Het ergste dat er was toen ik nog ging stapte. Studenten in het uitgaansleven.quote:Op donderdag 27 april 2017 10:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wij gingen toen we net studeerden regelmatig naar Eindhoven op koninginnenacht, maar ook dat heb je wel gezien na een paar keer.
Overdag niks meekrijgen omdat je een kater had natuurlijk.
Heb er een paar jaar geleden al een topic over geopend.quote:Op donderdag 27 april 2017 10:53 schreef Tarado het volgende:
onze kroonprinses mag ook wel aan een dieet #viesdik
ah johquote:Op donderdag 27 april 2017 10:53 schreef Tarado het volgende:
onze kroonprinses mag ook wel aan een dieet #viesdik
zelfs dat doe je niet meer voor het plezier als een biertje 3 euro kost.quote:Op donderdag 27 april 2017 10:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vond het toen ik wat jonger was wel leuk. Nu gewoon een biertje drinken in de stad, ook niks mis mee.
5 biertjes ober. Dat is dan 34 gulden meneer.quote:Op donderdag 27 april 2017 10:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zelfs dat doe je niet meer voor het plezier als een biertje 3 euro kost.
Kom maar een dagje naar België vriend.quote:Op donderdag 27 april 2017 10:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zelfs dat doe je niet meer voor het plezier als een biertje 3 euro kost.
waar woon je in België?quote:Op donderdag 27 april 2017 11:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kom maar een dagje naar België vriend.
Is het daar ook zo erg dan? ik vind 3 euro voor festivalbier erg veelquote:Op donderdag 27 april 2017 11:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kom maar een dagje naar België vriend.
De aanstaande koningen doet niet andersquote:
Mooi gedichtquote:Op donderdag 27 april 2017 11:03 schreef napoleonfour het volgende:
de koning is te laat
hij gaat met de trein
zo niet verwacht
Nee, juist guuiekôôp jongequote:Op donderdag 27 april 2017 11:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Is het daar ook zo erg dan? ik vind 3 euro voor festivalbier erg veel
inderdaad toch wel van die inteelt koppies, die paar generaties Duits bloed heeft niet echt veel geholpen en dat Baskische Argentijnse bloed ook niet.quote:Op donderdag 27 april 2017 11:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat zijn ze toch allemaal verrekte lelijk.
Jij sowieso vriend.quote:Op donderdag 27 april 2017 11:28 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de sc wordt uitgenodigd voor de housewarming
Moet je je niet op verkijken. De chicks die bij ons op de middelbare school lekker waren zijn absolute middenmaat geworden en de chicks waar je het niet in verwachtte zijn dan goed opgedroogd.quote:Op donderdag 27 april 2017 11:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
inderdaad toch wel van die inteelt koppies, die paar generaties Duits bloed heeft niet echt veel geholpen en dat Baskische Argentijnse bloed ook niet.
Ik zit action bronson te luisteren. Dus nee.quote:Op donderdag 27 april 2017 11:30 schreef kapiteintje het volgende:
Jezus, wat een nummer om uit te kiezen.
Deze rappers nu.quote:Op donderdag 27 april 2017 11:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik zit action bronson te luisteren. Dus nee.
Hoe oud is diequote:Op donderdag 27 april 2017 11:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mensen op fok beweren overigens dat de kroonprinses goed zou zijn opgedroogd.
Helemaal gek
smerige dik mormelquote:Op donderdag 27 april 2017 11:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mensen op fok beweren overigens dat de kroonprinses goed zou zijn opgedroogd.
Helemaal gek
had wel wat meer Argentijnse genen kunnen gebruikenquote:Op donderdag 27 april 2017 11:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Dikke kop vooral
Verder niet zo
Pech gehad met die genen van wimpie
Ook wel gewoon dik hoor.quote:Op donderdag 27 april 2017 11:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Dikke kop vooral
Verder niet zo
Pech gehad met die genen van wimpie
Met of zonder gezamenlijk douchen? Ik bedoel, goed dat ze tenminste in iets getalenteerd is!quote:Op donderdag 27 april 2017 11:38 schreef Saind het volgende:
[..]
Nichtje van me hockeyt met 'r
schijnt ze wel aardig te kunnen
Dunno ik mag nooit mee douchenquote:Op donderdag 27 april 2017 11:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met of zonder gezamenlijk douchen? Ik bedoel, goed dat ze tenminste in iets getalenteerd is!
Dat wijf vanaf 2:00 is wel flink heet iigquote:
hoe gaat het met stoppen?quote:Op donderdag 27 april 2017 11:40 schreef Scrummie het volgende:
Ik wil wel gezamenlijk douchen met Maxima.
Die bedoelde ik jaquote:Op donderdag 27 april 2017 11:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat wijf vanaf 2:00 is wel flink heet iig
die rage van kkgore filmpjes doorsturen is hier gelukkig voorbijquote:Op donderdag 27 april 2017 11:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik krijg net een filmpje doorgestuurd waar een zwarte man zijn arm tot de elleboog moeiteloos in een blanke man zijn anus duwt.
Wat een topdag.
Ja dat was 2 jaar terug helemaal de shitquote:Op donderdag 27 april 2017 11:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
die rage van kkgore filmpjes doorsturen is hier gelukkig voorbij
Ik vond het grotendeels facsinerend anders. Vooral hoe het 'slachtoffer' er bijstaat alsof er niks aan de hand (lol) isquote:Op donderdag 27 april 2017 11:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
die rage van kkgore filmpjes doorsturen is hier gelukkig voorbij
Series, gamen, kokenquote:Op donderdag 27 april 2017 11:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt allang niet meer gehad
Ik weet echt niet wat ik met vrije dagen aanmoet smoofie
In jezelf, in de koning of in een rotirol?quote:Op donderdag 27 april 2017 11:54 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb 30 seconden naar de Koningsdag intocht gekeken en kreeg toen de neiging om te gaan snijden.
Bij gebrek aan rotirol, in mezelf.quote:Op donderdag 27 april 2017 11:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In jezelf, in de koning of in een rotirol?
Ze laten zien wat er ´leeft onder demense´.quote:Op donderdag 27 april 2017 11:54 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb 30 seconden naar de Koningsdag intocht gekeken en kreeg toen de neiging om te gaan snijden.
Dat eerste.quote:Op donderdag 27 april 2017 11:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik ook
Of ik kan steeds slechter tegen drank of ik ga meer drinken op een avond
Walgelijk hoe dik dat kind isquote:Op donderdag 27 april 2017 11:54 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb te weinig wielrennen gekekenquote:Op donderdag 27 april 2017 12:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Knut-san! Giro, wie zijn de kanshebbers?
In Den Haag is het prima.quote:Op donderdag 27 april 2017 12:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Is t beetje lekker koningdag weer daar jongens
8 graden...quote:Op donderdag 27 april 2017 12:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
In Den Haag is het prima.
quote:Op donderdag 27 april 2017 12:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Knut-san! Giro, wie zijn de kanshebbers?
Ik goed duf van de rum van gisteravond/nachtquote:
Tyfus koud.quote:Op donderdag 27 april 2017 12:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Walgelijk dik varkenquote:Op donderdag 27 april 2017 12:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik goed duf van de rum van gisteravond/nacht
erg fris, begon ook druk te worden, wordt weer tijd voor wat verse hagelquote:Op donderdag 27 april 2017 12:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Flink aan het genieten al wordt het nu wel kut. Een beetje Brabant verheerlijkenquote:Op donderdag 27 april 2017 11:54 schreef DonRaja het volgende:
Hoop t nietquote:Op donderdag 27 april 2017 12:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De enige kanshebber.
Ik mag 'm nietquote:Op donderdag 27 april 2017 12:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De enige kanshebber.
Nondeju. Ik heb weleens stukjes walking dead gekeken maar er was geen visagist die iemand dusdanig angstaanjagend wist te schminken in die serie.quote:Op donderdag 27 april 2017 12:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De enige kanshebber.
Kun je beter bitcoin kopenquote:Op donderdag 27 april 2017 12:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je mag ook best geld in het vuur gooien door in te zetten op Nibali of Pinot.
dan zitten z'n vingers zowat in z'n mondquote:Op donderdag 27 april 2017 11:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik krijg net een filmpje doorgestuurd waar een zwarte man zijn arm tot de elleboog moeiteloos in een blanke man zijn anus duwt.
Wat een topdag.
Ik juich voor moreno hofgodquote:Op donderdag 27 april 2017 12:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je mag ook best geld in het vuur gooien door in te zetten op Nibali of Pinot.
quote:Op donderdag 27 april 2017 12:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
dan zitten z'n vingers zowat in z'n mond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |