SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2017 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben aan marathons en ultra's gaan doen vanaf het moment dat ik wist dat ik vader werd
F means you're fucked![]()
Terecht. Als ik kinderen had gehad zou ik denk ik 24/7 werken, hardlopen en/of in de kroeg hangen.quote:Op zaterdag 22 april 2017 15:13 schreef YUR het volgende:
Ik ben aan marathons en ultra's gaan doen vanaf het moment dat ik wist dat ik vader werdSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Nja, ik kom zelden tot nooit in een kroeg. En ik ben ambtenaar. Dus er bleef weinig over iddquote:Op zaterdag 22 april 2017 15:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Terecht. Als ik kinderen had gehad zou ik denk ik 24/7 werken, hardlopen en/of in de kroeg hangen.F means you're fucked![]()
Over geleidelijk aan blessures oplopen en niet kunnen temperen,
ook guilty.
Zit nu bijna 4 weken te niksen met mijn kuitblessure op advies van de doktert. En ik heb niet echt het idee dat rusthouden zoden aan de dijk zet.
Wel 4 kilo aangekomen, wellicht dat ik ook iets te weinig at. Aan het eind van de week maar eens een afspraak maken.Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.![]()
"ik wil eigenlijk wel nieuwe schoenen" is meestal de doorslaggevende factorquote:Op zaterdag 22 april 2017 14:30 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Hoe bepalen jullie eigenlijk wanneer een paar schoenen op is?
Voor wegschoenen: doorgaans rond de 1200 km, wanneer de gaten in het bovenwerk te groot worden.
Voor trailschoenen weet ik het eigenlijk niet, ik heb nu een paar inov-8's die 1000 km modder, sneeuw, zand etc erop hebben zitten en eruit zien of ze nog een 1000 km aankunnen.
Wat jammer is, want ik heb zin in nieuwe trailschoenen
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik ben mijn lichaam ook weer langzaam klaar aan het maken, met zowel het fietsen als het hardlopen heb ik nauwelijks mijn benen proberen te belasten. Vanaf volgende week gaan we maar eens voor de Tilburg HM en Maastrichts Mooiste 10EM eens goed oefenen.
Zelfs met alle recente pijntjes zijn PR's wel te behalen denk ik.
Morgen voor de eerste keer sinds Rotterdam een 10k rondje rennen.![]()
Ja, dan blijft hardlopen over idd.quote:Op zaterdag 22 april 2017 15:16 schreef YUR het volgende:
[..]
Nja, ik kom zelden tot nooit in een kroeg. En ik ben ambtenaar. Dus er bleef weinig over iddSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik meld me ook weer eens. Ik loop nog steeds hard en de donkere kant begint nog harder aan met trekken.![]()
Vandaag een trailrun-clinic gedaan in Den Haag. Eindelijk het beruchte puinduin mogen meemaken.
De clinic werd georganiseerd door roparun team90 en Raidlight. Dus lekker door de duinen mogen huppelen.![]()
![]()
Dan zet ik net naar jouw groepsfoto van vanmiddag te kijkenquote:Op zaterdag 22 april 2017 19:19 schreef Oceanonix het volgende:
Ik meld me ook weer eens. Ik loop nog steeds hard en de donkere kant begint nog harder aan met trekken.![]()
Vandaag een trailrun-clinic gedaan in Den Haag. Eindelijk het beruchte puinduin mogen meemaken.
De clinic werd georganiseerd door roparun team90 en Raidlight. Dus lekker door de duinen mogen huppelen.![]()
Leuke speeltuin daar hè?
Ik ben dit keer aan de andere kant van t land. Morgen 10k in Enschede lopenF means you're fucked![]()
waar heb je die foto gevonden? Ik heb hem zelf nog niet voorbij zien komen.quote:Op zaterdag 22 april 2017 19:51 schreef YUR het volgende:
[..]
Dan zet ik net naar jouw groepsfoto van vanmiddag te kijken![]()
Leuke speeltuin daar hè?
Ik ben dit keer aan de andere kant van t land. Morgen 10k in Enschede lopen![]()
Ja erg leuke omgeving. Lekker oefenen op de hoogtemeters.![]()
Strava, bij de activiteit van de man met de baardquote:Op zaterdag 22 april 2017 19:54 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
waar heb je die foto gevonden? Ik heb hem zelf nog niet voorbij zien komen.![]()
Ja erg leuke omgeving. Lekker oefenen op de hoogtemeters.
En op Facebook ook
[ Bericht 1% gewijzigd door YUR op 22-04-2017 20:06:54 ]F means you're fucked![]()
quote:Op zaterdag 22 april 2017 15:58 schreef Guard het volgende:
"ik wil eigenlijk wel nieuwe schoenen" is meestal de doorslaggevende factorJa doei.![]()
gevonden!quote:Op zaterdag 22 april 2017 19:58 schreef YUR het volgende:
[..]
Strava, bij de activiteit van de man met de baard
En op Facebook ook![]()
Die factor was het bij mij ook meestal, maar zoveel geld wil ik er nu eigenlijk ook niet aan uitgeven. Mijn trailschoenen hebben allemaal nog niet echt veel kilometers gemaakt helaas.quote:Op zaterdag 22 april 2017 15:58 schreef Guard het volgende:
[..]
"ik wil eigenlijk wel nieuwe schoenen" is meestal de doorslaggevende factor
Voor wegschoenen: doorgaans rond de 1200 km, wanneer de gaten in het bovenwerk te groot worden.
Voor trailschoenen weet ik het eigenlijk niet, ik heb nu een paar inov-8's die 1000 km modder, sneeuw, zand etc erop hebben zitten en eruit zien of ze nog een 1000 km aankunnen.
Wat jammer is, want ik heb zin in nieuwe trailschoenen![]()
Het zijn toch kekke zomerspullies geworden bij de RW. Wat een gruwelijk dure zaak is het toch eigenlijk. Maar dat gezegd hebbende, heb ik toch een aantal duurzame investeringen gedaan, denk ik. Ik moet van mezelf dan nu wel echt echt echt echt veel vaker in korte broek lopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's getting betterquote:Op zaterdag 22 april 2017 09:47 schreef mosselmossel het volgende:
Superleuk met die kleine alles, maar van lopen komt bijna niks terecht.
Soms gewoon hondsmoe, dan wil ik lopen de volgende ochtend en is die kleine heel de nacht wakker en nu heb ik zelf weer last van mijn maag/darmen. Echt. Buh.
Over een tijdje weer lekker lopen, hopelijk.En sneller dan je denkt. Alhoewel: ik ken iemand die nog steeds flink uit zijn doen is, op hardloopvlak. En ik ben het niet
[ Bericht 15% gewijzigd door Quoi op 22-04-2017 20:46:26 ]![]()
Swets had toch al jaren 3 kinderen?quote:Op zaterdag 22 april 2017 20:35 schreef Quoi het volgende:
It's getting betterEn sneller dan je denkt. Alhoewel: ik ken iemand die nog steeds flink uit zijn doen is, op hardloopvlak. En ik ben het niet
![]()
Jij durft tegen je grote marathonvoorbeeldquote:Op zaterdag 22 april 2017 21:19 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Swets had toch al jaren 3 kinderen?Uiteraard bedoel ik niet Swets.
![]()
ghehehehequote:Op zaterdag 22 april 2017 21:19 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Swets had toch al jaren 3 kinderen?
Ja doei.![]()
quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:19 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Swets had toch al jaren 3 kinderen?
Leuke spullies Q! Tof broekje!![]()
Ik kijk vanavond de Barkley documentaire.. interessant
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Is een leukequote:Op zaterdag 22 april 2017 22:16 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik kijk vanavond de Barkley documentaire.. interessant![]()
Er staan ook wat leuke Crossfitdocu's op Netflix.![]()
![]()
Ik vind het vooral interessant dat het zo'n specifieke set vaardigheden vereist.. Het zijn niet per se hele snelle of superfitte hardlopers die daarheen komen. Je moet natuurlijk wel een basisfitheid hebben maar verder is het vooral aanpassingsvermogen, mentale kracht, zelfredzaamheid. Oja en richtingsgevoelquote:Op zaterdag 22 april 2017 22:18 schreef GotC het volgende:
[..]
Is een leuke![]()
Er staan ook wat leuke Crossfitdocu's op Netflix.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dat ja! En het hele..mysterieuze eromheen. Het is één groot hersenspinsel van een gestoorde/geniale man, en iedereen vindt het prachtig en doet wat hij zegt. Maar waarschijnlijk is dat juist het leuke eraanquote:Op zaterdag 22 april 2017 22:22 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik vind het vooral interessant dat het zo'n specifieke set vaardigheden vereist.. Het zijn niet per se hele snelle of superfitte hardlopers die daarheen komen. Je moet natuurlijk wel een basisfitheid hebben maar verder is het vooral aanpassingsvermogen, mentale kracht, zelfredzaamheid. Oja en richtingsgevoel.
Al vind ik het nog steeds zo sneu voor Gary Robbins dit jaar..![]()
Ik doe de halve! Als duurloop, want ik heb deze week twee intervaltrainingen te kort op elkaar gedaan. En veel te fanatiek.quote:Op zaterdag 22 april 2017 19:51 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik ben dit keer aan de andere kant van t land. Morgen 10k in Enschede lopen
En het was mijn oncharmante PR-gezicht. Ik heb bijna precies zo'n foto bij de PR van de 5 en 10.![]()
![]()
Op die foto zie je er gewoon supergrof en professioneel uit, niks oncharmant aan!quote:Op zaterdag 22 april 2017 23:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik doe de halve! Als duurloop, want ik heb deze week twee intervaltrainingen te kort op elkaar gedaan. En veel te fanatiek.
En het was mijn oncharmante PR-gezicht. Ik heb bijna precies zo'n foto bij de PR van de 5 en 10.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Leuk, ik ook! Gaat geen PR worden, 2 weken na de marathon, maar via mijn werk voor het goede doel wil ik mijn best wel doen. Misschien zien we elkaar nog. Mijn doel is net binnen de 50 minuten lopen.quote:Op zaterdag 22 april 2017 19:51 schreef YUR het volgende:
[..]
Dan zet ik net naar jouw groepsfoto van vanmiddag te kijken![]()
Leuke speeltuin daar hè?
Ik ben dit keer aan de andere kant van t land. Morgen 10k in Enschede lopen![]()
quote:Op zaterdag 22 april 2017 21:32 schreef Quoi het volgende:
[..]
Jij durft tegen je grote marathonvoorbeeldUiteraard bedoel ik niet Swets.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Bedankt voor de tip *zapt*quote:Op zondag 23 april 2017 10:56 schreef motorbloempje het volgende:
Benieuwd wat Bekele gaat doen in London!![]()
Devv is van start! Mooi rustig begonnen!
Andrea Deelstra ook mooi vlak aan de race begonnen.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
61594
Je kan gewoon op naam zoeken!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Succes iedereen met alle wedstrijden!
Net getraind met Evy. 35 minuten lopen en ondanks rustig aan proberen te doen ging ik natuurlijk weer stukken te hardVolgende training is een uur aan een stuk, dan zal ik wel gas moeten terugnemen.
![]()
Hoezo ging je te hard? Wat bedoel je daarmee eigenlijk?quote:Op zondag 23 april 2017 12:10 schreef DoubleDip het volgende:
Succes iedereen met alle wedstrijden!
Net getraind met Evy. 35 minuten lopen en ondanks rustig aan proberen te doen ging ik natuurlijk weer stukken te hardVolgende training is een uur aan een stuk, dan zal ik wel gas moeten terugnemen.
![]()
Oei, Devv heeft al heel vroeg heel veel verval..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Is geen verrassing natuurlijk met dit gebrek aan voorbereiding en huidige blessurestaatquote:Op zondag 23 april 2017 13:09 schreef La_Tramposa het volgende:
Oei, Devv heeft al heel vroeg heel veel verval..
Ja doei.![]()
Keitany bizarre tijd! En mooi ook de strijd van Bekele!
Verder knappe tijden gelopen door bekenden van mij in Hamburg en Londen! Dat blijft toch wel het 'nare' aan marathons.. je kan nog zo tevreden zijn met je eigen prestatie maar als je iemand anders een goede prestatie ziet lopen wil je toch niets liever dan zelf weer een marathon lopen
Ik 'moet' vandaag 29km lopen, waarvan 10km op marathon tempo. Zie er een beetje tegenop, gisteren is het te laat geworden, met wat wijntjes. Niet slim bezig dus.![]()
Sorry, mist wat context. London Marathon was de laatste 100, 200 meter van een finisher aan het registreren die echt niet meer overeind kon staan. Het was geen strompelen maar struikelen en hij werd dankzij een andere loper en een vrijwilliger over de streep geholpen. Was tergend om te zien. Heb 'm opgezocht op de livetracker en hij was gemiddeld circa 3.45 per km aan het lopen, op het 40km punt een 'dip' naar 4.30 en de laatste 2km compleet ingestort.quote:![]()
Als hij het haalt vind ik het al top, maar ziet er uit dat het moeilijk gaat worden..quote:Op zondag 23 april 2017 14:56 schreef pijll het volgende:
Zolang hij de telefooncel en de kameel voorblijft, vind ik het goed genoeg.![]()
quote:Op zondag 23 april 2017 14:56 schreef pijll het volgende:
Zolang hij de telefooncel en de kameel voorblijft, vind ik het goed genoeg.![]()
![]()
Hoezee! Goed bezig!quote:Op zondag 23 april 2017 15:23 schreef xzaz het volgende:
Mijn eerste halve marathon gelopen als duurtrainingJa doei.![]()
Dat doen ze leuk bij de BBC, die marathon verslaan![]()
Zie nu pas de TTGekke Zwab.
Vanmorgen met mijn snothoofd mensen aangemoedigd tijdens de West IT Goed Hart loop (ofwel: Bertusloop voor een goed doel) en ondanks de shitload aan gekochte lootjes niks gewonnen.![]()
Dat viel behoorlijk tegen. Al te vroeg in de wedstrijd last van hamstring en achillespees. Richttijd al snel laten varen om toch uit te kunnen lopen.![]()
Na bijna een week niet gelopen te hebben vandaag weer lekker buiten gespeeld in de Loonse en Drunense Duinen
Och hij heeft nog tot september om daarvan te herstellen, kan ie dan mooi twee marathons onvoorbereid lopenquote:Op zondag 23 april 2017 16:40 schreef Zwabberhark het volgende:
5:23 voor Devv. Ik speculeer dat hij dik 25 km met een blessure gelopen heeft...
quote:Op zondag 23 april 2017 16:44 schreef Guard het volgende:
[..]
Och hij heeft nog tot september om daarvan te herstellen, kan ie dan mooi twee marathons onvoorbereid lopen
Ja doei.![]()
Wij hoopten dat de zon weg zou gaan![]()
Hij is er nog steeds. En het is warm. Dus we gaan zo dan toch maar lopen, want anders zijn we om 8 uur nog niet weg... eens even zien hoe ver we komen, misschien zelfde 13/14km rondje als vorige week, ff afwachten. Maar we moeten wel vandaag, want morgen kan niet, dinsdag ook niet echt, dan pas woensdag weer, dus...
En volgende week maandag met Murmelhark lopen
Ja doei.![]()
Hahahahahahaha dus niet. Jullie hadden natuurlijk gelijk.quote:Op vrijdag 21 april 2017 23:12 schreef Gtaboy107 het volgende: dus ik weet onderhands wanneer ik te ver ga en wanneer mijn voeten beginnen op te spelen en heb het er maar op gewaagd.
Nog steeds last van mijn knieën. Karma. Volgende keer maar opnieuw met Evy beginnen.
![]()
![]()
quote:Op zondag 23 april 2017 17:36 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Hahahahahahaha dus niet. Jullie hadden natuurlijk gelijk.Nog steeds last van mijn knieën. Karma. Volgende keer maar opnieuw met Evy beginnen.
![]()
Ik ben wel blij dat je er zelf de grap van inziet en lekker opnieuw begint, ipv boos te zijn en ermee stopt.![]()
Dat ik halverwege een stukje moest wandelen want mijn adem was opquote:Op zondag 23 april 2017 13:00 schreef steffelonio het volgende:
[..]
Hoezo ging je te hard? Wat bedoel je daarmee eigenlijk?![]()
![]()
Balen, succes met je herstel en het opnieuw oppakken. Gelukkig weet Evy altijd te motiveren.quote:Op zondag 23 april 2017 17:36 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Hahahahahahaha dus niet. Jullie hadden natuurlijk gelijk.Nog steeds last van mijn knieën. Karma. Volgende keer maar opnieuw met Evy beginnen.
![]()
Niet altijd hoor. ALs ik haar hoor krijg ik de neiging om in een hoekje van de kamer te gaan zitten met m'n knieën opgetrokken en met een botte kaasschaaf m'n polsen te schaven.quote:Op zondag 23 april 2017 18:10 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Balen, succes met je herstel en het opnieuw oppakken. Gelukkig weet Evy altijd te motiveren.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Vandaag dus een halve marathon in Enschede gelopen.
Matige voorbereiding, want al twee weken geen duurloop gedaan. Training van gisteren was de langste, wel 7k.
Hoewel ik gisteravond al had gecheckt welke trein ik moet hebben, ging dat toch niet helemaal goed. Gedoe dus. En nog meer stress om mijn tas afgegeven te krijgen. Ik vind het allemaal heel slecht aangegeven. En ik heb echt hard gezocht.
Maar goed, met een adrenalinestootje dus naar de start gerend. Dat was ook nog verder weg dan gedacht.
Van het parcours wist ik dat er een rondje rondom Enschede was, met daarna een lang recht stuk richting Duitsland en dan weer terug. Door het eerste dorpje (Lonneker) was erg leuk, het hele dorp stond aan de kant, muziek keihard (90's sentiment, doet het altijd goed). Daarna kwamen heel veel stukken waarvan ik dacht dat het die heen-en-weer-weg was.![]()
Uiteindelijk was het goed te herkennen omdat er natuurlijk ook lopers in tegengestelde richting liepen.
Dat heen stuk ging erg lekker. Mijn gelletje begon te werken en ik ging redelijk snel allerlei mensen inhalen.
Maar ik vreesde voor de terugweg, want volgens mij was het vals plat en we hadden, jawel hoor, wind tegen. Damn, dat was echt een gevecht. Ik heb echt even gedacht dat ik een hele zware klap van de hamer zou krijgen, maar met een soort mantra 'dit kan ik volhouden, want ik heb gisteren verdorie een high tea gehad', lukte het me tegen de wind in te knokken. En achter me liep een soort Emile Ratelband een medeloper (of willekeurig iedereen) aan te moedigen met allerlei motivational quotes.
Gelukkig kwam ik er zo achter dat de laatste kilometer heuvel af ging. En het was weer in de stad, dus minder wind. Toen als een malloot nog ergens kracht uit kunnen halen om te versnellen. Zelfs nog een sprint in kunnen zetten toen de finish in beeld was.
Hoewel ik enigszins rustig begon, en het initiële plan had om er 2 uur over te doen, vind ik het toch heel lastig om langzaam te blijven lopen. Daarvoor heb ik echt een slak nodig.
Het werd dus een 15-seconden-PR.Ditmaal lachend over de finish!
![]()
Bizar dat jij dit nu alweer kan! Gewoon een PR lopen 2 weken na je marathon!!quote:Op zondag 23 april 2017 18:25 schreef wyccie het volgende:
Vandaag dus een halve marathon in Enschede gelopen.
Matige voorbereiding, want al twee weken geen duurloop gedaan. Training van gisteren was de langste, wel 7k.
Hoewel ik gisteravond al had gecheckt welke trein ik moet hebben, ging dat toch niet helemaal goed. Gedoe dus. En nog meer stress om mijn tas afgegeven te krijgen. Ik vind het allemaal heel slecht aangegeven. En ik heb echt hard gezocht.
Maar goed, met een adrenalinestootje dus naar de start gerend. Dat was ook nog verder weg dan gedacht.
Van het parcours wist ik dat er een rondje rondom Enschede was, met daarna een lang recht stuk richting Duitsland en dan weer terug. Door het eerste dorpje (Lonneker) was erg leuk, het hele dorp stond aan de kant, muziek keihard (90's sentiment, doet het altijd goed). Daarna kwamen heel veel stukken waarvan ik dacht dat het die heen-en-weer-weg was.![]()
Uiteindelijk was het goed te herkennen omdat er natuurlijk ook lopers in tegengestelde richting liepen.
Dat heen stuk ging erg lekker. Mijn gelletje begon te werken en ik ging redelijk snel allerlei mensen inhalen.
Maar ik vreesde voor de terugweg, want volgens mij was het vals plat en we hadden, jawel hoor, wind tegen. Damn, dat was echt een gevecht. Ik heb echt even gedacht dat ik een hele zware klap van de hamer zou krijgen, maar met een soort mantra 'dit kan ik volhouden, want ik heb gisteren verdorie een high tea gehad', lukte het me tegen de wind in te knokken. En achter me liep een soort Emile Ratelband een medeloper (of willekeurig iedereen) aan te moedigen met allerlei motivational quotes.
Gelukkig kwam ik er zo achter dat de laatste kilometer heuvel af ging. En het was weer in de stad, dus minder wind. Toen als een malloot nog ergens kracht uit kunnen halen om te versnellen. Zelfs nog een sprint in kunnen zetten toen de finish in beeld was.
Hoewel ik enigszins rustig begon, en het initiële plan had om er 2 uur over te doen, vind ik het toch heel lastig om langzaam te blijven lopen. Daarvoor heb ik echt een slak nodig.
Het werd dus een 15-seconden-PR.Ditmaal lachend over de finish!
Mijn lichaam is echt goed door de mangel gehaald, ben ook een beetje ziek geworden in het vliegtuig. Vanmiddag heel rustig gefietst maar het had niet veel langer dan een uurtje moeten zijn.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
HARDOP LACHEN!quote:Op zondag 23 april 2017 18:25 schreef wyccie het volgende:
Matige voorbereiding, want al twee weken geen duurloop gedaan.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Jaaaaa! Zin in!quote:Op zondag 23 april 2017 16:56 schreef motorbloempje het volgende:
Wij hoopten dat de zon weg zou gaan![]()
Hij is er nog steeds. En het is warm. Dus we gaan zo dan toch maar lopen, want anders zijn we om 8 uur nog niet weg... eens even zien hoe ver we komen, misschien zelfde 13/14km rondje als vorige week, ff afwachten. Maar we moeten wel vandaag, want morgen kan niet, dinsdag ook niet echt, dan pas woensdag weer, dus...
En volgende week maandag met Murmelhark lopen
Bestel die zon maar voor volgende week en de week daarna. Lijkt me wel leuk om eens zon te hebben als ik in de UK ben
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: