VBL / FEYENOORD #1858 De Fruitschaal, het seizoen gaat eindelijk beginnenquote:Op dinsdag 25 april 2017 10:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Linkje? Dat is altijd leuk.
Zeker nu.
quote:Op zondag 31 juli 2016 20:27 schreef satecl het volgende:
Op dit moment in metro richting huis. Wat een flut wedstrijd in alle opzichten. Ten eerste de sfeer opzich. Hoeveel man zat er? 15.000? Echt lachwekkend!! Doe deze wedstrijd voortaan in het stadion van de kampioen of bekerwinnaar, want dit ging nergens over.
De wedstrijd heeft verder weer laten zien dat Feyenoord weer alles mag doen om 3e te worden, want meer zit er niet in. Creativiteit kennen we niet. Gio heeft weer laten zien dat het een kut trainer is, met de Nelom en slechte wissels. Voorspelbaar voetbal.
Het was zo slecht, dat ik zelfs begon te genieten van Propper. Zo'n klasbak hebben we niet.
Al m'n hoop is nu op Berghuis. En dat zegt eigenlijk al genoeg.
quote:Op zondag 31 juli 2016 22:41 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zolang Gio hoofdtrainer is zal er weinig veranderen vrees ik.
Het wordt weer een heel seizoen hetzelfde opportunistische toevalsvoetbal als afgelopen seizoen.
Er lijkt totaal geen gedachte of tactiek achter te zitten, spelers spelen veel te behoudend (veel te laag tempo, veel balletjes breed in plaats van naar voren of een goede steekpass) en veel te veel gebaseerd op "hard werken" en fysieke arbeid. Daarnaast veel te veel de lange bal en voorzetten die te lang onderweg zijn of te makkelijk zijn te verdedigen.
Ons middenveld is ook niet dynamisch genoeg, handelingstempo vaak te traag, en een goede pass blijft vaak uit. Zo wordt je nooit gevaarlijk natuurlijk, en krijg je het ook tegen clubs als PEC Zwolle en Heracles Almelo moeilijk.
Alle bovenstaande punten moeten vervolgens worden gecompenseerd door een hoop gedraaf en fysieke kracht, maar dat kost natuurlijk op de lange termijn erg veel kracht. Zeker met 6 extra Europese wedstrijden op het programma.
Bovendien loop je daardoor veel sneller tegen puntverlies aan wanneer het een dagje een keer wat minder loopt of als spelers vermoeid zijn, dan wanneer je kunt terugvallen op een goede basistactiek en gedachte.
De 2de helft vond ik ons vandaag ook niet echt geweldig spelen ofzo. Maar spelers en technische staf zijn schijnbaar snel tevreden want overal lees ik terug dat ze met opgeheven hoofd naar huis kunnen en dat ze voldoende aanknopingspunten hebben gezien.
Kortom, op deze manier wordt het echt niet beter dan vorig seizoen. 3e plaats weer het hoogst haalbare. Maar dat wist ik al vooraf natuurlijk. Maar waar ik eerst de hoop had dat we dit seizoen wellicht mochten hopen op tenminste iets beter voetbal, laat ik die hoop bij deze ook maar vast weer varen.
Hand in eigen boezem:quote:Op zondag 31 juli 2016 20:23 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat is triest ja. Gio out. Aardige kerel, maar verschrikkelijk slechte trainer
Spelers moeten het ontgeldenquote:Op zondag 31 juli 2016 20:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Karsdorp speelde een prima wedstrijd.
Verder pijnlijk om te zien dat je qua spel nauwelijks verbetering ziet tov vorig jaar. Er wordt weinig gecreëerd, het is chaotisch en spelers weten niet wat ze moeten doen. Met een paar aanpassingen zijn we echt wel goed genoeg om gemakkelijk 3e te worden of zelfs de concurrentie met de top 2 aan te gaan, maar één van die aanpassingen is een andere trainer. Gio is het gewoon niet.
quote:Op maandag 1 augustus 2016 09:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
EA kan er ook geen kut van. Een postbode die 9 van de 10 keer de bal gaat brengen en een speler die op zijn zachtst gezegd een waardeloos schot heeft. Ik heb de meerwaarde van EA nooit zo kunnen ontdekken. Maar sommige hier vinden hem een soort Busquets of zo
Gelukkig waren er ook optimisten:quote:Op maandag 1 augustus 2016 10:08 schreef satecl het volgende:
[..]
Botteghin komt geween veel te kort. Echt bizar dat hij is aangekocht. Wie heeft hem aanbevolen!? Van Geel? Iedereen ziet toch dat hij te traag is voor het spel van Feyenoord. Lachwekkend weer.
quote:Op maandag 1 augustus 2016 10:34 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Omdat we vanwege een van richting veranderd balletje verloren hebben is het hier weer janken geblazen maar laten we nou niet net doen alsof PSV voetbal van een andere planeet speelt. Als je dadelijk Berghuis hebt dan kun je gewoon met Toornstra op 10 spelen en dan heb je met Jorgensen en Elia een aanval waar genoeg in zit. Als Beekie terug is en we niet meer met onze vierde keeper hoeven te spelen dan ziet de wereld er achterin ook anders uit. Ik heb alleen wel mijn twijfels bij Gio. Je hebt nu twaalf wissels op de bank zitten en dan stuur je in de slotfase een centrale verdediger naar voren terwijl je nog een wissel over hebt. En Kuyt durft hij er waarschijnlijk ook niet naast te zetten. Maar al met al zie ik ons wel weer op de Coolsingel hossen aan het eind van het seizoen. Markeer mijn woorden.
quote:Op zondag 31 juli 2016 19:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
slechte wedstrijd van beide ploegen scheids was net zo slecht. Gelukkig wel laten zien dat we niet veel onderdoen voor PSV zolang ze in Amsterdam blijven klooien zitten we goed.
quote:Op zondag 31 juli 2016 22:47 schreef Scrummie het volgende:
En als we volgende week Groningen uit winnen met 0-4 worden we weer kampioen.
Maar dat ligt aan Geeltje, niet aan Berghuis toch? Die heeft wel laten zien dat ie goed kan ballenquote:
Jaaaaaaquote:Op dinsdag 25 april 2017 11:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
VBL / FEYENOORD #1858 De Fruitschaal, het seizoen gaat eindelijk beginnen
VBL / FEYENOORD #1859 Kampioenswedstrijd achter de rug...
Er waren pessimisten:
[..]
[..]
[..]
Hand in eigen boezem:
[..]
Spelers moeten het ontgelden
[..]
[..]
Gelukkig waren er ook optimisten:
[..]
[..]
[..]
Veel te weinig wat mij betreft, voor een huurspeler van een PL club.quote:Op dinsdag 25 april 2017 11:32 schreef Divje het volgende:
[..]
Maar dat ligt aan Geeltje, niet aan Berghuis toch? Die heeft wel laten zien dat ie goed kan ballen
KENNERquote:Op maandag 9 mei 2016 21:42 schreef Vasion het volgende:
[..]
Als Nelom genoegen zou willen nemen met een plek op de bank komend seizoen, dan zeg ik houden. Goede lb in NL zijn vrijwel schaars.
Met Toornstra en Vejinovic zou ik het volgend seizoen gewoon weer proberen. Vooral Toornstra is wel een handige speler om achter de hand houden. Je loopt er geen risico op.
Ja zo ben ik.quote:Op dinsdag 25 april 2017 11:37 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit is gewoon een open deur uitspraak.
Gio heeft toch mijn ongelijk bewezen als hij kampioen wordt. Met een smalle selectie eerst de beker en vervolgens kampioen. Toptrainer.quote:Op dinsdag 25 april 2017 11:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er waren pessimisten:
[..]
[..]
[..]
Hand in eigen boezem:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Lees dan even wat er gezegd wordt, het gaat over de invulling van de LB-positie en die is prima voor de eredivisie. Ja, met Nelom.quote:Op dinsdag 25 april 2017 11:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik onderstreep Nelom. Ik heb het niet over King Kong. Dat is gewoon een eindbaas. Maar van Nelom moeten ze na dit seizoen afscheid nemen. Veruit de slechtste voetballer van Feyenoord.
Eens, al vind ik hem de laatste maanden wel steeds beter. Op die manier zou ik toch een poging wagen.quote:Op dinsdag 25 april 2017 11:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Veel te weinig wat mij betreft, voor een huurspeler van een PL club.
Gio zal wel als coach heel sterk zijn en goed in de groep liggen, maar tactisch mag hij nog wel een hoop bijleren.quote:Op dinsdag 25 april 2017 11:39 schreef H.FR het volgende:
[..]
Gio heeft toch mijn ongelijk bewezen als hij kampioen wordt. Met een smalle selectie eerst de beker en vervolgens kampioen. Toptrainer.
Ja, zo lust ik er nog wel een paar. Als je 3 A-junioren hebt, heb je de positie an sich ook gevuld ja. Nelom was aids, Nelom is aids en Nelom blijft aids. Totaal niet geschikt voor het niveau dat Feyenoord nastreeft.quote:Op dinsdag 25 april 2017 11:39 schreef timmmmm het volgende:
ik was rijkelijk laat
[..]
Lees dan even wat er gezegd wordt, het gaat over de invulling van de LB-positie en die is prima voor de eredivisie. Ja, met Nelom.
Nelom is echt niet goed genoeg voor de Eredivisie. Die moet lekker in de 4e klasse ergens zijn carriere vervolgen. Een prestatie op zoch dat je ondanks zoveel speelminuten van die kerel kampioen gaat worden.quote:Op dinsdag 25 april 2017 11:39 schreef timmmmm het volgende:
ik was rijkelijk laat
[..]
Lees dan even wat er gezegd wordt, het gaat over de invulling van de LB-positie en die is prima voor de eredivisie. Ja, met Nelom.
Het blijft Eredivisie he. Tegen de NEC's en Roda's van deze wereld kun je hem best opstellen. Dan valt hij niet op.quote:Op dinsdag 25 april 2017 11:41 schreef H.FR het volgende:
[..]
Nelom is echt niet goed genoeg voor de Eredivisie. Die moet lekker in de 4e klasse ergens zijn carriere vervolgen. Een prestatie op zoch dat je ondanks zoveel speelminuten van die kerel kampioen gaat worden.
Heb een beetje hetzelfde. Ben heel het seizoen kritisch geweest op Gio. Zeker gezien zijn gebrek aan daadkracht in de eerste seizoenshelft waarin hij steeds Dirkie op ging stellen ipv spelen met Toorn op 10 en Berghuis op rechts. Maar aan de streep dit team kampioen maken is hoe dan ook een unieke prestatie waar je ook credits aan de coach moet geven.quote:Op dinsdag 25 april 2017 11:39 schreef H.FR het volgende:
[..]
Gio heeft toch mijn ongelijk bewezen als hij kampioen wordt. Met een smalle selectie eerst de beker en vervolgens kampioen. Toptrainer.
quote:Op zondag 31 juli 2016 22:07 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Als je met deze selectie voor het kampioenschap gaat ben je niet serieus te nemen.
Badderquote:Op zondag 31 juli 2016 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Wanneer gaat Van Geel Van Bronckhorst de halt toeroepen? Feyenoord vertoont alle verschijnselen van het vorige seizoen die de rekensom heel simpel maken: een en al ellende.
quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:45 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ajax natuurlijk. Maar eigenlijk verwacht ik dat PSV dit jaar vrij eenvoudig kampioen wordt als de selecties zo blijven.
Bosz gaat even nodig hebben om resultaten te boeken bij Ajax en Feyenoord is sowieso geen titelkandidaat.
Ik kan dit uren doenquote:Op donderdag 4 augustus 2016 08:39 schreef Ajacied422 het volgende:
John de Wolf is ook het spoor bijster. Hij denkt dat Botteghin Feyenoord naar het kampioenschap kan leiden.
Je kan dit nog 40 of 45 keer posten. Maar je bent blijkbaar te dom om het te begrijpen.quote:Op dinsdag 25 april 2017 11:49 schreef Caland het volgende:
VBL / FEIJENOORD #1852: Waar we wachten op de nieuwe SCC
In dit topic scheurde Vermeer alles af. Ook daar zie je dat (wederom) onlogisch en Scrummie er gigantisch naast zitten.
En hij heeft veel gespeeld!quote:Op dinsdag 25 april 2017 11:42 schreef Scrummie het volgende:
Je kan zeggen wat je wil van Nelom, maar ook hij gaat gewoon kampioen worden
Stijn hahahahaquote:Op dinsdag 25 april 2017 11:48 schreef hhh38 het volgende:
Maar het leukste zijn natuurlijk gewoon dit soort reacties van de concurrentie:
[..]
[..]
Badder![]()
[..]
[..]
Ik kan dit uren doen
Mwoah, hij was in het begin niet al te best nee. Maar de laatste maanden speelt ie wel lekker. Zou het helemaal niet erg vinden als hij blijft. Voor een god prijsje dan.quote:Op dinsdag 25 april 2017 11:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Veel te weinig wat mij betreft, voor een huurspeler van een PL club.
En als je terugkijkt had de Wolf ook nog eens 1000% gelijk aangezien Botteghin misschien wel de belangrijkste (en meest lekkere) goal van het seizoen maakte in Eindhoven. Mijns inziens de meest memorabele eredivisiewedstrijd van het seizoen voor Feyenoord.quote:Op dinsdag 25 april 2017 11:48 schreef hhh38 het volgende:
Maar het leukste zijn natuurlijk gewoon dit soort reacties van de concurrentie:
[..]
[..]
Badder![]()
[..]
[..]
Ik kan dit uren doen
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:39 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hoe lang gaan we nog met Gio door eigenlijk? Is het niet allang duidelijk dat hij er niet zo heel veel van kan en onze tactisch zwakste coach sinds, uh, heel lang?
Denk dat ze bij IJsselmeervogels nog verzorgder voetbal spelen.
Jij snapt nu gewoon nog steeds niet dat Hansson als de backup van de backup werd gehaald. Dat vind ik best treurig.quote:Op dinsdag 25 april 2017 11:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je kan dit nog 40 of 45 keer posten. Maar je bent blijkbaar te dom om het te begrijpen.
quote:
quote:Op zondag 31 juli 2016 21:00 schreef hafcfan het volgende:
Zie AZ niet veel onderdoen voor jullie als die de lijn van na de winterstop doortrekken.
Eigenlijk hebben we na die 7 verliespotten op rij al nauwelijks meer verloren. Toen is de basis gelegd.quote:Op dinsdag 25 april 2017 11:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[..]
Maar goed, we hebben ook wel vriend en vijand verrast dit seizoen
Kut AZ. Komt doordat Weghorst vaak wissel was.quote:Op dinsdag 25 april 2017 11:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[..]
Maar goed, we hebben ook wel vriend en vijand verrast dit seizoen
Nee hoor, wij zitten er niet naast. Jij snapt onlo en mij gewoon niet.quote:Op dinsdag 25 april 2017 11:49 schreef Caland het volgende:
In dit topic scheurde Vermeer alles af. Ook daar zie je dat (wederom) onlogisch en Scrummie er gigantisch naast zitten.
Zit wat in, maar het zag er in de zomer echt niet naar uit dat we kampioenskandidaat nummer 1 of 2 waren, tot we ineens 9 wedstrijden op rij wonnen.quote:Op dinsdag 25 april 2017 11:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Eigenlijk hebben we na die 7 verliespotten op rij al nauwelijks meer verloren. Toen is de basis gelegd.
Toch goed gezien !!quote:Op dinsdag 25 april 2017 11:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er waren pessimisten:
[..]
[..]
[..]
Hand in eigen boezem:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
SCHANDALIG EN LACHWEKKEND DAT WE EEN NIEUWE EERSTE KEEPER HALENquote:Op dinsdag 25 april 2017 11:49 schreef Caland het volgende:
quote:Op vrijdag 8 juli 2016 23:27 schreef klaasweetalles het volgende:
Wat ik van die deen heb gezien heb is dat hij best een goede techniek en trap heeft....
Ik geef nog geen oordeel over deze goser.
Ik denk dat hij wel een 2e tomasson kan worden.
Duidelijk beter ALS kazim, en denen zijn nooit egotrippers, die denken altijd mee in het collectief.
Zou mongool vN geel dan toch nog een keer een goede aankoop hebben gedaan.......
alleen dat vijf jarige contract is natuurlijk grote bullshit, typische gestoorde martin van geel actie.....
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dit Feyenoord kan echt nooit kampioen worden.
Ik vond Botteghin al goed bij NAC.quote:Op dinsdag 25 april 2017 12:15 schreef Wicky15 het volgende:
Hahaha.
Leuk die reacties van vóór het seizoen
Vooral die Botteghin haat![]()
Wat Botteghin betreft zat ik er ook totaal naast. Net als van der Heijden. Maar die 2 hadden nooit zo goed kunnen functioneren zonder Kongolo en Karsdorp. Met name Kongolo.quote:Op dinsdag 25 april 2017 12:15 schreef Wicky15 het volgende:
Hahaha.
quote:Op dinsdag 25 april 2017 12:15 schreef Wicky15 het volgende:
Hahaha.
quote:Op zondag 10 juli 2016 10:35 schreef klaasweetalles het volgende:
Lachwekkend deze topictitel
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Botteghin zo snel mogelijk aan excelsior verhuren is mijn tip.
quote:Op maandag 11 juli 2016 09:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja erg leuk dat hij sterk in de duels is maar als je verder dan 10 meter van het doel wil verdedigen heb je geen ene vinkentering aan Bottekneus.
We hebben het hier over een speler die een sprintduel verliest van Lars fucking Veldwijk.
Net als Elia.quote:Op dinsdag 25 april 2017 12:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat Botteghin betreft zat ik er ook totaal naast. Net als van der Heijden. Maar die 2 hadden nooit zo goed kunnen functioneren zonder Kongolo en Karsdorp. Met name Kongolo.
Tuurlijkquote:Op dinsdag 25 april 2017 12:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben het daar nog steeds wel mee eens eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |