Ik zit action bronson te luisteren. Dus nee.quote:Op donderdag 27 april 2017 11:30 schreef kapiteintje het volgende:
Jezus, wat een nummer om uit te kiezen.
Deze rappers nu.quote:Op donderdag 27 april 2017 11:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik zit action bronson te luisteren. Dus nee.
Hoe oud is diequote:Op donderdag 27 april 2017 11:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mensen op fok beweren overigens dat de kroonprinses goed zou zijn opgedroogd.
Helemaal gek
smerige dik mormelquote:Op donderdag 27 april 2017 11:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mensen op fok beweren overigens dat de kroonprinses goed zou zijn opgedroogd.
Helemaal gek
had wel wat meer Argentijnse genen kunnen gebruikenquote:Op donderdag 27 april 2017 11:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Dikke kop vooral
Verder niet zo
Pech gehad met die genen van wimpie
Ook wel gewoon dik hoor.quote:Op donderdag 27 april 2017 11:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Dikke kop vooral
Verder niet zo
Pech gehad met die genen van wimpie
Met of zonder gezamenlijk douchen? Ik bedoel, goed dat ze tenminste in iets getalenteerd is!quote:Op donderdag 27 april 2017 11:38 schreef Saind het volgende:
[..]
Nichtje van me hockeyt met 'r
schijnt ze wel aardig te kunnen
Dunno ik mag nooit mee douchenquote:Op donderdag 27 april 2017 11:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met of zonder gezamenlijk douchen? Ik bedoel, goed dat ze tenminste in iets getalenteerd is!
Dat wijf vanaf 2:00 is wel flink heet iigquote:
hoe gaat het met stoppen?quote:Op donderdag 27 april 2017 11:40 schreef Scrummie het volgende:
Ik wil wel gezamenlijk douchen met Maxima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |