in principe ..... moeilijk, rekenen?quote:Op zondag 23 april 2017 18:21 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Als je dan bij Excelsior wint ben je er in principe dan ook... op doelsaldo wordt je niet meer ingehaald (+11). En anders volstaat een punt in de laatste wedstrijd.
Sta je op doelsaldo eerste, tenzij Ajax met 11-0 oid wint. Maar dan moet je winnen de laatste pot, ja. Maar dat moet je ook als het verschil dan maar 1 punt is.quote:Op zondag 23 april 2017 18:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En als je verliest van Excelsior, heb je een groot probleem & kun je het kampioenschap waarschijnlijk wel gedag zeggen
Als het in Eindhoven gelijk wordt, over dat scenario hadden we hetquote:Op zondag 23 april 2017 18:25 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
in principe ..... moeilijk, rekenen?
Als psv wint, kan je theoretisch 2x gelijkspelen, dan zou je kampioen kunnen worden obv doelsaldo.quote:Op zondag 23 april 2017 18:26 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Sta je op doelsaldo eerste, tenzij Ajax met 11-0 oid wint. Maar dan moet je winnen de laatste pot, ja. Maar dat moet je ook als het verschil dan maar 1 punt is.
Jezus, ben je nou dom, of gewoon achterlijk, dat je zo'n risico wil lopen?quote:Op zondag 23 april 2017 18:26 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Sta je op doelsaldo eerste, tenzij Ajax met 11-0 oid wint. Maar dan moet je winnen de laatste pot, ja. Maar dat moet je ook als het verschil dan maar 1 punt is.
Ja of een keer verliezen en winnen.quote:Op zondag 23 april 2017 18:27 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Als psv wint, kan je theoretisch 2x gelijkspelen, dan zou je kampioen kunnen worden obv doelsaldo.
Als ze dan maar winnen bij Excelsior, dan sta ik toch wat rustiger in De Kuipquote:Op zondag 23 april 2017 18:28 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
Ja of een keer verliezen en winnen.
Kut, wat voel mij kut, geen kaartjes.quote:Op zondag 23 april 2017 18:28 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Als ze dan maar winnen bij Excelsior, dan sta ik toch wat rustiger in De Kuip
Ziet er erg oud uit. Is dit 1999?quote:Op zondag 23 april 2017 18:30 schreef klaasweetalles het volgende:
HET GAAT NIET MEER FOUT
[ afbeelding ]
jahquote:
twitter:FeyenoordLoyals twitterde op zondag 23-04-2017 om 18:36:05Lekker Studio Sport kijken vanavond Feijenoorders? https://t.co/9ttl5UuaQe reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |