Bijlow.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:10 schreef onlogisch het volgende:
Wie hebben we in de jeugd? Die kan mooi achter Hanson.
Uiteraard, maar dan zal dat ongetwijfeld ten koste gaan van een eventuele andere transfer (een vleugelaanvaller ofzo).quote:
Ja maar dat zegt niets over zijn niveau. Zeker bij ons niet. Maar wie weet hoor, keept ie super. Ik hoop het.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:14 schreef Scrummie het volgende:
Hansson is toch gehaald als tweede keeper
Dit ja.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:14 schreef Scrummie het volgende:
Hansson is toch gehaald als tweede keeper? Echt, van dat geneuzel om nu weer een keeper te halen.. Hoe fucking stom ben je dan.
Wat ze moeten doen is een keeper van begin 20 huren van een topclub die niet aan het spelen toe komt maar wel minuten nodig heeft.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:14 schreef Scrummie het volgende:
Hansson is toch gehaald als tweede keeper? Echt, van dat geneuzel om nu weer een keeper te halen.. Hoe fucking stom ben je dan.
Nee. Ze moeten die Hansson opstellen, als die gozer niet voldoet Bijlow er neer zetten en van Geel een stomp op z'n neus geven voor het halen van een achterlijke als tweede keeper.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:23 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Wat ze moeten doen is een keeper van begin 20 huren van een topclub die niet aan het spelen toe komt maar wel minuten nodig heeft.
Dit jaquote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee. Ze moeten die Hansson opstellen, als die gozer niet voldoet Bijlow er neer zetten en van Geel een stomp op z'n neus geven voor het halen van een achterlijke als tweede keeper.
Dit sowieso.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee. Ze moeten van Geel een stomp op z'n neus geven
Als topclub lekker "proberen" of Hansson voldoet.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee. Ze moeten die Hansson opstellen, als die gozer niet voldoet Bijlow er neer zetten en van Geel een stomp op z'n neus geven voor het halen van een achterlijke als tweede keeper.
Als het goed is zouden ze dat al moeten weten.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:27 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Als topclub lekker "proberen" of Hansson voldoet.
Ja waarom heb je hem gehaald dan?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:27 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dat is toch verdorie z'n taak als tweede keeper? Invallen als de eerste geblesseerd raakt?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:27 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Omdat ze in hem geloven? Ik mag hopen dat ze hem niet gaan "proberen" want dat kost je punten.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja waarom heb je hem gehaald dan?
Jezus Sunrise
Ik mag hopen dat ze hem niet gehaald hebben "om hem er maar bij te hebben". Ik hoop dat ze hem gehaald hebben omdat hij een prima stand-in is, wanneer dat nodig is. In situaties zoals deze.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:29 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Omdat ze in hem geloven? Ik mag hopen dat ze hem niet gaan "proberen" want dat kost je punten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |