Boer of Onana (die kent het verschil tussen Austria en Australia niet).quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:57 schreef Typisch het volgende:
Heeft Ajax niet nog een tweede keeper die we kunnen kopen?
Die Hanson was niet eens eerste keeper bij zijn club in Noorwegen ofzoquote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:59 schreef Tomatenboer het volgende:
Godverdomme
Nu maar hopen dat die Hansson een goede keeper is of dat Hahn sneller dan verwacht weer fit is.
Nu weten we het voor de start van het seizoen. Normaliter is dat besef er pas na 5 wedstrijden.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:01 schreef tompsv18 het volgende:
Feyenoord kan het kampioenschap nu wel vergeten.
/sarcasm. Zat ik dat de volgende keer erbij zetten Sheldon?quote:
Een PI gebruiken zou niet misstaan inderdaadquote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:02 schreef exile79 het volgende:
[..]
/sarcasm. Zat ik dat de volgende keer erbij zetten Sheldon?
Gewoon 23 wedstrijden gekeept voor Helsingborgs IF in 2015. Valt me tegen van je Caland, zo'n stennis maken.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Die Hanson was niet eens eerste keeper bij zijn club in Noorwegen ofzo
Volgens mij is de window nog wel open jaquote:
Ja dat ook. Ik kan die Hanson ook totaal niet inschatten. Anders de Ruiter van Utrecht misschien.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:07 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Volgens mij is de window nog wel open ja![]()
De vraag is of in hoeverre je dat moet willen, want dan heb je na de winterstop weer 4 keepers...
Bijlow.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:10 schreef onlogisch het volgende:
Wie hebben we in de jeugd? Die kan mooi achter Hanson.
Uiteraard, maar dan zal dat ongetwijfeld ten koste gaan van een eventuele andere transfer (een vleugelaanvaller ofzo).quote:
Ja maar dat zegt niets over zijn niveau. Zeker bij ons niet. Maar wie weet hoor, keept ie super. Ik hoop het.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:14 schreef Scrummie het volgende:
Hansson is toch gehaald als tweede keeper
Dit ja.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:14 schreef Scrummie het volgende:
Hansson is toch gehaald als tweede keeper? Echt, van dat geneuzel om nu weer een keeper te halen.. Hoe fucking stom ben je dan.
Wat ze moeten doen is een keeper van begin 20 huren van een topclub die niet aan het spelen toe komt maar wel minuten nodig heeft.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:14 schreef Scrummie het volgende:
Hansson is toch gehaald als tweede keeper? Echt, van dat geneuzel om nu weer een keeper te halen.. Hoe fucking stom ben je dan.
Nee. Ze moeten die Hansson opstellen, als die gozer niet voldoet Bijlow er neer zetten en van Geel een stomp op z'n neus geven voor het halen van een achterlijke als tweede keeper.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:23 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Wat ze moeten doen is een keeper van begin 20 huren van een topclub die niet aan het spelen toe komt maar wel minuten nodig heeft.
Dit jaquote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee. Ze moeten die Hansson opstellen, als die gozer niet voldoet Bijlow er neer zetten en van Geel een stomp op z'n neus geven voor het halen van een achterlijke als tweede keeper.
Dit sowieso.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee. Ze moeten van Geel een stomp op z'n neus geven
Als topclub lekker "proberen" of Hansson voldoet.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee. Ze moeten die Hansson opstellen, als die gozer niet voldoet Bijlow er neer zetten en van Geel een stomp op z'n neus geven voor het halen van een achterlijke als tweede keeper.
Als het goed is zouden ze dat al moeten weten.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:27 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Als topclub lekker "proberen" of Hansson voldoet.
Ja waarom heb je hem gehaald dan?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:27 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dat is toch verdorie z'n taak als tweede keeper? Invallen als de eerste geblesseerd raakt?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:27 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Omdat ze in hem geloven? Ik mag hopen dat ze hem niet gaan "proberen" want dat kost je punten.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja waarom heb je hem gehaald dan?
Jezus Sunrise
Ik mag hopen dat ze hem niet gehaald hebben "om hem er maar bij te hebben". Ik hoop dat ze hem gehaald hebben omdat hij een prima stand-in is, wanneer dat nodig is. In situaties zoals deze.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:29 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Omdat ze in hem geloven? Ik mag hopen dat ze hem niet gaan "proberen" want dat kost je punten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |