SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlinkYou better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
qué?quote:
Koenquote:
Seniorquote:
Anders vreten ze al je (pinda)kaas opquote:
quote:Op zondag 23 april 2017 01:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Anders vreten ze al je (pinda)kaas op
Ff dubbelvouwen maar.quote:Op zondag 23 april 2017 01:16 schreef Stien_Struis het volgende:
Ben experiment aan het doen met Wienerschnitzel in de airfryer.
klinkt als een interesant experimentquote:Op zondag 23 april 2017 01:16 schreef Stien_Struis het volgende:
Thank God I'm an Ocean Buoy?quote:
foto wacht ik opquote:Op zondag 23 april 2017 01:16 schreef Stien_Struis het volgende:
Uh, mag ik daar even over nadenken?quote:Op zondag 23 april 2017 01:19 schreef knokkels het volgende:
[..]
Thank God I'm an Ocean Buoy?![]()
Of God Is A DJ
op zich best makkelijkquote:Op zondag 23 april 2017 01:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, mag ik daar even over nadenken?
quote:Op zondag 23 april 2017 01:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, mag ik daar even over nadenken?
A DJ is an Ocean Buoyquote:
Drentse, sorry dat ik weer faal voor mijn inburgercursusquote:
Buoy, pfoeh, moeilijk.quote:Op zondag 23 april 2017 01:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Drentse, sorry dat ik weer faal voor mijn inburgercursus
ik hou niet van oceanboys en god is ook niet mijn kerkquote:Op zondag 23 april 2017 01:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
A DJ is an Ocean Buoy
Of zo iets, denk ik...
Owww Die mashup van Faithless Bob Rivers - Thank The DJ I am An Ocean Buoy, God?quote:Op zondag 23 april 2017 01:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
A DJ is an Ocean Buoy
Of zo iets, denk ik...
buoyendquote:
fotooooquote:Op zondag 23 april 2017 01:29 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Geen succes, ding wordt nogal droog.
quote:
Airfryer ff in bad dompelen?quote:Op zondag 23 april 2017 01:29 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Geen succes, ding wordt nogal droog.
Awwwwquote:Op zondag 23 april 2017 01:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zeg knok, muis mot naar bed van mij.
Ja wat gezondere lucht inderdaadquote:Op zondag 23 april 2017 01:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De stinkstad even verruild voor stink koeien, varkens en kippen
Komt door die ho ho ho liner van je.quote:
quote:Op zondag 23 april 2017 01:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Komt door die ho ho ho liner van je.![]()
![]()
We zijn ietwat gaar van alles. Thanks mèn, je draaide weer als vanouds.
Slaap lekker Muisquote:Op zondag 23 april 2017 01:33 schreef MaryMouse het volgende:
Knok bedankt voor het draaien![]()
Ik ga knockout
Slaap lekker Luckyquote:
de kleinste mensen hebben de grootste magen. Dat blijkt maar weerquote:
doema af danquote:Op zondag 23 april 2017 01:35 schreef knokkels het volgende:
Nou, queue ik een L2B deuntje, gaat ie slapen
Ik kan de uitknop niet vindenquote:
Patience, young Padawanquote:
deze ook al..hou kom je eran hahaquote:Op zondag 23 april 2017 01:53 schreef knokkels het volgende:
Volgende ga je wel leuk vinden denk ik, Zappa
De laatste ehh.... trends.... volgen. Ofzo.quote:
Met lepels, wasbord en trekzak, en een vage triangelquote:
stevequote:Op zondag 23 april 2017 01:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
Met lepels, wasbord en trekzak, en een vage triangel
en zijn zeemeeuwenquote:
quote:
N'awwwwquote:Op zondag 23 april 2017 02:04 schreef Stien_Struis het volgende:
Bier op, komt door die droge schnitzel en al die knoflooksaus.
van wat?quote:Op zondag 23 april 2017 02:03 schreef knokkels het volgende:
Dat vocal sample, ben er nog steeds niet achter waar dat van is
Ik zie steeds stukjes. Die reclame er tussendoor is irritant. Maar binnenkort heb ik een Android TV, doe ik het via Kodiquote:
Pigs In Space van The Muppetsquote:
quote:
Miss Piggy, en twee andere luiquote:
Gary Owensquote:
*queues*quote:
Waheyquote:Op zondag 23 april 2017 02:30 schreef Elfletterig het volgende:
Nog steeds een show gaande?
* Elfletterig schakelt snel in
Ik had alle gemiste tv-programma's even gekeken. Niet verwacht dat hier nog leven in de brouwerij zou zijn.quote:
Ik had het ook niet verwachtquote:Op zondag 23 april 2017 02:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik had alle gemiste tv-programma's even gekeken. Niet verwacht dat hier nog leven in de brouwerij zou zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:Op zondag 23 april 2017 02:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik had het ook niet verwacht
En toen stond ik ineens ingeroosterd. Ja dan moet je wel.Soms ontstaat de behoefte om te draaien heel spontaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En is het ook weer zo over.quote:Op zondag 23 april 2017 02:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Soms ontstaat de behoefte om te draaien heel spontaan
Tijd vliegt hè...quote:Op zondag 23 april 2017 02:40 schreef knokkels het volgende:
[..]
En is het ook weer zo over.
Nog 20 minuten
Zelfde, maar net anders incomingquote:
quote:Op zondag 23 april 2017 02:43 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ik haat disturbed echt
maar dit is wel mooi
waar is die cover ook weer van?quote:
Owww jaquote:
Geweldig nummer, goede tekstquote:
quote:Op zondag 23 april 2017 02:59 schreef Elfletterig het volgende:
Bedankt voor het stukje show dat ik nog heb meegekregen
quote:
Goedemorgen.quote:
Ja hoor, prima geslapen. Ik heb aan een paar uurtjes altijd wel genoeg.quote:Op zondag 23 april 2017 08:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Een beetje.
En jij ook lekker geslapen?
Beter!quote:Op zondag 23 april 2017 08:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja hoor, prima geslapen. Ik heb aan een paar uurtjes altijd wel genoeg.
Nee, niet echt. Ik ben gisteren de hele dag weggeweest en wil vandaag gebruiken om nog even een rustige dag te hebben voordat ik maandag weer moet werken. En jij?quote:
Ik ook niet.quote:Op zondag 23 april 2017 08:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Ik ben gisteren de hele dag weggeweest en wil vandaag gebruiken om nog even een rustige dag te hebben voordat ik maandag weer moet werken. En jij?
Online is goedquote:Op zondag 23 april 2017 08:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Ik heb nog een tegoedbon voor Ikea van ¤ 40,-, die op moet voor eind april, en ik moet nog een lamp hebben, dus ga zo maar eens online kijken wat ze hebben.
Inderdaad. Dan moet je behoorlijk levensmoe zijn.quote:Op zondag 23 april 2017 08:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Online is goed![]()
Op een zondag naar een drukke Ikea moeten is ongeveer het laatste wat ik zou willen.
Goedemorgen.quote:
Ik heb waanzinnig genoten van de optredens gisteren en uiteraard de 3 releases gekocht inclusief handtekeningenquote:Op zondag 23 april 2017 09:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Nog iets gevangen tijdens de jacht van gisteren?
Wat heb je gekocht?quote:Op zondag 23 april 2017 09:28 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb waanzinnig genoten van de optredens gisteren en uiteraard de 3 releases gekocht inclusief handtekeningen![]()
het was alleen zoooooooooo koud!
* OscarMopperkont kijkt slaperig uit z'n ogenquote:
wat ik van plan wasquote:
Mogguhquote:
Hier volop zon.quote:Op zondag 23 april 2017 09:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
Waarom doet het weer net alsof het winter is?
Goedemorgen.quote:
Ja hier ook. Maar de temperatuurmeter zegt toch echt 7 graden.quote:
quote:
quote:
quote:
moet ie eerst nog leren kruipen en lopen maar goed, wordt wel tijd om het huis meer kabouter proof te makenquote:Op zondag 23 april 2017 09:37 schreef Melting het volgende:
[..]Nog even en je zal er weer achteraan moeten.
Ik moest gisteren aan jou denkenquote:
Tsss.... die kabouters ook altijd. Waarom moeten wij zich aan hun aanpassen?quote:Op zondag 23 april 2017 09:38 schreef just me het volgende:
[..]
moet ie eerst nog leren kruipen en lopen maar goed, wordt wel tijd om het huis meer kabouter proof te maken
Ik ben onschuldig, ik zat in een snikheet zwembad...quote:Op zondag 23 april 2017 09:39 schreef just me het volgende:
[..]
Ik moest gisteren aan jou denken
ik zag een man met een bolhoed!
quote:Op zondag 23 april 2017 09:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben onschuldig, ik zat in een snikheet zwembad...
Kan ik me voorstellen ja.quote:Op zondag 23 april 2017 09:41 schreef Diaan73 het volgende:
Hier is vandaag de marathon van Enschede. Dat betekent dat een groot deel van de wegen in Enschede afgesloten zijn. Wij blijven maar thuis dus vandaag.
dagje verplicht thuis blijven dus!quote:Op zondag 23 april 2017 09:41 schreef Diaan73 het volgende:
Hier is vandaag de marathon van Enschede. Dat betekent dat een groot deel van de wegen in Enschede afgesloten zijn. Wij blijven maar thuis dus vandaag.
Ons nichtje moest juist met kleding aan afzwemmen...quote:Op zondag 23 april 2017 09:41 schreef just me het volgende:
[..]![]()
zwemmen met een bolhoed is was lastig!
hebben wij met Lennon, toen hij nog kabouter was, eigenlijk niet gedaan. Wonderlijk genoeg was hij het enige kleine kind wat niet aan mijn cd's ging zitten.quote:Op zondag 23 april 2017 09:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Tsss.... die kabouters ook altijd. Waarom moeten wij zich aan hun aanpassen?
en ze is er vast voor geslaagd !quote:Op zondag 23 april 2017 09:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ons nichtje moest juist met kleding aan afzwemmen...
ja en dus ga ik vanmiddag wel draaienquote:Op zondag 23 april 2017 09:42 schreef just me het volgende:
[..]
dagje verplicht thuis blijven dus!
hebben de kinderen nu ook vakantie ?
Kabouter 1.0 doet het ook redelijk netjes maar als 2.0 leert kruipen en zich optrekken aan de tafel moeten er geen gevaarlijke dingen op tafel staan.quote:Op zondag 23 april 2017 09:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
hebben wij met Lennon, toen hij nog kabouter was, eigenlijk niet gedaan. Wonderlijk genoeg was hij het enige kleine kind wat niet aan mijn cd's ging zitten.![]()
Mijn kleine neefje daarentegen zat binnen 5 minuten cd's uit de kast te halen...
dan kun je idd beter je messen en pistolen opbergen op een veilige plek.quote:Op zondag 23 april 2017 09:45 schreef just me het volgende:
[..]
Kabouter 1.0 doet het ook redelijk netjes maar als 2.0 leert kruipen en zich optrekken aan de tafel moeten er geen gevaarlijke dingen op tafel staan.
eerst even De Kwis kijken en daarna tune ik wel ff in.quote:Op zondag 23 april 2017 09:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
Mensen, de show gaat zo beginnen
Oscar in de Ochtend.....
quote:Op zondag 23 april 2017 09:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
dan kun je idd beter je messen en pistolen opbergen op een veilige plek.
quote:
Zo is het maar net.quote:Op zondag 23 april 2017 09:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dan is die eenzame luisteraar ook niet meer zo alleen
Wie gaat er dan ook naar RSD?quote:Op zondag 23 april 2017 09:49 schreef just me het volgende:
* just me heeft genoeg muziek gehoord de laatste dagen
Ja albhad ik verder ook geen plannen. Ik heb gisteren al de boodschappen gedaan omdat ik vandaag ook niet bij "onze" supermarkt kan komen.quote:Op zondag 23 april 2017 09:42 schreef just me het volgende:
[..]
dagje verplicht thuis blijven dus!
hebben de kinderen nu ook vakantie ?
ik heb weer n jaar om bij te komenquote:
quote:Op zondag 23 april 2017 09:54 schreef just me het volgende:
![]()
![]()
Gisteren ook een elpee van Bert en Ernie zien liggen
Die is toch al dood. Merkt er niks van.quote:
quote:Op zondag 23 april 2017 09:55 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Die is toch al dood. Merkt er niks van.
Dat lijkt me ook. Laat staan helemaal naar Phili.quote:
Ja, tegenwoordig is het proefzwemmen eigenlijk al het zwem examen en is afzwemmen meer een ceremonieel gedoe met zang, dans, veel zwaaien en verkleedpartijen...quote:
quote:Op zondag 23 april 2017 10:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook. Laat staan helemaal naar Phili.
Net zoiets als met het halen van het rijbewijs dus.quote:Op zondag 23 april 2017 10:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, tegenwoordig is het proefzwemmen eigenlijk al het zwem examen en is afzwemmen meer een ceremonieel gedoe met zang, dans, veel zwaaien en verkleedpartijen...
Nou, niet echt...quote:Op zondag 23 april 2017 10:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Net zoiets als met het halen van het rijbewijs dus.
Examen doen daar is ook niet meer zoals het was.quote:
Ik ook niet hoorquote:
Nu welquote:
Ja, de speciale verrichtingen.quote:Op zondag 23 april 2017 10:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Examen doen daar is ook niet meer zoals het was.
Je doet daar ook al bepaalde onderdelen voor het examen.
Jij nu dus ookquote:
Alleen dit nummer.quote:
ow jee dat is minderquote:Op zondag 23 april 2017 10:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, de speciale verrichtingen.
Maar ondanks dat dat goed ging, is de mama van ons nichtje afgelopen week toch gezakt tijdens het reguliere rij examen...
quote:Op zondag 23 april 2017 10:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Alleen dit nummer.
Al vind ik het niet bijzonder genoeg, om het te onthouden.
Geen idee wat er tegenwoordig wel gedaan moet worden bij een rijexamen, en of je makkelijk kan zakken.quote:Op zondag 23 april 2017 10:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, de speciale verrichtingen.
Maar ondanks dat dat goed ging, is de mama van ons nichtje afgelopen week toch gezakt tijdens het reguliere rij examen...
Ik ook niet precies, maar ze gaf gisteren wel aan dat ze het niet best had gedaan.quote:Op zondag 23 april 2017 10:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Geen idee wat er tegenwoordig wel gedaan moet worden bij een rijexamen, en of je makkelijk kan zakken.
Ik wil echt deze zomer het autorijden weer oppakkenquote:Op zondag 23 april 2017 10:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook niet precies, maar ze gaf gisteren wel aan dat ze het niet best had gedaan.
Faalangst...
Kom je ook naar Brabant dan?quote:Op zondag 23 april 2017 10:15 schreef just me het volgende:
[..]
Ik wil echt deze zomer het autorijden weer oppakken![]()
en dan steeds 'n stukje verder weg gaan
wie weet, ik weet waar je huis woont en waar ik kan parkerenquote:
quote:Op zondag 23 april 2017 10:16 schreef just me het volgende:
[..]
wie weet, ik weet waar je huis woont en waar ik kan parkeren
weet je wat hectisch gaat worden, als ik jou tijdens mijn schoolreisje in de efteling tegenkomquote:Op zondag 23 april 2017 10:17 schreef Melting het volgende:
Oscar, hoe was jou dag gisteren? Hectisch?
quote:Op zondag 23 april 2017 10:19 schreef just me het volgende:
[..]
weet je wat hectisch gaat worden, als ik jou tijdens mijn schoolreisje in de efteling tegenkom![]()
kom op kinderen, geef die aardige meneer eens allemaal een handje
Ben echt benieuwd of we elkaar tegenkomenquote:Op zondag 23 april 2017 10:20 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat die aardige meneer dan niet zo aardig blijkt te zijn.
Ik heb ook nog geen idee hoe mijn planning die dag eruit gaat zien.quote:Op zondag 23 april 2017 10:21 schreef just me het volgende:
[..]
Ben echt benieuwd of we elkaar tegenkomen
we zien welquote:Op zondag 23 april 2017 10:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb ook nog geen idee hoe mijn planning die dag eruit gaat zien.
Ligt ook aan die maat van me.
is ook wel eens rustigquote:
ik denk dat ze niet beter konden met de apparatuur van toen.quote:Op zondag 23 april 2017 10:26 schreef Melting het volgende:
Wat klinken The Beatles eigenlijk vlak hè, als je het vergelijkt met de muziek van nu.
* OscarMopperkont is kapot van de hectische weekquote:
quote:
En terechtquote:
quote:Op zondag 23 april 2017 10:51 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben zo'n 100 zwarte sokken aan het uitzoeken om weer koppeltjes te maken. Wat een klus.
quote:Op zondag 23 april 2017 10:57 schreef livelink het volgende:
![]()
Sokken uitzoeken![]()
Ik heb ook nog een bak liggen met nog uit te zoeken sokken. En die bak wordt steeds voller terwijl de bak met beschikbare setjes sokken steeds kleiner wordt. Maar vandaag laat ik het nog gewoon zo.
Wij dragen allemaal alleen maar zwarte sokken.quote:
Ik zou gaan voor een linker en rechterquote:Op zondag 23 april 2017 10:57 schreef livelink het volgende:
![]()
Sokken uitzoeken![]()
Ik heb ook nog een bak liggen met nog uit te zoeken sokken. En die bak wordt steeds voller terwijl de bak met beschikbare setjes sokken steeds kleiner wordt. Maar vandaag laat ik het nog gewoon zo.
Lid van de zwarte kousen community...?quote:Op zondag 23 april 2017 10:51 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben zo'n 100 zwarte sokken aan het uitzoeken om weer koppeltjes te maken. Wat een klus.
Dat is makkelijker gezegd dan gedaanquote:Op zondag 23 april 2017 10:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik zou gaan voor een linker en rechter
Ik moest wel. Ze lagen inmiddels in de woonkamer. Meer voor mezelf dat ik het wel moest gaan doen. Normaal liggen ze boven.quote:Op zondag 23 april 2017 10:57 schreef livelink het volgende:
![]()
Sokken uitzoeken![]()
quote:Op zondag 23 april 2017 10:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lid van de zwarte kousen community...?
Dat dus. Zelfs met alleen maar zwarte sokken. Ze zijn toch ook weer anders.quote:Op zondag 23 april 2017 10:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan
Mijn oude BMW noemde ik altijd Bonnie. Maar dan naar Bonnie St. Claire.quote:
quote:Op zondag 23 april 2017 11:03 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mijn oude BMW noemde ik altijd Bonnie. Maar dan naar Bonnie St. Claire.
Ding zoop ook veel.
quote:Op zondag 23 april 2017 11:03 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mijn oude BMW noemde ik altijd Bonnie. Maar dan naar Bonnie St. Claire.
Ding zoop ook veel.
Ik draag bijna altijd hoge schoenen waardoor datgene wat er onder zit niet zo boeiend is...quote:Op zondag 23 april 2017 11:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Passen overal bij. Ik vind dat sokken moeten passen bij je kleren.
Voor mij wel. In ieder geval voor mezelf en Lennon. Het voelt anders niet goed.quote:Op zondag 23 april 2017 11:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik draag bijna altijd hoge schoenen waardoor datgene wat er onder zit niet zo boeiend is...
ik mag ook geen andere sokken aanquote:Op zondag 23 april 2017 11:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Voor mij wel. In ieder geval voor mezelf en Lennon. Het voelt anders niet goed.![]()
Is een tik van mij.
just rommel altijd wat te rommelenquote:
Dat is 12 paar sokken per persoonquote:Op zondag 23 april 2017 11:18 schreef Diaan73 het volgende:
48 paar sokken!![]()
en nog een klein restje enkele sokken. Was goede inschatting van mij.
ik heb ook veel weessokken en als ze binnen een maand geen maatje gevonden hebben gaan ze gewassen en wel naar school, kunnen ze altijd iets mee doen met handenarbeid!quote:Op zondag 23 april 2017 11:18 schreef Diaan73 het volgende:
48 paar sokken!![]()
Enkele sokken? Hoe krijg je dat voor elkaar dan?quote:Op zondag 23 april 2017 11:18 schreef Diaan73 het volgende:
48 paar sokken!![]()
quote:Op zondag 23 april 2017 11:21 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb ook veel weessokken en als ze binnen een maand geen maatje gevonden hebben gaan ze gewassen en wel naar school, kunnen ze altijd iets mee doen met handenarbeid!
Jij hebt geen wasmachine die sokken eet?quote:Op zondag 23 april 2017 11:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Enkele sokken? Hoe krijg je dat voor elkaar dan?
quote:Op zondag 23 april 2017 11:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij hebt geen wasmachine die sokken eet?
Jij en Melting zitten gewoon nog in de ontkenningsfase. Een andere verklaring heb ik niet.quote:Op zondag 23 april 2017 11:27 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont z'n wasmachine eet ook geen sokken
quote:Op zondag 23 april 2017 11:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij en Melting zitten gewoon nog in de ontkenningsfase. Een andere verklaring heb ik niet.
Wij voeren onze wasmachines gewoon dagelijks. Zoals het hoort.quote:Op zondag 23 april 2017 11:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij en Melting zitten gewoon nog in de ontkenningsfase. Een andere verklaring heb ik niet.
Je moet ook wel op God vertrouwenquote:Op zondag 23 april 2017 11:37 schreef Melting het volgende:
Spring in de rivier en leer zwemmen.
Ik raad aan om het andersom te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |