Ik ben nog niet geheel wakker. Ik hoorde Mars waar hij Cars zongquote:
quote:Op vrijdag 28 april 2017 10:40 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ben nog niet geheel wakker. Ik hoorde Mars waar hij Cars zong
quote:Op vrijdag 28 april 2017 10:59 schreef DevFreak het volgende:
hop, VirtualDJ erop... met dat Mixxx valt gewoon echt niet te werken
Xnay on the Mixxx-ay?quote:Op vrijdag 28 april 2017 11:04 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Gewoon twee keer dat mijn verloop naar een andere plaat niet goed gaat...kom op nou zeg
Amateurquote:Op vrijdag 28 april 2017 10:59 schreef DevFreak het volgende:
hop, VirtualDJ erop... met dat Mixxx valt gewoon echt niet te werken
Dat moet je dan ook afstellen in de settingsquote:Op vrijdag 28 april 2017 11:04 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Gewoon twee keer dat mijn verloop naar een andere plaat niet goed gaat...kom op nou zeg
woeiquote:
Ik ga nu wachten op de KPN monteur die tussen 12 en 2 komtquote:Op vrijdag 28 april 2017 12:07 schreef knokkels het volgende:
[..]
woei![]()
Ik moet nog steeds richting winkel, maar ik ben nog bezig met iets voor hopelijk 4 of 5 mei
Melting doet uiteraard de Remembrance Show voor de veteranen van de Tweede Wereldoorlog, en ik ben van plan de veteranen van heden ten dage te eren.quote:4 mei 2017
18:00 - 20:00 DJ Knokkels - Veteranenshow (Onder Voorbehoud)
Mooi!!quote:Op vrijdag 28 april 2017 12:37 schreef knokkels het volgende:
Aankondiging
[..]
Melting doet uiteraard de Remembrance Show voor de veteranen van de Tweede Wereldoorlog, en ik ben van plan de veteranen van heden ten dage te eren.
Waarom Onder voorbehoud? Ik ben nog aan het wachten op terugkoppeling van MinDef
En ik heb toestemming van een voormalig marinier, die operazanger werd voor het draaien van zijn materiaal.quote:
quote:Op vrijdag 28 april 2017 13:01 schreef knokkels het volgende:
[..]
En ik heb toestemming van een voormalig marinier, die operazanger werd voor het draaien van zijn materiaal.
Nee hoor, zeker niet alleen opera. Muziek is ook in een uitzending naar oorlogsgebied een uitlaatklep.quote:Op vrijdag 28 april 2017 13:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Als het alleen opera is, weet ik niet of ik ga luisteren. Ik hou er niet van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |