Het is ook geen toeval dat de andere Nederlandse (top)spitsen van de laatste jaren, op Van Persie na, allemaal een zelfde soort pad hebben bewandeld. Van Nistelrooij en Huntelaar zijn ook via kleine clubs omhoog geklommen. Misschien is dat wel de beste weg voor een spits in Nederland en verzuip je 9/10 keer als je direct bij een grote club terecht komt.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:46 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Fout vind ik eerlijk gezegd ook nog veel gezegd.
Bij Janssen kwam het er op dat moment niet uit, en ook daarna heeft hij nog een seizoen bij Almere City gespeeld, dat is niet voor niets.
Ik bedoel; hoe lang wacht je tot het talent eruit komt? Geef je zo iemand 1 seizoen langer de tijd terwijl hij op dat moment eigenlijk niet het beoogde niveau lijkt te hebben? Of 2 seizoenen langer de tijd? Enz.
Bovendien is de hele Janssen hype in feite gebaseerd op één fenomenale seizoenshelft. Bij de winterstop stond hij op 6 doelpunten geloof ik.
Kortom, ik moet nog zien of hij daadwerkelijk structureel topclub-waardig is. Maar misschien heb ik dan wel stront in m'n ogen hoor.
Feit is wel dat hij nu waarschijnlijk rond de 20 miljoen gaat opleveren voor AZ (wat overigens niet wil zeggen dat hij een vergelijkbaar bedrag had opgeleverd voor Feyenoord, want wat ik zojuist al zei; had hij dezelfde prestaties ook bij een topclub kunnen brengen is de vraag).
Je kan er wel staan hoor, maar is niet het zelfde als Z4 en W1.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Wel godverdomme
Dan zal het de hoek wel worden, en net zo kut als W1
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Wel godverdomme
Dan zal het de hoek wel worden, en net zo kut als W1
Kenker.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Vermeer tot na de winterstop uitgeschakeld met achillespeesscheuring.
RIPquote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Vermeer tot na de winterstop uitgeschakeld met achillespeesscheuring.
Boer of Onana (die kent het verschil tussen Austria en Australia niet).quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:57 schreef Typisch het volgende:
Heeft Ajax niet nog een tweede keeper die we kunnen kopen?
Die Hanson was niet eens eerste keeper bij zijn club in Noorwegen ofzoquote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:59 schreef Tomatenboer het volgende:
Godverdomme
Nu maar hopen dat die Hansson een goede keeper is of dat Hahn sneller dan verwacht weer fit is.
Nu weten we het voor de start van het seizoen. Normaliter is dat besef er pas na 5 wedstrijden.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:01 schreef tompsv18 het volgende:
Feyenoord kan het kampioenschap nu wel vergeten.
/sarcasm. Zat ik dat de volgende keer erbij zetten Sheldon?quote:
Een PI gebruiken zou niet misstaan inderdaadquote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:02 schreef exile79 het volgende:
[..]
/sarcasm. Zat ik dat de volgende keer erbij zetten Sheldon?
Gewoon 23 wedstrijden gekeept voor Helsingborgs IF in 2015. Valt me tegen van je Caland, zo'n stennis maken.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Die Hanson was niet eens eerste keeper bij zijn club in Noorwegen ofzo
Volgens mij is de window nog wel open jaquote:
Ja dat ook. Ik kan die Hanson ook totaal niet inschatten. Anders de Ruiter van Utrecht misschien.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:07 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Volgens mij is de window nog wel open ja![]()
De vraag is of in hoeverre je dat moet willen, want dan heb je na de winterstop weer 4 keepers...
Bijlow.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:10 schreef onlogisch het volgende:
Wie hebben we in de jeugd? Die kan mooi achter Hanson.
Uiteraard, maar dan zal dat ongetwijfeld ten koste gaan van een eventuele andere transfer (een vleugelaanvaller ofzo).quote:
Ja maar dat zegt niets over zijn niveau. Zeker bij ons niet. Maar wie weet hoor, keept ie super. Ik hoop het.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:14 schreef Scrummie het volgende:
Hansson is toch gehaald als tweede keeper
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |