijgen op de conventionele manier, niet zozeer de lelijkerds. Niet dat het minder vervelend is of dat ze daardoor lekker moeten verrekken. Ik vind het prima dat prostitutie een uitkomst biedt.quote:Op zondag 30 april 2017 15:16 schreef JaJammerJan het volgende:
Kansloze comments hier van mensen die hoerenlopers zwartmaken. Het feit is dat het voor lelijke mannen de moeite niet waard is om op conventionele manier proberen een relatie/seks te krijgen. Als je dan toch wat lichamelijke intimiteit wilt dan zijn escorts/hoeren je enige optie.
Mensen belachelijk maken, omdat ze door slechte genen lelijk zijn geboren en naar de hoeren moeten voor seks, is echt kansloos.
Vrouwen krijgen echt dik betaald in de seksindustrie en ze kiezen er dan ook gewoon zelf voor om hun lichaam te verkopen in plaats van op een andere manier centen te verdienen. Geen compassie voor.
Problemen in sociale omgang worden vaak veroorzaakt uit slecht behandeld worden door het hebben van een slecht uiterlijk. Zo kan gepest worden om je uiterlijk in je jeugd leiden tot een persoonlijkheidsstoornis.quote:Op zondag 30 april 2017 16:54 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
In mijn ervaring zijn het vooral de zwaar sociaal gestoorden die echt geen relatie/seks kunnen krijgen op de conventionele manier,
Goed om te horen dat je het prima vindt. Ik ben echt volledig klaar met mensen die mensen beoordelen op hun capaciteit om een vriendin te krijgen. Voor de best uitziende 20% komt dit namelijk continu vanzelf, ook al ben je qua persoonlijkheid niet om uit te staan. Voor de 60% middenmoot beginnen persoonlijkheid en andere zaken waar je zelf meer grip op hebt pas een rol te spelen. Maar dan nog hebben deze mensen het voordeel dat ze uit een neutrale positie een eerste indruk zich kunnen bewijzen.quote:niet zozeer de lelijkerds. Niet dat het minder vervelend is of dat ze daardoor lekker moeten verrekken. Ik vind het prima dat prostitutie een uitkomst biedt.
Hier ben ik het helemaal mee eens. Het moet toch al vaak een factor van en, en, en zijn wil iemand echt geen kans maken op een relatie. Dan moet je het statistisch gesproken wel heel slecht getroffen hebben (nul sociale vaardigheden, vele psychische en lichamelijke ziektes, geen werk of opleiding, en en zeer lelijk uiterlijk). Dat is toch bij verreweg de meeste mensen niet het geval.quote:Op zondag 30 april 2017 16:54 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
In mijn ervaring zijn het vooral de zwaar sociaal gestoorden die echt geen relatie/seks kunnen krijgen op de conventionele manier, niet zozeer de lelijkerds. Niet dat het minder vervelend is of dat ze daardoor lekker moeten verrekken. Ik vind het prima dat prostitutie een uitkomst biedt.
Hoe kom je erbij?quote:Op zondag 30 april 2017 17:43 schreef agter het volgende:
Maar dan moeten er toch evenveel vrouwen op zoek zijn als mannen?
Dat vraag ik me dan ook af. Je hoort vaak dat vrouwen altijd alles en iedereen kunnen krijgen maar dat betwijfel ik.quote:Op zondag 30 april 2017 17:43 schreef agter het volgende:
Ja, en dat dat blijbaar niet zo is, weerlegt het """feit""" dat alleen lelijkers of contactgestoorden naar de hoeren gaan. Of escorts laten komen.quote:Op zondag 30 april 2017 17:43 schreef agter het volgende:
Waarschijnlijk kunnen ze alles krijgen als ze hun benen spreiden, maar in de praktijk willen ze dat vermoedelijk niet. Onder meer door het risico op zwangerschap en het feit dat je dan als slet en hoer wordt uitgescholden, bij een man heet dat bewonderend "player" en zo.quote:Op zondag 30 april 2017 18:11 schreef -PesteNoire- het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dan ook af. Je hoort vaak dat vrouwen altijd alles en iedereen kunnen krijgen maar dat betwijfel ik.
quote:Op zondag 30 april 2017 17:43 schreef agter het volgende:
Ik denk dat het beeld op het internet nogal vertekend. Je ziet vaak mannen dat soort klaagtopics openen en het zijn voornamelijk mannen die een prostituee bezoeken, maar er zullen even zoveel vrouwen zijn die niemand kunnen krijgen of in ieder geval waar geen enkele man een relatie mee wilt beginnen.quote:Op zondag 30 april 2017 18:11 schreef -PesteNoire- het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dan ook af. Je hoort vaak dat vrouwen altijd alles en iedereen kunnen krijgen maar dat betwijfel ik.
Klopt. Waar gaan die heen voor hun behoeftes?quote:Op zondag 30 april 2017 18:44 schreef Buurtzwaan het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat het beeld op het internet nogal vertekend. Je ziet vaak mannen dat soort klaagtopics openen en het zijn voornamelijk mannen die een prostituee bezoeken, maar er zullen even zoveel vrouwen zijn die niemand kunnen krijgen of in ieder geval waar geen enkele man een relatie mee wilt beginnen.
Bestaan er niet ook mannelijke prostituees ? Al zullen er meer homo's op af komen dan vrouwen als ze er al zijn.quote:Op zondag 30 april 2017 18:48 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Klopt. Waar gaan die heen voor hun behoeftes?
Nou, ik denk dat vrouwen net zo hoog ( al dan niet hoger zelfs) libido hebben als mannen hoor.quote:Op zondag 30 april 2017 18:53 schreef Buurtzwaan het volgende:
[..]
Bestaan er niet ook mannelijke prostituees ? Al zullen er meer homo's op af komen dan vrouwen als ze er al zijn.![]()
Dat zal toch wel ermee te maken hebben dat behoeften bij veel vrouwen toch net iets anders in elkaar steekt dan bij mannen. Laat ik het zo zeggen, als die drang even sterk aanwezig was, was de helft van het bordeel toch wel gevuld met mannelijke prostituees.
Er is ooit een film gemaakt over een mannelijke hoer. Zo'n 15 jaar geleden in de bios gezien. Heb me sindsdien altijd afgevraagd waarom er vrijwel geen mannelijke hoeren zijn.quote:Op zondag 30 april 2017 18:53 schreef Buurtzwaan het volgende:
[..]
Bestaan er niet ook mannelijke prostituees ? Al zullen er meer homo's op af komen dan vrouwen als ze er al zijn.![]()
Dat zal toch wel ermee te maken hebben dat behoeften bij veel vrouwen toch net iets anders in elkaar steekt dan bij mannen. Laat ik het zo zeggen, als die drang even sterk aanwezig was, was de helft van het bordeel toch wel gevuld met mannelijke prostituees.
Gewoon doen. Als je niet kan ben je waarschijnlijk een homo. Denk je dat het in de steentijd anders ging? We zijn nog steeds beesten.quote:Op vrijdag 28 april 2017 13:51 schreef -PesteNoire- het volgende:
Als ik ergens zeker van ben is dat ik geen homo ben.quote:Op zondag 30 april 2017 19:00 schreef Atak het volgende:
[..]
Gewoon doen. Als je niet kan ben je waarschijnlijk een homo.
Waarom betalen voor wat je met groot gemak gratis kunt krijgen?quote:Op zondag 30 april 2017 18:55 schreef -PesteNoire- het volgende:
[..]
Er is ooit een film gemaakt over een mannelijke hoer. Zo'n 15 jaar geleden in de bios gezien. Heb me sindsdien altijd afgevraagd waarom er vrijwel geen mannelijke hoeren zijn.
Wat dan wel? Bi?quote:Op zondag 30 april 2017 19:00 schreef -PesteNoire- het volgende:
[..]
Als ik ergens zeker van ben is dat ik geen homo ben.
Ik ben hetero. Nogmaals, daar twijfel ik absoluut niet aan.quote:
Als vrouwen het niet bij prostituees zoeken dan zou dat betekenen dat ze of vaak een ons hebben of het voornamelijk in een relatie zoeken. Dat laatste is zowat uitgesloten bij de vrouwen die ik net beschreef. Het lijkt me trouwens ook nogal sterk dat dat soort vrouwen het van een ons moeten hebben. Als iemand zo gek als een deur is en ook nog eens oerlelijk dan duik je daar als man toch niet vrijwillig het bed mee in.quote:Op zondag 30 april 2017 18:55 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat vrouwen net zo hoog ( al dan niet hoger zelfs) libido hebben als mannen hoor.
Er zal wel geen vraag naar zijn.quote:Op zondag 30 april 2017 18:55 schreef -PesteNoire- het volgende:
Er is ooit een film gemaakt over een mannelijke hoer. Zo'n 15 jaar geleden in de bios gezien. Heb me sindsdien altijd afgevraagd waarom er vrijwel geen mannelijke hoeren zijn.
Vrouwen kunnen ALTIJD sex krijgen als ze dat willen. En zolang ze niet dik is, kan een vrouw ook altijd in een relatie komen. Dit komt doordat vrouwen een veel groter aanbod aan vrouwen hebben, dan het aanbod aan vrouwen dat mannen hebben. Het is vrij gewoon om een man 5 jaar ouder te daten voor vrouwen, terwijl dit andersom ongewoon is.quote:Op zondag 30 april 2017 18:11 schreef -PesteNoire- het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat vrouwen altijd seks kunnen hebben als ze dat willen.quote:Op zondag 30 april 2017 19:42 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen ALTIJD sex krijgen als ze dat willen. En zolang ze niet dik is, kan een vrouw ook altijd in een relatie komen. Dit komt doordat vrouwen een veel groter aanbod aan vrouwen hebben, dan het aanbod aan vrouwen dat mannen hebben. Het is vrij gewoon om een man 5 jaar ouder te daten voor vrouwen, terwijl dit andersom ongewoon is.
Pas rond een jaar of 30-35 begint de relatiemarkt zich een beetje te stabiliseren en kunnen veel ongewenste, lelijke mannen ook eindelijk settelen met een uitgewoonde vrouw (betabux). Lelijke mannen zullen echter nooit van het vrouwelijke lichaam op het hoogtepunt kunnen genieten.
Sommige kiezen er bewust maar soms worden ze gedwongen. Het is niet altijd even mooi.quote:Op zondag 30 april 2017 15:16 schreef JaJammerJan het volgende:
Vrouwen komen over het algemeen sneller aan een partner dan een man.quote:Op zondag 30 april 2017 18:48 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Klopt. Waar gaan die heen voor hun behoeftes?
Gigolos.quote:Op zondag 30 april 2017 18:53 schreef Buurtzwaan het volgende:
[..]
Onzin. Genoeg vrouwen die niet aan een man komen.quote:Op zondag 30 april 2017 20:31 schreef AndereBaby het volgende:
[..]
Vrouwen komen over het algemeen sneller aan een partner dan een man.
Dat geloven de hopelozen hier niet!quote:Op zondag 30 april 2017 20:34 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Onzin. Genoeg vrouwen die niet aan een man komen.
En toch is het zo.quote:Op zondag 30 april 2017 20:45 schreef oganesson het volgende:
[..]
Dat geloven de hopelozen hier niet!
hoe kan dat nou?quote:Op zondag 30 april 2017 20:31 schreef AndereBaby het volgende:
[..]
Vrouwen komen over het algemeen sneller aan een partner dan een man.
Ik ben niet heel lelijk,ik heb een fatsoenlijk lijf enzovoort,quote:Op zondag 30 april 2017 18:23 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Ja, en dat dat blijbaar niet zo is, weerlegt het """feit""" dat alleen lelijkers of contactgestoorden naar de hoeren gaan. Of escorts laten komen.
Een heel grote doelgroep zijn de mannen die zonder vrouwen ver van huis zijn, waaronder succesvolle zakenmannen.
Als ze zoals jij zijn geloof ik dat bestquote:Op zondag 30 april 2017 20:34 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Onzin. Genoeg vrouwen die niet aan een man komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |