Die bedoelde ik jaquote:Op donderdag 27 april 2017 11:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat wijf vanaf 2:00 is wel flink heet iig
die rage van kkgore filmpjes doorsturen is hier gelukkig voorbijquote:Op donderdag 27 april 2017 11:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik krijg net een filmpje doorgestuurd waar een zwarte man zijn arm tot de elleboog moeiteloos in een blanke man zijn anus duwt.
Wat een topdag.
Ja dat was 2 jaar terug helemaal de shitquote:Op donderdag 27 april 2017 11:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
die rage van kkgore filmpjes doorsturen is hier gelukkig voorbij
Ik vond het grotendeels facsinerend anders. Vooral hoe het 'slachtoffer' er bijstaat alsof er niks aan de hand (lol) isquote:Op donderdag 27 april 2017 11:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
die rage van kkgore filmpjes doorsturen is hier gelukkig voorbij
Series, gamen, kokenquote:Op donderdag 27 april 2017 11:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt allang niet meer gehad
Ik weet echt niet wat ik met vrije dagen aanmoet smoofie
In jezelf, in de koning of in een rotirol?quote:Op donderdag 27 april 2017 11:54 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb 30 seconden naar de Koningsdag intocht gekeken en kreeg toen de neiging om te gaan snijden.
Bij gebrek aan rotirol, in mezelf.quote:Op donderdag 27 april 2017 11:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In jezelf, in de koning of in een rotirol?
Ze laten zien wat er ´leeft onder demense´.quote:Op donderdag 27 april 2017 11:54 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb 30 seconden naar de Koningsdag intocht gekeken en kreeg toen de neiging om te gaan snijden.
Dat eerste.quote:Op donderdag 27 april 2017 11:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik ook
Of ik kan steeds slechter tegen drank of ik ga meer drinken op een avond
Walgelijk hoe dik dat kind isquote:Op donderdag 27 april 2017 11:54 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb te weinig wielrennen gekekenquote:Op donderdag 27 april 2017 12:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Knut-san! Giro, wie zijn de kanshebbers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |