Mocht Ajax de Europa League winnen, moet Feyenoord alsnog voorronde spelen, omdat Ajax dan het betere ticket krijgtquote:
Wie maakt er even een bingokaart?quote:Op zondag 23 april 2017 18:41 schreef eight het volgende:
Wat heb ik zin in studio jood vanavond. Diep gefrustreerd wijzen naar Vitesse, de scheids,de EL,de grasmat, psv enz. enz.
Heerlijk
neequote:Op zondag 23 april 2017 18:41 schreef Max23 het volgende:
[..]
Mocht Ajax de Europa League winnen, moet Feyenoord alsnog voorronde spelen, omdat Ajax dan het betere ticket krijgt
gelulquote:Op zondag 23 april 2017 18:41 schreef Max23 het volgende:
[..]
Mocht Ajax de Europa League winnen, moet Feyenoord alsnog voorronde spelen, omdat Ajax dan het betere ticket krijgt
Niet, dan gaan er 2 ploegen de CL in. Geen onzin praten graag.quote:Op zondag 23 april 2017 18:41 schreef Max23 het volgende:
[..]
Je kan nu wel zeggen dat het binnen is. In 2035 weer maar eens een gooi doen naar het kampioenschap.quote:Op zondag 23 april 2017 18:40 schreef patrickt37 het volgende:
Gefeliciteerd jongens met het kampioenschap. Verdiend!!
Allebei direct geplaatst voor poulefasequote:Op zondag 23 april 2017 18:41 schreef Max23 het volgende:
[..]
Fijn danquote:Op zondag 23 april 2017 18:43 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Allebei direct geplaatst voor poulefase
quote:Op zondag 23 april 2017 16:22 schreef Keyos het volgende:
- Excelsior wint van NEC (check)
- Feyenoord wint van Vitesse (check)
- ADO wint van Sparta (check)
- PSV wint van Ajax (Pending) check.
#perfecte middag
twitter:jackvangelder twitterde op zondag 23-04-2017 om 18:41:23Nu de titelrace is beslist lijkt het mij voor alle partijen beter om de wedstrijd Excelsior-Feyenoord over 14 dagen in De Kuip te spelen reageer retweet
Jack moet vooral zijn bek houden.quote:Op zondag 23 april 2017 18:46 schreef Evertjan het volgende:
twitter:jackvangelder twitterde op zondag 23-04-2017 om 18:41:23Nu de titelrace is beslist lijkt het mij voor alle partijen beter om de wedstrijd Excelsior-Feyenoord over 14 dagen in De Kuip te spelen reageer retweet
quote:Op zondag 23 april 2017 18:46 schreef Dagoduck het volgende:
Wanneer heeft de kampioen voor het laatst alle speelrondes op 1 gestaan?
quote:
http://betweters.nl/blog/(...)ondes-bovenaan-stondquote:Op zondag 23 april 2017 18:47 schreef RvLaak het volgende:
Nog een "eerste" voor Feyenoord, blijkbaar:
[..]
[..]
Omdat Sparta een schijtclub is die ons als aartsvijand ziet, en die ons nog bijna de titel had gekost.quote:Op zondag 23 april 2017 16:26 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Hoezo moet ado van sparta winnen
Nee hoor na het debacle van afgelopen donderdag voor jullie, wordt vandaag jullie van harte gegundquote:Op zondag 23 april 2017 18:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
Mooi gevecht van PSV. Heerlijk die gefrustreerde Ajacieden.We mogen de Champagne nu toch wel ontkurken dacht ik zo.
quote:Op zondag 23 april 2017 18:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
http://betweters.nl/blog/(...)ondes-bovenaan-stond
Ahquote:Op zondag 23 april 2017 18:42 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Niet, dan gaan er 2 ploegen de CL in. Geen onzin praten graag.
Daar had ik het gelezenquote:Feyenoord ligt nog altijd op titelkoers, maar het zou zomaar kunnen gebeuren dat de Rotterdammers landskampioen worden en géén Champions League-voetbal spelen volgend seizoen. Dat kan gebeuren wanneer Ajax de Europa League wint, meldt De Telegraaf. Ajax is als kwartfinalist van de Europa League nog altijd in de race voor de eindzege. Mochten de Amsterdammers het toernooi winnen, ontspint zich een bizarre situatie: Wordt Europa League-winnaar Ajax tweede in de Eredivisie, dan speelt kampioen Feyenoord (of PSV) voorronde Champions League, omdat de hoofdstedelingen dan recht hebben op het beste ticket. Geen directe toegang tot het miljoenenbal voor de landskampioen dus. Het is theoretisch ook mogelijk dat Nederland drie clubs afvaardigt in de Champions League. Ajax zou dan de Europa League moeten winnen en als derde moeten eindigen in de nationale competitie. Het wordt alleen maar spannender in de slotfase van de Eredivisie (en de Europa League)...
Lees meer: http://voetbalflitsen.nl/(...)pa-league-winst-ajax
MEE EENSquote:Op zondag 23 april 2017 18:48 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Omdat Sparta een schijtclub is die ons als aartsvijand ziet, en die ons nog bijna de titel had gekost.
quote:Op zondag 23 april 2017 18:46 schreef Evertjan het volgende:
Lekker boeien, ik vind Sparta wel een mooie club.quote:Op zondag 23 april 2017 18:48 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Omdat Sparta een schijtclub is die ons als aartsvijand ziet, en die ons nog bijna de titel had gekost.
Terechte kampioen met overmacht. Voetballes.quote:Op zondag 23 april 2017 18:47 schreef RvLaak het volgende:
Nog een "eerste" voor Feyenoord, blijkbaar:
[..]
[..]
4 punten voor vind ik geen overmachtquote:Op zondag 23 april 2017 18:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Terechte kampioen met overmacht. Voetballes.
Jack mag straks weer haten op Real Madrid. Hoop dat Real Madrid van dat kut Barcelona wint.quote:Op zondag 23 april 2017 18:46 schreef Evertjan het volgende:
Als we Messi maar loten vind ik het goedquote:Op zondag 23 april 2017 18:54 schreef Scarface88 het volgende:
Gefeliciteerd jongens, het is jullie gegund. Succes in de Champions League volgend seizoen
Dat gaan niet heel veel wedstrijden worden, ben ik bangquote:Op zondag 23 april 2017 18:54 schreef Scarface88 het volgende:
Gefeliciteerd jongens, het is jullie gegund. Succes in de Champions League volgend seizoen
Lijkt me ook geweldigquote:Op zondag 23 april 2017 18:55 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Als we Messi maar loten vind ik het goed![]()
Tenminste 6, en ik ga zeker een uitwedstrijd meepakkenquote:Op zondag 23 april 2017 18:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat gaan niet heel veel wedstrijden worden, ben ik bang
Gezien het verschil in niveau tussen Nederlandse & buitenlandse clubs, gok ik op "maximaal 6", maar goedquote:Op zondag 23 april 2017 18:56 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Tenminste 6, en ik ga zeker een uitwedstrijd meepakken
Zien we vanzelf. Ik heb er zin inquote:Op zondag 23 april 2017 18:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Gezien het verschil in niveau tussen Nederlandse & buitenlandse clubs, gok ik op "maximaal 6", maar goed
Dat sowieso, maar eerst winnen van Excelsior voordat we ons 6 Europese wedstrijden rijk rekenenquote:Op zondag 23 april 2017 18:58 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Zien we vanzelf. Ik heb er zin in
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 23 april 2017 18:59 schreef hhh38 het volgende:
FEYENOORD
Dit kan toch niet meer misgaan jongens?
Kluivert en Karsdorp tegen elkaar laten vechten zou het toppunt zijn. In totaal drie hersencellen.quote:Op zondag 23 april 2017 18:58 schreef MakkieR het volgende:
heb trouwens genoten van kluivert dacht echt dat die twee gingen matten
Nee gekquote:Op zondag 23 april 2017 19:01 schreef RvLaak het volgende:
Ajax moet nog tegen Lyon, die wedstrijden zitten om de wedstrijd tegen de egeltjes heen... Ik zie ze die nog wel verliezen ook
twitter:iwanvanduren twitterde op zondag 23-04-2017 om 18:59:24Intussen in Rotterdam ... https://t.co/yKJi1ZeFdy reageer retweet
twitter:iwanvanduren twitterde op zondag 23-04-2017 om 18:38:49Aftellen: Zondag 7 mei om 14:30 uur - Stadion Woudestein, Rotterdam. Morgen overleg gemeente en club over groot scherm in De Kuip. reageer retweet
mooi affiche bij Bellatorquote:Op zondag 23 april 2017 19:02 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Kluivert en Karsdorp tegen elkaar laten vechten zou het toppunt zijn. In totaal drie hersencellen.
toch wel zeker 6 wedstrijden.quote:Op zondag 23 april 2017 18:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat gaan niet heel veel wedstrijden worden, ben ik bang
Of twee keer gelijkspelen.quote:Op zondag 23 april 2017 19:00 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
we mogen zelfs nog een keer verliezen
quote:Op zondag 23 april 2017 17:46 schreef Bombvis het volgende:
twitter:tomatofeliz twitterde op zondag 23-04-2017 om 17:40:31Feest in de business ruimte van Vitesse -#vitFey https://t.co/UZxzZyNh3P reageer retweet
Echt hequote:Op zondag 23 april 2017 19:17 schreef RvLaak het volgende:
de tranen zijn heerlijk
VBL / AFC AJAX #2866 Het licht is uit.
Doenquote:Op zondag 23 april 2017 18:46 schreef Evertjan het volgende:
Ik ook. Smakelijkquote:Op zondag 23 april 2017 19:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Idd, heerlijk om te zien... Maar goed, nu koken en eten
Kan ik me voorstellenquote:Op zondag 23 april 2017 19:17 schreef RvLaak het volgende:
de tranen zijn heerlijk
VBL / AFC AJAX #2866 Het licht is uit.
Oké, ik pas 'm even aan.quote:Op zondag 23 april 2017 19:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik mis hier nog 'cadeautje', 'een zeer zwak Vitesse' en 'fans op thuisvakken'
Ik ga ie mafketels in 020 niet lopen te zitten te volgen maar naar de huilreactie van die arrogante pisjosti ben ik ook wel benieuwd _ O-quote:Op zondag 23 april 2017 18:49 schreef Irritatie100 het volgende:
WE WORDEN GEK![]()
![]()
Feyenoord
Heeft Lasse al gereageerd?
Zo dan:quote:Op zondag 23 april 2017 19:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik mis hier nog 'cadeautje', 'een zeer zwak Vitesse' en 'fans op thuisvakken'
Zolang zij in hoofdmoot in alles ontzettend anti-Feyenoord zijn, mogen ze wmb failliet gaan.quote:Op zondag 23 april 2017 18:50 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Lekker boeien, ik vind Sparta wel een mooie club.
Ja, wel een genottelijk dagje zo.quote:Op zondag 23 april 2017 19:26 schreef Scrummie het volgende:
Jaaaaaaaajajajajajajajjajajjaaaaaaaaaaaaajajajajja'nnnbnnnnn!'nnnnnnb!!!!!!!!!!!! Bbnbbbb. Godverdomma hahahahahhahahahhhajajaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nee. Dat ze lekker de tyfus krijgen. Lyon als eindstation ^Oquote:Op zondag 23 april 2017 19:02 schreef MakkieR het volgende:
Ajax de EL en Feyenoord de schaal dat lijkt me een goeie deal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |