Een tatoeëerder is net zo goed een kunstenaar. Naast dat ze ook daadwerkelijk heel goed kunnen schilderen en tekenen is een tatoeage zetten ook kunst. Wat een bekrompenheid, Ryon.quote:
Ja, met die redenatie zijn graffiti-vandalen ook kunstenaars. Pff..quote:Op woensdag 26 april 2017 12:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een tatoeëerder is net zo goed een kunstenaar. Naast dat ze ook daadwerkelijk heel goed kunnen schilderen en tekenen is een tatoeage zetten ook kunst. Wat een bekrompenheid, Ryon.
Kunst volgens Tchock:quote:Op woensdag 26 april 2017 12:50 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, met die redenatie zijn graffiti-vandalen ook kunstenaars. Pff..
Het is culturele toeeigening om tatoeages te hebben.quote:Op woensdag 26 april 2017 12:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een tatoeëerder is net zo goed een kunstenaar. Naast dat ze ook daadwerkelijk heel goed kunnen schilderen en tekenen is een tatoeage zetten ook kunst. Wat een bekrompenheid, Ryon.
Zijn ze ook. Jij wil beweren dat dit geen kunst is?quote:Op woensdag 26 april 2017 12:50 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, met die redenatie zijn graffiti-vandalen ook kunstenaars. Pff..
Ik wil beweren dat het geen kunst is. Een kleurplaat van m'n 3-jarige neefje is ook geen kunst.quote:Op woensdag 26 april 2017 12:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zijn ze ook. Jij wil beweren dat dit geen kunst is?
[ afbeelding ]
Dat ze het doorgaans zonder toestemming doen en dus andermans eigendom molesteren is een ander verhaal. Tatoeages zetten zonder toestemming is zware mishandeling
Veel mensen snappen niet dat de kwalificatie "kunst" geen waardeoordeel over de schoonheid of het nut is. Vergt natuurlijk ook enig denkvermogen.quote:
Kunst moet iets verhevens hebben.quote:Op woensdag 26 april 2017 12:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Veel mensen snappen niet dat de kwalificatie "kunst" geen waardeoordeel over de schoonheid of het nut is. Vergt natuurlijk ook enig denkvermogen.
Nee dit is kunst:quote:Op woensdag 26 april 2017 12:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zijn ze ook. Jij wil beweren dat dit geen kunst is?
[ afbeelding ]
Dat ze het doorgaans zonder toestemming doen en dus andermans eigendom molesteren is een ander verhaal. Tatoeages zetten zonder toestemming is zware mishandeling
Prager University is het met je eens.quote:
Ja dat is kunst.quote:Op woensdag 26 april 2017 12:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zijn ze ook. Jij wil beweren dat dit geen kunst is?
[ afbeelding ]
Dat ze het doorgaans zonder toestemming doen en dus andermans eigendom molesteren is een ander verhaal. Tatoeages zetten zonder toestemming is zware mishandeling
Beide zijn kunst. Of het canvas een mens of een vloer is maakt niet uit.quote:Op woensdag 26 april 2017 12:54 schreef Ryon het volgende:
[..]
Nee dit is kunst:
[ afbeelding ]
Plakplaatjes op dronken Engele toeristen zetten is wansmaak.
Manifestatie aan het strand te Petten > Pindakaasvloer.quote:Op woensdag 26 april 2017 12:54 schreef Ryon het volgende:
[..]
Nee dit is kunst:
[ afbeelding ]
Plakplaatjes op dronken Engelse toeristen zetten is wansmaak.
Ik vind "Het is me wat" zo leuk van hem.quote:Op woensdag 26 april 2017 12:55 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Manifestatie aan het strand te Petten > Pindakaasvloer.
Als je niet weet welk nut het dient, is het meestal kunst.quote:Op woensdag 26 april 2017 12:56 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Als je er niet pretentieus over kan doen is het geen kunst.
Zo'n schijnbaar zwevende kei heeft wel iets fascinerends.quote:Op woensdag 26 april 2017 12:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind "Het is me wat" zo leuk van hem.
[ afbeelding ]
Idd.quote:Op woensdag 26 april 2017 12:56 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Als je er niet pretentieus over kan doen is het geen kunst.
Ik snap Klimmt nooit zo goed, vind het ook helemaal niet mooi.quote:Op woensdag 26 april 2017 12:57 schreef xpompompomx het volgende:
Vorig jaar nog wel dit werk gezien in het Haags gemeentemuseum:
[ afbeelding ]
![]()
Dat heb ik ook met Christo.quote:Op woensdag 26 april 2017 12:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap Klimmt nooit zo goed, vind het ook helemaal niet mooi.
Kunst met tieten is altijd goed.quote:Op woensdag 26 april 2017 12:57 schreef xpompompomx het volgende:
Vorig jaar nog wel dit werk gezien in het Haags gemeentemuseum:
[ afbeelding ]
![]()
Wel weer geinig in het kader van nutteloze tijdelijkheid:quote:Op woensdag 26 april 2017 13:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd.... knap hoor, maar het heeft geen nut en het is niet blijvend.
Ah, de nucleaire wapens van Noord Korea.quote:Op woensdag 26 april 2017 13:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wel weer geinig in het kader van nutteloze tijdelijkheid:
[ afbeelding ]
Die zijn tof jaquote:Op woensdag 26 april 2017 13:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wel weer geinig in het kader van nutteloze tijdelijkheid:
[ afbeelding ]
Die strandlopers zijn fantastisch.quote:Op woensdag 26 april 2017 13:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wel weer geinig in het kader van nutteloze tijdelijkheid:
[ afbeelding ]
Dus de werkhypothese: "Is iets op bepaalde wijze georganiseerd zonder enig ander nut te dienen, dan is het kunst".quote:Op woensdag 26 april 2017 12:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als je niet weet welk nut het dient, is het meestal kunst.
Snap ik wel.quote:During the Second World War, Picasso remained in Paris while the Germans occupied the city. Picasso's artistic style did not fit the Nazi ideal of art, so he did not exhibit during this time. He was often harassed by the Gestapo.
Kunst is alles wat bedoeld is als kunst. Dus een bouwtekening van een flat niet. Het broddelwerk van een driejarige wel.quote:Op woensdag 26 april 2017 13:05 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dus de werkhypothese: "Is iets op bepaalde wijze georganiseerd zonder enig ander nut te dienen, dan is het kunst".
Onder iets vallen dan in ieder geval, kleurstoffen, stoffelijke voorwerpen, klanken, en bewegingen.
Kunst definiëren, dat moeten wij toch gewoon kunnen?
Maar architectuur is dus per definitie geen kunst, omdat het een zeker nut dient.quote:Op woensdag 26 april 2017 13:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kunst is alles wat bedoeld is als kunst. Dus een bouwtekening van een flat niet. Het broddelwerk van een driejarige wel.
En het allerbelangrijkste: of iets kunst is hangt niet af van de complexiteit, esthetische kwaliteit, de maker, etc.
Ja en nee. Enerzijds inderdaad niet omdat het een nut dient. Maar je kunt ook betogen dat het ontwerp géén nut dient - anders zou elk gebouw er identiek uitzien.quote:Op woensdag 26 april 2017 13:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar architectuur is dus per definitie geen kunst, omdat het een zeker nut dient.
De bedoeling van wie?quote:Op woensdag 26 april 2017 13:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kunst is alles wat bedoeld is als kunst. Dus een bouwtekening van een flat niet. Het broddelwerk van een driejarige wel.
En het allerbelangrijkste: of iets kunst is hangt niet af van de complexiteit, esthetische kwaliteit, de maker, etc.
Mits elk gebouw dezelfde behoeften zou vervullen.quote:Op woensdag 26 april 2017 13:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja en nee. Enerzijds inderdaad niet omdat het een nut dient. Maar je kunt ook betogen dat het ontwerp géén nut dient - anders zou elk gebouw er identiek uitzien.
Een deel van architectuur is kunst, een ander deel is bouwkunde.
quote:Op woensdag 26 april 2017 13:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja en nee. Enerzijds inderdaad niet omdat het een nut dient. Maar je kunt ook betogen dat het ontwerp géén nut dient - anders zou elk gebouw er identiek uitzien.
Het gaat dan om de ontwerpkeuzen die niet zuiver dienen tot het bereiken van een technisch effect die maken of het kunst is of niet.quote:Op woensdag 26 april 2017 13:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar architectuur is dus per definitie geen kunst, omdat het een zeker nut dient.
Ja, precies. Het Paleis op de Dam is niet als geheel een kunstwerk. Maar het is wel helemaal gedecoreerd met kunst.quote:Op woensdag 26 april 2017 13:11 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Het gaat dan om de ontwerpkeuzen die niet zuiver dienen tot het bereiken van een technisch effect die maken of het kunst is of niet.
De (intellectueel) maker van het kunstwerk. Die dat natuurlijk niet altijd zelf hoeft te beseffen, want een driejarige weet niet wat kunst is.quote:
Dus de "bedenker"? Dat je een bouwtekening feitelijk door Reya's bouwvakkers uit laat voeren, maakt dat hen kunstenaars?quote:Op woensdag 26 april 2017 13:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
De (intellectueel) maker van het kunstwerk. Die dat natuurlijk niet altijd zelf hoeft te beseffen, want een driejarige weet niet wat kunst is.
Je kunt je afvragen of de som der delen niet eveneens een kunstwerk is.quote:Op woensdag 26 april 2017 13:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, precies. Het Paleis op de Dam is niet als geheel een kunstwerk. Maar het is wel helemaal gedecoreerd met kunst.
In beginsel niet. Maar je kunt denk ik ook wel betogen dat iedereen die een kunstwerk maakt (dus zowel de bedenker als de praktische uitvoerder) kunstenaar is.quote:Op woensdag 26 april 2017 13:17 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dus de "bedenker"? Dat je een bouwtekening feitelijk door Reya's bouwvakkers uit laat voeren, maakt dat hen kunstenaars?
Wat een grijs leven als je bij kunst alleen maar aan subsidie en andere politieke thema's kunt denken.quote:Op woensdag 26 april 2017 13:19 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Deze pagina zegt alles over kunst.
https://www.rijksoverheid(...)t-voor-ondersteuning
Mooi, dan kunnen we nog wel wat bouwvakkers voor een lager loontje bij de kunstacademie halen.quote:Op woensdag 26 april 2017 13:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
In beginsel niet. Maar je kunt denk ik ook wel betogen dat iedereen die een kunstwerk maakt (dus zowel de bedenker als de praktische uitvoerder) kunstenaar is.
Ik probeer enkel een glimlach op uw gezicht te toveren. Maar dank voor deze keiharde sneer.quote:Op woensdag 26 april 2017 13:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat een grijs leven als je bij kunst alleen maar aan subsidie en andere politieke thema's kunt denken.
Juist niet. Mislukte schilders zijn productiever dan geslaagde kunstenaars.quote:Op woensdag 26 april 2017 13:20 schreef Reya het volgende:
Het is belangrijk om schilders te ondersteunen; het is een historisch gegeven dat mislukte schilders een maatschappelijk risico vormen.
Ja daar zat ik dus een beetje mee. Als een bouwvakker die een bouwtekening, die méér dan slechts elementen voor een bepaald technisch effect omvat, bouwt geen kunstenaar is, hoe zit dat dan met uitvoerders van muziekstukken in een orkest? Of dansers die een choreografie van een ander ten uitvoer brengen?quote:Op woensdag 26 april 2017 13:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
In beginsel niet. Maar je kunt denk ik ook wel betogen dat iedereen die een kunstwerk maakt (dus zowel de bedenker als de praktische uitvoerder) kunstenaar is.
Nice.quote:Op woensdag 26 april 2017 13:20 schreef GSbrder het volgende:
De PVV is weer eens woest op de slinkse VVD:
http://www.geenstijl.nl/m(...)ilometerheffing.html
Goed in het opzetten van kampen, inderdaad. Niet het soort productiviteit waar we naar zoeken.quote:Op woensdag 26 april 2017 13:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Juist niet. Mislukte schilders zijn productiever dan geslaagde kunstenaars.
Improvisatiebouwvakkers. Zonder helm, want dat past niet als je al een baret op hebt.quote:Op woensdag 26 april 2017 13:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mooi, dan kunnen we nog wel wat bouwvakkers voor een lager loontje bij de kunstacademie halen.
Ik doelde op Vincent van Gogh.quote:Op woensdag 26 april 2017 13:22 schreef Reya het volgende:
[..]
Goed in het opzetten van kampen, inderdaad. Niet het soort productiviteit waar we naar zoeken.
Greet is er groot mee geworden.quote:Op woensdag 26 april 2017 13:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat een grijs leven als je bij kunst alleen maar aan subsidie en andere politieke thema's kunt denken.
En een baguette onder je arm.quote:Op woensdag 26 april 2017 13:22 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Improvisatiebouwvakkers. Zonder helm, want dat past niet als je al een baret op hebt.
Daarom hecht ik dus waarde aan de intentie van de maker. Een bouwvakker die gewoon instructies opvolgt om een monument te bouwen zou ik niet direct een kunstenaar noemen, maar de ontwerper van het monument wel. Bij muziek en dans ligt het anders omdat dat niet één keer hoeft te worden uitgevoerd en dan af is, maar eigenlijk pas bestaat als het wordt uitgevoerd.quote:Op woensdag 26 april 2017 13:21 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja daar zat ik dus een beetje mee. Als een bouwvakker die een bouwtekening, die méér dan slechts elementen voor een bepaald technisch effect omvat, bouwt geen kunstenaar is, hoe zit dat dan met uitvoerders van muziekstukken in een orkest? Of dansers die een choreografie van een ander ten uitvoer brengen?
Zijn er serieus nog mensen die GeenStijl lezen?quote:Op woensdag 26 april 2017 13:20 schreef GSbrder het volgende:
De PVV is weer eens woest op de slinkse VVD:
http://www.geenstijl.nl/m(...)ilometerheffing.html
Ja, jij deed het zojuist.quote:Op woensdag 26 april 2017 13:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Zijn er serieus nog mensen die GeenStijl lezen?
Gewoon weer uitbreiden, dus. Bij voorkeur meer vluchten over Amsterdam-Centrum.quote:Bereidt u zich voor: Schiphol wordt alleen maar drukker
Die vooral populair was onder Oostenrijkse joden?quote:Op woensdag 26 april 2017 13:23 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik doelde op een andere mislukte schilder.
Heeft de PVV serieus nog stemmers?quote:Op woensdag 26 april 2017 13:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Zijn er serieus nog mensen die GeenStijl lezen?
Ik heb vernomen dat joden niet laaiend enthousiast over hem waren.quote:Op woensdag 26 april 2017 13:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die vooral populair was onder Oostenrijkse joden?
Prima. Toeristen naar Antalya kunnen ook wel via Lelystad of Rotterdam.quote:Op woensdag 26 april 2017 13:27 schreef Reya het volgende:
[..]
Gewoon weer uitbreiden, dus. Bij voorkeur meer vluchten over Amsterdam-Centrum.
quote:Op woensdag 26 april 2017 13:28 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat joden niet laaiend enthousiast over hem waren.
quote:Samuel Morgenstern, an Austrian businessman and a business partner of the young Hitler in his Vienna period, bought many of the young Hitler's paintings. It is found that the majority of the buyers were Jewish. An important client of Morgenstern, a lawyer by the name of Josef Feingold, bought a series of paintings by Hitler depicting old Vienna.
Oei, compromitterend stukje. Typische namen ook, 'Morgenstern', 'Feingold'.quote:
Gewoon weer de luchthavengelden omhoog en dan vertrekken die paupermaatschappijen vanzelf wel.quote:Op woensdag 26 april 2017 13:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Prima. Toeristen naar Antalya kunnen ook wel via Lelystad of Rotterdam.
Daar woont het merendeel van de uitgaande all-inclusive toeristen immers.
Ik denk het wel.quote:Op woensdag 26 april 2017 13:25 schreef Tchock het volgende:
Ook een vraag voor jou, Pokkel. Is bladmuziek an sich een kunstwerk?
Nee, ik zag alleen de url van de link die GS (hihi) postte.quote:Op woensdag 26 april 2017 13:27 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ja, jij deed het zojuist.
Straks kunnen Henk en Ingrid niet meer op vakantie naar Turkije.quote:Op woensdag 26 april 2017 13:32 schreef Reya het volgende:
[..]
Gewoon weer de luchthavengelden omhoog en dan vertrekken die paupermaatschappijen vanzelf wel.
quote:Op woensdag 26 april 2017 13:32 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Oei, compromitterend stukje. Typische namen ook, 'Morgenstern', 'Feingold'.
Er zit nog net geen 'Hebrewberg Moneygrabber' bij.
Dit al gelezen? http://www.reuters.com/ar(...)cs-fpo-idUSKBN17R232quote:Op woensdag 26 april 2017 13:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik zag alleen de url van de link die GS (hihi) postte.
Gaat Lelystad nou nog een keer open?quote:Op woensdag 26 april 2017 13:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Straks kunnen Henk en Ingrid niet meer op vakantie naar Turkije.
Dan moeten ze in Bloemendaal het strand vervuilen.
Geen idee, ik vlieg alleen via Schiphol.quote:
Zo te lezen in 2019. Kan op dat vlak wel helpen.quote:Op woensdag 26 april 2017 13:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geen idee, ik vlieg alleen via Schiphol.
Haha mooi, resistance is futile.quote:Op woensdag 26 april 2017 13:35 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Dit al gelezen? http://www.reuters.com/ar(...)cs-fpo-idUSKBN17R232
Dan is IJburg inmiddels vastgegroeid aan Almere en is Lelystad beter bereikbaar dan Haarlemmermeer.quote:Op woensdag 26 april 2017 13:36 schreef Reya het volgende:
[..]
Zo te lezen in 2019. Kan op dat vlak wel helpen.
Mooi toch, die uitnodigende flitspalen op dat traject ook, hier vanuit Dusseldorf.quote:Op woensdag 26 april 2017 13:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geen idee, ik vlieg alleen via Schiphol.
Vliegen per Nimwegen-Weeze met Ryanair is ook wat shabby.quote:Op woensdag 26 april 2017 13:38 schreef john2406 het volgende:
[..]
Mooi toch, die uitnodigende flitspalen op dat traject ook, hier vanuit Dusseldorf.
Hoe vaak ga je Altbier drinken in Düsseldorf?quote:Op woensdag 26 april 2017 13:38 schreef john2406 het volgende:
[..]
Mooi toch, die uitnodigende flitspalen op dat traject ook, hier vanuit Dusseldorf.
Wel weer lastig te matchen met een Noordzee vol windmolens, zoals het volgende kabinet zal bepleiten.quote:Op woensdag 26 april 2017 13:40 schreef Tchock het volgende:
Er moet een vliegveld in de Noordzee worden gebouwd, dan kunnen we die kostbare grond gewoon gebruiken. Ik geloof dat FVD dit ook wil, een zeldzaam goed idee van ze.
Ach ik gun het de Nederlands economie niet, laat ik het maar zo noemen, ik ben van mening dat ze geen cent waard zijn.quote:Op woensdag 26 april 2017 13:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vliegen per Nimwegen-Weeze met Ryanair is ook wat shabby.
Wel vrij duur. En daar komt de bekende vraag; wie gaat dat betalen?quote:Op woensdag 26 april 2017 13:40 schreef Tchock het volgende:
Er moet een vliegveld in de Noordzee worden gebouwd, dan kunnen we die kostbare grond gewoon gebruiken. Ik geloof dat FVD dit ook wil, een zeldzaam goed idee van ze.
Alleen met inkopen en dan niet Dusseldorf maar Aken evt Koln.quote:Op woensdag 26 april 2017 13:40 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Hoe vaak ga je Altbier drinken in Düsseldorf?
Hehe, de mensen met geld natuurlijk. En de automobilisten. Hm.. de gewone man kan ook nog.quote:Op woensdag 26 april 2017 13:41 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Wel vrij duur. En daar komt de bekende vraag; wie gaat dat betalen?
Zo'n project kost best wat knaken. Tenzij Verfassungsschutz nog een rijke oudoom heeft gaat dat wel een heikele kwestie worden.quote:Op woensdag 26 april 2017 13:40 schreef Tchock het volgende:
Er moet een vliegveld in de Noordzee worden gebouwd, dan kunnen we die kostbare grond gewoon gebruiken. Ik geloof dat FVD dit ook wil, een zeldzaam goed idee van ze.
Ver rijden wordt sowieso alleen maar duurder.quote:Op woensdag 26 april 2017 13:41 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ach ik gun het de Nederlands economie niet, laat ik het maar zo noemen, ik ben van mening dat ze geen cent waard zijn.
Om maar te zwijgen over die extra tax toen, maar de randstad zal wel moeten willen ze niet ver behoeven te rijden.
Vastgoed zal wel weer de rekening moeten oppakken.quote:Op woensdag 26 april 2017 13:42 schreef Reya het volgende:
[..]
Zo'n project kost best wat knaken. Tenzij Verfassungqsschutz nog een rijke oudoom heeft gaat dat wel een heikele kwestie worden.
Dan is het een stuk makkelijker om gewoon nog een stuk IJsselmeer in te polderen.quote:Op woensdag 26 april 2017 13:41 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Wel vrij duur. En daar komt de bekende vraag; wie gaat dat betalen?
Nee joh daar kan men een rechtzaak van verwachten, als men nou een ieder een paar cent nemen doet, uiteindelijk wordt dat een grote hoop, en weinig weerstand.quote:Op woensdag 26 april 2017 13:42 schreef Ryon het volgende:
[..]
Hehe, de mensen met geld natuurlijk. En de automobilisten. Hm.. de gewone man kan ook nog.
Krijg je veel protesten van. Bovendien ligt er al een vliegveld in een polder daar in de buurt.quote:Op woensdag 26 april 2017 13:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan is het een stuk makkelijker om gewoon nog een stuk IJsselmeer in te polderen.
Vliegveld Markerwaard.
Bij het IJsselmeer heb je wel afnemende meeropbrengsten.quote:Op woensdag 26 april 2017 13:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan is het een stuk makkelijker om gewoon nog een stuk IJsselmeer in te polderen.
Vliegveld Markerwaard.
Dat wordt een monsterlijke strijd met milieu-organisaties. Maar klinkt goed.quote:Op woensdag 26 april 2017 13:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan is het een stuk makkelijker om gewoon nog een stuk IJsselmeer in te polderen.
Vliegveld Markerwaard.
Kan er niet iets gedaan worden met Groningen? Dat stukje grond boeit nu al niemand wat.quote:Op woensdag 26 april 2017 13:44 schreef Reya het volgende:
[..]
Krijg je veel protesten van. Bovendien ligt er al een vliegveld in een polder daar in de buurt.
Goed om te weten dat jij nog wat fondsjes achter de hand hebt.quote:Op woensdag 26 april 2017 13:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vastgoed zal wel weer de rekening moeten oppakken.
Immers, Schiphol Real Estate is ook lucratiever dan die paar centen die je aan vluchten kan verdienen.
Laten we dan de Waddenzee inpolderen.quote:Op woensdag 26 april 2017 13:45 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Dat wordt een monsterlijke strijd met milieu-organisaties. Maar klinkt goed.
Zo'n wegzakkende landingsbaan is ook niet alles.quote:Op woensdag 26 april 2017 13:45 schreef Ryon het volgende:
[..]
Kan er niet iets gedaan worden met Groningen? Dat stukje grond boeit nu al niemand wat.
Wat is het totale oppervlakte van de grond waar Schiphol op staat ongeveer waard?quote:Op woensdag 26 april 2017 13:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wel weer lastig te matchen met een Noordzee vol windmolens, zoals het volgende kabinet zal bepleiten.
Moet wel hele dure grond zijn wil het uitkunnen om er een flink stuk Noordzee voor in te polderen. Is een stuk Flevoland nemen simpelerquote:Op woensdag 26 april 2017 13:40 schreef Tchock het volgende:
Er moet een vliegveld in de Noordzee worden gebouwd, dan kunnen we die kostbare grond gewoon gebruiken. Ik geloof dat FVD dit ook wil, een zeldzaam goed idee van ze.
Zeker. De Chinees naar Amsterdam brengen?quote:Op woensdag 26 april 2017 13:45 schreef Reya het volgende:
[..]
Goed om te weten dat jij nog wat fondsjes achter de hand hebt.
Ach Belgie kreeg ook het uitpolderen goed gekeurd van de staat hier, dus waarom zou dat niet ook kunnen, al vraag ik mij af wie er dan dreigen kan met tax op al het vrachtverkeer.quote:Op woensdag 26 april 2017 13:45 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Dat wordt een monsterlijke strijd met milieu-organisaties. Maar klinkt goed.
Dat zou ergens tussen de 1500 en 4000 euro per inwoner worden.quote:Op woensdag 26 april 2017 13:44 schreef john2406 het volgende:
[..]
Nee joh daar kan men een rechtzaak van verwachten, als men nou een ieder een paar cent nemen doet, uiteindelijk wordt dat een grote hoop, en weinig weerstand.
Natuurlijk krijg je protesten, maar die krijg je sowieso, ongeacht de keuze die je maakt.quote:Op woensdag 26 april 2017 13:44 schreef Reya het volgende:
[..]
Krijg je veel protesten van. Bovendien ligt er al een vliegveld in een polder daar in de buurt.
Hoeveel chemie zou er gelekt zijn door de jaren?quote:Op woensdag 26 april 2017 13:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat is het totale oppervlakte van de grond waar Schiphol op staat ongeveer waard?
Met of zonder toezicht op de uitgaves?quote:Op woensdag 26 april 2017 13:47 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Dat zou ergens tussen de 1500 en 4000 euro per inwoner worden.
De landingsbaan is ingestort! Ik herhaal, de landingsbaan is ingestort!quote:Op woensdag 26 april 2017 13:45 schreef Ryon het volgende:
[..]
Kan er niet iets gedaan worden met Groningen? Dat stukje grond boeit nu al niemand wat.
Ik neem aan met. De schattingen lopen uiteen van 20 tot 80 miljard voor zo'n vliegveld.quote:Op woensdag 26 april 2017 13:48 schreef john2406 het volgende:
[..]
Met of zonder toezicht op de uitgaves?
Lastig te zeggen. Denk dat je voor de opstallen toch wel aan de 4 miljard mag denken.quote:Op woensdag 26 april 2017 13:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat is het totale oppervlakte van de grond waar Schiphol op staat ongeveer waard?
Voor de kust van Rotterdam is al een enorm stuk land uit zee gewonnen.quote:Op woensdag 26 april 2017 13:49 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Zo'n eiland uit het niets bouwen is eigenlijk alleen realistisch voor rijke oliesjeiks die zowel alle politieke als economische macht in handen hebben. Maar voordeel van Nederland is dat we de kennis hebben en graag de zee onderwerpen.
En opeens kan met wel controleren, wie zegt dat zo iemand niet op vakantie geweest is daar of een oorlogsvluchteling, vanaf hoelang als men daar geweest is, is men een ganger?quote:Op woensdag 26 april 2017 13:50 schreef Pokkelmans het volgende:
Omtzigt zegt: teruggekeerde Syriëgangers vervolgen voor genocide:
Zonder toezicht dan reken maar op het vierdubbele denk ik.quote:Op woensdag 26 april 2017 13:51 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ik neem aan met. De schattingen lopen uiteen van 20 tot 80 miljard voor zo'n vliegveld.
Verkavelen en verkopen. Kan een nieuwe stad op een steenworp van Amsterdam verrijzen, er is al een goede treinverbinding. Met de opbrengst kan het nieuwe vliegveld deels worden gerealiseerd.quote:Op woensdag 26 april 2017 13:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Lastig te zeggen. Denk dat je voor de opstallen toch wel aan de 4 miljard mag denken.
Maar dan excl. landingsbanen, vertrekhallen en niet-commerciele ruimten.
Ja maar dat is verbonden aan het vaste land. Dit zou verder in de zee liggen anders heeft het geen zin inzake geluidsoverlast.quote:Op woensdag 26 april 2017 13:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Voor de kust van Rotterdam is al een enorm stuk land uit zee gewonnen.
En dat dan verdubbelen omdat er op kosten van de NL staat nooit iets zonder forse kostenoverschrijding gebouwd kan worden.quote:Op woensdag 26 april 2017 13:51 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ik neem aan met. De schattingen lopen uiteen van 20 tot 80 miljard voor zo'n vliegveld.
Met de stromingen van de Noordzee spoelt dat eiland binnen no time weg.quote:Op woensdag 26 april 2017 13:49 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Zo'n eiland uit het niets bouwen is eigenlijk alleen realistisch voor rijke oliesjeiks die zowel alle politieke als economische macht in handen hebben. Maar voordeel van Nederland is dat we de kennis hebben en graag de zee onderwerpen.
Idd, als je daar woningen gaat bouwen levert dat het meest op, goede verbinding met Amsterdam, Leiden, Den Haag en Rotterdam.quote:Op woensdag 26 april 2017 13:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Verkavelen en verkopen. Kan een nieuwe stad op een steenworp van Amsterdam verrijzen, er is al een goede treinverbinding. Met de opbrengst kan het nieuwe vliegveld deels worden gerealiseerd.
Ware het niet dat de kustlijn in de buurt van Schiphol / Amsterdam vrij prijzig is vanwege de recreatieve meerwaarde. Je denkt te simpel.quote:Op woensdag 26 april 2017 13:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Voor de kust van Rotterdam is al een enorm stuk land uit zee gewonnen.
Toch niet voor de gemeente of wel?quote:Op woensdag 26 april 2017 13:56 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ware het niet dat de kustlijn in de buurt van Schiphol / Amsterdam vrij prijzig is vanwege de recreatieve meerwaarde. Je denkt te simpel.
Daar wordt rekening mee gehouden, maar het vergt inderdaad continu onderhoud om die reden.quote:Op woensdag 26 april 2017 13:54 schreef john2406 het volgende:
[..]
Met de stromingen van de Noordzee spoelt dat eiland binnen no time weg.
Dat is wel waardevernietiging, want de dingen zijn nu iets waard vanwege de nabijheid van een vliegveld. Dus dan zou je minimaal een jaar of 10-20 twee vliegvelden operationeel moeten houden. Krijg je Hong Kongse toestanden.quote:Op woensdag 26 april 2017 13:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Verkavelen en verkopen. Kan een nieuwe stad op een steenworp van Amsterdam verrijzen, er is al een goede treinverbinding. Met de opbrengst kan het nieuwe vliegveld deels worden gerealiseerd.
Wat er tussen het (vaste land) en GB aan stromingen heersen doet is het dweilen met de kraan open.quote:Op woensdag 26 april 2017 13:57 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Daar wordt rekening mee gehouden, maar het vergt inderdaad continu onderhoud om die reden.
Ik denk dat dit tegen gaat vallen. Je zal sowieso wat commerciele bestemmingen moeten toevoegen om de grondexploitatie dicht te kunnen rekenen.quote:Op woensdag 26 april 2017 13:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd, als je daar woningen gaat bouwen levert dat het meest op, goede verbinding met Amsterdam, Leiden, Den Haag en Rotterdam.
Het hoeft ook niet noodzakelijkerwijs binnen 10 km van de kust te liggen.quote:Op woensdag 26 april 2017 13:56 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ware het niet dat de kustlijn in de buurt van Schiphol / Amsterdam vrij prijzig is vanwege de recreatieve meerwaarde. Je denkt te simpel.
Misschien een grandioos pretpark?quote:Op woensdag 26 april 2017 13:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik denk dat dit tegen gaat vallen. Je zal sowieso wat commerciele bestemmingen moeten toevoegen om de grondexploitatie dicht te kunnen rekenen.
Heel Nederland is dweilen met de kraan open wat dat betreft. Als we een tijdje de pompen uitzetten is het snel gedaan.quote:Op woensdag 26 april 2017 13:58 schreef john2406 het volgende:
[..]
Wat er tussen het (vaste land) en GB aan stromingen heersen doet is het dweilen met de kraan open.
Een tijdje is dat onoverkomelijk ja. Maar grond zo dicht bij Amsterdam is sowieso gewild als steden als Haarlem nog verder stijgen. En Schiphol-stad komt sowieso redelijk dichtbij North Sea Airport te liggen.quote:Op woensdag 26 april 2017 13:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is wel waardevernietiging, want de dingen zijn nu iets waard vanwege de nabijheid van een vliegveld. Dus dan zou je minimaal een jaar of 10-20 twee vliegvelden operationeel moeten houden. Krijg je Hong Kongse toestanden.
Waarom voor "Amsterdam Beach"?quote:
Hong Kong is er toch ook niet aan onderdoor gegaan. En dat is een kleiner land dan Nederland.quote:Op woensdag 26 april 2017 13:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is wel waardevernietiging, want de dingen zijn nu iets waard vanwege de nabijheid van een vliegveld. Dus dan zou je minimaal een jaar of 10-20 twee vliegvelden operationeel moeten houden. Krijg je Hong Kongse toestanden.
Limbo niet hoop ik toch Drenthe ook niet Brabant gedeeltelijk niet, is al niet heel Nederland, of bedoel jij Holland?quote:Op woensdag 26 april 2017 14:00 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Heel Nederland is dweilen met de kraan open wat dat betreft. Als we een tijdje de pompen uitzetten is het snel gedaan.
Primair Holland ja.quote:Op woensdag 26 april 2017 14:02 schreef john2406 het volgende:
[..]
Limbo niet hoop ik toch Drenthe ook niet Brabant gedeeltelijk niet, is al niet heel Nederland, of bedoel jij Holland?
Nogmaals weet jij wat er al weggespoeld is op die grond, om maar iets doms te noemen, antivries wat evt op de vleugels gespoten is voor het opstijgen?quote:Op woensdag 26 april 2017 14:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een tijdje is dat onoverkomelijk ja. Maar grond zo dicht bij Amsterdam is sowieso gewild als steden als Haarlem nog verder stijgen. En Schiphol-stad komt sowieso redelijk dichtbij North Sea Airport te liggen.
Is maar weinig waard per m².quote:
Zeg het ze John!quote:Op woensdag 26 april 2017 14:03 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dan schrijf dat, ik ben Nederlander maar geen Hollander.
Ik noem het liever Europees kustgebied.quote:Op woensdag 26 april 2017 14:03 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dan schrijf dat, ik ben Nederlander maar geen Hollander.
Mwah, het kan best een hoop waard zijn, maar onvoldoende om huidige waarde + sloopkosten + bouwkosten van te dekken. Mensen gaan geen 6 ton voor 100 m² betalen omdat het toevallig in de buurt van Amsterdam/Haarlem/North Sea Airport ligt. Dat betalen ze zelfs niet in Amsterdam-West.quote:Op woensdag 26 april 2017 14:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een tijdje is dat onoverkomelijk ja. Maar grond zo dicht bij Amsterdam is sowieso gewild als steden als Haarlem nog verder stijgen. En Schiphol-stad komt sowieso redelijk dichtbij North Sea Airport te liggen.
Zwaar extern gefinancierd natuurlijk. Dat drukt de waarde ook wel.quote:Op woensdag 26 april 2017 14:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Is maar weinig waard per m².
Efteling zal ergens tussen de 0,5-1,0 miljard waard zijn voor 2.75 km².
Gek is dat bijna altijd noemt men het Holland alleen als het geld gaat kosten is het opeens Nederland?quote:
HK en Osaka zijn simpelweg duurder dan de Haarlemmermeer.quote:Op woensdag 26 april 2017 14:02 schreef Igen het volgende:
[..]
Hong Kong is er toch ook niet aan onderdoor gegaan. En dat is een kleiner land dan Nederland.
In Japan (Osaka) hebben ze het ook gedaan, al is daar het andere vliegveld ook nog een beetje in gebruik.
Overigens heb je ook nog een hoop grond die bebouwbaar wordt door wegval van de geluidscontouren, dat is ook meerwaarde.
Bestemmingsplantechnisch goed vastgetimmerd.quote:Op woensdag 26 april 2017 14:05 schreef Ryon het volgende:
[..]
Zwaar extern gefinancierd natuurlijk. Dat drukt de waarde ook wel.
Ik heb ook niet de illusie dat het kostendekkend is. Het zal een zeer kostbaar project worden. Maar als Schiphol niet verder kan groeien verliest de economie een belangrijke motor. Investering voor de toekomst dus.quote:Op woensdag 26 april 2017 14:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mwah, het kan best een hoop waard zijn, maar onvoldoende om huidige waarde + sloopkosten + bouwkosten van te dekken. Mensen gaan geen 6 ton voor 100 m² betalen omdat het toevallig in de buurt van Amsterdam/Haarlem/North Sea Airport ligt. Dat betalen ze zelfs niet in Amsterdam-West.
Die heb je per definitie nodig in zo'n stad.quote:Op woensdag 26 april 2017 13:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik denk dat dit tegen gaat vallen. Je zal sowieso wat commerciele bestemmingen moeten toevoegen om de grondexploitatie dicht te kunnen rekenen.
Goed punt. Ik begrijp de meerwaarde van Rotterdam / Den Haag (ligt ook in die regio) sowieso niet. Wie of wat woont daar tegenwoordig nog?quote:Op woensdag 26 april 2017 14:07 schreef Igen het volgende:
[..]
Waarom niet op de plek van de pier van Scheveningen?
Aha en op de haven van Rotterdam is dat niet van toepassing?quote:Op woensdag 26 april 2017 14:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb ook niet de illusie dat het kostendekkend is. Het zal een zeer kostbaar project worden. Maar als Schiphol niet verder kan groeien verliest de economie een belangrijke motor. Investering voor de toekomst dus.
Daarover was dit mooie bericht verschenen: http://www.nu.nl/economie(...)g-van-35-mensen.htmlquote:Op woensdag 26 april 2017 14:08 schreef john2406 het volgende:
Heeft men nou werkelijk zoveel geluids overlast van het vliegveld waar het nu liggen doet?
Volgens mij niet iets wat men in zijn achtertuin wil hebben?quote:Op woensdag 26 april 2017 14:09 schreef Ryon het volgende:
[..]
Goed punt. Ik begrijp de meerwaarde van Rotterdam / Den Haag (ligt ook in die regio) sowieso niet. Wie of wat woont daar tegenwoordig nog?
Hehe, het bestemmingsplan van de Efteling / gemeente Kaatsheuvel was de casus op mijn tentamen omgevingsrecht. Mooi stukje planning.quote:Op woensdag 26 april 2017 14:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Bestemmingsplantechnisch goed vastgetimmerd.
Als je er nu 10 hotels + 12 achtbanen bij mocht bouwen, schoot het al op.
Ho ho, Afrojack gebruikt graag Rotterdam The Hague Airport.quote:Op woensdag 26 april 2017 14:09 schreef Ryon het volgende:
[..]
Goed punt. Ik begrijp de meerwaarde van Rotterdam / Den Haag (ligt ook in die regio) sowieso niet. Wie of wat woont daar tegenwoordig nog?
En voor die 35 mensen mag de rest van het land bloeden? Neem aan dat ze wisten dat er een vliegveld lag voordat ze er gingen wonen toch?quote:Op woensdag 26 april 2017 14:10 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Daarover was dit mooie bericht verschenen: http://www.nu.nl/economie(...)g-van-35-mensen.html
Dat is zeker het geval. Maar die investering gaat er komen wanneer het jasje rondom Schiphol echt gaat knellen en dat doet het nu nog niet.quote:Op woensdag 26 april 2017 14:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb ook niet de illusie dat het kostendekkend is. Het zal een zeer kostbaar project worden. Maar als Schiphol niet verder kan groeien verliest de economie een belangrijke motor. Investering voor de toekomst dus.
Zo is het leven in Nederland. De verlenging van de A4 heeft bijna een miljard gekost omdat er een stelletje zeikerds in Schiedam wonen.quote:Op woensdag 26 april 2017 14:11 schreef john2406 het volgende:
[..]
En voor die 35 mensen mag de rest van het land bloeden? Neem aan dat ze wisten dat er een vliegveld lag voordat ze er gingen wonen toch?
Hoeveel inwoners praten we over?quote:Op woensdag 26 april 2017 14:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die heb je per definitie nodig in zo'n stad.
De A4 kost dus in elk geval nog minder dan Schiedam ons jaarlijks kost aan uitkeringen.quote:Op woensdag 26 april 2017 14:14 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Zo is het leven in Nederland. De verlenging van de A4 heeft bijna een miljard gekost omdat er een stelletje zeikerds in Schiedam wonen.
Dat is een veilige schatting ja.quote:Op woensdag 26 april 2017 14:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De A4 kost dus in elk geval nog minder dan Schiedam ons jaarlijks kost aan uitkeringen.
Als die weg er komt nadat ze er wonen hebben ze naar mijn mening ook nog recht van spreken ook, en al helemaal als er veel gemeente ambtenaren wonen dat geeft naar mijn mening vaak de doorslag.quote:Op woensdag 26 april 2017 14:14 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Zo is het leven in Nederland. De verlenging van de A4 heeft bijna een miljard gekost omdat er een stelletje zeikerds in Schiedam wonen.
Nou ja, het moet wel meer dan 100k aan inwoners kunnen huisvesten.quote:Op woensdag 26 april 2017 14:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoe zo'n ruime Vinexwijk kun je daar kwijt?
Werkende inwoners of welke die maandelijks hun handjes open houden doen?quote:Op woensdag 26 april 2017 14:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nou ja, het moet wel meer dan 100k aan inwoners kunnen huisvesten.
Aan een tweede Leidse Rijn heb je niet genoeg voor een beetje massa.
Ik kan zo niet inschatten hoeveel vierkante km het is.quote:Op woensdag 26 april 2017 14:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nou ja, het moet wel meer dan 100k aan inwoners kunnen huisvesten.
Aan een tweede Leidse Rijn heb je niet genoeg voor een beetje massa.
Dat kun je al grotendeels ondervangen door het voornamelijk koopwoningen en huurwoningen boven de sociale huurgrens to maken.quote:Op woensdag 26 april 2017 14:19 schreef john2406 het volgende:
[..]
Werkende inwoners of welke die maandelijks hun handjes open houden doen?
Dat zal Amsterdam verrijken dan toch?
Amsterdam zal zeker meer ruimte moeten maken voor werkenden.quote:Op woensdag 26 april 2017 14:19 schreef john2406 het volgende:
[..]
Werkende inwoners of welke die maandelijks hun handjes open houden doen?
Dat zal Amsterdam verrijken dan toch?
Ja als ze vol te krijgen zijn dan he, ik heb het tegendeel vaak genoeg gezien, die wijken verpoperden achteraf, gebouwd voor de elite en achteraf was de wijk niet meer voor aan te zien.quote:Op woensdag 26 april 2017 14:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat kun je al grotendeels ondervangen door het voornamelijk koopwoningen en huurwoningen boven de sociale huurgrens to maken.
Elite komt vaak ook af op schaarste. Dat is er niet in zo'n wijk.quote:Op woensdag 26 april 2017 14:22 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ja als ze vol te krijgen zijn dan he, ik heb het tegendeel vaak genoeg gezien, die wijken verpoperden achteraf, gebouwd voor de elite en achteraf was de wijk niet meer voor aan te zien.
Wat voor Blauwe Stad geldt, geldt onder de rook van Amsterdam niet automatisch ook.quote:Op woensdag 26 april 2017 14:22 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ja als ze vol te krijgen zijn dan he, ik heb het tegendeel vaak genoeg gezien, die wijken verpoperden achteraf, gebouwd voor de elite en achteraf was de wijk niet meer voor aan te zien.
Dat is in mijn ogen bekend leegstand en de kosten lopen door. Tenzij het vastgoed in de overheid zijn handen is, is het niet te betalen.quote:Op woensdag 26 april 2017 14:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Elite komt vaak ook af op schaarste. Dat is er niet in zo'n wijk.
Ik woon niet in de blauwe stad meiske.quote:Op woensdag 26 april 2017 14:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat voor Blauwe Stad geldt, geldt onder de rook van Amsterdam niet automatisch ook.
Nou ja, het ligt natuurlijk wel buiten de A10, dan maakt het met Blauwe Stad nog maar weinig verschil.quote:Op woensdag 26 april 2017 14:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat voor Blauwe Stad geldt, geldt onder de rook van Amsterdam niet automatisch ook.
Je moet ook helemaal niet aan de elite willen verkopen, want een kavel van 3.000m2 tegen ¤ 600 per m2 gaat 'm toch niet worden, met kavels van 300m2 lukt dat daar fluitend.quote:Op woensdag 26 april 2017 14:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Elite komt vaak ook af op schaarste. Dat is er niet in zo'n wijk.
Hoe schoon is de grond daar dan?quote:Op woensdag 26 april 2017 14:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je moet ook helemaal niet aan de elite willen verkopen, want een kavel van 3.000m2 tegen ¤ 600 per m2 gaat 'm toch niet worden, met kavels van 300m2 lukt dat daar fluitend.
Allemaal buitenland idd.quote:Op woensdag 26 april 2017 14:28 schreef Igen het volgende:
[..]
Nou ja, het ligt natuurlijk wel buiten de A10, dan maakt het met Blauwe Stad nog maar weinig verschil.
Denk jij dat of weet jij dat?quote:Op woensdag 26 april 2017 14:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, jij woont aan die andere kant van NL waar het zinloos is iets uit de grond te stampen.
zet het tussen tags met [URL] erinquote:
FOK! heeft z'n homo-detectie aan staan, godzijdank.quote:
Jammer, dan kon je namelijk een lange wandeling van een korte pier gaan makenquote:Op woensdag 26 april 2017 14:28 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik woon niet in de blauwe stad meiske.
Veel positieve reacties wel.quote:Op woensdag 26 april 2017 15:19 schreef Kaas- het volgende:
Nu wel: http://www.elsevier.nl/ne(...)de-vier-jaar-497718/
VVD gaat de verkoop van benzine- en dieselauto's verbieden.
Dat klinkt nou niet bepaald als een heel realistisch plan.quote:Op woensdag 26 april 2017 15:19 schreef Kaas- het volgende:
Nu wel: http://www.elsevier.nl/ne(...)de-vier-jaar-497718/
VVD gaat de verkoop van benzine- en dieselauto's verbieden.
Het kan wel, maar niet in 8 jaar tijd. Het regelen in wetgeving is ook niet echt nodig, de ontwikkeling van stroomautos gaat in hoog tempo, en vooral in de VS.quote:Op woensdag 26 april 2017 15:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat klinkt nou niet bepaald als een heel realistisch plan.
Dat bedoel ik ook, acht jaar is een vrij onrealistisch tijdpad. Als je er een jaartje of 30 van maakt is het wat realistischer.quote:Op woensdag 26 april 2017 15:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het kan wel, maar niet in 8 jaar tijd. Het regelen in wetgeving is ook niet echt nodig, de ontwikkeling van stroomautos gaat in hoog tempo, en vooral in de VS.
Waarschijnlijk niet. De kans dat deze paragraaf de tafel haalt is erg klein.quote:Op woensdag 26 april 2017 15:17 schreef Kaas- het volgende:
Zou het werkelijk?
http://www.elsevier.nl/ne(...)de-vier-jaar-497718/
Ik rij een plugin hybride, en als ik mensen bij de laadpaal spreek, iedereen wil eigenlijk nooit meer anders dan op stroom rijden. Er zijn drie hindernissenquote:Op woensdag 26 april 2017 15:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook, acht jaar is een vrij onrealistisch tijdpad. Als je er een jaartje of 30 van maakt is het wat realistischer.
Maar goed, je tilt het wel lekker naar pakweg twee kabinetten verder in de toekomst, dus je hoeft er zelf de verantwoordelijkheid niet voor te nemen.
Lolwut?quote:Volgens het voorstel wordt een wegenbelasting per gereden kilometer ingevoerd en wordt de verkoop van benzine- en dieselauto’s over acht jaar verboden.
En daarom loopt de D auto-industrie ook achter de feiten aan.quote:Op woensdag 26 april 2017 15:34 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Lolwut?
Dat wordt Duits leren mensen, mooi niet dat onze Germaanse broeders dit accepteren in hun Unie.
Ah, ik dm'de je hier net over. Het lijkt me ook zeer onwaarschijnlijk, maar veerde wel even op van het artikeltje.quote:Op woensdag 26 april 2017 15:31 schreef Ryon het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet. De kans dat deze paragraaf de tafel haalt is erg klein.
Dat zal best. Ze veranderen ooit ook wel, maar niet omdat Yasser Klaver het wil.quote:Op woensdag 26 april 2017 15:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En daarom loopt de D auto-industrie ook achter de feiten aan.
De stroomprijs hier in D is zo hoog aan het worden dat zelfs al heb je een betaalbare middenklasser met een bereik van 1000 kilometer, het nog maar de vraag is of deze een verstandige aankoop is
Ik dacht vanmiddag aan jou toen ik grinnikend door een werkmaildiscussie heenscrollde waarin ik zag dat echt diverse collega's elke keer werden ge-cc'd zonder dat ze er ook maar iets mee te maken hebben.quote:Op woensdag 26 april 2017 15:37 schreef Reya het volgende:
Net iemand met een kuttaak opgezadeld omdat hij te veel vragen stelde. Wat een koning ben ik toch ook.
Hoeveelheid laadpalen is om te huilen, als er al eentje staat dan doet hij het alleen met een pas van de plaatselijke Stadtwerke. Mercedes koopt zijn electroauto gewoon van Tesla en zet daar een eigen carrosserie op.quote:Op woensdag 26 april 2017 15:37 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Dat zal best. Ze veranderen ooit ook wel, maar niet omdat Yasser Klaver het wil.
Ik stel nooit vragen en krijg toch alleen maar kuttaken.quote:Op woensdag 26 april 2017 15:37 schreef Reya het volgende:
Net iemand met een kuttaak opgezadeld omdat hij te veel vragen stelde. Wat een koning ben ik toch ook.
Dat krijg je ervan als je je collega's probeert te trollen.quote:Op woensdag 26 april 2017 15:40 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ik stel nooit vragen en krijg toch alleen maar kuttaken.
Zelden, dat bewaar ik voor m'n internetlotgenoten.quote:Op woensdag 26 april 2017 15:40 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als je je collega's probeert te trollen.
Ik vermoed een antisemitisch motief.quote:Op woensdag 26 april 2017 15:40 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ik stel nooit vragen en krijg toch alleen maar kuttaken.
Mooi, mijn Ka'tje rij ik toch op.quote:Op woensdag 26 april 2017 15:19 schreef Kaas- het volgende:
Nu wel: http://www.elsevier.nl/ne(...)de-vier-jaar-497718/
VVD gaat de verkoop van benzine- en dieselauto's verbieden.
Hybrides waren sowieso niet zo'n goed idee, maar wellicht een noodzakelijke technologische tussenstap. Vooral een aardige subsidiespons.quote:Op woensdag 26 april 2017 15:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik rij een plugin hybride, en als ik mensen bij de laadpaal spreek, iedereen wil eigenlijk nooit meer anders dan op stroom rijden. Er zijn twee hindernissen
1. De aanschafprijs ligt nog vrij hoog, maar dat is rap aan het veranderen
2. Het bereik is nog laag, ook dit veranderd hard
Als je een verandering van autogebruik wilt moet de overheid er eigenlijk vooral op toezien dat de stroomprijs niet de pan uit stijgt (wat deze wel dreigt te gaan doen) en de rest aan de markt overlaten.
Hoef ik niet spreek het vloeiend!quote:Op woensdag 26 april 2017 15:34 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Lolwut?
Dat wordt Duits leren mensen, mooi niet dat onze Germaanse broeders dit accepteren in hun Unie.
Eens.quote:Op woensdag 26 april 2017 15:57 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Ik zou eerst brandstof scooters en brommers verbieden, dan kan iedereen alvast merken hoe fijn het is als die teringdingen zijn opgerot. Het stapje naar elektrische auto's is vervolgens wat kleiner.
Heel misschien verbieden ze ook wel het maken van reserve onderdelen voor benzine autos maar dat lijkt mij iets te hoog gegrepen voor de politiek.quote:
Weg met die stinkende kutdingen inderdaad.quote:Op woensdag 26 april 2017 15:57 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Ik zou eerst brandstof scooters en brommers verbieden, dan kan iedereen alvast merken hoe fijn het is als die teringdingen zijn opgerot. Het stapje naar elektrische auto's is vervolgens wat kleiner.
Een tip probeer eens iets meer te onthouden, om sommige de vensters in te gooien.quote:Op woensdag 26 april 2017 15:40 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ik stel nooit vragen en krijg toch alleen maar kuttaken.
Vooral fijn als je erachter fietstquote:Op woensdag 26 april 2017 15:58 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Weg met die stinkende kutdingen inderdaad.
Hmm.. heb je een voorbeeld?quote:Op woensdag 26 april 2017 15:59 schreef john2406 het volgende:
[..]
Een tip probeer eens iets meer te onthouden, om sommige de vensters in te gooien.
Renault Zoe zou 400 km met een lading kunnen, of ook bij extreme kou wil ik nog zien, anders wordt dat een volgende auto hier.quote:Op woensdag 26 april 2017 15:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik rij een plugin hybride, en als ik mensen bij de laadpaal spreek, iedereen wil eigenlijk nooit meer anders dan op stroom rijden. Er zijn drie hindernissen
2. Het bereik is nog laag, ook dit veranderd hard
Zat voorbeelden waar jij echter niks mee kunt, leer die levensles maar zelf!quote:Op woensdag 26 april 2017 16:01 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Hmm.. heb je een voorbeeld?
Lijkt me een geweldig idee, dat je autolading leeg gehaald wordt, zodat je bereik nog kleiner wordt.quote:Op woensdag 26 april 2017 15:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hybrides waren sowieso niet zo'n goed idee, maar wellicht een noodzakelijke technologische tussenstap. Vooral een aardige subsidiespons.
De Tesla model 3 en Chevrolet Bolt zijn waarschijnlijk de eerste twee betaalbare, volledig elektrische auto's met een fatsoenlijk bereik.
Veel zal ook afhangen van de ontwikkelingen op het gebied van energie-opslag. Zowel die van de auto zelf als mogelijkheden om zelf opgewekte energie op te slaan.
Hier in Utrecht zijn ze bijvoorbeeld ook nog weer bezig met het gebruik van elektrische auto's voor het opvangen van piek- en dalproductie van zonne-energie middels laadpalen die ook kunnen ontladen.
Het verhaal van jou leven, niet?quote:
Meer dat van pompom.quote:Op woensdag 26 april 2017 16:04 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het verhaal van jou leven, niet?
Inderdaad. Elke ochtend is het weer prijs als 16 jarige mannetjes voorbij komen stinken op hun stinkapparaten.quote:
En dan ook nog effe als complete mongool zonder gedempte uitlaat/inlaat rijden, want dat is cool.quote:Op woensdag 26 april 2017 16:06 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Inderdaad. Elke ochtend is het weer prijs als 16 jarige mannetjes voorbij komen stinken op hun stinkapparaten.
Jij zult wel nooit 16 geweest zijn of niet?quote:Op woensdag 26 april 2017 16:06 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Inderdaad. Elke ochtend is het weer prijs als 16 jarige mannetjes voorbij komen stinken op hun stinkapparaten.
Kan de politie heen kijken is mijn taak niet..quote:Op woensdag 26 april 2017 16:08 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
En dan ook nog effe als complete mongool zonder gedempte uitlaat/inlaat rijden, want dat is cool.
Het schijnt goed te bevallen, aangezien het geleidelijk verder wordt uitgebreid. Veel mensen komen (zeker in Nederland) ook echt niet aan het maximale bereik met hun dagelijkse forensafstand. Bij de meeste bedrijven hoef je vaak ook enkel genoeg te hebben voor de heenreis omdat die gewoon laadpalen hebben staan.quote:Op woensdag 26 april 2017 16:04 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Lijkt me een geweldig idee, dat je autolading leeg gehaald wordt, zodat je bereik nog kleiner wordt.
Ik heb nooit aan stinkbrommers gedaan inderdaad.quote:Op woensdag 26 april 2017 16:08 schreef john2406 het volgende:
[..]
Jij zult wel nooit 16 geweest zijn of niet?
Arme vent toch, de jaloezie komt erbij kijken?quote:Op woensdag 26 april 2017 16:10 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik heb nooit aan stinkbrommers gedaan inderdaad.
Je bent zelf VS.quote:Op woensdag 26 april 2017 16:09 schreef Mutant01 het volgende:
Zo, VS even te kak gezet met z'n Bridgewater.
En/of 80 rijden op je opgevoerde stuk rommel, want dat is ook supertof, schijnt het.quote:Op woensdag 26 april 2017 16:08 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
En dan ook nog effe als complete mongool zonder gedempte uitlaat/inlaat rijden, want dat is cool.
Ook een taak van de politie dus, kan toch helemaal niet die voeren hun werk toch perfect uit?quote:Op woensdag 26 april 2017 16:12 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En/of 80 rijden op je opgevoerde stuk rommel, want dat is ook supertof, schijnt het.
Nee sjon, net als voetbal en auto's hebben brommers mij gewoon nooit geïnteresseerd.quote:Op woensdag 26 april 2017 16:11 schreef john2406 het volgende:
[..]
Arme vent toch, de jaloezie komt erbij kijken?
Toch wil jij je met een taak bemoeien die jouw niet aangaat?quote:Op woensdag 26 april 2017 16:13 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nee sjon, net als voetbal en auto's hebben brommers mij gewoon nooit geïnteresseerd.
Nou zeg, je zit er wel mee.quote:Op woensdag 26 april 2017 16:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Radical truth.![]()
![]()
![]()
![]()
Klinkt als een sekte man, Bridgewater.
Niet echt, maar ik moest mailen en toen kwam ik dus op hun site terecht. Niet huilen, nergens voor nodig.quote:Op woensdag 26 april 2017 16:16 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Nou zeg, je zit er wel mee.
Je bent tenminste wel van de tieten.quote:Op woensdag 26 april 2017 16:13 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nee sjon, net als voetbal en auto's hebben brommers mij gewoon nooit geïnteresseerd.
Heel goed, hoi Mutant.quote:Op woensdag 26 april 2017 16:09 schreef Mutant01 het volgende:
Zo, VS even te kak gezet met z'n Bridgewater.
Ik hoop dat CDA en VVD gedecimeerd worden bij de komende verkiezingen als ze hiermee instemmen.quote:Op woensdag 26 april 2017 15:19 schreef Kaas- het volgende:
Nu wel: http://www.elsevier.nl/ne(...)de-vier-jaar-497718/
VVD gaat de verkoop van benzine- en dieselauto's verbieden.
In realiteit staan de laadpalen om uiterlijk 8:30 al vol, daarna kan je het bij de meeste bedrijven shaken. De meeste forensen is onzin, je gebruikt je auto niet alleen om te forenzeren, en als het bereik onder de 500 echte Kilometer is (dus in de winter) kan je het mensen niet aandoen het als enige auto te verplichten zeg maar.quote:Op woensdag 26 april 2017 16:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het schijnt goed te bevallen, aangezien het geleidelijk verder wordt uitgebreid. Veel mensen komen (zeker in Nederland) ook echt niet aan het maximale bereik met hun dagelijkse forensafstand. Bij de meeste bedrijven hoef je vaak ook enkel genoeg te hebben voor de heenreis omdat die gewoon laadpalen hebben staan.
Sorry hoor, je woont in Duitsland. Hier in de randstad is het echt geen punt. Heb vele collega's die hybride of elektrisch rijden.quote:Op woensdag 26 april 2017 16:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
In realiteit staan de laadpalen om uiterlijk 8:30 al vol, daarna kan je het bij de meeste bedrijven shaken. De meeste forensen is onzin, je gebruikt je auto niet alleen om te forenzeren, en als het bereik onder de 500 echte Kilometer is (dus in de winter) kan je het mensen niet aandoen het als enige auto te verplichten zeg maar.
Als ik familie in het noorden van NL bezoek zit ik zo aan de 400-450 Kilometer.
Allemaal vluchten naar andere partijen in die hoek. Komt wel goed.quote:Op woensdag 26 april 2017 16:41 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik hoop dat CDA en VVD gedecimeerd worden bij de komende verkiezingen als ze hiermee instemmen.
Het klinkt zo radicaal, maar sommige Chinese steden bijv. hebben al alle taxi's en alle bromfietsen op elektrische aandrijving overgeschakeld.quote:Op woensdag 26 april 2017 16:41 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik hoop dat CDA en VVD gedecimeerd worden bij de komende verkiezingen als ze hiermee instemmen.
In de spooksteden rijden helemaal geen taxi's. Nog beter.quote:Op woensdag 26 april 2017 16:44 schreef Igen het volgende:
[..]
Het klinkt zo radicaal, maar sommige Chinese steden bijv. hebben al alle taxi's en alle bromfietsen op elektrische aandrijving overgeschakeld.
Zoals? Forum voor Democratie had geen bijster goede passage over vervoer en transport in hun meest recente verkiezingsprogramma, en op de PVV zit ik ook niet te wachten. En dat iedereen naar de SGP overstapt lijkt mij onwaarschijnlijk.quote:Op woensdag 26 april 2017 16:44 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Allemaal vluchten naar andere partijen in die hoek. Komt wel goed.
Laat mensen dat gewoon zelf beslissen.quote:Op woensdag 26 april 2017 16:46 schreef remlof het volgende:
Geen auto's op fossiele brandstoffen meer per 2025. Dat is niets te vroeg.
quote:Op woensdag 26 april 2017 16:48 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Laat mensen de markt dat gewoon zelf beslissen.
Waarschijnlijker dan een massale overstap naar GL, PvdA of DENK.quote:Op woensdag 26 april 2017 16:47 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Zoals? Forum voor Democratie had geen bijster goede passage over vervoer en transport in hun meest recente verkiezingsprogramma, en op de PVV zit ik ook niet te wachten. En dat iedereen naar de SGP overstapt lijkt mij onwaarschijnlijk.
Wie weet wie Henry K allemaal gaat meenemen in zijn val.quote:Op woensdag 26 april 2017 16:49 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
De VVD kan echter wel weer een afsplitsing gebruiken.
Milieuheffingen.quote:Op woensdag 26 april 2017 16:41 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik hoop dat CDA en VVD gedecimeerd worden bij de komende verkiezingen als ze hiermee instemmen.
Zijn val is niet het grootste probleem. Maar de onvermijdelijke landing zal schokgolven door de partij zenden.quote:Op woensdag 26 april 2017 16:49 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wie weet wie Henry K allemaal gaat meenemen in zijn val.
Goed idee. Laten we deze LPF noemen - Liberale Partij voor Frivoliteit.quote:Op woensdag 26 april 2017 16:49 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Waarschijnlijker dan een massale overstap naar GL, PvdA of DENK.
De VVD kan echter wel weer een afsplitsing gebruiken.
Zou wel eens een lawine kunnen veroorzaken.quote:Op woensdag 26 april 2017 16:49 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wie weet wie Henry K allemaal gaat meenemen in zijn val.
Het zou de verzakkingen door de bouw van de Noord-Zuidlijn doen verbleken.quote:Op woensdag 26 april 2017 16:53 schreef Reya het volgende:
[..]
Zou wel eens een lawine kunnen veroorzaken.
Wensdenkenquote:Op woensdag 26 april 2017 16:46 schreef remlof het volgende:
Geen auto's op fossiele brandstoffen meer per 2025. Dat is niets te vroeg.
Turken rijden anders veel vaker in een fatsoenlijke auto dan Nederlanders.quote:Op woensdag 26 april 2017 16:49 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Waarschijnlijker dan een massale overstap naar GL, PvdA of DENK.
De VVD kan echter wel weer een afsplitsing gebruiken.
Maar ze wonen in krotten.quote:Op woensdag 26 april 2017 16:56 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Turken rijden anders veel vaker in een fatsoenlijke auto dan Nederlanders.
Rita's VVD, RVVD, zal het stokje overnemen.quote:Op woensdag 26 april 2017 16:52 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Goed idee. Laten we deze LPF noemen - Liberale Partij voor Frivoliteit.
Zolang hij maar niet ergens in het water land.quote:Op woensdag 26 april 2017 16:53 schreef Reya het volgende:
[..]
Zou wel eens een lawine kunnen veroorzaken.
Ik werk in NL en woon vlak aan de grens, ben sneller in Den Haag, Rotterdam of Amsterdam dan een Limburger of Drent, je post is dom wegzetten en laat zien dat je nul argument hebt.quote:Op woensdag 26 april 2017 16:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Sorry hoor, je woont in Duitsland. Hier in de randstad is het echt geen punt. Heb vele collega's die hybride of elektrisch rijden.
Ja, gewoon auto's die rijden op fossiele brandstof verbieden, dan komt de markt vanzelf met een alternatief.quote:
Sinds wanneer ben jij een markt denker?quote:Op woensdag 26 april 2017 16:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, gewoon auto's die rijden op fossiele brandstof verbieden, dan komt de markt vanzelf met een alternatief.
Ah we zijn weer op je favoriete discussieniveau aanbeland. Jij roept onzin op basis van je eigen persoonlijke ervaring, ik roep geen onzin op basis van mijn ervaringen. Jij bent niet de autoriteit op dit gebied wiens woorden men maar voor waar heeft aan te nemen Piet, hoe vaak je dat hier op Fok! ook lijkt te denken. Het is vrij simpel, als een proef verder uitbreidt, dan is die kennelijk succesvol. Als er niemand gebruik van maakt, dan gaat men er ook niet verder mee. Hoe rijm je dat met jouw 'het werkt niet, want dat vind ik!'-claim?quote:Op woensdag 26 april 2017 16:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik werk in NL en woon vlak aan de grens, ben sneller in Den Haag, Rotterdam of Amsterdam dan een Limburger of Drent, je post is dom wegzetten en laat zien dat je nul argument hebt.
Nee, ik wijs je erop dat je "Jij woont in Duitsland" riedeltje nergens op slaat. Jij hebt collegas die stekkeren, ik stekker zelf. Ik zeg nergens dat het niet werkt, ik zeg dat de capaciteit van Elektroautos groter moet worden omdat het een illusie is dat laadpaal capaciteit gegarandeerd isquote:Op woensdag 26 april 2017 17:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ah we zijn weer op je favoriete discussieniveau aanbeland. Jij roept onzin op basis van je eigen persoonlijke ervaring, ik roep geen onzin op basis van mijn ervaringen. Jij bent niet de autoriteit op dit gebied wiens woorden men maar voor waar heeft aan te nemen Piet, hoe vaak je dat hier op Fok! ook lijkt te denken. Het is vrij simpel, als een proef verder uitbreidt, dan is die kennelijk succesvol. Als er niemand gebruik van maakt, dan gaat men er ook niet verder mee. Hoe rijm je dat met jouw 'het werkt niet, want dat vind ik!'-claim?
Ah, Piet woont in Kleef. Daar rij ik zo heen om bier in te slaan bij de Trinkgut en dan rij ik door naar Weeze om m'n broer op te pikken.quote:Op woensdag 26 april 2017 16:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik werk in NL en woon vlak aan de grens, ben sneller in Den Haag, Rotterdam of Amsterdam dan een Limburger of Drent, je post is dom wegzetten en laat zien dat je nul argument hebt.
Voor mij zijn bezette laadpalen dagelijkse realiteit.
quote:Op woensdag 26 april 2017 17:09 schreef Mutant01 het volgende:
Ik denk dat jullie een break nodig hebben.
Ongeloofwaardig, uit de mond van een geradicaliseerde moslim.quote:Op woensdag 26 april 2017 17:09 schreef Mutant01 het volgende:
Ik denk dat jullie een break nodig hebben.
Matig, je kan veel harder uit de hoek komen dan dit.quote:Op woensdag 26 april 2017 17:19 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ongeloofwaardig, uit de mond van een geradicaliseerde moslim.
Er schijnt zelfs al mee gefraudeerd te worden.quote:Op woensdag 26 april 2017 16:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het schijnt goed te bevallen, aangezien het geleidelijk verder wordt uitgebreid. Veel mensen komen (zeker in Nederland) ook echt niet aan het maximale bereik met hun dagelijkse forensafstand. Bij de meeste bedrijven hoef je vaak ook enkel genoeg te hebben voor de heenreis omdat die gewoon laadpalen hebben staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |