Vis?quote:Op vrijdag 28 april 2017 03:03 schreef Stien_Struis het volgende:
Nu zit je even met die vis in de kom opgescheept
quote:Op vrijdag 28 april 2017 03:48 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ja, heb het maar iets zachter gezet.
Ben het wel gewend met die jongens, meest gelachen ooit op TNO kraakterrein toen campinggasten paar km verder van luchtbed af dreunde.quote:
Je zou eerde het tegenovergestelde verwachtenquote:Op vrijdag 28 april 2017 04:26 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
De buren houden niet van Dub, misschien dat dit beter valt dan.
Als je wil dat ik opzout kan je dat ook gewoon zeggen hoorquote:Op vrijdag 28 april 2017 04:31 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Kan ook zomaar Garagerock gaan draaien hoor.
Vandaag niet.quote:Op vrijdag 28 april 2017 04:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als je wil dat ik opzout kan je dat ook gewoon zeggen hoor
Is ook niet nodig , ik voel vaak redelijk goed aan wanneer het mijn tijd is om te vertrekkenquote:
Volgens mij ben ik inmiddels aardig ergens in de ruimte aan het vertrekken.quote:Op vrijdag 28 april 2017 04:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Is ook niet nodig , ik voel vaak redelijk goed aan wanneer het mijn tijd is om te vertrekken
Dat is altijd handig.quote:Op vrijdag 28 april 2017 04:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Is ook niet nodig , ik voel vaak redelijk goed aan wanneer het mijn tijd is om te vertrekken
Dan hoef de ander het niet te melden, scheelt een hoop gedoe, toch?quote:
Tsssquote:Op vrijdag 28 april 2017 04:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan hoef de ander het niet te melden, scheelt een hoop gedoe, toch?
ik had van mezelf nog even mogen blijven liggen maar jaquote:Op vrijdag 28 april 2017 07:18 schreef Elfletterig het volgende:
Welk één drukte hier op dit vroege uur
Je zou bijna denken dat iemand draait
Ik ben laatquote:Op vrijdag 28 april 2017 07:21 schreef just me het volgende:
[..]
ik had van mezelf nog even mogen blijven liggen maar ja
doe voorzichtig!quote:Op vrijdag 28 april 2017 07:23 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Ik ben laatzit nu als de bliksem m'n eten naar binnen te werken
Ik ook wel. Ik zou om 08:00 uur moeten opstaan, maar ja... ik was rond 06:20 uur wakker. Moet nog erg wennen aan het nieuwe ritme, maar vroeg opstaan lukt primaquote:Op vrijdag 28 april 2017 07:21 schreef just me het volgende:
[..]
ik had van mezelf nog even mogen blijven liggen maar ja
mogguh Oscar, die vlag mag wel weer weg hoorquote:
Ik was gisterenavond ook lekker moe en vroeg opstaan heeft z'n voordeel, de was draait alquote:Op vrijdag 28 april 2017 07:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ook wel. Ik zou om 08:00 uur moeten opstaan, maar ja... ik was rond 06:20 uur wakker. Moet nog erg wennen aan het nieuwe ritme, maar vroeg opstaan lukt primaIk ben 's avonds rond 23:30 - 00:00 uur echt moe (niks voor mij), maar de nachtrust is nog te kort.
Was draaien is hier niet nodig en ik zou het de buren ook niet aan willen doen.quote:Op vrijdag 28 april 2017 07:28 schreef just me het volgende:
[..]
mogguh Oscar, die vlag mag wel weer weg hoor
[..]
Ik was gisterenavond ook lekker moe en vroeg opstaan heeft z'n voordeel, de was draait al
Ik zit te denken hoe ik al die boomstammen achter in mijn auto krijg, en hoeveel keer rijden dat gaat worden en of ik nog zeil heb om in de auto te leggen, druk in mijn hoofd dusquote:Op vrijdag 28 april 2017 07:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Was draaien is hier niet nodig en ik zou het de buren ook niet aan willen doen.Ik luister nu muziek, maar met de koptelefoon op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |