quote:Op zondag 12 februari 2017 20:45 schreef de ongemogelijke het volgende:
36 voor Riks
88 voor David
829 voor Marc
206 voor Olke
40 voor Herman
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 7: Internationaal (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 8 (met Bertie, Theo, Jan, Tom en Geert)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 9: Internationaal: (Met Olke, Herman, Marc, Riks en David)
TV / Boer Zoekt Vrouw #211 Rondje rond de boederijen
TV / Boer Zoekt Vrouw #212 Nieuw internationaal seizoen
Lekker wijf. Veel beter dan die andere snollen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Hij heeft niet meervoud naar huis gestuurd, maar eentje
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Tja, dat kan toch gebeuren dat je voor iemand wat voelt en dan is het programma al bijna begonnen...Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Mooie dame welThe best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
Leuk voor hem
Praise the Lord.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Leuk toch en stukken eenvoudiger dan iemand uit NL.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Van de 4 dingen die hij noemt is de helft geloof."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
Nou de eerlijkheid is wel te zien, mooi idd die emoties, zegt genoeg over die vrouw.quote:Op zondag 23 april 2017 20:57 schreef miaeak het volgende:
Wel schattig die emotie net bij Riks. Niet zo snel achter hem gezocht.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Kneuterig noemen we datquote:
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Wie zei nou dat iedereen iemand heeft?
Olke toch niet?Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Ja! Voor Marit pijnlijk om te zien dit lijkt me maar hij heeft z'n droomvrouw.quote:
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
In Riks zijn engels zit toch niet zo gek veel accent meer, het engels van Olke is een stuk beroerder.quote:Op zondag 23 april 2017 20:57 schreef matthijst het volgende:
RIks zit erbij alsof hij d'r niet verstaat![]()
Kunnen ze nou 1x een camera achterop die kale plek op Marc's schedel zetten?Haters everywhere but I don't really care.![]()
Hee hoest met jau hee?quote:Op zondag 23 april 2017 20:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hopelijk ook nog een succes verhaal.![]()
Het is nog niet afgelopenquote:Op zondag 23 april 2017 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
Olke toch niet?
En ook zonder deze vrouw was Marit misschien niet eens De Vrouw voor hem.quote:Op zondag 23 april 2017 20:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! Voor Marit pijnlijk om te zien dit lijkt me maar hij heeft z'n droomvrouw.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Ik vind engels met de accenten van Olke en Riks echt geweldigquote:Op zondag 23 april 2017 20:58 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
In Riks zijn engels zit toch niet zo gek veel accent meer, het engels van Olke is een stuk beroerder.![]()
![]()
Misschien in de tussentijd ook iemand ontmoet? Of is Alberdien terug?quote:Op zondag 23 april 2017 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
Olke toch niet?IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Had het al getikt voordat ie zn bakkes opentrokquote:Op zondag 23 april 2017 20:58 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
In Riks zijn engels zit toch niet zo gek veel accent meer, het engels van Olke is een stuk beroerder.
Haters everywhere but I don't really care.![]()
Marit hoeft niet te treuren denk, ze hoeft daar niet te gaan wonenquote:Op zondag 23 april 2017 20:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! Voor Marit pijnlijk om te zien dit lijkt me maar hij heeft z'n droomvrouw.![]()
![]()
Oh die komt dan als surprise zo nog binnenwandelen.quote:Op zondag 23 april 2017 20:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien in de tussentijd ook iemand ontmoet? Of is Alberdien terug?Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Nee denk het ook niet.quote:Op zondag 23 april 2017 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En ook zonder deze vrouw was Marit misschien niet eens De Vrouw voor hem.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Dat gaat de uitsmijter worden.quote:Op zondag 23 april 2017 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
Olke toch niet?"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Jammer voor Olke, maar als hij zo doordrammerig is dan ligt het ook deels aan hem"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Hoe ze huilend afscheid namen...quote:Op zondag 23 april 2017 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh die komt dan als surprise zo nog binnenwandelen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Vennegoor of Hesselink.quote:The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Ook in vorige afleveringen heeft Riks wel engels gesprokenquote:Op zondag 23 april 2017 20:59 schreef matthijst het volgende:
Had het al getikt voordat ie zn bakkes opentrok![]()
![]()
Vrijdag niet naar Pauw gekeken?quote:Op zondag 23 april 2017 21:00 schreef miaeak het volgende:
Krijgen we ook nog wat afgevallen dames te zien?![]()
Het is geen Big Dietquote:Op zondag 23 april 2017 21:00 schreef miaeak het volgende:
Krijgen we ook nog wat afgevallen dames te zien?Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Denk het niet, ze zijn allemaal aangekomenquote:Op zondag 23 april 2017 21:00 schreef miaeak het volgende:
Krijgen we ook nog wat afgevallen dames te zien?![]()
Ik vind krullen echt niks.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Toen was de klik al merkbaar.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Hij komt nog... halen ze nog wel inquote:Op zondag 23 april 2017 21:01 schreef loekf het volgende:
Ik mis "super", al 30min niet gehoord ? Zouden het er uit geknipt hebben !?![]()
![]()
Zo is Marc weer behoorlijk normaal. Die is gewoon een week niet op zijn gemak geweest."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
quote:enorm verschil met de anderen
Ik vind het een enorm leuke meid en de krullen staan tof, maar zou ze zelf niet willen. Permanentje jaren '80.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Ik vind krullen echtquote:
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
quote:Ik moest overgeven in mijn mond.quote:"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Denk ook wel camera shy, want face 2 face is hij best normaal.quote:Op zondag 23 april 2017 21:02 schreef OProg het volgende:
Zo is Marc weer behoorlijk normaal. Die is gewoon een week niet op zijn gemak geweest.![]()
Ik vind hem echt niet heel erg normaal.quote:Op zondag 23 april 2017 21:02 schreef OProg het volgende:
Zo is Marc weer behoorlijk normaal. Die is gewoon een week niet op zijn gemak geweest.
Maar wel mooi hoe gevoelig hij verteld dat hij bang was dat er niet iemand bij die 100 brieven zou zitten, dat hij "ook maar gewoon iemand is", etc.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Die laarzen bij zo'n jurkje
Leuke spontane ouders, meer mijn ding dan die 2 van Fleur.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Je kunt een meid wel uit Zambia halen...quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Kat uit de mouw?The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Oh jolijt, krijg je meteen 20 man
Wel begrijpelijk, ze is ook niet zo vaak in NL .Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Zo'n gestoorde tante
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Oh ze is jarig, dat miste ik even
quote:Op zondag 23 april 2017 21:05 schreef matthijst het volgende:
Dacht dat er een mongooltje op de trekker zat![]()
![]()
Sluit niets uitquote:Op zondag 23 april 2017 21:05 schreef matthijst het volgende:
Dacht dat er een mongooltje op de trekker zat"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Hahaha nu je het zegtquote:Op zondag 23 april 2017 21:05 schreef potjecreme het volgende:
Als Marc en Annekim een dochter krijgen, zal ze op Fleur lijken.![]()
Leuke ouders heeft ze
Ah, ze komt uit Twente. Dan is ze ook wel gewend aan iets stuggere, stillere, droge humor-mannen. Marc is nu wel echt 1000x meer op zijn gemak dan in die logeerweekMusic gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything![]()
Ze heeft wel knappe vriendinnen koekoek sowwww goal Atleti
"Wij waren al bang dat ze met een zwartjoekel thuis zou komen, maar gelukkig..."Haters everywhere but I don't really care.![]()
Zijn schoonvader ziet er jonger dan hemzelf uit."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
vind ze maar matigquote:Op zondag 23 april 2017 21:06 schreef SonicVolcano het volgende:
Ze heeft wel knappe vriendinnen koekoek sowwww goal Atleti![]()
quote:Op zondag 23 april 2017 21:06 schreef matthijst het volgende:
"Wij waren al bang dat ze met een zwartjoekel thuis zou komen, maar gelukkig..."![]()
![]()
quote:Op zondag 23 april 2017 21:06 schreef matthijst het volgende:
"Wij waren al bang dat ze met een zwartjoekel thuis zou komen, maar gelukkig..."![]()
![]()
Ik dacht hetzelfdequote:Op zondag 23 april 2017 21:06 schreef matthijst het volgende:
"Wij waren al bang dat ze met een zwartjoekel thuis zou komen, maar gelukkig..."
haha dit jaquote:Op zondag 23 april 2017 21:06 schreef matthijst het volgende:
ook even quoten jeweetquote:Op zondag 23 april 2017 21:06 schreef matthijst het volgende:
"Wij waren al bang dat ze met een zwartjoekel thuis zou komen, maar gelukkig..."pindazakje![]()
Jij bent dan ook een Griekse god.quote:
Van 1.70mThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
GVDquote:Op zondag 23 april 2017 21:06 schreef matthijst het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
pindazakje![]()
Was even bang dat Annekim zou zeggen dat ze geen kinderen wil
Over 30 jaar worden ze door een zwarte menigte vermoord die de blanke boer overal de schuld vna geven![]()
Vrouwen moet je sowieso dumpen na hun 40stequote:Op zondag 23 april 2017 21:07 schreef MCH het volgende:
Bah, over dertig jaar ziet Anne Kim eruit als haar moederpindazakje![]()
Kan even geen Olke meer zien
In de jaren 50 was "de zwarte meteoor" een bezienswaardigheid bij Heracles in Almeloquote:Op zondag 23 april 2017 21:06 schreef matthijst het volgende:
![]()
Annekim wil graag VOC'ertje spelen.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Rest van z'n vrouwen ook nietquote:"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Olke is een beetje een freak of nature."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Toch heel benieuwd wat het nu met die Sandra was.
Of ze ooit nog een keer een interview doet ofzo.
Blijft vaag.Haters everywhere but I don't really care.![]()
Was toch op aanraden van Yvon?quote:Op zondag 23 april 2017 21:10 schreef Kinga het volgende:
Olke heeft het voor zichzelf verpest met zijn geforceerde gedrag.
Bestel wat eten bij haar, dan kun je het vragenquote:Op zondag 23 april 2017 21:10 schreef matthijst het volgende:
Toch heel benieuwd wat het nu met die Sandra was.
Of ze ooit nog een keer een interview doet ofzo.
Blijft vaag.Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Sandra, ik wil je bevruchten. Hier. Op de kitchen table.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
quote:Op zondag 23 april 2017 21:10 schreef Maraca het volgende:
[..]
Bestel wat eten bij haar, dan kun je het vragen
Heeft Sandra ook bij Pauw gezeten, nee toch?Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
O SUPER ze bewaren het SUPER koppel voor het laatste moment... echt een SUPER afsluiting van een SUPER seizoen!![]()
Nee, Alberdien zat erquote:Op zondag 23 april 2017 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
Heeft Sandra ook bij Pauw gezeten, nee toch?Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Olke vergeet dat hij gewoon eng deed."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Nee Olke ze werd niet onzeker, ze wilde niet meer...Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Sandra is een waardeloze vrouw."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
quote:Op zondag 23 april 2017 21:11 schreef Max23 het volgende:
[..]
Vond je dit ook ongemakkelijk![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ditquote:Op zondag 23 april 2017 21:11 schreef Starlie het volgende:
O SUPER ze bewaren het SUPER koppel voor het laatste moment... echt een SUPER afsluiting van een SUPER seizoen!
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
quote:Op zondag 23 april 2017 21:11 schreef Starlie het volgende:
O SUPER ze bewaren het SUPER koppel voor het laatste moment... echt een SUPER afsluiting van een SUPER seizoen!![]()
![]()
quote:Op zondag 23 april 2017 21:12 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Zo spreek je niet over mijn moeder pisnicht
Wat overdreven dingen zegt ze
Het feit dat jij haar zoon bent, bewijst mijn stelling, ouwe rukker!quote:Op zondag 23 april 2017 21:12 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Zo spreek je niet over mijn moeder pisnicht"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Riks en Olke gewoon beiden een dorpsgenoot
Hahahaha, eerst op de Nederlandse tour
Dus omdat alle NL vrouwen niet willen emigreren begint hij van ellende nu iemand uit het dorp te zoeken
Marc ookquote:Op zondag 23 april 2017 21:13 schreef Maraca het volgende:
Riks en Olke gewoon beiden een dorpsgenoot![]()
![]()
Hahaquote:Op zondag 23 april 2017 21:13 schreef Maartel het volgende:
'deze kan zonder hulp van de KRO altijd nog langs komen...'![]()
Zijn hele familie woont daar, en de werknemers zijn allemaal Mexicanen.quote:Op zondag 23 april 2017 21:09 schreef JimmyDean het volgende:
Hoe kan je nu zo beroerd Engels spreken als je in Texas woont?![]()
Awwww Olke is in love
Jammer had haar wel willen zien
Jong blomke aan de haak geslagen dus."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
We did fuckie fuckie and suckie suckieThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Leuk super gewoon superleukVerily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Ditquote:Op zondag 23 april 2017 21:15 schreef Starlie het volgende:
[..]
Of hij wil graag verliefd zijn, bij hem weet ik het niet zo![]()
Super super super Aanbieding.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
dat zou inderdaad heel goed kunnenquote:Op zondag 23 april 2017 21:15 schreef Starlie het volgende:
[..]
Of hij wil graag verliefd zijn, bij hem weet ik het niet zoThe best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Bubbelbad?quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Ik vind bzv echt een super leuk programma. Echt super
The secret of getting ahead is getting started![]()
Stereotype man die niet alleen wil en kan zijn.quote:Op zondag 23 april 2017 21:15 schreef Starlie het volgende:
[..]
Of hij wil graag verliefd zijn, bij hem weet ik het niet zo
En ook de keuze om nu precies die vrouw uit de buurt te kiezen uit alle andere brieven...Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Is Déved nu dikker geworden?Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Ik vind alle users in dit topic helemaal superquote:Op zondag 23 april 2017 21:15 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vind bzv echt een super leuk programma. Echt super![]()
ik zeg superleukquote:Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels![]()
Die smerige afgebrokkelde Soviet stallen.quote:Op zondag 23 april 2017 21:15 schreef JimmyDean het volgende:
Bedrijf gaat keihard falen en Mara rent gillend weg.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
His Super level is over 9000.
9000?The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Haar andere lippen staan er vast gezelliger bijquote:Op zondag 23 april 2017 21:16 schreef matthijst het volgende:
Lastig zoenen, die omgekeerde centenbak.![]()
Super bedanktquote:Op zondag 23 april 2017 21:16 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik vind alle users in dit topic helemaal superThe secret of getting ahead is getting started![]()
Deevid zit ook strak in het vel. Heel strak.quote:Op zondag 23 april 2017 21:16 schreef miaeak het volgende:
Die "strak in 't vel" van Riks was wel weer een treffercrap in = crap out![]()
Super om dit terug te zien“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
Oh jee, Mara is nu ook aan het super-en
Deevid is ook net een vrouw. Zodra de buit binnen is kan je beginnen met aandikken.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:Op zondag 23 april 2017 21:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die smerige afgebrokkelde Soviet stallen.![]()
quote:Op zondag 23 april 2017 21:17 schreef miaeak het volgende:
OMG ZIJ IS GEINFECTEERD MET HET SUPERVIRUS!!!![]()
![]()
En nog vertelt hij hoe moeilijk de keuze is. Voel je speciaal Mara.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
quote:Op zondag 23 april 2017 21:17 schreef miaeak het volgende:
OMG ZIJ IS GEINFECTEERD MET HET SUPERVIRUS!!!
Gast zit er bij als iemand van 55."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Stonden.quote:Op zondag 23 april 2017 21:16 schreef Starlie het volgende:
[..]
Haar andere lippen staan er vast gezelliger bijHaters everywhere but I don't really care.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: