Lieshout en Nijmegenquote:Op donderdag 27 april 2017 13:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mariaheide en Kaatsheuvel ofzo toch?
Heb je nou de hele ellende doorgekeken en zap je weg bij het enige semifatsoenlijke optreden?quote:Op donderdag 27 april 2017 13:19 schreef Toby56 het volgende:
Als dit de Finale is, dan lees ik de uitslag wel op teletekst.
(Weggezapt.)
Is ie geboren, maar volgens mij woont ie nu gewoon in Rotterdamquote:
oh Gers komt uit Nijmegen? Dat wist ik niet.quote:
Almere Genotquote:Op donderdag 27 april 2017 13:21 schreef Slobeend het volgende:
Volgend jaar weer boven de rivieren aub.
Vond je? Het leek wel of hij in huilen uit ging barsten met zijn vage trillende stemmetje.quote:Op donderdag 27 april 2017 13:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat vorige liedje vond ik knapper dan deze.
In dat liedje leek het door Gers namelijk alsof Guus goed kon zingen
Hier wordt een statement gemaakt.quote:Op donderdag 27 april 2017 13:21 schreef MrSalazar het volgende:
dit is dus het beste dat Tilburg te bieden heeft: Roy 'inteelt' Donders.
Hij hoort zichzelf gewoon via z'n oortje en denkt dat het goed zitquote:Op donderdag 27 april 2017 13:21 schreef Guanabana het volgende:
Roykes microfoon staat gewoon uit, maar dan denkt hij dat hij ook meedoet.
Kun je je voorstellen hoe slecht Gers wel niet is...quote:Op donderdag 27 april 2017 13:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vond je? Het leek wel of hij in huilen uit ging barsten met zijn vage trillende stemmetje.
Treitervlogje maken met de beveiligers van de koningquote:
Die komt ook al niet uit Tilburgquote:
072 genotquote:Op donderdag 27 april 2017 13:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die komt ook al niet uit Tilburg
Ik vond hem wel Goud.quote:Op donderdag 27 april 2017 13:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kun je je voorstellen hoe slecht Gers wel niet is...
Hilarisch.quote:
Oranje gloed, speciaal voor vandaagquote:Op donderdag 27 april 2017 13:24 schreef Schuimpjes het volgende:
WimLex mag z'n tanden wel even bleken.
waarom? wit is lelijk, bruin tot zwart boven allesquote:Op donderdag 27 april 2017 13:24 schreef Schuimpjes het volgende:
quote:Op donderdag 27 april 2017 13:24 schreef MrSalazar het volgende:
Als ik Willem Alexander was zou ik eens een hartig woordje hebben met degene die hier verantwoordelijk voor is, want hij heeft nu uren pure kanker moeten doorstaan.
Lijkt me echt een lekker sarcastisch kindquote:Op donderdag 27 april 2017 13:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Die jongste princes heeft echt de kutste dag uit haar leven
Ik heb zelden iemand minder zien lachen.quote:Op donderdag 27 april 2017 13:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Die jongste princes heeft echt de kutste dag uit haar leven
quote:Op donderdag 27 april 2017 13:24 schreef MrSalazar het volgende:
Als ik Willem Alexander was zou ik eens een hartig woordje hebben met degene die hier verantwoordelijk voor is, want hij heeft nu uren pure kanker moeten doorstaan.
Dat wisten ze toch al toen ze naar Tilburg gingen, die stad heeft letterlijk niks.quote:Op donderdag 27 april 2017 13:24 schreef MrSalazar het volgende:
Te veel zitten paffenquote:Op donderdag 27 april 2017 13:24 schreef Schuimpjes het volgende:
Over 25 jaar een bindend referendum over welke prinses koningin wordt.quote:Op donderdag 27 april 2017 13:23 schreef Rianne84 het volgende:
Die amalia gedraagt zich of ze al 40 is. Arm kind.
Snipers everywherequote:Op donderdag 27 april 2017 13:25 schreef Guanabana het volgende:
Waarom trekt WA toch altijd zo'n awkward gezicht, zo ongemakkelijk om te zien.
Bier op goede locaties. En lekker ijs.quote:Op donderdag 27 april 2017 13:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat wisten ze toch al toen ze naar Tilburg gingen, die stad heeft letterlijk niks.
Iddquote:Op donderdag 27 april 2017 13:25 schreef Guanabana het volgende:
Waarom trekt WA toch altijd zo'n awkward gezicht, zo ongemakkelijk om te zien.
Dat is geen excuus. Die kinderen hebben dit overigens ook moeten doorstaan.quote:Op donderdag 27 april 2017 13:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat wisten ze toch al toen ze naar Tilburg gingen, die stad heeft letterlijk niks.
Goed hè?quote:Op donderdag 27 april 2017 13:19 schreef Stranger het volgende:
[..]
Heb je nou de hele ellende doorgekeken en zap je weg bij het enige semifatsoenlijke optreden?
Herpes.quote:Op donderdag 27 april 2017 13:28 schreef Starlie het volgende:
Dat jongste kind heeft het ijskoud, ze heeft er een rode neus van
Dit.quote:Op donderdag 27 april 2017 13:28 schreef Caland het volgende:
Ik denk eigenlijk dat alleen Ariane geefbaar wordt.
Kunnen we nog 3 minuten kijken naar Amalia die kijkt alsof ze net verplicht een citroen heeft moeten eten.quote:
Drank.quote:Op donderdag 27 april 2017 13:28 schreef Starlie het volgende:
Dat jongste kind heeft het ijskoud, ze heeft er een rode neus van
En op covers, vooral.quote:Op donderdag 27 april 2017 13:29 schreef SonicVolcano het volgende:
Teren op oude succesjes. De Lee Towers van Brabant deze man
Zeer benieuwd wat voor koninginnetje dat wordt, als het tegen die tijd nog bestaatquote:Op donderdag 27 april 2017 13:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kunnen we nog 3 minuten kijken naar Amalia die kijkt alsof ze net verplicht een citroen heeft moeten eten.
Deze vind ik eigenlijk wel geinig, tis jammer dat ie niet zingen kan.quote:
Hoempapa.quote:Op donderdag 27 april 2017 13:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze vind ik eigenlijk wel geinig, tis jammer dat ie niet zingen kan.
Straks Cold as Ice, voor Friso.quote:
Nee man. Alexia. Die sproetjes en die schattige uitstraling.quote:Op donderdag 27 april 2017 13:28 schreef Caland het volgende:
Ik denk eigenlijk dat alleen Ariane geefbaar wordt.
Typhoon is idd pure aids. vooral met dat orkest erbij.quote:
Nou dat is het hele topic hier opgevallen. Die is net zo dik als Sjek van Gelderquote:Op donderdag 27 april 2017 13:31 schreef Caland het volgende:
Zou nou niemand het een keer opvallen dat die oudste prinses teveel eet.
Ah, bewaren we deze even voor de sporttopics waar het Wilhelmus voorbij komt.quote:
MISSCHIEN HEEFT ZE WEL EEN STOORNIS WEET JIJ VEEL!?!?!?quote:Op donderdag 27 april 2017 13:31 schreef Caland het volgende:
Zou nou niemand het een keer opvallen dat die oudste prinses teveel eet.
die begint nu ook vadsig te wordenquote:Op donderdag 27 april 2017 13:31 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee man. Alexia. Die sproetjes en die schattige uitstraling.
[ afbeelding ]
Gaan ze niet terug met de trein?quote:Op donderdag 27 april 2017 13:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En nu met gierende banden naar huis en het leed van zich af schelden. Dat kan niet anders.
Jij hebt zelf ook een stoornisquote:Op donderdag 27 april 2017 13:32 schreef tjaptjoep het volgende:
[..]
MISSCHIEN HEEFT ZE WEL EEN STOORNIS WEET JIJ VEEL!?!?!?
Misschien zijn de oudste en de jongste het slimst.quote:Op donderdag 27 april 2017 13:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die meisjes zijn jaarlijks zuur, maar dit jaar is het wel heel erg. Alleen die middelste vindt t vaak wel geinig.
lolquote:Op donderdag 27 april 2017 13:32 schreef Littlerabbit het volgende:
En nu met gierende banden naar huis en het leed van zich af schelden. Dat kan niet anders.
Hoogstens wat babyvetquote:Op donderdag 27 april 2017 13:32 schreef JanCees het volgende:
[..]
die begint nu ook vadsig te worden
Zal toch niet? Superleuke entree maar dat doen ze zichzelf toch niet aan.quote:Op donderdag 27 april 2017 13:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gaan ze niet terug met de trein?
En kaal van onder.quote:Op donderdag 27 april 2017 13:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nou dat is het hele topic hier opgevallen. Die is net zo dik als Sjek van Gelder
Dit pik ik niet.quote:
Best efficient toch? Ook leuk voor een staatsbezoekje aan Duitsland.quote:Op donderdag 27 april 2017 13:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zal toch niet? Superleuke entree maar dat doen ze zichzelf toch niet aan.
Ik denk dat daar al een enorme bos haar zit anders.quote:
Bij wie?quote:Op donderdag 27 april 2017 13:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat daar al een enorme bos haar zit anders.
Bij Sjek natuurlijkquote:
Wat waren je verwachtingen? Dat de koning kneiterstrak van de cocaïne live op tv Maxima de tering in zou meppen en daarna zijn dochters paté van zijn ballen laat aflikken?quote:
Goed script wel.quote:Op donderdag 27 april 2017 13:40 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Wat waren je verwachtingen? Dat de koning kneiterstrak van de cocaïne live op tv Maxima de tering in zou meppen en daarna zijn dochters paté van zijn ballen laat aflikken?
Tsja.quote:Op donderdag 27 april 2017 13:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Don't believe the hype inderdaad. Alsof het de afgelopen 3 jaar zo leuk was. Sjongejonge.
quote:Op donderdag 27 april 2017 15:27 schreef Boca_Raton het volgende:
Dit was met afstand de saaiste Koningsdag/Koninginnedag ooit. Het enige wat aan de sfeer ontbrak was gutsende regen. Brakke koren, gare rappers, informatie over Tilburg waar je spontaan jeuk van krijgt. Gelukkig hebben we het live commentaar van de FOK!kers nog, heerlijk om alsnog te lezen![]()
![]()
We hebben twee versies in de aanbieding: de beelden mèt en zonder FOK!commentaar. Zonder commentaar is het niet te harden: gruwelijk saaaaaiiiiii en kneuterig; met commentaar héél geestigquote:Op donderdag 27 april 2017 15:53 schreef Cee het volgende:
Zo, ik ben weer thuis. Moest net nog uitwijken voor Dionne Stax in d'r Audi. Zag het er op tv een beetje behoorlijk uit allemaal?
Ik kon de helft van de reportage vanaf het Piusplein op groot scherm zien, het geluid stond uit en in plaats daarvan klonk er volksmuziek. Dat had ook wel wat, vooral tijdens die parade.quote:Op donderdag 27 april 2017 16:15 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
We hebben twee versies in de aanbieding: de beelden mèt en zonder FOK!commentaar. Zonder commentaar is het niet te harden: gruwelijk saaaaaiiiiii en kneuterig; met commentaar héél geestig
Ja je zag er behoorlijk uit, niets mis mee.quote:Op donderdag 27 april 2017 15:53 schreef Cee het volgende:
Zo, ik ben weer thuis. Moest net nog uitwijken voor Dionne Stax in d'r Audi. Zag het er op tv een beetje behoorlijk uit allemaal?
We gaan het meemaken.quote:Op donderdag 27 april 2017 19:39 schreef Cee het volgende:
Het ziet er inderdaad vrij saai uit.
Maaaaaarrrr het was wel gezellig.
Oudhollands aardbevingzeveren.quote:Op vrijdag 27 april 2018 10:56 schreef Keyos het volgende:
Gaan we nou urenlang alleen maar een praatje Gas/Energie krijgen? Blegh, provinciaal geneuzel.
De naam Rinus is voor eeuwig besmet door een andere menselijke verschijning ervan.quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:00 schreef Magere_Gein het volgende:
Altijd lastig het verschil tussen een trilplaat en een 3d printer, Astrid..
quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:02 schreef Mani89 het volgende:
Hopelijk krijgt die Dj Ozzy ook heel snel het gevoel dat hij niet meer door kan gaan.
Ik ga gokken van welquote:
In het noorden wonen geen negers.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:02 schreef Protoplanet het volgende:
Waarom is de kinderburgemeester blank
De loco is zwart. Rustaaaaagquote:Op vrijdag 27 april 2018 11:02 schreef Protoplanet het volgende:
De kinderloco op het stepje was dat niet.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:02 schreef Protoplanet het volgende:
Ze is de lucht in gegaan.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:03 schreef Mani89 het volgende:
Is Amalia een paar kilo in haar gezicht afgevallen?
Want?quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:04 schreef Protoplanet het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat we die amalia ooit serieus gaan nemen als onze Koningin
Ach, dat dachten we van Willem ook niet vroeger.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:04 schreef Protoplanet het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat we die amalia ooit serieus gaan nemen als onze Koningin
Leuke clip...(met het geluid uit).quote:
Hopelijk zal iemand haar ooit serieus gaan nemen anders hebben we geen troonopvolging.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:04 schreef Protoplanet het volgende:
quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:02 schreef Mani89 het volgende:
Hopelijk krijgt die Dj Ozzy ook heel snel het gevoel dat hij niet meer door kan gaan.
Hoezo?quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:04 schreef GayGuy het volgende:
Die Marilene bevat inmiddels meer plastic dan een Barbiepop😂
Vermoedelijk zal z'n kapsel echter ook niet veranderen, want vermoedelijk heeft hij ook een tokkieopvoeding.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:04 schreef alors het volgende:
[..]
Kapsel kan hij nog veranderen, zijn tokkie naam niet...
Oh ik juist wel, waarom niet?quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:04 schreef Protoplanet het volgende:
Hallo fanclub. Ga je nog iets leuks doen vandaag of gewoon binnen FOK!ken?quote:
Alexia ziet nog er leuk uitquote:Op vrijdag 27 april 2018 11:05 schreef Karina het volgende:
Wie kiest de kleren van de prinsesjes uit. Wat lelijk.
Ik denk dat Amalia vond dat ze vorig jaar nog niet genoeg gepest was op twitter.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:05 schreef Karina het volgende:
Wie kiest de kleren van de prinsesjes uit. Wat lelijk.
Binnen FOK!ken voornamelijk. Je bent een zolderkamerautist of niet hè.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hallo fanclub. Ga je nog iets leuks doen vandaag of gewoon binnen FOK!ken?
Zo is dat.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:06 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Binnen FOK!ken voornamelijk. Je bent een zolderkamerautist of niet hè.![]()
Heb jij een fanclub? Kan die ook trucjes?quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hallo fanclub. Ga je nog iets leuks doen vandaag of gewoon binnen FOK!ken?
Zeg het maar, jij bent toch ook lid?quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Heb jij een fanclub? Kan die ook trucjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |