SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Al 35 jaar en eik al langer.quote:Op donderdag 27 april 2017 23:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Volgens mij is het een toffe vrouw.
Met Stien kun je alle kanten opquote:
normaal, wasda?quote:
Stien is van vele markten thuis, maar vooral een baas op reggae muziekquote:
Je moet toch wat met al die platen?quote:Op vrijdag 28 april 2017 00:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Stien is van vele markten thuis, maar vooral een baas op reggae muziek
Je kan er ook een lamp van makenquote:Op vrijdag 28 april 2017 00:09 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Je moet toch wat met al die platen?
Probeer ze dan nog maar eens te draaien. Wordt de lamp zo zwaar vanquote:
Ik hou van bijna alle muziek stijlen maar heb wel vaak een voorkeur in periodes wat ik meer luister of wil luisterenquote:Op vrijdag 28 april 2017 00:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Stien is van vele markten thuis, maar vooral een baas op reggae muziek
Wanneer ga je hier in de buurt weer eens draaien?quote:Op vrijdag 28 april 2017 00:09 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Je moet toch wat met al die platen?
Geen idee, het is meestal vroeg of erg laat.quote:Op vrijdag 28 april 2017 00:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Wanneer ga je hier in de buurt weer eens draaien?
Er zijn nog maar weinig bikkels over.quote:Op vrijdag 28 april 2017 00:15 schreef puzziepie het volgende:
Half FOK ligt volgens mij al op een oor
Hey Stien .. Ik hoorde me als geroepenquote:Op vrijdag 28 april 2017 00:16 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Er zijn nog maar weinig bikkels over.
UTO zeker .. thats for surequote:Op vrijdag 28 april 2017 00:15 schreef puzziepie het volgende:
quote:Op vrijdag 28 april 2017 00:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Hey Stien .. Ik hoorde me als geroepen
Klopt , het wordt steeds rustiger op FOKquote:Op vrijdag 28 april 2017 00:16 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Er zijn nog maar weinig bikkels over.
Ik moet wel bekennen dat het voor mij ook moeilijker wordtquote:Op vrijdag 28 april 2017 00:15 schreef puzziepie het volgende:
Voor heel veel mensen geloof ikquote:Op vrijdag 28 april 2017 00:18 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik moet wel bekennen dat het voor mij ook moeilijker wordt
Wat heb je dr aangedaan man ?quote:Op vrijdag 28 april 2017 00:19 schreef Stien_Struis het volgende:
Mijn muts ligt nu nog te stuiteren in bed.
Behoorlij om eerlijk te zijnquote:
Ja , niks aan vind ikquote:Op vrijdag 28 april 2017 00:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat heb je dr aangedaan man ?
[..]
Behoorlij om eerlijk te zijn
FOK bedoel je?quote:Op vrijdag 28 april 2017 00:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb het soms aanstaan maar of ik er nu vrolijk van wordt ... Nee niet echt
Het is even wennen misschien, deze muziek. Maar lekkerquote:Op vrijdag 28 april 2017 00:24 schreef Stien_Struis het volgende:
Kom niet echt vriendelijk over volgens haar maar daar denk ik anders over.
Wie is haar?quote:Op vrijdag 28 april 2017 00:24 schreef Stien_Struis het volgende:
Kom niet echt vriendelijk over volgens haar maar daar denk ik anders over.
Het moet ook wel een eyeopener zijn om door jou op sleeptouw genomen te worden gewezen te zijn.quote:Op vrijdag 28 april 2017 00:28 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ze moest ook wel mee naar de vreemdste dingen, begrijp ook wel dat ze onderweg afgehaakt is.
Oh zo jaquote:
herkenbaar.. gemakzucht is het , maar ook verslaving.. opzeggen is een paar klikken en done... Maar dan moet je ook stoppen met de COS volgen, anders werkt het niet ...quote:Op vrijdag 28 april 2017 00:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh zo ja
ik kijk de laatste tijd minder, moet het eigenlijk opzeggen maar dat vergeet ik of het is uit een soort van gewenning ,
Dus ik moet gewoon de boel op gaan zeggen, leuk is het allang niet meer
Ah nu snap ik emquote:Op vrijdag 28 april 2017 00:31 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Het valt niet mee om met mij samen te leven, tot diep in de nacht deze shit.
Ben iets te wild.quote:Op vrijdag 28 april 2017 00:30 schreef knokkels het volgende:
[..]
Het moet ook wel een eyeopener zijn om door jou op sleeptouw genomen te worden gewezen te zijn.
Sterke vrouw. Respectquote:Op vrijdag 28 april 2017 00:31 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Het valt niet mee om met mij samen te leven, tot diep in de nacht deze shit.
Iets, zegt ie met droge ogen.quote:
Ja dat , hoewel ik hier begon te lezen zonder dat ik streams hadquote:Op vrijdag 28 april 2017 00:32 schreef chufi het volgende:
[..]
herkenbaar.. gemakzucht is het , maar ook verslaving.. opzeggen is een paar klikken en done... Maar dan moet je ook stoppen met de COS volgen, anders werkt het niet ...
Ik vul al veel te vaak dingen in die achteraf dan toch anders blekenquote:
Tsja mijn muts houd ik ook maar denk ik.quote:Op vrijdag 28 april 2017 00:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja dat , hoewel ik hier begon te lezen zonder dat ik streams had
Het is gemakzucht en zeker ook wel verslavend , en ik heb al zeker 5 keer gezegd dat ik er klaar mee was
\En nog steeds heb ik de boel niet opgezegd
Lijkt me verstandigquote:Op vrijdag 28 april 2017 00:37 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Tsja mijn muts houd ik ook maar denk ik.
Daar kijk je streams, hier luister je en kun je je ogen voor andere dingen gebruikenquote:Op vrijdag 28 april 2017 00:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja dat , hoewel ik hier begon te lezen zonder dat ik streams had
Het is gemakzucht en zeker ook wel verslavend , en ik heb al zeker 5 keer gezegd dat ik er klaar mee was
\En nog steeds heb ik de boel niet opgezegd
Precies! ik luister veel naar muziek en muziek neemt je meequote:Op vrijdag 28 april 2017 00:39 schreef knokkels het volgende:
[..]
Daar kijk je streams, hier luister je en kun je je ogen voor andere dingen gebruiken
Je weet dat het écht los gaat wanneer Stien Duits gaat brabbelenquote:
Ik ga meestal door totdat ik omval.quote:Op vrijdag 28 april 2017 00:45 schreef puzziepie het volgende:
Tot hoe laat wordt hier altijd muziek gedraaid eigenlijk?
Want ik snap nog niet hoe het zit hier
echt?quote:Op vrijdag 28 april 2017 00:47 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ik ga meestal door totdat ik omval.
Echt waar. Meerdere keren meegemaakt. Of Stien of ik als laatste luisteraarquote:
Zulke dingen krijg je danquote:Goh, 6 uur.. nou ja dan is naar bed gaan een beetje nutteloos.
Wow!!quote:Op vrijdag 28 april 2017 00:48 schreef knokkels het volgende:
[..]
Echt waar. Meerdere keren meegemaakt. Of Stien of ik als laatste luisteraar
Daar zit wat in jaquote:Op vrijdag 28 april 2017 00:50 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Je bent dwaas of je bent het niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Dwaas van goeie deuntjesquote:Op vrijdag 28 april 2017 00:50 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Je bent dwaas of je bent het niet.
Die Dancehall afgelopen middag was slechts een voorproefje.quote:
quote:Op vrijdag 28 april 2017 00:51 schreef knokkels het volgende:
Ik ga er zo zoetjesaan wel vandoor.. Door het vele gapen zie ik het beeld niet meer![]()
Straks ga ik allemaal rare dingen typenDaar kan ik me ook wat bij voorstellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Slaap lekker knokkels
My age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:Op vrijdag 28 april 2017 00:51 schreef knokkels het volgende:
Ik ga er zo zoetjesaan wel vandoor.. Door het vele gapen zie ik het beeld niet meer![]()
Straks ga ik allemaal rare dingen typenWatje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Owquote:Op vrijdag 28 april 2017 00:52 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Die Dancehall afgelopen middag was slechts een voorproefje.
Ik zou het niet wetenquote:Op vrijdag 28 april 2017 00:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Daar kan ik me ook wat bij voorstellen![]()
Slaap lekker knokkels
Heel FOK ligt al te slapenquote:Op vrijdag 28 april 2017 00:54 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten![]()
Slaap lekker en nog heel veel fun met Stien
Dat had ik al door toen ik vorige week met Mo en jou in de SC muziekjes postenquote:Op vrijdag 28 april 2017 00:58 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ben van vele markten thuis. als het maar obscuur is.
Nu ben ik lekker thuis aan het kloten met shit op mijn HD's.quote:Op vrijdag 28 april 2017 01:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat had ik al door toen ik vorige week met Mo en jou in de SC muziekjes posten
daar kwamen wel interessante muziekjes uit
Hoe doe je dat normaliter dan?quote:Op vrijdag 28 april 2017 01:01 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Nu ben ik lekker thuis aan het kloten met shit op mijn HD's.
Vroeger met vinyl, sta ik op YT.quote:
Oh zo ja!! Nu snap ik wat je bedoeltquote:Op vrijdag 28 april 2017 01:04 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Vroeger met vinyl, sta op YT.
Normaal gesproken ben ik de man van het geluid.
Ga vast nog wel weer keer Dub set doen.quote:Op vrijdag 28 april 2017 01:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh zo ja!! Nu snap ik wat je bedoelt![]()
Vinyl is heel anders lijkt mij
Tof!!quote:Op vrijdag 28 april 2017 01:06 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ga vast nog wel weer keer Dub set doen.
Kan het zo veranderen, dit is al aardig in de richting.quote:Op vrijdag 28 april 2017 01:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Tof!!
Daar ben ik wel benieuwd naar
ik vind dub ook erg lekker en heb ook wel eea aan dub
Oh je gaat zo over op dub?quote:Op vrijdag 28 april 2017 01:13 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Kan het zo veranderen, dit is al aardig in de richting.
quote:Op vrijdag 28 april 2017 01:17 schreef Stien_Struis het volgende:
Welkom in de Stien Late Nite Dub Show.
Hahaquote:Op vrijdag 28 april 2017 01:21 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Dit kan weleens een latertje gaan worden nu.
Dit is wat ik met vinyl draai.quote:Op vrijdag 28 april 2017 01:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
HahaJe 'zit er helemaal in'?
Ik zie wel tot wanneer ik het vol hou![]()
Volgens mij ligt de rest van FOK sowieso al te maffen
Lekker ! Ik ken jou uiteraard niet maar je bent volgens mij ook zo;'n muziek freakquote:
Pieter de Rastaman.quote:Op vrijdag 28 april 2017 01:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Lekker ! Ik ken jou uiteraard niet maar je bent volgens mij ook zo;'n muziek freak
Grappig want er zitten hier een aantal muziek freaks die er helemaal in zitten als ze met muziek bezig zijn
Vind ik altijd leuk om te zien
Jij? Of bedoel je iemand die ik zeer wss niet kenquote:
Sig000 was de 1e, daarna nog vele klonen.quote:Op vrijdag 28 april 2017 01:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jij? Of bedoel je iemand die ik zeer wss niet ken
Jij bedoel je toch?quote:Op vrijdag 28 april 2017 01:35 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Sig000 was de 1e, daarna nog vele klonen.
Krijg het soms op mijn heupen na een tijd en dan neem ik weer een andere.quote:Op vrijdag 28 april 2017 01:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jij bedoel je toch?![]()
Ik snap niks van dat klonen gedoe, heb al 10 jaar dezelfde naam hier en zou ook niet eens weten hoe dat allemaal in elkaar zit
Snap ook niks van dat kloon beleid eigenlijk![]()
Maar ik zie wel regelmatig bepaalde users waarvan ik het idee heb dat ze een kloon zijn. Maar verder zegt het mij niks
Ah , Ik snap dat soort dingen niet, ook niet hoe dat werktquote:Op vrijdag 28 april 2017 01:42 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Krijg het soms op mijn heupen na een tijd en dan neem ik weer een andere.
Ben ook niet te volgen, zit in mijn genen.quote:Op vrijdag 28 april 2017 01:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ah , Ik snap dat soort dingen niet, ook niet hoe dat werkt![]()
Ik ben blij dat ik hier nog in kan en mijn ww en alles het nog doet ,
Ben wel een tijd mijn ww kwijt geweest , en dan is het een heel gedoe om dat te veranderen (staat me tenminste iets van bij)
Een aantal jaren geleden was het 'nachts ook nog veel actiever ,maar dat is ook echt zwaar achteruit gegaan het wordt overal steeds rustiger hier
Het zou ook niet zo moeten zijn dat mensen anderen moeten kunnen/willen volgenquote:Op vrijdag 28 april 2017 01:49 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ben ook niet te volgen, zit in mijn genen.
Ik gooi er nog orgeltje in.quote:Op vrijdag 28 april 2017 01:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het zou ook niet zo moeten zijn dat mensen anderen moeten kunnen/willen volgen
Vergeet die bas niet.quote:Op vrijdag 28 april 2017 01:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat orgeltje doet het hem , heerlijk
De bas is samen met de drums bepalend en de basis voor de muziekquote:
En geniale teksten soms.quote:Op vrijdag 28 april 2017 01:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
De bas is samen met de drums bepalend en de basis voor de muziek
Hahaquote:Op vrijdag 28 april 2017 02:09 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ben pas net op gang nu, zo'n Dubset duurt wel ff hoor.
Ik had hier een paar uur geleden wel last van een trillende vloer in de flat, Dat was nog voor 00.00 uurquote:
Dubbel feest dus, alleen een dag laterquote:Op vrijdag 28 april 2017 02:23 schreef Stien_Struis het volgende:
De bovenburen deinen mee nu maar die hadden gisteren een feestje
Ga altijd tot het randje.quote:Op vrijdag 28 april 2017 02:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dubbel feest dus, alleen een dag later
Ik niet met alles maar wel met veel,quote:
Deze shit deed ik altijd op zaterdagmiddag van 14u tot 20:00u als Chill out en opwarmer.quote:Op vrijdag 28 april 2017 02:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik niet met alles maar wel met veel,
Je leeft maar een keer
En nu dus in de nacht hoe vaak per week draaien jullie eigenlijk?quote:Op vrijdag 28 april 2017 02:38 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Deze shit deed ik altijd op zaterdagmiddag van 14u tot 20:00u als Chill out en opwarmer.
Dat wisselt nogal, ik heb geen vast rooster, vergeet ik.quote:Op vrijdag 28 april 2017 02:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En nu dus in de nacht hoe vaak per week draaien jullie eigenlijk?
Of wisselt dat per week of dag ?
Dat zou ik ook hebben , ik vergeet bijna allesquote:Op vrijdag 28 april 2017 02:41 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Dat wisselt nogal, ik heb geen vast rooster, vergeet ik.
Er zijn veel verschillende DJ's en die draaien ieder zo hun eigen show op de radio.quote:Op vrijdag 28 april 2017 02:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat zou ik ook hebben , ik vergeet bijna alles
Maar jullie werken wel volgens een rooster las ik
Ik kom hier ook nog maar sinds gisteren en heb geen idee hoe jullie dat doen of hoe het werkt met verzoekjes of wanneer bepaalde mensen draaien
Dat laatste las ik ja , maar in principe zijn er dus 24/7 DJ 's die draaien?quote:Op vrijdag 28 april 2017 02:50 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Er zijn veel verschillende DJ's en die draaien ieder zo hun eigen show op de radio.
Is er geen DJ dan zwemt er verzoekbot in de kom rond.
In de avond meestal, ik ben zelf meer van de incourante tijden.quote:Op vrijdag 28 april 2017 02:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat laatste las ik ja , maar in principe zijn er dus 24/7 DJ 's die draaien?
Oh ok, dus eigenlijk alleen de avonden vaste mensen die draaien begrijp ikquote:Op vrijdag 28 april 2017 02:55 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
In de avond meestal, ik ben zelf meer van de incourante tijden.
Knokkels wil nog wel eens keer uit de band springen en nachtje doorhalen, af en toe komt EggsTC langs en verder zijn er elke avond wel Dj'squote:Op vrijdag 28 april 2017 02:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh ok, dus eigenlijk alleen de avonden vaste mensen die draaien begrijp ik
Te
Ja van knokkels weet ik ik heb gisteren tot een uur of 6 in de ochtend hier geluisterdquote:Op vrijdag 28 april 2017 03:00 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Knokkels wil nog wel eens keer uit de band springen en nachtje doorhalen, af en toe komt EggsTC langs en verder zijn er elke avond wel Dj's
Vis?quote:Op vrijdag 28 april 2017 03:03 schreef Stien_Struis het volgende:
Nu zit je even met die vis in de kom opgescheept
quote:Op vrijdag 28 april 2017 03:48 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ja, heb het maar iets zachter gezet.
Ben het wel gewend met die jongens, meest gelachen ooit op TNO kraakterrein toen campinggasten paar km verder van luchtbed af dreunde.quote:
Je zou eerde het tegenovergestelde verwachtenquote:Op vrijdag 28 april 2017 04:26 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
De buren houden niet van Dub, misschien dat dit beter valt dan.
Als je wil dat ik opzout kan je dat ook gewoon zeggen hoorquote:Op vrijdag 28 april 2017 04:31 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Kan ook zomaar Garagerock gaan draaien hoor.
Vandaag niet.quote:Op vrijdag 28 april 2017 04:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als je wil dat ik opzout kan je dat ook gewoon zeggen hoor
Is ook niet nodig , ik voel vaak redelijk goed aan wanneer het mijn tijd is om te vertrekkenquote:
Volgens mij ben ik inmiddels aardig ergens in de ruimte aan het vertrekken.quote:Op vrijdag 28 april 2017 04:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Is ook niet nodig , ik voel vaak redelijk goed aan wanneer het mijn tijd is om te vertrekken
Dat is altijd handig.quote:Op vrijdag 28 april 2017 04:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Is ook niet nodig , ik voel vaak redelijk goed aan wanneer het mijn tijd is om te vertrekken
Dan hoef de ander het niet te melden, scheelt een hoop gedoe, toch?quote:
Tsssquote:Op vrijdag 28 april 2017 04:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan hoef de ander het niet te melden, scheelt een hoop gedoe, toch?
ik had van mezelf nog even mogen blijven liggen maar jaquote:Op vrijdag 28 april 2017 07:18 schreef Elfletterig het volgende:
Welk één drukte hier op dit vroege uur
Je zou bijna denken dat iemand draait
Ik ben laatquote:Op vrijdag 28 april 2017 07:21 schreef just me het volgende:
[..]
ik had van mezelf nog even mogen blijven liggen maar ja
doe voorzichtig!quote:Op vrijdag 28 april 2017 07:23 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Ik ben laatzit nu als de bliksem m'n eten naar binnen te werken
Ik ook wel. Ik zou om 08:00 uur moeten opstaan, maar ja... ik was rond 06:20 uur wakker. Moet nog erg wennen aan het nieuwe ritme, maar vroeg opstaan lukt primaquote:Op vrijdag 28 april 2017 07:21 schreef just me het volgende:
[..]
ik had van mezelf nog even mogen blijven liggen maar ja
mogguh Oscar, die vlag mag wel weer weg hoorquote:
Ik was gisterenavond ook lekker moe en vroeg opstaan heeft z'n voordeel, de was draait alquote:Op vrijdag 28 april 2017 07:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ook wel. Ik zou om 08:00 uur moeten opstaan, maar ja... ik was rond 06:20 uur wakker. Moet nog erg wennen aan het nieuwe ritme, maar vroeg opstaan lukt primaIk ben 's avonds rond 23:30 - 00:00 uur echt moe (niks voor mij), maar de nachtrust is nog te kort.
Was draaien is hier niet nodig en ik zou het de buren ook niet aan willen doen.quote:Op vrijdag 28 april 2017 07:28 schreef just me het volgende:
[..]
mogguh Oscar, die vlag mag wel weer weg hoor
[..]
Ik was gisterenavond ook lekker moe en vroeg opstaan heeft z'n voordeel, de was draait al
Ik zit te denken hoe ik al die boomstammen achter in mijn auto krijg, en hoeveel keer rijden dat gaat worden en of ik nog zeil heb om in de auto te leggen, druk in mijn hoofd dusquote:Op vrijdag 28 april 2017 07:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Was draaien is hier niet nodig en ik zou het de buren ook niet aan willen doen.Ik luister nu muziek, maar met de koptelefoon op.
Werk zequote:Op vrijdag 28 april 2017 07:32 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Jaaa ma![]()
Nu gauw pleitewerkse allemaal
quote:Op vrijdag 28 april 2017 07:32 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Jaaa ma![]()
Nu gauw pleitewerkse allemaal
quote:
gewoon vanavond laat buiten zetten. Dat doen wij trouwens altijd.quote:Op vrijdag 28 april 2017 07:53 schreef just me het volgende:
[..]Diaan
ze hebben hier de vuilnisophaal veranderd, ik moet op zaterdag (!!) de grijze container aan de straat hebben staan om 07.30 uur
op vrijdagavond ??quote:Op vrijdag 28 april 2017 07:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
gewoon vanavond laat buiten zetten. Dat doen wij trouwens altijd.
wij op donderdagavond. Maar ook weleens op vrijdagavond.quote:Op vrijdag 28 april 2017 07:57 schreef just me het volgende:
[..]
op vrijdagavond ??
![]()
ik kan het proberen maar handig is het niet
Hoe bevalt je werk?quote:Op vrijdag 28 april 2017 07:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ook wel. Ik zou om 08:00 uur moeten opstaan, maar ja... ik was rond 06:20 uur wakker. Moet nog erg wennen aan het nieuwe ritme, maar vroeg opstaan lukt primaIk ben 's avonds rond 23:30 - 00:00 uur echt moe (niks voor mij), maar de nachtrust is nog te kort.
Dat moet nog blijken. Het is eerst 5-6 weken opleidingquote:
Mooi zo.quote:Op vrijdag 28 april 2017 08:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat moet nog blijken. Het is eerst 5-6 weken opleidingMaar tot nu toe is het leuk en het is een gezellige groep mensen.
die met aardbeienquote:Op vrijdag 28 april 2017 08:21 schreef Melting het volgende:
En omdat het vrijdag is; weer wat lekkers bij de koffie/thee.
Vandaag: Limburgse vlaai.![]()
[ afbeelding ]
Tast toe, er is genoeg.
heb je ook Zwitserse Roomvlaai ?quote:Op vrijdag 28 april 2017 08:21 schreef Melting het volgende:
En omdat het vrijdag is; weer wat lekkers bij de koffie/thee.
Vandaag: Limburgse vlaai.![]()
[ afbeelding ]
Tast toe, er is genoeg.
quote:
Ow die lust ik ook wel.quote:Op vrijdag 28 april 2017 08:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Helaas. Vandaag niet.
Wel Limburgse roomvlaai.
[ afbeelding ]
Die is ook lekker.quote:
Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst vlaai heb gehad. Ik denk een keer op het werk. Vroeger kocht ik het wel vaak voor verjaardag...quote:Op vrijdag 28 april 2017 08:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Die is ook lekker.
Heb ik jaar of 3 geleden nog eens gehad.
Tegenwoordig altijd taart?quote:Op vrijdag 28 april 2017 08:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst vlaai heb gehad. Ik denk een keer op het werk. Vroeger kocht ik het wel vaak voor verjaardag...
quote:Op vrijdag 28 april 2017 08:38 schreef peaceman het volgende:
Wil je met Lennon vanmiddag naar de bios... heeft ie geen zin
zelfs aandringen hielp niet...quote:Op vrijdag 28 april 2017 08:39 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Wat is dat nou? Een kind dat niet naar de bios wil? Meteen naar bed, en de dokter bellen..... dat kan niet goed zijn.
quote:Op vrijdag 28 april 2017 08:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
zelfs aandringen hielp niet...
dat rare heeft ie van zijn moeder.. kan niet anders.
Werk ze, just me.quote:Op vrijdag 28 april 2017 08:42 schreef just me het volgende:
vlaai voor ontbijt
![]()
werken tot 11.30 uur
Eigenlijk niet meer nodig. De kinderen willen alleen slagroomtaart van de Hema en ik maak dan meestal zelf een kwarktaart erbij.quote:Op vrijdag 28 april 2017 08:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Tegenwoordig altijd taart?![]()
Jammer genoeg is er zo veel erg lekkere vlaai.
Hee, ik lees mee hè?quote:Op vrijdag 28 april 2017 08:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
zelfs aandringen hielp niet...
dat rare heeft ie van zijn moeder.. kan niet anders.
Ik vind kwarktaart ook erg lekker.quote:Op vrijdag 28 april 2017 09:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Eigenlijk niet meer nodig. De kinderen willen alleen slagroomtaart van de Hema en ik maak dan meestal zelf een kwarktaart erbij.
Wij vieren meestal onze verjaardagen niet en als we hem vieren, komt bezoek na de koffie en gebak en gaan dan meteen aan de borrel.
quote:Op vrijdag 28 april 2017 04:54 schreef Stien_Struis het volgende:
5:00u vertrek ik, want dan dreigt het licht te worden.
oeh... bustedquote:
Gewoon doen, doe ik hier ook altijdquote:Op vrijdag 28 april 2017 07:57 schreef just me het volgende:
[..]
op vrijdagavond ??
![]()
ik kan het proberen maar handig is het niet
Mooi verhaal inderdaad.quote:Op vrijdag 28 april 2017 09:23 schreef Melting het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)s-uit-rioolput.dhtml
![]()
Heldin.
Misschien is Vout de schuldige. Staat Bob Rivers er tussen?quote:Op vrijdag 28 april 2017 09:42 schreef Melting het volgende:
Ben even op mijn Nas aan het kijken of ik nog wat leuks tegenkom..... zie ik een mapje Kerst muziek. Kwam me niet bekend voor. Zit er voor dik 85 GB aan muziek in.
quote:Op vrijdag 28 april 2017 09:42 schreef knokkels het volgende:
[..]
Misschien is Vout de schuldige. Staat Bob Rivers er tussen?
Dank, maar ik ga altijd voor de rijstevlaai...quote:Op vrijdag 28 april 2017 08:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Helaas. Vandaag niet.
Wel Limburgse roomvlaai.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 april 2017 09:42 schreef Melting het volgende:
Ben even op mijn Nas aan het kijken of ik nog wat leuks tegenkom..... zie ik een mapje Kerst muziek. Kwam me niet bekend voor. Zit er voor dik 85 GB aan muziek in.
Ow die is ook lekker inderdaadquote:Op vrijdag 28 april 2017 09:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank, maar ik ga altijd voor de rijstevlaai...
Goedemorgen!![]()
Veel plezierquote:Op vrijdag 28 april 2017 09:44 schreef Melting het volgende:
Maar nu eerst naar mijn ouders. Even over de weekmarkt, en dan wat thee drinken.
Tot later.
Lekker. Ik heb tom poucen meegenomen naar het werk. Nu tijd voor thee en tom pouce.quote:Op vrijdag 28 april 2017 09:50 schreef DevFreak het volgende:
Wordt ik net wakker, staat er tom pouce in de koelkast!
Oh ja, die had ik daar laten staan.quote:Op vrijdag 28 april 2017 09:50 schreef DevFreak het volgende:
Wordt ik net wakker, staat er tom pouce in de koelkast!
Die ecktequote:
Zijn het echt stronken enzo die je kan gebruiken als brandhout? Gewoon foto's maken en op marktplaats zetten. Gratis af te halenquote:Op vrijdag 28 april 2017 07:33 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zit te denken hoe ik al die boomstammen achter in mijn auto krijg, en hoeveel keer rijden dat gaat worden en of ik nog zeil heb om in de auto te leggen, druk in mijn hoofd dus
Môggequote:
quote:
quote:
Môggequote:Op vrijdag 28 april 2017 10:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Zijn het echt stronken enzo die je kan gebruiken als brandhout? Gewoon foto's maken en op marktplaats zetten. Gratis af te halen
Ja, Gupquote:Op vrijdag 28 april 2017 07:18 schreef Elfletterig het volgende:
Welk één drukte hier op dit vroege uur
Je zou bijna denken dat iemand draait
Moggequote:
Goed plan, toch wel?quote:
DevFreak's Morning Vibesquote:Op vrijdag 28 april 2017 10:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Goed plan, toch wel?
Hoe heet je show?
Voor nu, even een half uurtjequote:Op vrijdag 28 april 2017 10:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Goed plan, toch wel?
Hoe heet je show?
En vanaf hoe laat?
quote:Op vrijdag 28 april 2017 10:25 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Voor nu, even een half uurtje
moet zo even weg
quote:Programma van vandaag
10:30 - 11:00 DJ DevFreak - DevFreak's Morning Vibes
Fantastisch nummer blijft dit.quote:Op vrijdag 28 april 2017 10:33 schreef knokkels het volgende:
Boodschappen zullen een half uurtje moeten wachten
Ik zit net te lezen over de Huygens missie. Nu heeft dat bijster weinig met Mars te maken, maar ja beide planeten enzoquote:
Verkeerde topic?quote:Op vrijdag 28 april 2017 10:37 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik zit net te lezen over de Huygens missie. Nu heeft dat bijster weinig met Mars te maken, maar ja beide planeten enzo
Ik ben nog niet geheel wakker. Ik hoorde Mars waar hij Cars zongquote:
quote:Op vrijdag 28 april 2017 10:40 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ben nog niet geheel wakker. Ik hoorde Mars waar hij Cars zong
quote:Op vrijdag 28 april 2017 10:59 schreef DevFreak het volgende:
hop, VirtualDJ erop... met dat Mixxx valt gewoon echt niet te werken
Xnay on the Mixxx-ay?quote:Op vrijdag 28 april 2017 11:04 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Gewoon twee keer dat mijn verloop naar een andere plaat niet goed gaat...kom op nou zeg
Amateurquote:Op vrijdag 28 april 2017 10:59 schreef DevFreak het volgende:
hop, VirtualDJ erop... met dat Mixxx valt gewoon echt niet te werken
Dat moet je dan ook afstellen in de settingsquote:Op vrijdag 28 april 2017 11:04 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Gewoon twee keer dat mijn verloop naar een andere plaat niet goed gaat...kom op nou zeg
woeiquote:
Ik ga nu wachten op de KPN monteur die tussen 12 en 2 komtquote:Op vrijdag 28 april 2017 12:07 schreef knokkels het volgende:
[..]
woei![]()
Ik moet nog steeds richting winkel, maar ik ben nog bezig met iets voor hopelijk 4 of 5 mei
Melting doet uiteraard de Remembrance Show voor de veteranen van de Tweede Wereldoorlog, en ik ben van plan de veteranen van heden ten dage te eren.quote:4 mei 2017
18:00 - 20:00 DJ Knokkels - Veteranenshow (Onder Voorbehoud)
Mooi!!quote:Op vrijdag 28 april 2017 12:37 schreef knokkels het volgende:
Aankondiging
[..]
Melting doet uiteraard de Remembrance Show voor de veteranen van de Tweede Wereldoorlog, en ik ben van plan de veteranen van heden ten dage te eren.
Waarom Onder voorbehoud? Ik ben nog aan het wachten op terugkoppeling van MinDef
En ik heb toestemming van een voormalig marinier, die operazanger werd voor het draaien van zijn materiaal.quote:
quote:Op vrijdag 28 april 2017 13:01 schreef knokkels het volgende:
[..]
En ik heb toestemming van een voormalig marinier, die operazanger werd voor het draaien van zijn materiaal.
Nee hoor, zeker niet alleen opera. Muziek is ook in een uitzending naar oorlogsgebied een uitlaatklep.quote:Op vrijdag 28 april 2017 13:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Als het alleen opera is, weet ik niet of ik ga luisteren. Ik hou er niet van.
Jaquote:Op vrijdag 28 april 2017 13:14 schreef peaceman het volgende:
Is Radio 49 ook jaarlijks stil om 20.00 uur?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |