Ook in vorige afleveringen heeft Riks wel engels gesprokenquote:Op zondag 23 april 2017 20:59 schreef matthijst het volgende:
Had het al getikt voordat ie zn bakkes opentrok
Vrijdag niet naar Pauw gekeken?quote:Op zondag 23 april 2017 21:00 schreef miaeak het volgende:
Krijgen we ook nog wat afgevallen dames te zien?
Het is geen Big Dietquote:Op zondag 23 april 2017 21:00 schreef miaeak het volgende:
Denk het niet, ze zijn allemaal aangekomenquote:Op zondag 23 april 2017 21:00 schreef miaeak het volgende:
Hij komt nog... halen ze nog wel inquote:Op zondag 23 april 2017 21:01 schreef loekf het volgende:
Ik mis "super", al 30min niet gehoord ? Zouden het er uit geknipt hebben !?
quote:
Ik vind het een enorm leuke meid en de krullen staan tof, maar zou ze zelf niet willen. Permanentje jaren '80.quote:
Ik vind krullen echtquote:
quote:
Ik moest overgeven in mijn mond.quote:
Denk ook wel camera shy, want face 2 face is hij best normaal.quote:Op zondag 23 april 2017 21:02 schreef OProg het volgende:
Zo is Marc weer behoorlijk normaal. Die is gewoon een week niet op zijn gemak geweest.
Ik vind hem echt niet heel erg normaal.quote:Op zondag 23 april 2017 21:02 schreef OProg het volgende:
Zo is Marc weer behoorlijk normaal. Die is gewoon een week niet op zijn gemak geweest.
Je kunt een meid wel uit Zambia halen...quote:
quote:Op zondag 23 april 2017 21:05 schreef matthijst het volgende:
Dacht dat er een mongooltje op de trekker zat
Sluit niets uitquote:Op zondag 23 april 2017 21:05 schreef matthijst het volgende:
Dacht dat er een mongooltje op de trekker zat
Hahaha nu je het zegtquote:Op zondag 23 april 2017 21:05 schreef potjecreme het volgende:
Als Marc en Annekim een dochter krijgen, zal ze op Fleur lijken.
vind ze maar matigquote:Op zondag 23 april 2017 21:06 schreef SonicVolcano het volgende:
Ze heeft wel knappe vriendinnen koekoek sowwww goal Atleti
quote:Op zondag 23 april 2017 21:06 schreef matthijst het volgende:
"Wij waren al bang dat ze met een zwartjoekel thuis zou komen, maar gelukkig..."
quote:Op zondag 23 april 2017 21:06 schreef matthijst het volgende:
"Wij waren al bang dat ze met een zwartjoekel thuis zou komen, maar gelukkig..."
Ik dacht hetzelfdequote:Op zondag 23 april 2017 21:06 schreef matthijst het volgende:
haha dit jaquote:Op zondag 23 april 2017 21:06 schreef matthijst het volgende:
ook even quoten jeweetquote:Op zondag 23 april 2017 21:06 schreef matthijst het volgende:
Jij bent dan ook een Griekse god.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |