Ik zie een oranjevondstshow aankomenquote:
ik moet ze eerst nog rippen en we zijn nog niet thuis..., maar het is geen slecht ideequote:Op donderdag 27 april 2017 12:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zie een oranjevondstshow aankomen
Jij ook een fijne dagquote:Op donderdag 27 april 2017 12:27 schreef just me het volgende:
Fijne dag allemaal, ik ga een oranje neus halen
Nou....quote:Op donderdag 27 april 2017 12:29 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Jij ook een fijne dag![]()
(en niet teveel oranjebitter zuipen he)
verre van, al heb ik wat dubieuze cds meegenomen omdat ze zo goedkoop waren.quote:
BZN is leuk tochquote:Op donderdag 27 april 2017 12:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
verre van, al heb ik wat dubieuze cds meegenomen omdat ze zo goedkoop waren.
nou als je al geen bandnaam kan verzinnen, moet de muziek ook wel slecht zijn...quote:Op donderdag 27 april 2017 12:34 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
BZN is leuk tochzelfs Gup heeft meer nrs. dan voorheen
In die inteelt gemeente is het al een uitzondering dat ze een naam weten te verzinnenquote:Op donderdag 27 april 2017 12:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou als je al geen bandnaam kan verzinnen, moet de muziek ook wel slecht zijn...
quote:Op donderdag 27 april 2017 12:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou als je al geen bandnaam kan verzinnen, moet de muziek ook wel slecht zijn...
Nou nou nouquote:Op donderdag 27 april 2017 12:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
In die inteelt gemeente is het al een uitzondering dat ze een naam weten te verzinnen
ikluister niet naar gup.quote:Op donderdag 27 april 2017 12:37 schreef Tuned22 het volgende:
En bezorg ik die andere luisteraar nu wrs ooraids
Ik speel met dezelfde gedachtequote:Op donderdag 27 april 2017 12:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zie een oranjevondstshow aankomen
Ik heb nog rond zitten kijken hier maar ze verkochten alleen maar de notorious standaard baggerquote:
Volkomen mee eens.quote:Op donderdag 27 april 2017 11:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kan er slecht tegen dat rap steeds meer als een volwaardige vervanger van muziek wordt gezien. Echte muzikaliteit en muzikaal talent wordt nauwelijks gewaardeerd, maar die rappers met hun zwakzinnige teksten en stupide gebaartjes worden als "artiesten" gezien.
En er wordt ook veel te veel gedaan alsof jongeren per definitie positief bezig zijn als ze rappen. Hun grote voorbeelden zijn figuren die geweld, criminaliteit, drank en drugs volop verheerlijken in hun "muziek"....
Gang Starrquote:Op donderdag 27 april 2017 13:31 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Ik heb nog rond zitten kijken hier maar ze verkochten alleen maar de notorious standaard bagger
ik heb niet alleen maar verantwoordelijke keuzes gemaaktquote:Op donderdag 27 april 2017 13:31 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Ik heb nog rond zitten kijken hier maar ze verkochten alleen maar de notorious standaard bagger
quote:Op donderdag 27 april 2017 13:58 schreef Stien_Struis het volgende:
14:00 - 16:00 Dancehall met Stien
ik heb de gezelligheid de nacht in getrokken na jou, met dank voor de opwarmerquote:Op donderdag 27 april 2017 10:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
tja ik moest gister/vannacht doordraaien van jullie... jullie schuld
opwarmer van 4 uur lang?quote:Op donderdag 27 april 2017 14:40 schreef knokkels het volgende:
[..]
ik heb de gezelligheid de nacht in getrokken na jou, met dank voor de opwarmer![]()
"môgge"
Jaaa, doen!quote:Op donderdag 27 april 2017 13:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik speel met dezelfde gedachte
Er werd nog muziek in de nacht verwacht, sja..... dat kan ik niet weigeren tuurlijkquote:Op donderdag 27 april 2017 14:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
opwarmer van 4 uur lang?![]()
Morge kerel...
Designerdrugsquote:Op donderdag 27 april 2017 12:27 schreef just me het volgende:
Fijne dag allemaal, ik ga een oranje neus halen
Je moest wel?quote:Op donderdag 27 april 2017 14:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
Er werd nog muziek in de nacht verwacht, sja..... dat kan ik niet weigeren tuurlijk![]()
*tankt wat koffie*
ik mag mijn keuken zo gaan doen. Whooopie
Jaaaaaaquote:
quote:
Ya nevah failquote:
ToTquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |